HOIAB VORMIS: «Kõnnin linnas iga päev vähemalt 10 000 sammu. Treeningu eesmärgil ma küll regulaarselt kõndimas ei käi, aga vähemalt korra nädalas lähen kindlasti ka eraldi kõndima,» ütleb Energia Kliiniku toitumisnõustaja Kätrin Karu.Foto: LAURA OKS
Toimetas Piret Parik, Triin Tael, Eiris Teeveere, Triin Tael, 21. mai 2016 06:00
Õhtune kõnniring aitab organismil näljahormoonide tootmist vähendada.

Õhtune kõnniring aitab organismil näljahormoonide tootmist vähendada.

Vormis püsimiseks soovitatakse päevas käia 10 000 sammu ehk läbida umbes kaheksa kilomeetrit. Et aga kõndimisega kaalust alla võtta, peaks nädalas vähemalt kolm korda tund-poolteist korraga tempokalt käima, soovitab Energia Kliiniku toitumisnõustaja Kätrin Karu. Muidugi ei tohi ka ülejäänud päeva pelgalt laua taga maha tukkuda.

Trenni tehes on oluline jälgida, et kõndimisel oleks kogu keha kaasatud. "Mitte ainult jalad ei käi, vaid tuleb hoida sirutust, kõhtu sees ning käed peavad liikuma käimise rütmis kaasas.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
1,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaVõida iPhone 12 nutitelefon