Hea nõu

Neli soovitust, kuidas puhkuse ajal ülekilosid vältida (1)

Õhtuleht.ee, 8. juuli 2016 16:40
Väidetavalt aitab kaalutõusule kaasa ka pidev stress. Kui ennast aga puhkuse ajal lõdvaks lasta ja lihtsalt olla, võib nii mõnestki pingelise tööga kaasa tulnud kilost vabaneda.Foto: PantherMedia / Scanpix
See, et puhkuse ajal kipub üleliigseid kilosid lisanduma, on fakt. Sel ajal tehakse ju trenni vähem, süüakse rohkem ja ebatervislikumalt kui tavaliselt.

Women's Health toob välja neli soovitust, kuidas puhkuse ajal ülekilosid vältida ning püüda tööle tagasi jõuda hoopis paremas vormis.

1. Söö maitsvat, kuid tervislikku toitu. Suvi on aeg, kus saab nautida erinevaid värskeid puu-ja juurvilju. Selle asemel, et premeerida end kookide ja muu ebatervislikuga, valmista midagi maitsvat hoopis kohalikest hooajalistest saadustest.

2. Liiguta end iga päev. Olgu selleks siis jalgrattasõit, jalutuskäik või lihtsalt rannas palli mängimine.

3. Puhka. Väidetavalt aitab kaalutõusule kaasa ka pidev stress. Kui ennast aga puhkuse ajal lõdvaks lasta ja lihtsalt olla, võib nii mõnestki pingelise tööga kaasa tulnud kilost vabaneda.

4. Kõnni jala. Selle asemel, et minna autoga või ühistranspordiga, uuri ka reisil olles ümbrust jalgsi.

Samal teemal

08.06.2016
Kuidas süüa suhkrut nii, et ülekilod ei koguneks?
18.05.2016
Seitse suvist supertoitu
16.05.2016
Üheksa üllatavat igapäevast toitu, mis aitavad ülekilodest lahti saada
15.05.2016
Seitse suvist supertoitu, mille söömist alusta oma tervisele mõeldes juba täna