Uudised

E-konsultatsioon ja perearsti nõuandeliin 1220 säästavad patsiendi aega

Õhtuleht.ee, 13. september 2016 12:57

5 KOMMENTAARI

t
teate!/ 19. september 2016 10:41
ei säästa ta midagi! säästate hoopis närve, kui sinna ei helista!
n
naine/ 15. september 2016 12:30
Ja 99% suunab,kas EMO-sse või käsib kutsuda kiirabi.
k
kokk/ 15. september 2016 08:30
Olen sellel lühinumbril 2 korda helistanud nõuande saamiseks ja tühjagi ma sain.
i
Ilmar/ 14. september 2016 13:39
kui aus olla, on perekooli foorum tihti nõuandetelefonist asjalikum. Oli meilgi juhtum kui üks aktsendiga tädi seal vastas ja täielikku jaburust vahutas. Kas HaigeKassa ei ole mõelnud doktor Jänese ravin ise õpikute netis kättesaadavaks tegemisele? Säästaks veelgi enam arstide aega ja raha.
u
Urjuk/ 13. september 2016 21:41
Ja miks jäetakse mainimata, et LÜHINUMBRILE helistamine on tasuline - sideoperaator nõuab sellele helistamiselt ikka oma osa. Pikk - enamusele paketipõhiselt tasuta helistamise valik peidetakse kas välismaalt helistamise või mõne muu sildi taha või jäetakse üldse avaldamata.