Uudised

Kümme tõhusat pekipõletajat (3)

Triin Tael, Eiris Teeveere, 30. aprill 2016 06:00
Kõrged kontsad teevad paksuks.Foto: Vida Press

Kui tahad pekkidele säru anda, ei piisa ühest trennist nädalas. Kiirtee rannafiguurile on järjepidev tervislik toitumine pluss kolm täie vungiga tehtud trenni nädalas, mis võtavad sind täiesti läbi. Veebikülg Brides.com soovitab tõhusaid treeninguid, mis raudselt su kaalunumbriga imet teevad.

1. Intervalltreening

Ekspertide kinnitusel on intervalltreening kindlaim tee kaalukaotuseni. "Intervall­treening on igasugune treeninguvorm, mille puhul südame löögisagedus tõuseb maksimumi lähedale ja langeb siis taas – ja seda korduvalt," seletab USA trenniguru Holly Rilinger.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

14.09.2021
TREENIMISE ABC: Kaheksa märki, et sa jooksed valesti
19.07.2016
Kümme üllatavat märki, mis tähendavad: sul on tarvis rohkem magada
15.07.2016
DIEEDIHOROSKOOP: Milline kaalulangetusviis sobib sinu tähemärgile?
25.06.2016
Kolm nõksu, kuidas suurtest söömingutest taastuda