Terviseuudised

Rasket haigust põdeva pisipoja ema palub inimestelt abi (116)

LISA KOMMENTAAR

Mr. Carter Collins3. juuli 2017, 13:15
Minu nimi on härra Carter Collins, ma olen eraõiguslik laenuandja, kes annab laenu eraõiguslikele ja ettevõtetele. Kas olete nii palju panku loobunud? Kas vajate oma ettevõtte loomiseks rahalisi vahendeid? Kas vajate oma ettevõtte laiendamiseks rahalisi vahendeid? Või kas teil on vaja isiklikku laenu? Võtke meiega ühendust nüüd :: [email protected]
Selle tehingu kvalifikatsioon:
1) Laenusaajale tuleb usaldada heauskselt ja piiramatult armu 2) Isegi Bad krediidi puhul garanteerime laenusaajale laenu selle äriühingu piiramatu armu. 3) Laenu võib anda isegi madala krediidiga. 4) Laenu intressi fikseeritud määr on 2%. Anname laenu 5000 eurost kuni 30 000 000 euroni
LAENUTEANDMETE VORM
1) OMA NIMI:
2) SEKS:
3) TEIE RIIGI:
4) OMA OSALUS:
5) JÄRGMISE STATUS:
6) PHONE NUMBER:
7) MUU TULU:
8) AADRESS:
9) EESMÄRK:
10) Laenupakkumine:
11) LAENI KESTUS:
Võtke meiega ühendust nüüd :: [email protected]
Parimate soovidega
Carter Collins
Juluis13. märts 2016, 23:30
Tere.,
Kas sa rahaliselt Pressitud ja sa pead laenu? Siis muretse enam, oleme spetsialiseerunud laenu andmise, pakume igasuguseid laenu nii ettevõtete ja üksikisiku, pakume laenu intressimääraga 3%, pakume parimat laenu andmise teenus, mida ei saa kunagi mõelda, meie tingimused on parim, mida ei saa kunagi mõelda välja, kui sul on vaja rahalist abi, siis muretse enam kontakti nüüd, [email protected]
Сергей6. märts 2016, 17:43
Все вместе поможем! Завтра сделаем перевод. Веры вам и надежды на поправку.
robert4. märts 2016, 00:47
robert4. märts 2016, 00:47
robert4. märts 2016, 00:47
See lugu3. märts 2016, 21:25
pole pooltki tõsi. Paraku loobus naine ise Mustamäe haigkas talle pakutud ravist ja läks omavoliliselt haiglast ära posijate meelevalda.
Soovitan olla selliste summade küsimise osas skeptiline. 350 000 ei maksa ükski ravi.
to See lugu3. märts 2016, 22:46
Vahet ei ole, mis oli. See noor naine vajab praegu abi.
Abistame parem omasid, mitte Euroopasse head elu otsima ja niisama olesklema tulnud " pagulasi ".
tõsi5. märts 2016, 15:31
on see, et ka Lea Liitmaa käis Saksamaal ravil ning vabanes vähist, tema ravi eest aitas maksta üks hea sõber.Oleme meie siis Marja sõbrad.15 euri annetatud minu poolt.Vähiravi ongi kallis, kunagi käis haigekassaga kohut naine, kes soovis uut vähiravimit, mis maksis üle 3 miljoni krooni KUUS.
Kullo3. märts 2016, 09:43
Ootan pensioni . Panen siis kohe 2 eurot.
Õige suhtumine5. märts 2016, 15:34
kui igaüks, kes saaks anda 2 eurot, siis kokku teeks see suure summa.Iga euro loeb, nii nagu iga inimene on oluline.Mina käin tööl ja annetasin 15, loodan, et meid on kokku palju.
3. märts 2016, 08:00
savisaar on völgu 130000 eur.
hm, haigus on siis ka Savisaare saadetud nii kui poeg tehtud ?3. märts 2016, 14:36
kena,et te ei mõnita seda vähigaiget ema,tema pisikest pojapõnni ega Savisaare äralõigatud jalga.
Bljaad .
2. märts 2016, 22:24
Saatsin veidi .. Nii kurb :(
2. märts 2016, 22:10
Kus on nüüd meie kallis president oma uue prouaga? Miks nemad ei aita? Nad ju nii hoolivad eestlastest.
Tead3. märts 2016, 06:47
President ka inimene, hakkab isiklikult kõiki abivajajaid aitama? Ja kui aitab üht tulevad teised, et miks mitte seda ja seda ja seda.
jah3. märts 2016, 15:45
rumal jutt5. märts 2016, 15:36
jätta keegi abita vaid selleks, et muidu tahab keegi veel abi saada?
3. märts 2016, 07:55
ärmä tali maksab palju. sorry
miinuste panijatele2. märts 2016, 19:14
ei ole teil südant ega kaastunnet,aitamisest rääkimata,järelikult oravad.
aga isameelised !3. märts 2016, 14:38
me parseldame hästi ja nüüd muudame seadust,et saada teid,kiunujad FSB-nikud viimseni kuuse alla
jahh2. märts 2016, 14:37
mina tegin igatahes vastavalt oma võimalustele väikese ülekande ära ja loodan parimat
Lx2. märts 2016, 13:32
Minu jaoks on kohutav see, et Eestis jäetakse inimene vajalikust ravist ilma!
On teisigi haigusi kus saaks meditsiini abiga normaalselt elu lõpuni elada aga ravi on nende arvates liiga kallis, üks eestlane pole ju seda väärt.
Perele jaksamist, loodan, et tuleb sellest võitlusest võidukalt välja ja laps saab oma emaga kasvada.
MH2. märts 2016, 14:48
Pigem hoolitakse nende eest,kes tahavad sugu vahetada,nende eest seisab pr.Pakosta.Pere,kus on tõesti hädasti abi vaja-riik ei aita.Häbi,mis toimub meie ühiskonnas?
Meie riigis,kui ei ole toompealane,siis vaata ise,kuidas hakkama saad.Muud riigilt ei kuule :raha ei ole,raha ei ole.....Inimesed annetavad,sest hoolivad,aga kus on meie riigi hoolivus oma rahvasse,pigem mõnitatakse.
Ei Usu2. märts 2016, 17:13
Lugu võib pooleldi ka tõene olla, kuid ikkagi ei usu, et Saksamaa meditsiin meist suurel määral erineks (olen sealmail käinud ja asju näinud). Tõsi, raha oskavad nad iga liigutuse eest kümme korda rohkem küsida.
Raha küsimine annetajatelt on igatahes kahtlane, alustama peab ikka Eesti Haigekassast, kus ootamatuste jaoks on olemas reservid.
Targem oleks annetajatel olla veidigi kahtlustav.
to Ei usu2. märts 2016, 20:41
Päriselt oled nii naiivne, et usud, et haigekassa annabki.
Ei anna haigekassa omadele midagi, ütlevad, raha ei ole.
Nii naiivsed kommijad panevad ahhetama.
Lugu3. märts 2016, 21:20
Pole tõsi. See inimene keeldus ise ravist ja läks arstide soovitusest hoolimata omavoliliselt haiglast ära.
tegemist pole usuküsimusega5. märts 2016, 15:41
Saksamaal sai abi ka Lea Liitmaa, kui mäletate.Hispaanias sai abi taastusravi vajav noor naine, keda Eestis ühtegi taastusravi osakonda vastu ei võetud, tunnistati ravimatuks.Põhiline probleem on personali puuduses.Kui varsti veel mõned head arstid pensionile lähevad, siis on krahh käes.
HALENALJAKAS2. märts 2016, 12:06
Ajakirjanik parandas esimese eksitava pealkirja veelgi rohkem eksitava vastu - nüüd siis juba otse "RASKET HAIGUST PÕDEVA PISIPOJA" ema. Otsene küsimus eesti keelt mitte tundvale ajakirjanikule: millist rasket haigust pisipoeg põeb? Õige oleks "rasket haigust PÕDEV PISIPOJA EMA, aga jah, ega tublil kirjutajal sellestki ette näitamisest enam abi ole - kooliharidus kestab aastaid ja mõne minutiga jukust juhanit ei tee. Järgmise korrani siis...
halenaljakale2. märts 2016, 17:26
Pisipojaema---üks sõna,siis on õige.
halenaljakas3. märts 2016, 08:16
Pisipojaema??? Kus abikoolis sa käisid, tarkpea?
to halenaljakale 17. 263. märts 2016, 13:54
Et kirjutad kõik kokku, on veider küll, kas eesti keel ei ole sinu emakeel ?
Annab ikka selle peale tulla, et kõik kokku kirjutada, mis imelikud keelereeglid sul on ?
miks just 20 euri ja enam?2. märts 2016, 11:39
Saan oma näljapensionist annetada 10 eurot. Klikkasin Hooandja lehele, kus nõuti 20 eurot ja enam. Kas 10 eurot ei olegi siis raha? Muidugi lähen teen oma pangaarvelt otseülekande, haige huvides oleks õige igast kopikast kinni haarata. Mõnele on ka 10 eurot suur raha. Ka abi vajajale, ma usun. 20 euri ja enam - imelik nõudmine, tõepoolest. Jälle üks projekti karvane käsi vahel, kus kõik annetused ei jõuagi vajajani? Me ei vaja mingit elektroonilisi kallistusi, vaid iga viimane kui sent peaks minema abivajajatele, mitte enda ja oma projektide promomiseks. Kõik annetused tuleks teha otse abi vajajale, siis pole karta, et need kohale ei jõua või jääb hoopis annetamata kui 20 ja enam eurot võtta ei ole. Loodan kogu hingest, et saame raha kokku ja väikemees elab koos emaga pika ja õnneliku elu.
eksitav pealkiri2. märts 2016, 11:16
Rasket haigust põdeva pisipojaga? Loen artiklit - ja hoopis ema vajab abi. Millal küll selline lollus ajalehtedes lõpeb? Pisipoega kasvatav raskelt haige.... Raskelt haige ja pisipoega kasvatav.... Pisipoja raskelt haige ema vajab abi. jne, jne.
Maielt Mallele2. märts 2016, 10:28
Pagulased puutuvad väga siia, alles jagas valitsus Kreekale 350000 euri pagulaste ülalpidamiseks, see on täpselt see raha mida vaja oleks endale.Teadmiseks sulle veel, Eestis on juba ammu pagulased, isegi ametlikud pagulaskeskused on olemas, üle piiri ronivad pidevalt mingid pilud ja taotlevad varjupaika. Küsin, kuidas seda teisiti siis nimetada?
pärnakas2. märts 2016, 09:42
Väga armas, et eestimaalased ei jäta omasid hädas ja õnnetustes. Kõikide, kellel võimalus aidata, ka väike panus muutub koos suureks.
Loodan väga,, et haigus taganeb, meie ühine abi ja palved aidaku Sind.
maamiis2. märts 2016, 09:26
õige Saksamaal on kallis aga väga hea.toon näite,2000a vedasin Saksamaalt autosi,sinna minnes tekkis kiirteel mul insult,parem külg oli halvatud,pidama sain,kohe oli kohal politsei ka kiirabi helikopteriga,viidi haiglasse,nädala pärast olin kodus,mis tehti ei tea siiani ,kuid tervis on siiani korras,tänud nende arstidele,meil oleks ammu haudas.
maamiis2. märts 2016, 09:26
õige Saksamaal on kallis aga väga hea.toon näite,2000a vedasin Saksamaalt autosi,sinna minnes tekkis kiirteel mul insult,parem külg oli halvatud,pidama sain,kohe oli kohal politsei ka kiirabi helikopteriga,viidi haiglasse,nädala pärast olin kodus,mis tehti ei tea siiani ,kuid tervis on siiani korras,tänud nende arstidele,meil oleks ammu haudas.
TOM2. märts 2016, 07:20
see riigikogulaste kuluhüvitise raha tuleks anda lasehaiglatele!
üks mängis alles televiisori saates suurt daami-lehvikuga ja puha,,oi kui peen daam ma olen-aus naine!! kui ta oleks AUS,siis ta poleks sinna riigikokku läinud,vaid jäänud oma alla 700 häälega endisele tööle!
raha on igale poole väljapoole eestit vaja pillata-aga oma rahva toetamisele nad ei mötle..VAJA ON UUT VALITSUST JA RIIGIKOGU-SELLISEID INIMESI SINNA KES MÖTLEKS KA TEISTELE OMA KODUMAAL!!!!25,-st liikmest oleks sinna küllalt
sass2. märts 2016, 02:33
Ekspressisi on hetkel analoogiline lugu, kus ema keeldumisega tavameditsiinist laps maha tapeti.
Sci1. märts 2016, 23:39
Haiglaraviga paralleelselt ei tohiks ikkagi igasugu alternatiivsodi sissesöömisega katsetada.
Elo1. märts 2016, 23:25
Mind paneb imestama see, et Eestis tehakse 3 raviliini, ravimitega mida haigekassa finantseerib ja rohkem ei proovitagi. Imestan, miks ei kiiritatud. Kuidas on niiviisi voimalik, et inimene kes on saadetud Eestis surema, saab Saksamaal abi. Mind pani imestama see, kui sügisel räägiti kaugelearenenud melanoomi haigetest, kelle ravi haigekassa ei korva ja kes said abi "Kingitud elult". Üks haigekassa töötaja ütles, et uus ravim annaks 4 kuud pikemat elu ja selle pärast ei ole vaja neid suuri kulutusi küll teha. Ka üks päev, ema ja lapse elus on tähtsad.
1. märts 2016, 23:28
Kuidas ei kiiritatud. Kiiritati ju, nii siin kui seal.
maamees1. märts 2016, 21:46
Ma arvan,et paljud siin kommenteerijatest ei saa aru,mis haigus on vähk.Nad vist ei ole ühtegi lahedast,sõpra või tuttavat selle haiguse tõttu kaotanud.Siis peaksid nad olema õnneseened.Kuid paraku jah ei saa meie arstid veel kõigi vähitüüpide ja vormide ravimisega ja sellepärast minnaksegi väliriikidesse seda ravima.Ja mis kõige hullem,et haigekassa ei kompenseeri seda ravi.Aga me kõik tahame elada,soovime oma lähedasi aidata.Ja ongi ainuke võimalus,et abi paluda kaasmaalaste käest.See on suur kivi haigekassa ja riigi kapsaaeda.Nad võiks oma saamatust tunnistada ja rahaliselt ikka toetada abivajajaid.
Kummaline1. märts 2016, 20:22
Kirjutasin 14.44, et kui 35 000 inimest annetaksid 10 eurot, saaks 350 000 kokku küll ja see kommentaar kustutati kui reeglitele mittevastav.
Mell2. märts 2016, 00:04
Toetan ideed - kui igaüks annab natukene saabki kokku palju. Tähtis pole see palju annad, vaid see et Sa annad midagi vastavalt oma võimalustele.
1. märts 2016, 19:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
täiesti haige kommentaar1. märts 2016, 19:45
MIks peaks vähihaige pangalt laenu paluma, kui eest arstid ei saa raviga hakkama, peaks võõrsil kogu ravi hüvitama haigekassa!
1. märts 2016, 23:11
no aga siis tulebki pöörduda, kui elada tahad ja võitluseks valmis.
Paljud loobuvad võitlusest, sest see on KOHUTAVALT raske.
Ei saa siin kedagi hukka mõista, ei neid, kes loobuvad, ega neid kes abi paluvad. Aga väikeste laste vanemad võiksid abi küsida küll, sest hästikasvatatud ja armastatud lapsed on meie tulevik. Muud meil pole
19,261. märts 2016, 20:02
aga pole palujaid, kuna see võitlus on ränkraske ja pealegi... on sul võimalus mitte maksta.
Sellel naisel on väike laps, äkki emainstinkt võidab ning ta saab aega juurde. Nii pisikesel lapsekesel on hädasti ema tarvis veel pikalt.
k e s annab pangalaenu ?1. märts 2016, 20:32
??? Eimaksa na naiivsed olla.
..1. märts 2016, 18:56
Ikka aitan võimaluse piires :) soovin edukat paranemist!
eesti mees1. märts 2016, 18:25
ylekanne tehtud, igatahes kiiret paranemist!
no1. märts 2016, 18:16
jätke ükskord see hala,miks riik ei aita ,miks riik ei aita....kas te pole siiamaani aru saanud,et riik vilistab oma rahva peale .Uudistest näitas,et pooled hääletajad tv3 oleksid tahtnud ansipit tagasi peaministriks .Kuidas seda mõista ???Kas neil hääletajail on ikka mõistusega kõik korras ? Kakskümmend aastat valite samu korruptante ja siis imestate ,miks riik ei aita.
isamaalane1. märts 2016, 20:48
Ansipil oli üks hea poliitikuomadus---väga sirge selg ja vähe emotsioone.
Tasuks teada2. märts 2016, 17:22
Aus inimene ajab oma raskeid asju Eesti Haigekassa kaudu - erti raskete ja Eesti mitteravitavate haiguste puhul tuleb pöörduda Haigekassasse. Nad aitavad tõsistel juhtudel küll.
Ainul loll hakkab kohe meie riiki süüdistama. Teised lollid aga ruttavad kohe maksma.
Teadja1. märts 2016, 18:13
Haigekassa pillab rahasid sinna, kuhu pole vaja. Hiljuti aitas haigekassa uhte traumajargse liikumispuudega inimest, kel puuduvad kaelat varvasteni koik funktsioonid , elektrilise ratastooli valja ostmisel ca 10000 euroga. Kuidas aga suudab see inimene seda tooli kasutama hakata , mitte kuidagi. Samas on sellist tooli vaja hoopis hadasti kellegile teisele. Susteem on olemas , aga tehakse lollusi.
See teeb juba topelt tigedaks1. märts 2016, 18:02
Miks kommentaarid ei ilmu?
Teeb ikka vihaseks küll1. märts 2016, 17:59
Ei riigil rahva jaoks raha ole. 350 000 pabulaste elukvaliteedi tõstmiseks, 100 000 sinna, 100 000 tänna. Pingviinide paraad. Kui palju selle korraldamine maksiski? Oli vist miski miljonid. Lisaks veel paar miljonit kirjutame järjekordselt kuhugi korstnasse aga haigekassa kelle otsene ülesanne on inimese ravi kinni maksta meil ju ei ole. Milleks krt me neid makse maksame maksame kui inimene abi ei saa??? Kas ainult selleks, et mingid isehakanud siniverelised saaksid rahva rahal lösutada ja head paremat näost sisse ajada????
noo aga....1. märts 2016, 18:08
Noo aga riik harvendab, nürgad ja vaevatud tuleb eos hävitada.
jaak2. märts 2016, 06:40
kui seda priiskamist vaadata siis tulevikus tuleb makse võimalikult vähe maksta. inemesed aitavad üksteist rohkem kui haige eesti riik. mina igatahes kannan enne inimesele kui maksuametile.
1. märts 2016, 17:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
:S1. märts 2016, 19:48
Minu isale öeldi! Ole vait
sellist ütlust kuulis minu oma1. märts 2016, 20:31
naabrimees peale neeru ja vähi väljavütmist. Anti talle aega mitu nädalat,midagi muud enam teha ei saanud.
17:59-le1. märts 2016, 20:50
Kes küsib, sellele vastatakse.
Norman maamehele1. märts 2016, 21:24
Vähil on erinevad liigid ja staadiumid. Osad lihtsamalt ravitavad aga osade puhul, jah paraku... Ise jooksin oma poisiga esiti mööda arste kes pakkusid diagnoose seinast - seina kuni üks hakkas kahtlustama. Kui lõpuks Mustamäele saime siis konstateerisid arstid, et viimasel minutil, et ehk suudame midagi. Ei taha neid unetuid ja närvilisi aastaid meenutada aga tänu asisele personalile on poiss elus. Olles aga poisi juures haiglas, nägin seal ka palju süngeid momente...
Pealkiri1. märts 2016, 17:56
"Rasket haigust põdeva pisipoja ema palub abi" siiski
just just, lugesin minagi, et pisipoiss raskelt haige1. märts 2016, 18:59
Ronja1. märts 2016, 17:25
24 miljonit läks aastapäeva pidustustel käputäie inimeste lõbustamiseks ja kekutamiseks. Oleks võinud selle asemel abivajajaid aidata. See oleks kordades ülevam olnud.
1. märts 2016, 17:55
Piretile oleks aidanud siin 24- st eurostki.
Ants2. märts 2016, 01:31
Rumal inimene - 24 miljonit on projekti Eesti 100 eelarve - mingi peo peale ei ole niipalju kulutatud.
Aidake!!! Aitasin ka mina.
2. märts 2016, 08:55
Ongi nii, maksavad projektid, aga mitte reaalsus.
Küsimus1. märts 2016, 17:25
Kas "Kingitud elu" ei saaks aidata?
anu1. märts 2016, 17:23
jätke see narkomaanide ja joodikute poputamine, see on nende oma probleem, surgu või maha, suunake raha õigetesse kohtadesse
tarms1. märts 2016, 17:30
sa tathstid öelda et jätke see poliitikute poputamine?
1. märts 2016, 17:56
selle naise haiguses ei ole suudi narkootikumid.
to 17.561. märts 2016, 18:13
Keegi ei ole seda väitnudki. Mõte on selles, et meie riigis ravitakse narkomaane ja joodikuid, nemad saavad alati abi aga tavainimest ei aita keegi.
ei ravita5. märts 2016, 15:47
narkomaane ja joodikuid, see on tasuline luksus mida saavad lubada endale vaid riigikogulastest joodikud
jah1. märts 2016, 16:57
oma panuse annan kuid see paranemine oleks ime.
Julie1. märts 2016, 16:48
Kuigi olen pensionär ,aga sai omalt poolt pisku antud-lõi küll mulle rahaliselt augu aga saan hakkama.
l toompeal1. märts 2016, 16:41
mee võiksime ju aidata aga me ei suuda isegi alla hinnatud banaani oma lastele osta.
l toompeal1. märts 2016, 16:41
mee võiksime ju aidata aga me ei suuda isegi alla hinnatud banaani oma lastele osta.
1. märts 2016, 16:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sõida seenele oma jumalaga1. märts 2016, 16:33
Jumalat pole olemas inimeste jumal on raha.
to eit1. märts 2016, 19:43
Ravitakse küll ka viimase staadiumi vähihaiged, mida plärad.
lilli1. märts 2016, 15:40
presidendi pilt kohe siin kõrval, ei tea kas tema südant ka liigutab, et ta rahvas peab kaaskodanikelt oma raviks raha küsima, tunneb ehk häbi?
sb1. märts 2016, 15:11
minaise1. märts 2016, 15:06
Tavaliselt ma annetuskampaaniatega kaasa ei lähe (selliste Aderi juhtumite pärast), aga seekord andsin oma väikse panuse. Just selle pärast, et pere ikkagi kõigepealt püüdis oma ressurssidega hakkama saada, enne kui abi palus. Nüüd ravi enam pooleli jätta ei tohi ja meie riigi toele ei ole mõtet küll loota.
Head paranemist!
no aga 15,15,1. märts 2016, 15:44
kui see naine terveks saab, siis on oma lapsele hea ema.
Sinu jutu valguses tundub, et head vanemad on ehk isegi hinnalisemad, kui vaimselt ebastabiilsete inimeste järeltulijad.
1. märts 2016, 14:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ENSV ajal oli vaja töötegijaid ja maksumaksjaid1. märts 2016, 15:17
ja oma riigi kodanikke. ENSV ajal oldi lihtsalt lollllllid.
Sass1. märts 2016, 17:32
Ja millega või kuidas see EU siis sind hävitas?
1. märts 2016, 14:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kas keik kulus1. märts 2016, 15:19
pitsballil siis ära,raputage ämma kappi ja käige üks trett Hundisilmal. Soovitavalt selliste vahenditega , kuhu mahub palju raha.
Kui mehi napib,siis kasutage hästi maskeerimist valdavaid ajateenijaid,mis nad ikka Tallinna vahel jõlguvad
1. märts 2016, 14:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
NÕUS1. märts 2016, 15:22
Samuti rahastatakse paksukeste maovähenduse operatsioone - kus siin loogika on?
maamiis to NÕUS1. märts 2016, 18:07
olen ka üks kes kuus aastat tagasi bypassi tegi .Erinevalt korduvatest dieetidest ,harjutustest jne sain kehakaalu kontroli alla Arvan siiamaani ,et kuna olin enne kolmkümmend aastat tööl käinud ja ei olnud KORDAGI enne haiglas ravil olnud ,siis tehti see operatsioon MINU maksetest ja sinu raha sinna ei pandud .Käin edasi tööl ,maksan makse ,mingit ravi pole rohkem kasutanud Kusjuures oleks asi nii edasi läinud ,arvatavasti oleksin liigestega grupi peal ja kodus ,sa peaksid kinni maksma mu vererõhu ravimite dotatsioonid ,liigesevahetuse jne jne ,Arvan ,et peaksid väga õnnelik olema ,et ma operatsioonile õigel ajal läksin ja su raha ei kuluta!
Väga kahju1. märts 2016, 14:34
noorest emast ja tema perest! Miks küll saadab elu nii ränki katsumusi noorele naisele? Siin artikli juures võiks olla ka soovitusi asjatundjatelt, et kuidas oleks võimalik taolist haigust ära hoida või vältida.
Jääb loota, et pere saab raha kokku ning tulevik on lootusrikkam. Samas on kummaline, et haigekassa ja riik ei kata noore ema ravikulusid. Samas raisatakse raha mõttetutele projektidele ja pagulastele, kuid meie omad noored emad jäetakse ilma vajaliku rahalise abita.
Pole1. märts 2016, 15:50
Milline on asjatundja raskete haiguste osas?
Mall1. märts 2016, 17:26
Mis need pagulased siia puutuvad?! Meil ei olegi uhtegi pagulast ja juba jaavad ette. Ka koige rikkamates riikides ei tasu haigekassa koikide inimeste ravikulusid. Kahjuks.
Urrr1. märts 2016, 17:36
Ennetus on see mida siin räägitakse.
Ega päästeamet tee ka suitsuandurite reklaami - ikka ennetustöö. Kui asi käes siis mõtled miks mul pole suitsuandurit...
kõndige veidi Tallinnas ja1. märts 2016, 20:38
te näete murest mustaks läinu blonde eestlasi . Nad käharad ja peente kontidega ,silmavalged j a kikukesed välguvad kenasti.
haloo2. märts 2016, 08:54
kes siis vaos elavad.
to Mall2. märts 2016, 23:10
Palgaline on propagandaga topib oma nina igale poole.
Kes need Vaos siis on ?
Ja need mustad Tartus ja Tallinnas, dets - jaan tuli terve ports jälle juurde.,
Riik loobib meie rahva raha ju mujale!1. märts 2016, 14:31
Alles oli uudis, kus Eesti riik andis maailmapanga fondi 188 miljonit eurot! Ja isegi rahvale ei selgitata, miks seda tehti!
üks arvamus2. märts 2016, 20:49
Hea küsimus. Mina ei ole suutnud siiani aru saada, mis on see maailmapank, millele ka rikkamad riigid võlgu on? Kas globaalse mõõduga kurikuulus ühiskassa?
ise1. märts 2016, 14:30
haige - aastaid tööta - ei ole. millega aidata. oleks. annaks ka oma väikse panuse. heameelega annaks. oleks. mida anda. viimane laps koolitada. kooli lõpp tulekul . töötu üksikema ei aita enam ise kedagi . ise abi vajaja :(
Karin1. märts 2016, 14:10
Jüriga nõus.
Miks me riik ei aita oma raskelt haigeid inimesi ?
Oma inimesed riigile korda ei lähe, aga igasugu pervertide - soovahetajate kalleid operatsioone on vaja rahastada ?
Kusjuures soovahetajaid ei ole vaja opereerida, vaid ravida.
Ilmselt see ikka hormonaalne häire, kui inimene soovib olla teisest soost.
Ravimine ikka palju odavam, kui vastassooliseks lõikamine.
1. märts 2016, 14:25
Kogu viga on selles, et meie riigi nimi ei ole enam NSVL.
kohtlane kroonik2. märts 2016, 21:14
Hormonaalne häire? Mida siis teeksid, pumpaksid nad hormoone täis või?
Appi3. märts 2016, 07:01
Hormonaalne häire? Mis hormoone siis liiga palju on, et aelline asi juhtub, kas kui ühte hormooni tekib rohkem või vähem siis inimene tahab sugu vahetama hakata? Ei vot selle geeniuse teooriat ja loogikat tahaks küll huviga teada. Põhikooli bioloogias tehakse hormoonid vägagi selgeks, kui loll saab olla, et pakkuda soovahetuse soovi ja hormonaakse häire seost? Mis moodi neid soovahetuse tahtjaid ravid, mis hormoone sa neile topid juurde, östrogeeni? Testosterooni? Selgita palun lähemalt, tahaks veel selliseid kilde kuulda.
to Appi3. märts 2016, 14:01
Ju neil naishormoone liiga palju, et naised tahavad olla.
Või kui polekski asi hormoonides, tuleb neid ravida hullumajas, mitte hakata ümber lõikama.
Hullumaja täis inimesi, kes tahavad olla Rooma paavstid, kuningad või üldse mingid loomad.
Neid ravitakse. Kui inimene soovib olla teisest soost, on see haigus, mis vajab ravi.
1. märts 2016, 14:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mari Linalakk1. märts 2016, 14:28
Ja kui ei toetata, nagu isegi näed, mis siis ?
Hei,ärgake valitsus1. märts 2016, 14:03
näete nüüd milline appihüüd aga rahval pole võimalik kõiki aidata,summad liiga suured.Valitsus,miks rahvas peab VALITSUSE eest töö ära tegema ja aitama oma piskust palgast-kindlasti ka aidatakse.Kus on nüüd Valitsuse silmad ja kõrvad.Eralennukite,suurejooneliste pidustuste,pagulaste ,pedede pulmas käia jne.on küll rahva raha raisata aga oma rahvas karjub appi-kus olete peaminister ja president.Hõiskate,et meie riigil läheb hästi,kuidas kui rahvas maksab omast taskust nii mõnedki riigile kuuluva kinni.ÄRGAKE OMETI.
M.1. märts 2016, 15:13
Ka minna sain hetkel vaid 10 euriga toetada, aga kui paljud õla alla panevad ei ole miski võimatu!
mõtlik1. märts 2016, 14:01
Kas mitte riik ei peaks meid arstiabiga kindlustama ?Oleme ju uhked, et riigil nii hästi läheb .
jube..1. märts 2016, 13:56
Annetasin umbes kuu tagasi 200 audi! Kiiret paranemist ja loodan et raha saadakse kokku!
2. märts 2016, 08:28
Topelt jube2. märts 2016, 17:15
kui kuu aja pärast selgub, et asjad polnud sugugi mitte nii nagu serveeriti...
1. märts 2016, 13:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ainult omale1. märts 2016, 14:07
Riigil sellepärast hästi lähebki, et ta oma kodanikest põrmugi ei hooli.
Kohutav1. märts 2016, 13:44
Et elu peab nii karm olema.
Kohutav1. märts 2016, 13:44
Et elu peab nii karm olema.