Hea nõu

Kolm lihtsat tegevust oma südame tervise hoidmiseks (1)

Õhtuleht.ee, 11. august 2016 12:15
Foto: PantherMedia / Scanpix
Said teada, et sul on vererõhk normist kõrgem või on kolesteroolitase tõusnud taevasse? Jälgi neid kolme lihtsat tegevust, et oma südant tervemana hoida.

1.            Kirjuta kõik näidud ülesse. Räägi arstiga ning kirjuta üles kõik näidud – vererõhk, kolesterool, veresuhkur, piha ümbermõõt ja kehamassiindeks. Samuti kirjuta üles, millised näidud oleksid normaalsed ja hakka sinna poole püüdlema. Esimene vahekokkuvõte on võimalik teha juba järgmisel arstivisiidil, kirjutab Woman´s Health.

2.            Mine toitumisnõustaja juurde. Kui sul on hüpertentsioon või diabeet, mine toitumisnõustaja juurde – asjatundlike soovituste abil on võimalik oma piha paisumist piirata ning südame heaks palju ära teha.

3.            Söö rohkem puu- ja köögivilju. Ning töötle neid targalt – näiteks frittimine viib neist kõik vahalikud vitamiinid ja toitained välja. Selle asemel söö köögivilju toorelt või aurutatult.

Samal teemal

19.08.2016
Ohoo! Kõik, mida sa vajad veresuhkru normis hoidmiseks, on üks muna päevas!
17.08.2016
Ettevaatust! Sportlik eluviis võib südamehaiguse varju jätta
10.08.2016
Viis üllatavat tervisehäda, mille vastu saad võidelda sibulat süües
17.06.2016
Üheksa üllatavat sümptomit, mis võivad tähendada südamehaigust