Foto: PantherMedia / Scanpix
Õhtuleht.ee 19. aprill 2016 14:55
Kuigi sellest ei räägita, tea, et paljudel on mured kõhugaasidega. Et piinlikku probleemi kergem vältida oleks, on  veebileht MagForWoman ära toonud toidud, millest tuleks kõhumurede korral hoiduda.

1. Oad. Pole tähtis, mil moel neid valmistada või serveerida - kõhugaase tekitavad nad igal juhul ja selles nimekirjas on nad kohal number üks.

2. Brokoli. Uskumatu, kuid see pealtnäha täiesti süütu köögivili on gaasitekitajate tabelis teisel kohal. Kuigi brokoli tekitab ebameeldivaid kõrvalnähte, ei soovitata sellest rohke vitamiinirikkuse tõttu siiski päris loobuda.
 
3. Piimatooted. Jogurtid, kohupiimad ja muu säärane. Eriti aga jogurt! Gaase tekitab laktoosisuhkur.

4. Gaseeritud joogid. Lisaks gaasile on neis palju kaloreid. Seega - ei midagi kasulikku.

5. Puuviljad. Tasub meeles pidada ütlust: midagi ei maksa üle tarbida. Kui sööd puuvilja, näiteks õuna, mõistlikkuse piires, on kõik korras ja sul ei tarvitse piinlikkust tekitavate kõhugaaside pärast muretseda.