Uudised

Kümme tõhusat pekipõletajat (3)

Triin Tael, Eiris Teeveere, 30. aprill 2016, 06:00
Kõrged kontsad teevad paksuks.Foto: Vida Press

Kui tahad pekkidele säru anda, ei piisa ühest trennist nädalas. Kiirtee rannafiguurile on järjepidev tervislik toitumine pluss kolm täie vungiga tehtud trenni nädalas, mis võtavad sind täiesti läbi. Veebikülg Brides.com soovitab tõhusaid treeninguid, mis raudselt su kaalunumbriga imet teevad.

1. Intervalltreening

Ekspertide kinnitusel on intervalltreening kindlaim tee kaalukaotuseni. "Intervall­treening on igasugune treeninguvorm, mille puhul südame löögisagedus tõuseb maksimumi lähedale ja langeb siis taas – ja seda korduvalt," seletab USA trenniguru Holly Rilinger.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

19. juuli 2016, 14:55
Kümme üllatavat märki, mis tähendavad: sul on tarvis rohkem magada
15. juuli 2016, 12:10
DIEEDIHOROSKOOP: Milline kaalulangetusviis sobib sinu tähemärgile?
25. juuni 2016, 16:00
Kolm nõksu, kuidas suurtest söömingutest taastuda
16. juuni 2016, 12:30
Ettevaatust! Kooselu teeb paksuks!