Foto: PantherMedia / Scanpix
Õhtuleht.ee 12. oktoober 2016 16:50
Järjest jahedamad sügisilmad panevad inimesed õues rassimise asemel hoopis soojas toas diivanil lesima ning häid toite nautima. Mida sügisel teha, et kaalutõusu vältida:

·        Vaheta makaronid suvikõrvitsa vastu. Pastatooted saab asendada suvikõrvitsast tõmmatud ribadega, samas sisaldab suvikõrvits makaronidest oluliselt vähem kaloreid, kirjutab PureWow.

·        Mine õue sügisilma nautima. Sügis on värviküllane ja lummav aastaaeg. Ah ei usu? Võta siis ometi ette üks jalutuskäik või pikem matk looduses. Liikumine kiirendab, muide, ka seedimist ja aitab kaloreid põletada.

·        Söö hooajalisi toite. Sügis on ideaalne aeg teha paus töödeldud toitude söömisse. Selle asemel söö hooajalisi värskeid köögivilju – need annavad vähe kaloreid, kuid sisaldavad ohtralt organismile tarvilikke toitaineid.

·        Riisu lehti. See võib tunduda küll tüütu, kuid usu - lehtede riisumine on suurepärane vabaõhutreening. Lisaks enda liigutamisele saab ka majaesise puhtaks.