Hea nõu

Viis nõuannet, kuidas muuta kaalulangus püsivaks (6)

Teele Teder, toitumisnõustaja, 31. detsember 2015, 12:11
Foto: PantherMedia / Scanpix
*   Ära näljuta ennast. Tavaliselt järgneb näljutamisele suur ülesöömine ning lisaks võid saada tervisekahjustuse.

* Kaalu ennast regulaarselt. Piisab, kui kaalud ennast korra nädalas. Nii saad kõikumistele kiiremini jälile ja jõuad midagi kiirelt ette võtta.

* Mõtle enne, kui ampsad ehk väldi emotsionaalset söömist. Selle asemel, et kõike süüa, mõtle enne, kas sul on kõht tühi või sööd igavusest, kurbusest või hoopis õnnest.

* Söö hommikul koguseliselt kõige rohkem. See aitab ära hoida erinevaid näksimisi ja hoiab ära isud.

* Joo piisavalt vett ja toitu tervislikult. Söö nii, et saaksid toidust vajalikku energiat ja toitaineid, mitte tühje kaloreid.

 

Artikkel ilmus esmakordselt BENU ajakirjas "Ilu ja Tervis" (detsember 2015), mis on saadaval kõigis BENU apteekides.

Samal teemal

11. mai 2016, 16:40
TEADLASED ON RÄÄKINUD: Nipp ülesöömise vastu on ülilihtne
31. detsember 2015, 09:26
Kaalust alla kiusatustest hoolimata
30. detsember 2015, 10:59
Seda reeglit järgides hakkavad kilod kolinal kukkuma!
28. detsember 2015, 09:32
Pühade ajal piht paisus? Siin on sulle lihtne nipp üleliigsetest kilodest vabanemiseks

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee