Terviseuudised

"Homodele ja pagulastele ei tohi üht ja teist asja öelda. Aga pakse võib tümitada nii kuis jaksad." (148)

LISA KOMMENTAAR

vombat5. oktoober 2016, 08:40
See sageli sõltub geenidest et inimesel on kalduvus paksuks minna. Seal pole midagi mida oleks põhjust halvustada. Paksud inimesed on tavaliselt heatahtlikud ja rahumeelsed. Nad ei nõua lärmakalt oma õigusi taga nagu mõningad vähemused seda teevad.
Onu Sokk7. oktoober 2016, 02:46
Ei sõltu. Nirud geenid võvivad avalduda, aga 99% juhtudel peab inimene tegema selleks kõvasti tööd, St sööb ohjeldamtult solki.
Epigeneetika. Look it up.
Ja see kehtib kõikide geneetiliste haiguste, mitte ainult pekigeeni puhul.
Paksud5. oktoober 2016, 03:17
Nautige oma nö teistmoodi olemist, aga ärge häirige teisi, ärge lösutage yle mitme istme yhistranspordis yhe piletiga vaid ostke nii mitu piletid kui palju te ruumi võtate ja te ei pea igal võimalikul hetkel mugima saiakesi . End bussiistmesse pressiv ähkiv ja higistav paks, kes kohe hahakkab oma saiakesi ja sooja limonaadi lahti pakkima ei ole meeldiv kaaslane. Kui te oma massiga teistest üle sõidate mis head suhtumist te tahate
õiglus5. oktoober 2016, 01:46
Aafrika näljahädas ei ole süüdi paksud valged. Aafrika näljhädas on süüdi laisad neegrid.
Tööandja4. oktoober 2016, 21:57
Pane sihukesed "paksud" tööle siis surevad kohe kätte ära. Rääkimata sellest, et on vaja kiiresti reageerida, veerevad nagu aeg-luubui. Sorry aga kõigel on piir ja selline paksus ei ole vastuvõetav juhul kui ei ole tegemist haige (arstliku komisjoni otsuse näol ja väljastatud invaliidsus) inimesega.
!5. oktoober 2016, 20:22
Vajan virkasid, toidu suhtes leplikke, kiireid ja sõnakuulelikke orje!
Onu Sokk7. oktoober 2016, 02:49
Tahad seda tööd või ei taha? Võid poole kohaga 8h kah higistada, kui soovid.
Eva4. oktoober 2016, 20:31
Inimestel pole tõesti muud teha, kui kedagi mõnitada. Mis see kellegi asi on , millised teised välja näevad. Vaadake ennast- kas olete ise vigadeta ja ideaalsed`? Mina leian, et igal inimesel on õigus olla teistest erinev. Ei ole vaja tüsedamaid või muu eripäraga inimesi mõnitada! Te ei tea kunagi, mis teile endile elu toob. Äkki juhtub, et mingil põhjusel olete ise kunagi samasugune, keda täna mõnitate!
Ja see oleks teile paras palk!
Jätke teised rahule ja tegelege endaga.
et siis5. oktoober 2016, 13:50
Tallinnast lennukile minek. Lennukis kolmesed istmed. Üks paks mees istus oma kohale. Tema kõrvaliste oli ka teda täis ja osa vahekäigust oli ka teda täis. Tema kõrval istmel oli õnnetuseks kellegi naisterahva koht. Kõik kohad olid väljamüüdud. Kes teie arvates peaks reisist maha jääma? Paks mees istus üle kahe koha ja oli omadega rahul. Minutit viis võttis aega, et ta pingilt püsti saaks ja laseks läbi akna all istuva inimese.
40+ naine4. oktoober 2016, 19:00
Tegelikult pole raske alla võtta nälgimata ka keskealisena. Kõige kiiremini võtab juurde suhkru ja teravilja baasil. Jäta menüüst välja suhkur, jahu, makaronid, leib-sai, tangained(riis, oder, mais jne), kartul, pitsad,hamburgerid, koogid, pirukad, küpsised, kõikvõimalikud rämpspoolfabrikaadid - pifid, nagitsad, keeduvorstid, viinerid, sardellid, rammusad piimatooted- suhkruid sisaldavad jogurtid ja rammusad majoneesid, alkohol. Sellise toitumisega, a la paleo, atkins, low carb, 0 veregrupi dieet. Väga lihtne alla võtta. Umbes 1 kuu on dedox, kus organism vabaneb saastast ja võib esineda isusid,kuid kui hiljem organism saab peale vajalikle täisväärtuslikke toitaineid, isu rämpsu järgi kaob.
Onu Sokk7. oktoober 2016, 03:24
Loll jutt, Süsivesikute peal ei lähe keegi paksuks. Inglite keeles "de novo lipogenesis", ehk sv rasvaks muundamine on väga energiakulukas protsess. Ja keh seda niisama ei tee.
Keha konverteerib süsivesikud rasvaks alles siis, kui süsivesikuid pole enam tõesti mitte kuhugi toppida (energia ületarbimine). St kui glükogeeni varud on triiki täis (ca 1000 kcal).
Esmajoones läheb pekki alati rasv, mida sa sööd. Momentaanselt. See on väga tõhus protsess, sest rasvu ei pea talletamiseks kuidagi ümbertöötlema. Nii on rasvanäidise abil võimalik tuvastada, kust on rasv tulnud. On see või-juust-hapukoor-piim, või õli või liha või mingi hüdrogeenitud taimeokse.
Probleem on sinu rumaluses - sinu nimetatud "pitsad,hamburgerid, koogid, pirukad, küpsised" koosnevad tavaliselt 80% ulatsuses rasvast (mee räägime energiast, mitte grammidest).
Seega, kui tahad alla võtta, tuleb rasva ohtralt piinata. Tuletame mneelde, et enamus rasva on peaaegu toitainete vabal kujul (va avokaado, pähklid-seemned - kuid neidki alati väga mõõdukalt). Rasvade drastiline väljajätmine ei põhjusta alatoitumist. Kui tunned nälga, siis lihtsalt õgi rohkem. Tegelt on päris keeruline töö 3-4x päevas magu triiki süüa. Närima peab ju. Neelama peab. Värk, mida üks korralik lääneinimene vihkab.
Ja nüüd tehke oma rasvatoitudele tadaaa. Ja jätke neetud süsiuvesikud rahule.
(Ja need, kes tahavad veresuhkru häma ajama hakata, olge ometi vait ja häbenege - diabeeti II'e põhjustab rasv, mitte süsivesikud. Ja on kusjuures puhtalt menüüga "ravitav" haigus.)
Su mainitud paleo, atkins, low carb on kõikide tervisehädade põhjuseks. Kui enne ei olnud, siis nüüd saad. Ainuke põhjus, miks inimesed seda armastavad, on see, et neil lubatakse rämedalt rasva süüa. Lürps! Tekkinud ketoos on aga vägagi haiguslik seisund. See on kõigest ellujäämismehhanism näljaperioodil (tšau, koopamees). Ühe kõrvalnähuna kaob näljatunne. Sellest ei oleks mingit tolku, kui süüa enivei ei ole.
Nii et palun ära jaga teistele inimestele oma rumalat informatsiooni. Ei jõua lõpuks keegi ära imestada, miks haigekassa ikkagi taas tühi on.
Kui mõni voldik (oi vabandust :) tahab abi, aga ei saa aru, jäta komm... mõtleme midagi välja.
Mariks4. oktoober 2016, 18:36
Väga mônusa heatahtliku huumoriga kirjutatud looke. Kuigi, Tallinna linnapilt ja tutvusringkond on "pakse" täis, ometi ei ole kunagi kedagi kuulnud avalikult "pakse" solvamas?! Samas kitsas lennukis eelistaksin siiski ka ise mône kôhnema naabri kôrval istuda😬. Seega on jutus kahtlemata tôetera sees. Siiski on kaalust alla vôtmine üsna lihtne. Mingeid kaloreid pole vaja lugeda. Toidu kôrge glükeemiline indeks on see mis paksuks teeb. LCHF toitumisest on samuti väga palju infot netis. Asi on tahtmises ja pealehakkamises. Kui seda pole, tuleb "paksuna" edasi elada ja lennukis kaks istekohta osta. Ei usu mina ealeski, et môni paks inimene on ônnelik, et ta paks on.
Kristiina4. oktoober 2016, 16:44
Mina olen ka neist kes ei taha olla paks. See rikkus mu sporditee ja kõik. Õnneks kehakaalu pole kommima tuldud aga sama hull asi käib kui sul on vaimselt midagi viga ja seejuures söaks oled. Otsekohene. Siis hakatakse ilkuma,lolliks pidama ja mida veel ning siis tulevadki kurjemad plärtsumised. Minul kadus ravimiga hormoon ära mis tõttu kaal kasvas ja naise õrnus kadus. Aastaid ei leitud. Nutan surmani.. Seega mõelge enne. Mina küsiks paksult vaid diskreetselt miks sa oled nii? Kuulaks ära ja rohkem ei torgiks. Kui küsida ei saa avalikus kohas siis ainult haletsevad mõtted küll on,et oi kui hirmus terviserisk kui nii noorelt. Ise ka ei taha seda. Nõrga närvikava tõttu siiski ei suuda ka krõpsust ja sokolaadist hoiduda. On perioode kus suudan üsna ohjata. Stressiga ainus lohutus. Nii ei õgi nagu need 300kg inimesed. Muu söök on napp see eest. Ülinapp.
Kalmer504. oktoober 2016, 16:35
100kg naist on parim! Lisandub samas kaalus emadust(ajaga tõestatud). +Samas kaalus headust ja armastust.
Onu Sokk7. oktoober 2016, 03:32
Milleks fetisheerida ja siduda headust ning armastust pekiga? Laps on potensiaaltelt raskelt haigestuva ja varakult lahkuva ema üle kindlasti õnnelik. Erandid ei loe. Trend on masendav. Mõtle natuke, Allavõtmine on ülikerge, koosneb õgimisest... aga lihtsalt rasva jätad poodi riiulile.
xx4. oktoober 2016, 15:42
mida see laps siis valesti ütles? oletegi paksud ju.
Riho4. oktoober 2016, 14:13
Kust seda raamatut saab osta? Ma tahaks näha mis neil paksudel veel enda õigustuseks õelda on. Paksud arvavad endast liiga palju, söögu parem viinereid ja istugu kodus.
Lugeja (mis vahet on kui pikk, peenike, lühike või paks)4. oktoober 2016, 13:56
Kahju, et saledad inimesed pole õnnelikud ja otsivad pidevalt vigu neis, kes neile alla jäävad. Tean nii mõndagi noort ja kena neidu kooli ajast, kes otsisid endale nimelt jämedama kerega sõbranna, et siis ise ilusam ja vaimukam välja näha. Naabrist parem pinnapealsus on Eestis nii sügavuti juba juurdunud, et nad ei salli mitte kedagi ega mitte midagi. Küllap on raske igal hommikul peegli ees seista ja korrutada, et oled just kõige kaunim ja kõige targem.. Päriselus on nii, et keegi on ikka kaunim ja targem. Rohkem sallivust sõbrad, rohkem sallivust!
ehh4. oktoober 2016, 15:16
asi pole ainult kauniduses, vaid inimkonna püsimajäämises ja tervises!! samamoodi võiksime "sallida" narkareid, joodikuid, kurjategijaid- las igaüks olla, nagu on, nii või?
kuup5. oktoober 2016, 01:46
Saledad ei roni pidevalt ennast eksponeerides oma õigust taga ajama kui need vaalalaadsed neid mõnitavad. Saledate kallal võtta on ok. Ja enamasti on saledatel ka üsna savi kui jälle mingi toidusõltlane oma kibestusest sappi pritsib. Sest sale, teab, et tal vähemalt on tervis. Mõnikord juhtub, et nendel normaalses tervislikus kaalus inimestel viskab ka üle ja siis tuleb kusagile üks nadine kommentaar mida märkavad ainult järjekordsed iseennast kõige enam vihkavad paksukesed.
Kristiina4. oktoober 2016, 13:46
Vot siis nii - pikka kasvu inimesele võib öelda pikk, mustanahalisele võib öelda must, kuid - paksule ei või öelda paks?
Nuhh4. oktoober 2016, 20:36
Tead, alati võib lihtsalt vait olla!
Peeter4. oktoober 2016, 21:21
Muidugi võib kõike seda öelda ja ega sinagi ju solvu kui sulle juhmakas öelda, sest sa ju lihtsalt oled seda.
Paks Tartust4. oktoober 2016, 13:40
Ahoi, Kairi! Raamatuesitlusel siis näeme! :) Igatahes positiivne, et inimesed siin asja üle arutavad.
miks 4. oktoober 2016, 13:24
nii palju targutamist,paljud tüsedad söövad palju vähem,kui kõhnad.tean omast käest.inimese organismi omapära on see.inimesed ongi erinevad.ülekaal tuleb sellest,et hakkad igasuguseid dieete katsetama ja kui ei ole järjepidev,siis tuleb kaal tagasi ja võtab saba ka kaasa.jätke inimesed rahule,on nad kõhnad või tüsedad,see on nende oma asi.teie ei pea nende raskust kandma,miks te siis kiunute ja materdate teistsuguseid.targutada on alati kergem.
tont4. oktoober 2016, 18:11
miks põhja-koreas seda "organismi eripära" ainult juht junn põeb? ülejäänud rahvas on saledad. kui ikka liigne energia toidust kättesaadav pole, ei siis vats ette kipu.
Onu Sokk7. oktoober 2016, 03:44
30 aastat tagasi oli terve hiina kõhna. Nüüd kui lääs oma liha/piima/õli komboga kohale jõudis, lainetab see maa hullemini kui ameerika kunagi.
Onu Sokk7. oktoober 2016, 03:41
Tüsedad ei söö vähem. Vbl ei suuda sa aru saada, mis vahe on ruumalal ja energial.
Õhk ja vesi paisutavad ruumala päris palju. Süsivesikki on väga kerge ja on enamasti suht õhulises vormis.
Probleem on selles, et see tibatilluke (mõttetu ja rafineeritud) tihe rasvakild rikub kõik ära. JA juhtubki nii, et kõik magusad ja soolased süsivesikud on maskeerunud rasvapommid. Arvutab pakilt kaloreid (mitte gramme) ja korrigeerib oma illusiooni.
4. oktoober 2016, 13:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
4. oktoober 2016, 13:47
Oi, oi, palju rohkem on näha ikka noori mehi, kel õllekõhud lödisevad ees aga naine peab kõrval modellimõõtu olema. Ja naine peab sellist meest, kes end käest lasknud, armastama? Huvitav lähenemine sul. kurb on piiratud mõtlemisega inimese kommentaari lugeda, ole sa siis või iluduskuninganna.
Sa oled tegelikult Silver, mitte Sille4. oktoober 2016, 13:48
Tead kui enamus titemeistreid aitaks kodutöödel rohkem ja hoiaks lapsi rohkem, saaksid naised stressist välja tulla ja vabalt trenni minna ja tunda ennast samasugustena nagu enne lapsi. Mehed on palju selles süüdi ise, et nende prouad raisku lähevad. Ja siis on hea järgmise ohvri juurde marssida ja süüdistada, et eit lasi ennast käest..
Iks4. oktoober 2016, 12:51
Ülekaal on enamasti haigus, kõige ehedam sõltuvushaigus. Nii angu narkomaania, alkoholism jne. Rasvusnud inimene ei peaks ennast küll pagulasega võrdlema, pagulase saatus on enamasti mittevabatahtilk. Ülekaal viikase ikka ise suu kaudu sisse ja see, mida suust sisse pannakse on kontrollitav. Olen aastaid töötanud ülekaalulistega ja võin öelda, et need, kes terveks tahavad saada need ka saavad. Teised, kes otsivad vaid süüdlasi, miks nad paksud on ei parane kunagi. Senikaua, kui endale oma sõltuvust ei tunnistata ja süüdalasi nähakse kõiges ümbritsevas ja ei saada aru, et meie ise kontrollime oma söömist, ülekaal jääb.
porgand5. oktoober 2016, 01:48
Lollus pole ravitav. Seega pole tegu haigusega.
Karmavõlg4. oktoober 2016, 11:44
Tüsedus võib olla ka karmavõlg. Ka minul on olnud juba lapsest saati kehakaaluga probleeme. Juba esimesest klassist narritati. Kusagil 80-ndatel sattusin juhuslikult sensitiivi juurde. Elas selline Mare nimeline seal Jõhvi linnas, kelle juures käidi kaugemaltki. Välismaaltki.
Tema siis keskendus, kompas mu hinge ja teatas mulle karmavõlast. Nimelt olevat ma eelmises elus olnud vene usu külavaimulik, preester. Õgard, kes pistis nahka kõik külaelanike haned (hanepraad hapukapsaga olevat olnud minu, vabandust, preetri lemmikroog). Mõõtu ei pidanud ja usklikud vene eidekesed - need tassivad ju kodust viimasegi batjuška lauale. Karistuseks olevat ma selles elus ülekaaluline. Lunastan batjuška pattu. Mul on kaks valikut. Kas tassida suurt keret ja põdeda tüsenemisest tingitud vaevusi ning haigusi. Või olla kogu elu aeg poolnäljas, et ahne batjuška hing ka nälgimist ja selle piinu tunda saaks.
Väga tore teooria muuseas, see seletaks meie elis paljutki. Et miks mõned kogu aeg ja igal pool tüssata saavad või miks pereelu ja partneri valikuga ei vea. Nüüd on selge - nemad lunastavad oma eelmise elu karmavõlga!
Enamus4. oktoober 2016, 11:40
pakse on heasüdamlikud, kuid need on küll sisemiselt kibestunud ja vaid näiliselt õnnelikud
..4. oktoober 2016, 11:29
hoopis nii on et süüa võib ka võid,kuid parajas koguses, ei või aga margariini, valget suhkurt,valget nisujahu, jahukooke, liiga ära praetuid lihatooteid, vaid on tarvis teha süüa väiksel kuumusel, üle hautatult.Kui juurviljadega segus liha juurde, pole midagi valesti.
Gulliver4. oktoober 2016, 11:28
Püüdke mõista, et rasvumine ei ole kosmeetiline probleem. See on väga tõsine terviserisk. Kindlasti tulevad kohe kommentaarid selle kohta, kui ülekaaluline ja terve mõni kodanik on. Muidugi, mõni suitsetaja sureb ka kõrges vanuses kordagi tohtrit vajamata, aga need on erandid. Inimeste suutmatus oma kehakaalu normaalkaalu piires hoidmine läheb ühiskonnale väga palju maksma.
4. oktoober 2016, 13:53
No ja arvad tõesti, et haiglates on patsientides vaid ülekaalulised inimesed? Oled sa haiglas olnud, enamus seal on siiski normaaklkaalus või kõhnad inimesed, mis nende haigestumise põhjuseks siis on ja kas nemad ei lähe "ühiskonnale väga palju maksma"? Ülekaalulistel on sinu meelest haigus vaid kaalu süü.
?4. oktoober 2016, 15:01
Mile vastu sa võitled? Loomulikult on ülekaal väga paljude haiguste üks põhjustest. Või arvad sa tõesti, et ülekaal on kuidagi tervislik? Selles osas saab ülekaalu võrrelda suitsetamise või alkoholismiga.
Gulliver4. oktoober 2016, 15:04
Kas minu kommentaar oli väga valus lugeda? Miks küll?
Helen4. oktoober 2016, 11:15
Minu meelest on paksuna elu ikka väga raske - ei leia sobivaid riideid ja liikumine on tunduvalt raskem (kõnni päev otsa kaks 10 kg pangi käe otsas ringi, varsti väsid ära, kuid ülekaaluline peab kogu seda koormust taluma).
Pigem tuleb õigel ajal hakata jälgima mida ja kui palju süüa. Ja liikuda, liikuda, liikuda. Kõndimine on kõige lihtsam ja odavam meetod, et olla aktiivne (sel ajal oled ka söögist [loe: ahvatlustest] eemal).
to Helen4. oktoober 2016, 11:29
Muidugi on raske! Ja kui toetamise asemel veel mõnitatakse kah. Kui ühiskond on sellise mõnitamis "heaks tooniks" aktsepteerinud.
Onu Sokk7. oktoober 2016, 04:01
Enamus pakse naerab näkku: "tervislikult sööma? ikka päris totakas oled? NEVÕR! Ma ei ole mingi sina." Ärge rääkige mõnitsamisest.
Ja nii jääb. Paksud kõikides vanustes. Ainult mõne üksiku saad kätte ja päästad ära. seegi peab piisavalt haige või motiveeriuid inimene olema.
Aitäh Helenile4. oktoober 2016, 11:32
Mina kah võtsin sinu tarka nõu kuulda (õigemini teiste, kes sama juttu räägivad) Ja muudkui käisin ning käisin, jooksin kah. Ja tulemus? Läbi kulunudpõlve liigese kõhred. Sest alustasin hiljavõitu ja liig intensiinselt. Praegu käin karguga, enam ei jookse.
kusti4. oktoober 2016, 11:12
Tihti ei adu ülekaalulistele osutajad, et alati ei pruugi see tuleneda üle söömisest, vaid muudest terviseriketest. Paraku on seda rumalatele raske selgitada, sest kõik peavad endid vingeteks toitumisspetsialistideks. Arusaamine saabub alles siis, kui enesega midagi säärast juhtub ja talle näpuga näidatakse.
njah4. oktoober 2016, 12:07
Muuseas ega see ainult paksude teema pole. Kõhnadel on sama vastik kuulata kuidas neid kõhnukesteks kutsutakse ja haletsetakse ,et kas süüa ei anta.
njahile4. oktoober 2016, 15:16
Sorry, aga sa võrdled ikka võrreldamatuid asju.
Poolkõhn4. oktoober 2016, 15:55
Paksule ei tohi midagi öelda, paksud võivad kõhnematele öelda mida iganes, krt, need paksud lehmad on nagu mingi kaitse all
Olgu eaka inimesega kuidas on,ise teab,4. oktoober 2016, 10:49
aga rasvunud lapsi ja noori vaadates ei saa küll rahulikuks jääda.10-12-15 aastased lausa taaruvad ringi. Mis te siis nende kohta ütlete ?
4. oktoober 2016, 10:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
4. oktoober 2016, 11:53
Ma ei viitsi su teksti lõpuni lugeda. Küsimus? Kuidas sa ostad lennuki pileti koos käetugedega??? Minu teada on enamus lennukites kolmeses reas kokku 4 tuge. Kuidas sa saad osta käsitugesid ainutl endale?? MINA; MINA; MINA... Tüüpiline tigedik.. Mina pean saama ja minul on õigus..
Anti pax4. oktoober 2016, 11:56
Ma ei viitsi su teksti üldse lugeda.
4. oktoober 2016, 13:50
Tüüpiline vastus.. Ainult ise tahab kirjutada, aga vastust lugeda ei viitsi.. Ma vähemalt lugesin poole su tekstist läbi. Siis sain aru, et sa võid kehaliselt anti pax olla, aga mõttemaailm on sul väga katki, ehk siis anti tark
4. oktoober 2016, 13:57
Ja enamus ei viitsi sinu teksti samuti üldse lugeda
Reisija4. oktoober 2016, 14:57
Käetugesid saab jagada, aga kahjuks pakusuga pole see enamasti võimalik. tema käsi ei mahu lihtsalt käetoele ära. On ka teisi laiutajad, aga paks, kes istmele ära ei mahu, võtab nii või teisiti endale ka kaasistuja ruumi. Seega pole vaja pahandada kaasistuja peale, kui talle see ei meeldi. Mulle ka ei meeldi.
JUHAN4. oktoober 2016, 10:25
Kes on tüse või kõhn, ei sõltu mitte ainult kalorite hulgast vaid ka ainuvahetuse eripärast, selle kiirusest. Töötasin kunagi ühes tsehhis kellegi luukõhna vene mehega, kelle iga kont paistis läbi naha, lausa skelett. Samas oli mehel ebatavaline söögiisu. Vaatasin, lõunaks sõi ära terve saiapätsi paki võid ja 300-400 gr, keeduvposti. Kuid kasu ei midagi, kalorid pidama ei jäänud.
Minu võileib seevastu oli täiesti tavalist mõõtu, kaks leivaviilukat ja midagi vahel. Sõin kordades vähem, kui too. Kuid mina pidin hoolega jälgima, mida süüa või mida mitte. Sest muidu kippusid kilod vöö vahele tulema. Seega mängib olulist rolli mitte isu vaid ka ainevahetuse eripära.
Mari4. oktoober 2016, 10:36
Keegi pole väitnudki, et ei geenid midagi ei määra, mõni tõesti võib süüa ükskõik kui palju ja midagi ei tule juurde. Samas, enamus inimesi on ikkagi sellised, kes ei saa piiramatult õgida, ilma, et see nende figuuris ei avalduks. Seega see on juba inimese enda asi, kas ta piirabki oma toitumist vastavalt geneetilisele eripärale või sööb kõike ja ütleb, et ma olen paks sellepärast, et mul on halvad geenid.
p.s. Millegi pärast kui poes olla, siis ma ei mäleta, et ma oleks paksude inimeste korvis jäinud juurvilju jm tervislikku, tavaliselt on seal sai, limps jms. Natuke imelik on geenidest rääkida, kui ise oma toiduvalikud juba nii valed on.
p.p.s. Ma olen ka see inimene, kes ei saa magusat õgida, ilma, et see kilodena juurde tuleks, aga sellest hoolimata olen normaalkaalus.
4. oktoober 2016, 13:59
Olen paks ja teinekord vaata minu korvi, kus näed päris palju tervislikku ja mitte kübetki saia ega limpsi. Üldistuste tegemine näitab su rumalust.
Onu Sokk7. oktoober 2016, 04:22
Lihstalt haige inimene. Ei maksa erandlike juhtudega pilti hägustada.
Enamus pekke lihtsalt ei hooli. Fat and jolly. Üksikutel tuleb mõistus koju.
veel parem 4. oktoober 2016, 10:11
Kaotaks ära sõnad paks, peenike, pagulane , must, valge jne . Kaotaks üldse kõik omadussõnad ära!
!4. oktoober 2016, 10:27
Kõike omadussõnu küll ei saa kaotada! Peavad jääma mõned omadussõnad tarkade juhtpoliitikute Euroliidu ja muu taolisekiitmiseks. Ning ka need teised, iseloomustamaks opositsiooni ning teisiti, s.o. oma peaga mõtlejaid.
süsimust iroonia4. oktoober 2016, 14:06
Õige. Eranditult kõik omadussõnad õhutavad potentsiaalselt ebavõrdsust ja viha! Tuleb uuskeele arendamisel arvesse võtta!
.4. oktoober 2016, 10:09
Nagu males:
Paksud alustavad, ja alati võidavad.
4. oktoober 2016, 11:56
Tänapäeval võidavad pagulased..
Manka4. oktoober 2016, 10:06
Tunnistan ausalt, mulle on vastkud nii homod, pagulased kui ka paksud, vägisi ikka meeldida ei saa
!4. oktoober 2016, 10:13
Sedasi ei tohiju, et kõike, et kõik on vastikud! Mõnda sa lihtsalt pead austama ning armastama! Ja kes ametlikku tabunimekirja ei kuulu, neid võid sedahoogsamalt täis sülitada. Sest mingi kord peab ju valitsema, muidu puhkeb anarhia.
Mankale4. oktoober 2016, 14:01
Mulle on vastikud Sellised taktitundetud piiratud mõtlemisega mankad
Noh4. oktoober 2016, 09:51
las ule 50 aastane olla 10 kg normaalkaalust ule. Aga noh kui ikka ule on kümnete kilode viisi! See ei tule üleöö.endal
!4. oktoober 2016, 09:50
Täna satuvad pea kõik kommentaarid moderaatorile ja näib, et sinna nad jäävadki. Isegi kui neis midagi keelatud ning taunitavat üldse polegi. Või on ehk moderaator sedavõrd tööga üle koormatud, et tal kulub tunde kommentaaride käbivaatamiseks? Et kas lubada või mitte.
JUHAN4. oktoober 2016, 09:46
Tänane tsensuur on eriti püüdlik ning range. Kaovad isegi sellised kommentaarid, kus ei mainita ühtegi tabu-gruppi ja kus pole ühtegi solvangut ega ebatsensuurset väljendit. Kus vaid arutletakse oma tähelepanekuid tüsedatest ning kõhnaest ja nende toitumise eripärast.
!4. oktoober 2016, 09:39
Ühiskond tahab reguleerimist, selle emotsioonid õiget suunamist. Moslemid, pagulased ja homod on pandud tabuteemaks. Neid ärge te puutuge! Aga ega kõike siis keelata kah ei saa, kedagi tuleb pööblile järamiseks hambusse kah heita. Arukas valitseja teab, et peab ka järeleandmisi tegema, et ei saa vaid keelata. Ja siin on paksukesed nagu taeva kingituseks - järage neid, kui hambad sügelevad!
elu4. oktoober 2016, 09:32
On suur vahe, kas inimene oli lapsna kõhn ja hakkas kosuma täiskasvanuna hea toidu ja vähese liikumise abil. Eriti mehed - võtame näiteks I. Linna, Jaanus Rohumaa, K. Toome, Jansa, Raivo E. Tamm - kõik olid noorena peenikesed. Nüüd on nad "soliidsed",. Naistele ei halastata - nemad on end "käest lasknud". Neil, kes juba imikuna ja väikelapsena on teistest suuremad, tuleb raske elu. Isegi kui ületoitmises on süüdi vanemad, peavad kogu mõnituse vastu võtma nemad.
Isikikult tean, et kõhnad söövad rohkem kui mina, paks.
meditsiin4. oktoober 2016, 09:47
Noorena on läbiseedimisprotsess lihtsalt poole kiirem,et sa teaks,kõik näärmed töötavad vuhinal, vanana see kõik enam ei toimi,käib ainult üks lohisemine läbi kere.
ranno4. oktoober 2016, 09:30
annan molli,kes inisema tuleb soost rassist olenematta.vennad öed tehke nii köik ja elu palju mönusam
Arvan4. oktoober 2016, 09:27
et teisi halvustavad madala enesehinnangu, tihti madala haridustasemega ja rumalad inimesed.
Lihtne4. oktoober 2016, 10:05
kõike....4. oktoober 2016, 09:20
...võib mõnitada,peale homode,moslemite,mustade ja venelaste---need on meil nö "punases raamatus" Nii nagu USA,s----mustale ei tohi sa midagi öelda-oled rassist,samas must võib valget mõnitada,palju süda lustib.,nii et miskit on ikka mäda maailmas---paksude,inetute,puudega inimeste mõnitamine näitab aga inimese kasvatust ja empaatiatunde puudumist.
dwd4. oktoober 2016, 09:16
toituge mõistlikult ja liikuge, siis ei pea solvanguid tundma aga kui päevast päeva saia ja vorsti pirukaaugust sisse vohmida siis muidugi on hala kerge tulema
Priske4. oktoober 2016, 10:07
Kas lähed ja ütled mu ülemusele, et kontoris tööpäev kestab 8 tundi mitte 10-12 ja vahepeal peab saama arvuti tagant puhkepause teha ja lõunat pidada? Äkki on sul stressi- ja liikumisvaba tööd pakkuda? Peaksin pidevalt poolnäljas olema, et normkaalus püsiksin, on igasugu asju järgi proovitud. Ara arva, et niisama siin jauran ... Kui oled 40+ naisterahvas, pidev tööstress ning üleväsimus kohutava tempo ja ülemuse omapärase juhtimislaadi ning pidevate ületundide pärast jms, siis on väga keeruline korrektselt toituda ning liikuda. On olnud mõnigi umbes samas vanuses tuttav, kes vohmid endale sisse suuremates kogustes ja ei liigu ka rohkem, aga on sale. Seega kõik ei ole must-valge. Eks proovi ise olla pidevalt stressis, väsinud ja taga-tippu veel poolnäljas ...
Gulliver4. oktoober 2016, 11:21
Aga sa püüa ennast köögiviljadest kurguauguni täisõgida ja nii iga söögikord. Ma võin mürki võtta, et ülekaal kaob kiirel ja tervisehädad takkapihta.
iks4. oktoober 2016, 11:23
Sa ei oska end kehtestada. Ja kui ülemus on nii põikpäine, siis soovitan töökohta vahetada. Näiteks ehituskaupluses töötades oled 12 tundi jalgade peal ja kilod kukuvad kolinal.
sa iks oled Y4. oktoober 2016, 12:01
Olin 5 aastat hotellis tööl, sammulugeja mõõtis päevas umbes 17000 sammu, aga kaal ei kadunud. Ära targuta!
IKS4. oktoober 2016, 12:55
Siit su ülekaal algabki. Süüdi on ülemus? Ei ole. Sina ise saad ennast, oma elu ja oma söömist kontrollida. Ülemus ei puutu siin küll asjase. Kui ei oleks ülemust oleks sõbranna, või naaber, või trollijuht... Süüdlasi leiab alati.
Priske4. oktoober 2016, 13:08
Teeme siis töökohtadega vahetust, kui arvad et kõik nii lihtne on. Eks proovi siis liikumatult krõnksus jalgadega 10-12 tundi 5 tööpäeva järjest kuust-kuusse vehkida arvutiga tööd nii, et mõnikord kisub lausa silme eest mustaks. (Aa, muideks ületundide eest lisatasu ei saa - no aga sul pole ju lugu, paned ülemuse nagu naksti paika... Ja kui viskabki üle, siis ju sul kohe homme on normaalse palga ja töökeskkonnaga uus töökoht olemas ... nii lihtne see ju 50.-le läheneval naisterahval ongi ... !?!)
naine4. oktoober 2016, 13:27
Inimene peab toituma tervislikult.Pidevalt ainult köögivilju vohmides annab organism varsti häiresignaali.
Ka 40+ naine4. oktoober 2016, 14:11
Mul on täpselt sama lugu. Püüan küll liikuda nagu jaksan ja süüa normaalselt, aga kaal ei lange. Lisaks pole mul lapsi, mille tõttu pean samuti halvustavat suhtumist kannatama. Ma ei lohuta end magusa ja rasvasega. Vahel on ikka väga raske.
Gulliver4. oktoober 2016, 17:22
Ma ei pidanud silmas ainult köögiviljade söömist. Süüakse liha, kala, kana või piimatooteid 5x päevas 300kcal ulatuses ja ülejäänu võib olla köögivili. On kaal korras ja kõht ka täis. Üldiselt on olemas perearstid ja kaalukabinetid, kust saab täiesti adekvaatset abi nii juhul, kui tegemist on tõsise probleemiga, kui ka siis, kui lihtsalt ülesüüakse. Küsimus on enamuse puhul selles, kas tahetakse loobuda võimalusest end toiduga lohutada.
Onu Sokk7. oktoober 2016, 04:34
Gulliver, mõni inimene pole 30 aastat ühtegi juurikat söönud. Vbl vaid rasvas ligunenud kartul välja arvata. Ja fritsibul.
Hetkeseisuga on neid kogunend 22 tk. Köögivilja jutt on neile lihtsalt tülgastav ja solvav. Tõenäoliselt on nende taga need tavalised Koopamehed.
EiSaaAru4. oktoober 2016, 09:16
Mu meelest on väga imelikud inimesed need ja elavad teiste elu.. kommenteerivad teiste keha, rassi, kasvu jms. Palun elage ikka oma elu edasi..
to EiSaaAru4. oktoober 2016, 09:48
Täpselt! Olgu see paks inimene paks kas liigsöömise või mõne haiguse tagajärjel, mis see teiste asi on targutada? Las igaüks elab oma elu! Teiste elu elajad on tõesti kõige imelikumad. Võimalusel hoian kaarega eemale ja isiklikult roogin oma elust välja kõik sellised "abistajad", "nõu andjad" jne. NB! Isiklikult olen normaalkaaluline!
peenike ja tüse.4. oktoober 2016, 09:07
Toitun tervislikult, pole küpsist, kommi, rämpstoitu, saia, võid, vorstitooteid. Söön söögikorra ajal 1 kartuli, värske salat, ilma hapukooreta ja kala. Teine söögikord salat ja killu liha. Liha on kusagil 100 gr. ja taine, kolmas söögikord supp ja seda kulbitäis. Nii olen toitunud juba 5 a. ja ikka olen 10 kilo raskem. Käin päevas 7-10000 sammu kohe kindlasti ära. Ja käin palju tänu kutsale. Joon liiter vett ka päevas. Ei tarbi suhkurt ega ka kooke. Ja ikka olen ülekaaluline. Ärge mõnitage siin inimesi. Paljud ei saa kunagi kaalust alla. Arst ütles, et minu tervis, vererõhk, süda on korras ja eriti süda on tugev. Ravimeid ma ei kasuta. Aga seisan juba 10 a. ühel ja samal kaalul. Paljudel naistel tekib ka ülekaal peale laste sündi ja ei saa maha, kuigi paljud saavad kohe sama kaalule mis oli enne lapse sündi. Kõik oleneb organismist. Kellel on seedimine korras taastub kiirelt ja võtab maha. Kellele ei ole si võta naljalt. Minu õde oli minust 5 a. noorem ja modelli figuuriga. Aga tänu on piitspeenikese kehaga oli ta pidevalt haige, talvel külmetas ja kuigi tegi trenni oli ta minust nõrgem. Nüüd on ta juba 7 a. manala teed läinud. Keegi ei tea miks on kõhnad ja tüsedad. Alati ei ole põhjus õgimises ja toidus. Tänan.
.-.-.4. oktoober 2016, 10:41
Soovitan tasuta veebilehte http://tap.nutridata.ee/.
Pane näiteks kuu aja jooksul kirja kõik asjad, mis sa sööd-jood ja vaata palju kaloreid tarbid. Ei ole võimalik olla ülekaaluline kui sa kulutad rohkem kaloreid kui tarbid. Samas inimesed kipuvad väga palju alahindama söögiga saadavate kalorite hulka.
4. oktoober 2016, 14:15
POlin raskel operatsioonil, peale seda kogu haigglas oleku aja praktiliselt ei söönud, kuna olin palavikus ja muidu halb olla. Kui kümne päeva pärast koju sain ja end kaalusin, polnud ma mitte ühte kilo ka maha võtnud
peenike ja tüse.4. oktoober 2016, 15:20
Paraku on ka minul kõik kirjas, tarbin kusagi 1500 kcal päevas 3 päeva nädal tarbin veel vähem 1400 kcal. Suhkurt ma ei tarbi nagu kirjutasin ja joon kohvi ja teed ilma suhkruta. Kõnnin päevas kusagil 7000-10000 sammu. Autot ma juba ammu ei kasuta. Hommikuti teen võimlemist sirka 5-10 minutit. Aga ei midagi. Seisan ühes kaalus ja ei vähene. Siin inimesed mõnitavad teisi aga milleks? Vanasõna ikka ütleb nii, et ära tee teistele seda mida iseendale ei soovi. Ja tavalisti tuleb ikka endale tagasi ükskõik mille näol. Ära solva teisi, kui ei soovi, et keegi sind solvama hakkab. Tunnen kaasa neile, kes arvavad, et on ilusad ja peenikesed, kuigi sisemus on must ja kole. Kahju, et välimuses seda ei näe. Aga ega keegi pole veel oma elu ära elanud ja keegi ei tea mis teda ees ootab. Ehk see sama solvang ja mürk mida pritsite siin tuleb Teil endil tagasi tüseduse ja koleduse näol.
Onu Sokk7. oktoober 2016, 04:42
10 päeva ""peaaegu" midagi ei söönud", "lamasin-haige" on väga kehv näide.
Mis sa lootsid tonn alla saada?
Selle ajaga võtad vbl kilo maha. Kõik vea piirides.
Onu Sokk7. oktoober 2016, 04:36
Sa arvad, et see 10 kg ülekaalu on ikka see, mida me siin "paksuks" kutsume. Tule maa peale :)
!4. oktoober 2016, 09:05
Inimeste hulgas on alati olnud tüüpilisi ning kuidagi erandlikke, kes millegi poolest teiste hulgas silma paistavad ja neist erinevad. Ja see äratab ikka tähelepanu. Kuidas reageerida?
Väga asjakohane tähelepanek. Ühiskonnas peavad reeglid olema, et mida võib ning mida mitte. Mis on tabu ning mis soovitatav. Kes need jaotused muidugi kehtestab on iseasi. Homod ja pagulased on meil arvatud tabude, kaitstute hulka. Katsu vaid neile näpuga näidata või midagi halvustavat öelda! Aga midagi tuleb ju pööblile ka lubada. Kedagi, keda võiks mõnitada, kelle üle irvitada. Rahvas vajab emotsoonidele väljaelamiseks piksevarrast. Ja siin ongi paksukesed ette lükatud - need on teile süljekausiks! Irvhambad ja mõnitajad, laske aga käia!
Jah4. oktoober 2016, 08:52
Istud lennukis nihukese kõrval, siis tead, sest peale selle on nad enamasti veel tigedad kah ja natuke kuumema ilmaga hakkavad kohe jäledasti haisema.
4. oktoober 2016, 08:56
Puruloll oled või? Sa ise haised oma tigeduses ju hoopis!
Paksud inimesed on reeglina4. oktoober 2016, 10:44
heasydamlikud. Tigedaks muutuvad reeglina siis, kui mingi kõhn kilu kõrval pidevalt iriseb ja atmosfääri rikub.
4. oktoober 2016, 08:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
?4. oktoober 2016, 09:07
Kas sa käisid seal või, et nii hästi tead? Või oli ehk su isa või vanaisa sealne valvur ja kuulsid tema meenutusi?
MATS4. oktoober 2016, 10:08
Mitte ühtegi? Luiskad, mõned olid ikka küll! Laagrivanem, blokiülemad, schreiberid (blokikirjutajad), kapod (töödejuhaajad), kokad, toidu jagajad, laohoidjad, kantseleikirjutajad, haigla töötajad. Sest need kõik olid ametid, kus töötasid vangid ise. Tõsi küll, nende priviligeeritute hulka sattusid vähesed. Ja väljavalitud pistsid paremad palad teiste eest ise pintslisse. Muuseas,ametlikult pidi vang saama märksa rohkem kilokalored, kui näiteks Leningradi blokaadis viibinu. Ja paeri peal saigi. Kuid pare osa sellest läks vasakule, varatati lihtsalt ära.
Ei maksa kirjutada valdkondadest, milles teadmised puuduvad, korrutada vaid nõukogude ajal õpitud lööklauseid.
Lihtne4. oktoober 2016, 10:09
Need olid juhtkonnas, nagu praegugi. Varsti taas laagritesse minek, kui paks ei ole.
to lihtne4. oktoober 2016, 10:32
Ametlikult olid ka laagri privilegeritud seisus täpselt samuti sunnitöölised. Kuigi moodustasid laagris juhtiva kihi. Kuid alati on olnud nii võrdseid kui ka teistestveidi võrdsemaid. Ka laagriski.
Endalgi4. oktoober 2016, 08:43
mõni kilo ülearu aga paksud on ikka koledad küll! Olen näinud kuidas lausa karbist torti suhu kahe käega topiti.Võtke end kokku.
GS4. oktoober 2016, 08:34
Mitte kedagi ei tohi mõnitada, see on täiesti selge.
Nalja ei visata selliste asjade üle , mida ise muuta ei saa.
Rass, kasv, juuksekasv jne.
Kehakaalu saab üldjuhul reguleerida, aga mitte alati.
indikaator4. oktoober 2016, 08:24
Minu meelest võib nii-öelda paksudesse suhtuda kui ühiskonna indikaatorisse. Nimelt neisse suhtumine näitab, kui palju on inimestesse kurjust kogunenud. Täiskasvanud inimene ju oskab enamasti viisakat nägu teha ja oma hinge pimedat poolt varjata. Aga kui inimest provotseerida millegagi, siis selgub kohe, kes kui palju väärt on. Näiteks liikluses on sama lugu - kohe näeb, mis inimesega on tegu, kes parajasti rooli taga on. Kui lehtedes ilmuvad keha kaalu teemalised artiklid, siis kommentaarides sõimatakse mõnuga neid, kes ei mahu kirjutamata reeglite raamidesse. Ehk siis "pakse". Küsimus: miks "tuulekindla" keha kujuga inimene kutsub esile teistes vaenulikku reaktsiooni? Leiti peksukotid, kes ei hakka vastu? Hinges on juba nii palju kurjust, et on vaja ainult väikest tõuget see välja tuleks ja mingil viisil avalduks? Mina võin soovitada sellises olukorras ainult ühte - "paksud", ühinege! Ärge laske ennast mõnitada! Kui ilmub järjekordselt mõni pakse tümitav või ironiseeriv artikkel, siis tuleks kohe reageerida! Uurige seadusi, millele saaks toetuda. Kui ise ennast ei kaitse, siis vähemalt tavaeestlane ei hakka küll "hea toitumusega" inimesi kaitsma.
to indikaator4. oktoober 2016, 09:49
asi pole ju ainult paksude välimuses. minu pärast söögu või lõhki... aga- mis saab meie järeltulevatest põlvedest! selge see, et paksud on rohkem haiged , tarbivad palju rohkem arstiabi ja nende järglased on kehvad. tegelikult on nii, pole vaja hakata kooris vastu karjuma! kogu meie tööjõuline noorsugu peab üleval pidama pensionäre ja haigeid! ma ei räägi invaliididest, vaid mõistusega (!) olenditest, kes oma organismile liiga teevad ennast paksuks süües. tegelikult pole see ei kena vaadata ega ka voodielu on kehv kui mitte olematu. olen ise olnud ülekaaluline (poole aastaga võtnud maha 10 kg ja umbes sama palju on veel vaja), seega tean ikka ka, mis see tähendab- energiapuudus, liigestega häda, ei viitsi.. ei taha... jne. nagu joodikud ja suitsetajad õigustavad ennast, nagu väike laps leiab alati vabandusi, nii ka paksud millegipärast viimasel ajal väga õigustavad oma paksust. ma ka, muide, õigustasin!
rääkigem asjadest nii, nagu need on, mitte nagu häda käes vaevlevale inimesele meeldib! miks kaalulangetajad või maovähendajad on nii õnnelikud pärast? see on ju siiras rõõm, kui kaotad rasva!
!4. oktoober 2016, 13:25
Ära asjata pabista. Järetuleva terve põlvkonna me lihtsalt impordime. Terveid ja tugevaid, sitkeid kõrbepoegi, kes tõugu parandavad.
Onu Sokk7. oktoober 2016, 04:53
Paksud on rumala-nõrga ühiskonna indikaator, ennasthävitava hedonismi indikaator. Selliste najal on järjest raskem uut normaalset põlve kasvatada. JA lapsed sõidavad ka vanematest üle. Kõigil on jumala savi. Oma laste vanadushaigusi nad nagunii nägemna ei hakka.
Nagu üks mulle ütles (ja kui on teemaks tulnd, siis ütlevad seda väga paljud): Peale mind tulgu või veeuputus.
Tõmbasin talle mõttes kriipsu peale. Ma ei pea selliste inimeste tegemistesse panustama.
Kõhnadele4. oktoober 2016, 08:23
Ärge mõnitage pisut priskemaid! Ise olete tigedad ja kurjad oma kõhnas keres. Kui teid tabab kaalutõus, küll siis mõistate, et elu polegi nii lill. Inimesi lihtsalt on lühemaid ja pikemaid, on ka priskemaid ja kõhnemaid, igal on ilu ja enesetunne omamoodi.
asi on nii4. oktoober 2016, 08:23
vabandus olla homo või pagulane on nii öelda "jumala poolt tehtud". ülekaalulisus on 80%-il inimestel enda tehtud. kes on geenidest või haigusest ülekaalulised saavad ka liigsööjate eest sarjata. kurb ja solvav neile kindlasti. inimloomus võtab endale ühe stampi ja seda muuta on raske.
Eestlane on pinnapealne rahvas4. oktoober 2016, 08:59
Ja kuidas tehakse tänava peal kindlaks, et ma olen selle 20% sees, kes on hormonaalse häire tõttu ülekaaluline? Kas pean endale sildi kaela riputama, et mina olen see vähemus? Mille jaoks on üldse vaja välimusi võrrelda? Võrrelge iseloomu - need on ju ka erinevad
Onu Sokk7. oktoober 2016, 04:59
Aga... keda kotib, et just sina oled 20% sees? Isiklikul tasandil mitte kedagi.
Lihtsalt aksepteeri, et inimesed teostavad sinu pihta mõtteroima: "Tõenäoliselt on ta selles süüdi ja proud of it. Kurb."
Vabadus pagulane olla4. oktoober 2016, 10:48
on samuti enda teha. Kaitse kodumaad ja ehita see yles, mitte ära tule teistele kaela peale. Ja homdel on vabadus oma eraelu elada ja seda mitte afisheerida ning nõuda mingi uusnormaalsuse kehtestamist, nagu homoaktivistid teevad, Normaalne homo elab tavalist elu ja ei käi lõugamas, et on selline ja seega tuleb teda austada. Normaalne homo teenib inimesena lugupidamise välja ja pärast seda tema seksuaalne sättumus kedagi ei koti.
viru valgeke4. oktoober 2016, 08:18
Pagulase ja homo kohta ei tohi tõesti sõna võtta! Meid sunnitakse neid eranditult kõiki austama, kui vaid on homo, või pagulane! Sõltumatu sellest, mis ta iseloom, või kes ta on, siis, kui ta ei ole homo, ega pagulane! Olgu ta varas, liiklushuligaan või muidu vägivaldne, kuid kui ta on homo, või pagulane, peate teda "austama"! Ma ei austa ka kõiki eestlasi, ega normaase perakonna inimesi! Miks meid sunnitakse?
fred4. oktoober 2016, 09:27
Homod minu elu seganud pole ning pagulastest samuti halba ei arva (kuni neid on mõõdukas hulk), aga sellised ahviajudega Eesti jõmmid (nimetame neid Soome ehitajateks) on küll tõug, kes võiks mitte silma alla sattuda. Olematu haritus, räme sõnavara, enamasti joogine ning väljanägemine 90-ndatest – tõeline genoomi raiskamine.
mar4. oktoober 2016, 08:16
igal inimesel on mingi nõrkus või pahe, liigsöömisest või muust tulenev ülekaalulisus pole kaaskodanikele ei ohtlik ega kahjulik, ometigi pinnuks silmas. Andke neile andeks nende õelus.
naisuke4. oktoober 2016, 08:10
Ütlesin ka tuttavale, et kas natuke alal võtta ei tahaks, su süda ja muud organid ei rõõmusta väga. Ütles, et mul on hea olla, ma küll ei tunne, et ma ülekaalus olen. Ok, siis hästi!
174- 135 kg.
4. oktoober 2016, 12:04
kas oli ikka vaja ütelda? Ma loodan, et su tuttav soovitas sul käitumisõpetuse kursustele minna ja saatis su seepeale uksest välja! Igaveseks!
paks4. oktoober 2016, 07:47
Jaa, mulle mõjus väljast tulev abi ehk nöökamine, vahel ka rusikahoobid, äga ergutaval ja motiveerivalt, kui olin 5-6-aastane ja lasteaiakaaslased mind tõrjusid, või kui 1. klassis suuremad poisid mind rasedaks sõimasid ja vahel ka rusikad käiku lasksid. Pioneerilaagris ei suutnud isegi kasvatajad minu üle nalja viskamata olla, ju pakkus neile väiksema kiusamine rahuldust. Suur tänu! Praegu olen ligi 60a ja ikka paks. Paljud kõhnad aga juba Peetruse juures.
Imelik4. oktoober 2016, 08:11
ega nad sellepärast Peetruse juures ei ole, et Sina siiani paks oled!
Aga4. oktoober 2016, 10:24
Ja millises lauses 07.47 seda väitnud on ?
sa mõtled seda vene vanasõna4. oktoober 2016, 09:02
tolstõi sohnit, hudoi zdohnit.
kaalu mati4. oktoober 2016, 07:34
Paksud, võtke normkaaluga inimeste suhtumist kui väikest abi. Väljast tulev nöökamine paneb teid kiiremini või tugevamalt oma himusid kontrollima.
4. oktoober 2016, 07:45
Rumalad, võtke normmõistusega inimeste suhtumist kui väikest abi, väljast tulev nöökamine paneb teid kiiremini ja tugevamalt aru saama, et teie normis kehakaal ei tähenda, et ka teie mõtlemine normis on
to Kaalu Mati4. oktoober 2016, 09:57
Mitte keegi ei vaja sinusuguste "abi". Ela Sina oma elu nii hästi kui suudad ja ära "aita" elik ära sekku teiste ellu. Juba eespool kirjutasin, et olen isiklikult kõik "aitajad" elust välja rookinud ja elu on lill ilma igasuguste näägutajate, targutajate ja teiste elu elajateta. Olge paksud või peenikesed, aga elage oma elu ja jätke teised rahule, olgu need teised siis paksud või peenikesed.
Kaalu Mati4. oktoober 2016, 10:10
Ma jätangi teised rahule. Ma lihtsalt jälestan ülekaalulisi inimesi ja seda nad tajuvad ilma, et ma seda neile "abi" korras näkku ütleks. Olgu see teiste inimeste (praktiliselt kogu normkaalus tsiviliseeritud maailma) tõrjuv ja väljanaerev suhtumine paksmagudele tõukeks enda loomalike himude kontrolli alla saamisel. Tabletid pole vabandus ülekaalule, samuti geenid jm mida te kõik enda õigustuseks välja mõtlete!
to 09.574. oktoober 2016, 10:25
kai paksul on raviraha vaja või paksu lapsel terviserikked ja raha või abi palutakse-vot siis jätame rahule!
Jaa-jaa4. oktoober 2016, 14:12
Miks peavad ülekaalulised ennast õigustama, kui nad Kaalu Mati suguste meelest ennast ju meelega ongi suureks söönud ? Aga kas normaalkaalus vargad, vägivallatsejad jne ka tajuvad Kaalu Mati jälestust, või inimese isikuomadused ei olegi tähtsad ?
4. oktoober 2016, 14:20
Ja peenikestel pole loomulikult terviserikkeid ja nemad ei vaja ei raviraha ega abi, ega ju? Kust küll sinu sugused targad tulevad.
Onu Sokk7. oktoober 2016, 05:47
Aga mis sa arvad, kes kõige rasvasema ampsu sellest pirukast hammustas. :)
Keegi ei taha rahvatervisest rääkida. Ausalt öelda polegi platvormi, kus seda saaks laiapõhjaliselt kajastada. Vaba ajakirjandus ei avalda tõde. Avaldatu on pooltõde, vääriti mõistmine, Tihti lausvale. Päris kõike ka ei avalda, sest reklaamiandjad on need, kes rahvast sodi otsas hoiavad (tegelt ei pea üldse paks olema, et olla sama haige - see on peenikeste meeste saladus - aga ntx infarktidest on 80% normkaalus; aga nad ei ole 20 eelnenud aastat haigekassat kurnand).
Iga päev kribatakse ajakirjanduses midagi vastuolulise nurga alt, tihti ka sama artikli sees. Ei ole ju midagi kirjutada!! (Mis on tegelt lausvale). Ajakirjanudse eesmärk ei ole ju kedagi harida, dööh. Vaid minimaalse kuluga "töötavat" ekraanimusta tööta (Vabandust, kui mõni Tõsine Ajakirjanik riivata sai - teen sulle pai.)
ERR pole ka minigi platvorm. Lisaks puudub ka kompetents, kõik on väga ümmargune. Eesti on liiga väike, kõik kardavad. Üksteist süüdistavad ainult poliitikud, aga tegelikult juukase saunas koos õlut.
Nii eesti kui väljamaised toitumissaidid sisaldavad lausrumalusi. Kõik teaduslikult ümberlükatavad.
Kõvasti karjuda ka ei saa, sest see rikub eesti toidutöösturite huve, kes "lisandväärtuse" tähe all ulmelist kräppi toodavad. Silt ning väited ei käi toote tegelikkusega koos. Ka väiketootjatel on harva millegagi uhkustada.
Rahvavaenlane oleks ma aga kõigi arvates - nii tootjate, ajakirjanduse, kui rahva enda silme alt vaadatuna.
Vahel mõtled küll, et ühiskond ei saa ju omadega nii totaalselt pekki areneda... Aga siis meenub, et kui vähene on kontakt koolikohustuse näol ja kui rumal see oli. Ning üleüldse kipub riik oma nina vähe rahva asjadesse pistama. VA siis kui maksu kooritakse.
Eluiga natuke tõuseb tehniliste vidinate tõttu, kuid tervelt elatu iga lüheneb. Milline väljavaade.
Üks vähene koht, mida läbi saaks eesti tulevase põlvkonna menüüd parandada, on riiklike toitumissoovituste uuendamise töörühm. Aga see upub rumalatest inimestest (ärge laske arsti elukutsest end petta! arst ei tea toitumisest midagi, bioloogid ka mitte) ja sinna on nuhkidena infiltreerunud toidutöösturid, kes tõenäoliselt on ära ostnud tähtsamad tüübud.
Või siis koosnebki töötühm lausrumlatest inimestest.
Mis selles halba? Töörühma soovitused on kohustuseks koolidele, lasteaedadele, haiglatele, vanglatele....
Raivo4. oktoober 2016, 07:26
Ebavõrdsus on lausa karjuv.
Less talking and more walking4. oktoober 2016, 07:05
Kehakaalu saab inimene üldjuhul ise kontrollida ,ka neil juhtudel kui tegemist mingi haigusega.See nõuab enesekontrolli ja distsipliini. Etnilist päritolu ja seksuaalset suunitlust muuta ei saa...ainult äärmise ajupesu tagajärjel ehk näiliselt aga siiski vankumatud asjad.See vaid laisa inimese virin....less talking and more walking
to : Less4. oktoober 2016, 07:28
titt oled. rikkis titt . edu.
HM4. oktoober 2016, 07:41
Kui asja ei jaga, siis on targem vait olla. Palju on jah liigse söömisega kimpus olevaid inimesi, aga haiguse kohapeal ei ole sul absoluutselt õigus. Kusjuures kaalutõstjaks võib sellisel juhul olla inimest elus hoidev ravim ja siis pole absoluutselt mingit vahet mida teed või kuidas elad. Olen oma lähedase pealt näinud, mida suudab hormoonpreparaat teha saleda ja 52 kilo kaaluva naisega ja seda vaid kolme kuu jooksul... Nii, et mine ja häbene oma kommentaari!
jah,eriti kui tal on südames viga4. oktoober 2016, 09:18
maksas või vereringes.
Siis muudkui kontrolli .
Mõned elusolekuks vajalikud ravimidki ajavad keskkoha sassi,aga kontrolli.... paks ei ole ju inimenegi ja paksu loobite kividega kutuks nagu teie uus ja õige usk nõuab.
Hellat 4. oktoober 2016, 06:55
Mõnikord on ülekaalulisusel ka "paremaid" põhjuseid, kui ainult toit. Ka mõningad ravimid võivad põhjustada ülekaalu
Ikkagi4. oktoober 2016, 07:22
Neid on vähe võrreldes nende juhtudega, kus kahe käega endale saia ja võid suhu aetakse.
4. oktoober 2016, 09:09
Näita mulle reaalselt ka ülekaaluline, kes nii sööb? Olen näinud hoopis saledaid ahmimas endale kõike näost alla, mis vaid võimalik. Pärast lähevad vetsu ja mängivad parti. Mõnel lihtsalt on super hea ainevahetus. Ülekaalulised peaksid käima tegema testi, mis määrab kehas happesuse taseme. Happesus on see, mis ei lase toidul kiirelt sulanduda. Kaasaarvatud mina.
to ikkagi4. oktoober 2016, 13:23
sai ja või.. see selleks. aga ikkagi on asi liikumises ja toitumises. ärge ajage pada, kes te kõik siin õigustate ülekaalu!! SUURT ÜLEKAALU! vaatan oma tutvusringkonda (peamiselt keskealised) ja näen ülekaaluliste peal seda väga hästi. nad ise ka saavad aru, et tasakaal pole paigas- et energiat kulutatakse vähem kui sisse aetakse. kui võtavad kontrolli enda kätte, on tulemused näha paari kuuga. päris paljud on nii alla võtnud. järjepidevust on vaja, muud midagi!
4. oktoober 2016, 14:24
Kas sinu tuttavad ülekaalulised tõesti ajavad kahe käega saia ja võid näost sisse. Minu tuttavad, kes vähem, kes rohkem kaaluga hädas, peoga küll endale toitu sisse ei aja, ikka inimese kombel söövad, noa ja kahvliga.
Raivo4. oktoober 2016, 07:28
Koonduslaagris polnud ühtki ülekaalulist,nii et ära õigusta pakse.
Raivole4. oktoober 2016, 07:35
Ei olnudki. Sest seal ei hoitud ka tablettidega ühtegi inimest elus. Said lihtsalt kuuli ja aeti auku! Seega enname mõtle, kui kirjutad. Ja inimene, kunagi ei tea, millal Sina võid tänu haigusele juurde võtta ja jäädavalt! Nagu öeldakse, kõik ütlemised ei ole ütlemised
.4. oktoober 2016, 08:13
raits,kuule4. oktoober 2016, 09:35
koonduslaagris olid endised paksud,kondised said kohe teise ilma.
Onu Sokk7. oktoober 2016, 05:49
Koonduslaagi inimeste kroonilised haigused taanudsid, veresooed olid puhtad. Üks hea asi selle inetu loo juures.
Hellat 4. oktoober 2016, 06:55
Mõnikord on ülekaalulisusel ka "paremaid" põhjuseid, kui ainult toit. Ka mõningad ravimid võivad põhjustada ülekaalu
paksud kaevaku4. oktoober 2016, 05:40
kõik kohtusse,korraldagu paraade,nõudku ,nõudku,nõudku.
4. oktoober 2016, 08:23
jh, võtaksid tegeutsemise abil pekki maha, jääks vähem aega õgimileks. jeeh, paksud paraadile! iga jumala päev võiksid meelt avaldada.
mees4. oktoober 2016, 09:39
no kunagi pole kondihunniku vastu huvi tundnud,Ausalt.Kusagil vahepeal või tsipa üle võiks kaal olla.Aga pesulaud jääb pesulauaks alati.