Keha

SUVEKS SALEDAKS I Kõnni end saledaks (17)

Toimetas Piret Parik, Triin Tael, Eiris Teeveere, Triin Tael,, 21. mai 2016, 06:00
HOIAB VORMIS: «Kõnnin linnas iga päev vähemalt 10 000 sammu. Treeningu eesmärgil ma küll regulaarselt kõndimas ei käi, aga vähemalt korra nädalas lähen kindlasti ka eraldi kõndima,» ütleb Energia Kliiniku toitumisnõustaja Kätrin Karu.Foto: LAURA OKS
Õhtune kõnniring aitab organismil näljahormoonide tootmist vähendada.

Vormis püsimiseks soovitatakse päevas käia 10 000 sammu ehk läbida umbes kaheksa kilomeetrit. Et aga kõndimisega kaalust alla võtta, peaks nädalas vähemalt kolm korda tund-poolteist korraga tempokalt käima, soovitab Energia Kliiniku toitumisnõustaja Kätrin Karu. Muidugi ei tohi ka ülejäänud päeva pelgalt laua taga maha tukkuda.

Kõigi Õhtulehe paberlehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:

Samal teemal

25. mai 2018, 12:23
KÄEPÄRANE JA TÕHUS: tee, mis viib nädalaga taljelt kaheksa sentimeetrit
25. juuni 2016, 16:00
Kolm nõksu, kuidas suurtest söömingutest taastuda
21. juuni 2016, 06:00
Ole ettevaalik! Ülesöömine võib lõppeda ka surmaga!
18. juuni 2016, 06:00
SUVEKS SALEDAKS I Suhkrusõltuvus: nõiaring, mis teeb paksuks ja haigeks