Keha

Kuidas menstruatsiooniaegset halba enesetunnet leevendada? (1)

Õhtuleht.ee, 18. veebruar 2016 15:05
Foto: PantherMedia / Scanpix
Suuremat osa naisi kimbutavad menstruatsiooni ajal valud ning kehv enesetunne, mille täpne põhjus pole teada. Kuidas oma enesetunnet sel ajal parandada?

* Kuigi kehva enesetundega on treening viimane asi, millele sa menstruatsiooniperioodil mõtled, aitab see siiski parandada tuju ning leevendada turseid, kirjutab Femail First.

* Väldi rämpstoitu, samuti suure suhkru- ja soolasisaldusega toite. Väldi kofeiini ja alkoholi. Sel perioodil on ülioluline tarbida värskeid toiduaineid, mis sisaldavad ohtralt vitamiine ning mineraalaineid.

* Jälgi, et sa magaksid korralikult.

* Väldi stressirohkeid olukordi ning leia viise, kuidas tööpäeva järel lõõgastuda.

* Unusta suitsetamine! See mõjutab sinu keha loomulikku hormonaalset tasakaalu ning võib premenstruaalse sündroomi sümptomeid võimendada.

* Kui ise tegutsedes abi ei saa ja elu on ikka häiritud, otsi abi arstilt.

Samal teemal

26.02.2016
Seitse nippi, kuidas kiirelt nii oma enesetunnet kui välimust parandada
19.02.2016
Naistele: üheksa põhjust, miks menstruatsioon võib vahele jääda
19.02.2016
Viis hommikust tegevust, mis aitavad päevastressiga toime tulla
14.10.2015
Seitse pattu, mis muudavad su menstruatsiooni väljakannatamatuks