Uudised

Millistest looduslikest vahenditest saab kevadise väsimuse puhul abi? (1)

Silja Paavle, 7. aprill 2016, 09:31
Triinu Entsik-GrünbergFoto: Erakogu
"Kevadväsimuse ja sellest tingitud stressi leevendamiseks on võimalik palju omal käel ära teha," kinnitab ka Südameapteegi peaproviisor Triinu Entsik-Grünberg.

"Kõige olulisem on piisavalt puhata, liigutada ja tervislikult ning tasakaalustatult toituda," rõhutab ta lisades, et kui sellest ei piisa, aitavad apteekrid oma nõuga reipalt suvele vastu minna.

Triinu Entsik Grünberg toob välja enamlevinud looduslikud stressi- ja väsimuse leevendajad, mida võib kevadväsimuse korral apteekidest küsida.

* Palderjan. Võtab ära rahutuse ja hirmutunde ning leevendab ärevust, aitab üle une- ning ka keskendumisraskustest.

Veiste-südamerohu ürt. Soodustab uinumist ja rahulikku und.

* Palderjan ja meliss. Eahustavad ja lõõgastavad organismi, aitavad maandada emotsionaalseid pingeid, soodustavad uinumist, tagavad rahuliku une ning alandavad lihaspinget.

* Piparmünti, palderjani, veiste-südamerohtu, kanarbikku, humalat ja sidrunmelissi sisaldav preparaat-aitab uinuda, vähendada sisemist erutust ja unes ärkamist.

* Melissi, palderjani, veiste-südamerohtu, humalat ja viirpuud sisaldav preparaat on ette nähtud emotsionaalse tasakaalu tagamiseks ja enesetunde normaliseerimiseks. Soodustab pärast päevast stressi lõdvestumist ning tervislikku und.

* Melatoniin lühendab uinumiseks kuluvat aega ning kergendab ajavööndivahetuse väsimusega seotud subjektiivseid kaebusi.

Samal teemal

9. märts 2017, 15:30
Viis nippi, kuidas kevadväsimusest jagu saada
3. märts 2017, 14:40
Kevadväsimus hiilib ligi - kuidas seda ennetada?
7. aprill 2016, 15:07
12 toitu, mis panevad pärast kurnavat talve su välimuse särama
6. aprill 2016, 13:10
Kevadväsimuse võidad liikumise, tervisliku toidu ja õigete vitamiinidega