Hea nõu

Neli soovitust, kuidas puhkuse ajal ülekilosid vältida (1)

Õhtuleht.ee, 8. juuli 2016, 16:40
Väidetavalt aitab kaalutõusule kaasa ka pidev stress. Kui ennast aga puhkuse ajal lõdvaks lasta ja lihtsalt olla, võib nii mõnestki pingelise tööga kaasa tulnud kilost vabaneda.Foto: PantherMedia / Scanpix
See, et puhkuse ajal kipub üleliigseid kilosid lisanduma, on fakt. Sel ajal tehakse ju trenni vähem, süüakse rohkem ja ebatervislikumalt kui tavaliselt.

Women's Health toob välja neli soovitust, kuidas puhkuse ajal ülekilosid vältida ning püüda tööle tagasi jõuda hoopis paremas vormis.

1. Söö maitsvat, kuid tervislikku toitu. Suvi on aeg, kus saab nautida erinevaid värskeid puu-ja juurvilju. Selle asemel, et premeerida end kookide ja muu ebatervislikuga, valmista midagi maitsvat hoopis kohalikest hooajalistest saadustest.

2. Liiguta end iga päev. Olgu selleks siis jalgrattasõit, jalutuskäik või lihtsalt rannas palli mängimine.

3. Puhka. Väidetavalt aitab kaalutõusule kaasa ka pidev stress. Kui ennast aga puhkuse ajal lõdvaks lasta ja lihtsalt olla, võib nii mõnestki pingelise tööga kaasa tulnud kilost vabaneda.

4. Kõnni jala. Selle asemel, et minna autoga või ühistranspordiga, uuri ka reisil olles ümbrust jalgsi.

Samal teemal

8. juuli 2016, 10:14
Kuidas süüa suhkrut nii, et ülekilod ei koguneks?
18. juuni 2016, 08:17
Seitse suvist supertoitu
16. juuni 2016, 15:13
Üheksa üllatavat igapäevast toitu, mis aitavad ülekilodest lahti saada
15. juuni 2016, 11:20
Seitse suvist supertoitu, mille söömist alusta oma tervisele mõeldes juba täna

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee