HOIAB VORMIS: «Kõnnin linnas iga päev vähemalt 10 000 sammu. Treeningu eesmärgil ma küll regulaarselt kõndimas ei käi, aga vähemalt korra nädalas lähen kindlasti ka eraldi kõndima,» ütleb Energia Kliiniku toitumisnõustaja Kätrin Karu.Foto: LAURA OKS
Toimetas Piret Parik, Triin Tael, Eiris Teeveere, Triin Tael, 21. mai 2016 06:00
Õhtune kõnniring aitab organismil näljahormoonide tootmist vähendada.

Õhtune kõnniring aitab organismil näljahormoonide tootmist vähendada.

Vormis püsimiseks soovitatakse päevas käia 10 000 sammu ehk läbida umbes kaheksa kilomeetrit. Et aga kõndimisega kaalust alla võtta, peaks nädalas vähemalt kolm korda tund-poolteist korraga tempokalt käima, soovitab Energia Kliiniku toitumisnõustaja Kätrin Karu. Muidugi ei tohi ka ülejäänud päeva pelgalt laua taga maha tukkuda.

Trenni tehes on oluline jälgida, et kõndimisel oleks kogu keha kaasatud. "Mitte ainult jalad ei käi, vaid tuleb hoida sirutust, kõhtu sees ning käed peavad liikuma käimise rütmis kaasas.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

Kommentaarid  (17)

aru on enda peas 22. mai 2016 11:07
see soovitus on küll koduperenaistele,spordiklubide treeneritele ja muidu mimmidele,kes tööd ei teegi Kust võtab töölkäiv inimene aega nädalas 1-1,5 kiiremat kõndi teha ?! tööeminek,töölt tulek,siis kodused tööd,suvel paljudel aiatööd või suvilas müttamised Liigud jub apäeval palju,siis veel kodutööd,mis ka energiat kulutavad .Rääkige seda juttu koolilastele,kes ei suuda isegi ühte peatusevahet minna,ikka ühistranspordiga! Pealegi on enamik noor küürus pidevast nutitelefoni vahtimisest ning kerimisest Kuularid tümpsutavad trumminahku nii et kuulmisega probleeme .Paljudel nägemised viletsad . Kaebavad peavalusid ja seljavalusid .Normaalkaalulised naised ei peaks muretsema selle nimel,et suvel missimõõtu saada .Kondikubud pole just meeldiv vaatepilt .Naisel peabki vormikust olema. Ükski mees ei taha endale naiseks ideaalmõõtudes missikest,kes pole võimeline oma kitas vaagna tõttu lastki ilmale tooma. Sellised propagandakampaaniat on mõttetud . Kaalulangetamine ja kõik selle ümber keerlev on ju äri . Paljuski on kaalu puhul tegu geneetikaga,mõni ei lähegi paksuks,kilpmäärme haige võib hoopis ülipeeneks muutuda,ka vähktõve korral on kaalulamgus garanteeritud .Stress seevastu tõstab söögiisu,sest süües on mõnus ja pinge langeb .Mõtlemine peab muutuma ,peab analüüsima ise,mida teed valesti,mis on sinu ärritaja. Om aelu elab inimene ise,mitte kellegi teise näpinäidete järgi. Praegu on moes maovähendusoperatsioonid Miks ? Eks ikka inimeste lohakusest Kui midagi ära lõigata,on probleem justkui lahenenud ilma,et ise pingutaks. samuti käitubad kõik need toitumisspetsailistid veregrupi dieeti propageerijad,kõnniinstruktorid ja muu seesugused soolapuhujad . Eks igaüks taha raha teenida ja kui leidub lolle,laske nende nahal liugu.
a 21. mai 2016 15:16
Käisin just üleeile kepikõnni ringil. Kõndisin kokku 1h40min ja kalorikulu oli 828.
kõnides kand-päkk, joostes - päkk-kand 22. mai 2016 09:01
kui sa tugutaldu ei hakka kasutada, kukekannus on garanteeritud
Kõik kommentaarid

SISUTURUNDUS