Keha

SUVEKS SALEDAKS I Kõnni end saledaks (17)

Toimetas Piret Parik, Triin Tael, Eiris Teeveere, Triin Tael,, 21. mai 2016 06:00
HOIAB VORMIS: «Kõnnin linnas iga päev vähemalt 10 000 sammu. Treeningu eesmärgil ma küll regulaarselt kõndimas ei käi, aga vähemalt korra nädalas lähen kindlasti ka eraldi kõndima,» ütleb Energia Kliiniku toitumisnõustaja Kätrin Karu.Foto: LAURA OKS

Õhtune kõnniring aitab organismil näljahormoonide tootmist vähendada.

Vormis püsimiseks soovitatakse päevas käia 10 000 sammu ehk läbida umbes kaheksa kilomeetrit. Et aga kõndimisega kaalust alla võtta, peaks nädalas vähemalt kolm korda tund-poolteist korraga tempokalt käima, soovitab Energia Kliiniku toitumisnõustaja Kätrin Karu. Muidugi ei tohi ka ülejäänud päeva pelgalt laua taga maha tukkuda.

Trenni tehes on oluline jälgida, et kõndimisel oleks kogu keha kaasatud. "Mitte ainult jalad ei käi, vaid tuleb hoida sirutust, kõhtu sees ning käed peavad liikuma käimise rütmis kaasas.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

25.04.2018
KÄEPÄRANE JA TÕHUS: tee, mis viib nädalaga taljelt kaheksa sentimeetrit
25.05.2016
Kolm nõksu, kuidas suurtest söömingutest taastuda
21.05.2016
Ole ettevaalik! Ülesöömine võib lõppeda ka surmaga!
18.05.2016
SUVEKS SALEDAKS I Suhkrusõltuvus: nõiaring, mis teeb paksuks ja haigeks