Lapsed

UURING: teismelised jäävad kergesti alkoholireklaami lõksu 

Õhtuleht.ee, 21. oktoober 2015 11:50
Foto: PantherMedia / Scanpix
Eestis räägitakse aina enam alkoholireklaami keelamisest. USAs tehtud uuringu kinnitusel on teismelised vägijoogireklaamidest erakordselt kergesti mõjutatavad, vahendas Science Daily ajakirjas American Journal of Drug and Alcohol Abuse ilmunud uurimust.

Johns Hopkinsi ülikooli teadlased jälgisid reklaamistatistikat ja küsitlesid 13-20 aasta vanuseid noori, kel oli harjumus aeg-ajalt napsi võtta.

Tuli välja, et noorukid hangivad endale joomiseks just neid alkoholimarke, mille reklaame nad kõige sagedamini näevad.

Samal teemal

21.10.2015
ROHKEM ELU: algab uus alkoholi liigtarvitamise ennetamise teavitus
21.10.2015
Kas alkoholireklaami piirav eelnõu võiks aidata Eesti rahval joomist vähendada?
19.10.2015
MINISTER OSSINOVSKI TEGUTSEB: hüvasti, kõrtside happy hour'id!