Hea nõu

Kuidas mõjub tervisele enne kella kümmet magamaminek? (6)

Õhtuleht.ee, 25. veebruar 2016 15:52
Foto: ALDO LUUD
Sa armastad öösiti tööd teha, samal ajal arvuti taga süüa ja sotsiaalmeedias teiste omasugustega vestelda? Sa arvad, et selline ongi su ideaalne elu?

Sa eksid täiega. Hiline magamaminek viib su tervise, kahandab su loomingulist potentsiaali ning raiskab tegelikult ka aega, kirjutab Genius Beauty ning toob välja olulised põhjused, miks sa peaksid juba enne kella kümmet voodisse kobima.

1. Sel ajal toodab keha nooruslikkuse hormoone. Kella kümnest õhtul kuni kella kolmeni öösel toodab keha hormoone, mis aitavad säilitada nooruslikkust, kannustada loovale mõtlemisele ning püsida viljakana. Iga ärkvel oldud hetk sel ajal viib su rahakotist hulga eurosid kosmeetikapoodi.

2. Sa kogud nii rohkem energiat. Idamaise meditsiini järgi on naistele sobivaim aeg uinumiseks kell üheksa õhtul – sel ajal on kuu energia kõige aktiivsem, mõjutades nii ka keha.

3. Su närvisüsteem puhkab paremini. Kui sulle käivad ümbritsevad närvidele, puhkab närvisüsteem paremini, kui uinud varem.

4. Varasel unel on kahekordne mõju. Iga tund, mille sa oled maganud kella kümnest õhtul kuni keskööni, mõjub kehale kaks korda nii lõõgastavalt kui hilisem uni.

5. See kaitseb sind vähi eest. Steve Jobsi ravinud onkoloog kinnitas mehele, et varane magamaminek on üks peamisi viise oma tervise kaitsmiseks.

Samal teemal

15.02.2016
Miks ei ole mõistlik suu lahti magada?
11.02.2016
Gripp algab äkiliselt
05.02.2016
Koo terviseks: käsitöö peletab häirivaid mõtteid
21.01.2016
Tugev immuunsüsteem aitab tõbesid eemal hoida