Keha

50 KILO KERGEM, KUID ÕNNETU: tahaksin endist magu tagasi! (121)

LISA KOMMENTAAR

ashu22. september 2017, 04:24
it is good thinking that i want to restore my assets if some one like that then it is good for him
http://searchaadhar.in/aadhar-card-verification/
eit11. märts 2017, 08:18
jõudu ja kannatust kõigile kaalulangetajatele . ise leiutasin omale 70 aastaselt , et minu ligi 90 kilone tervis on nii untsus , mitu lähedast järjest vähki surnud , tuleb hakata sööma süsteemselt , vähehaaval . olen siiani toiminud oma tarkuse järgi ja tulemus on ligi 3 aastaga 22 kilo vähem kaalu , kõik põletikukolded kerest välja pestud küüslaugutinktuuri , sidrunimahla ja soodavee ning värska vee abil .kogu see saast tuleb kehast välja pesta . see on kõige tüütum . iseendasse peab uskuma .kõige viimaks laguneb see turjapadi . nüüd tuleb hakata kuidagi jõudu taastama . miks te noored lõigute oma magu , see tõmbub ise kokku , kannatust peab olema .
gopi20. detsember 2016, 14:41
very nice article keep providing these type of information and check the latest information about that
http://aadharcardstatusinfo.com
Soovitus11. november 2016, 17:08
Kes külmetab, seda aitab Gingko Biloba ehk eesti keeli hõlmikpuu pulber. apteekides vabalt saada ilma retseptita.
oh olete ikka11. november 2016, 09:51
Mida vingud hakka aga sööma küll magu venib tunnen paljusi kes oppil käinud nüüd veel paksemad kui enne oppi. Ise pead olema hakkaja kui juba oppile läksid aga jah saa väga poisilik äkki sellepärast tunned end halvasti
00012. november 2016, 19:32
Sul on lihtne öelda et hakka sööma kui sa ei saa midagi süüa mida sa siis sööd ja paksuks ei lähe ta kindlasti
olge siis paks või peenike10. november 2016, 18:52
aga jätke vingumine ja elage oma elu edasi
oh hullikesed10. november 2016, 18:46
Üks hull tahtis ka saada kirjanikuks läks paartundi mööda juba tahtis pagarkondiitriks
Kat10. november 2016, 17:58
Kuule,,3 aastaga 9 kilo????Pärast oppi oleksid vast pidanud poole aastaga selle 9 kg maha võtma,,,Selle 3 aastaga oleksid jalutades ka selle maha saanud,,,oli mõtet üldse noa alala ronida?
Lii11. november 2016, 18:46
Kui enne kaalus 115 kg ja nüüd 63, siis ei võtnud ta küll 9 kg alla.
Ära10. november 2016, 17:37
ole nii lapsik, et lased oma kapriisidel enda elu juhtida. Abinõu sinu probleemile on see, et söö tihedamalt ja mitmekesisemalt. JUST M I T M E K E S I S E M A L T.
Oojah10. november 2016, 16:31
Meeled tuleb korda teha, enne kui kõhnumisele mõelda. Iga muutumine olgu see füüsiline või psüühiline on vaja eelnevalt teadmist et kes sa edaspidi oled. Et ei ole nii et tahan Lady Gaga kokku saada tuleb enne tema kohta uurida. Mitte pärast silmad suured peas imestunud nägu hä väike on ta ju!
ei saa aru miks10. november 2016, 16:21
ronida nii kergekäeliselt laua peale. Enne peaks mõtlema ja vastama küsimusele kas ikka on vaja seda teha.
mhhh10. november 2016, 15:43
Inimene kes on sale loomulikul moel,ei ole kuri,sest saab süüa mida soovib,aga kui tüse inimene kaalu langetamise nimel ei saa süüa mida soovib ,siis teeb vastikuks iseloomu.
kratt11. november 2016, 11:58
Ta saab süüa mida tahab ka praegu, ainult et väiksemates kogustes. Ta ise kirjutas, et ta magu valutab, see ongi sellest, et ta sööb juba praegu suuremats kogustes kui tohiks. Paari aasta pärast on ta sama paks kui oli enne. Pigem on siin tegu psüühilise probleemiga kus inimene pole rahul iseendaga. Pigem mingu psühhiaatri juurde.
00012. november 2016, 19:27
Sa võid ise psühhiaatrisse minna ta sööb väga vähe mida sa vingud kui midagi ei tea
lugeja10. november 2016, 14:55
Nende inimeste iseloom muutub vastikuks, kes kaalu jälgivad.
Vahivad ka kogu aeg teiste suutäisi ja teiste kilosid. Kogu aeg vahitakse tuntumaid inimesi,kellega end võrreldakse. Üldiselt pole sellega vaja hõisata. Evelin Ilves ja Sven Sester kaotasid ka kõvasti oma kilosid ja pasundasid,mida tohib süüa . Vaadake neid nüüd. Inimene olgu loomulik, kui tahab oma kilosid alla võtta, siis võtku.Pole vaja lugeda siin teistele moraali.
Ants10. november 2016, 13:56
Inimesed arvavad, et kui teen maovähendusopi, siis ongi elu lill, löön jalad seinale ja saan peeneks. Aga vot ei ole nii. Maovähendusopp on nagu õng näljasele, see on abivahend. Ennekõike peab olema valmis end muutma. Sõber kaalus 145kg, sai tasuta opi. Alguses mõtles ka, et oh nüüd on äge. Aga mingi aja möödudes ei olnudki nii äge ja kaal ei langenud sellise hooga, nagu eeldas, samuti oli ka nõrkus jms. Võttis end siis kätte, muutis eluviise, hakkas sporti tegema ja nüüd on elu lill- kaalub 90kg (200cm pikkune mees, aga see pole rasv vaid lihasmass), tervis korras, energiat kuhjaga. Niiet mitte pole vaja õigustada paks olemist, vaid end tuleb käsile võtta ja oma harjumusi kardinaalselt muuta.
10. november 2016, 14:37
Las ma arvan, su sõber polegi veel 30
Andrus10. november 2016, 18:02
Kas ma eksin väga kui väidan et sellele sõbrale ja vist ka kõikidele teistele maovähenduse valijatele on see opp mõttetu. Sõbra kaal oleks normaalseks saanud ju lihtsalt mõistlikult toitudes ja trenni tehes, ilma noa all käimata. Nüüd on kaal, toitumine ja liikumine normis, aga inimesest on saanud invaliid.
christal10. november 2016, 19:55
Ei saa kõik oma kaalu ilma opita paika...Ei aita toitumine ja veel vähem trenn..kui inimene on nii suures ülekaalus,siis on võimatu trenni teha,sest pole jõudu..
ei peagi ju trennist alustama!!11. november 2016, 11:50
Ma ka ei alustanud trennist, vaid jõukohasest LIIKUMISEST. 5 minutit kiiret jooksu ei aita saledaks saada, 3 tundi liikumist päeva jooksul, aga kindlasti!
Haigekassa kompenseerib!!??10. november 2016, 13:36
Miks peab pankrotis haigekassa ilulõikusi kompenseerima??? Ime, et riigil raha pole.
10. november 2016, 14:11
See pole mingi ilulõikus ainult, ära aja segast
christal10. november 2016, 19:56
Tõega - ära lahmi,kui sa mitte muhviga asjast ei tea..
kh11. november 2016, 11:51
no ja haigete laste raviks on igasugu heategevuskampaaniad... häbi peaks paksudel olema
11. november 2016, 12:12
Sinul, peenikesel, peaks häbi olema, et nii rumal oled.
Eelmisele 6.5510. november 2016, 13:16
Siis on küll väga väike see kaalukaotus, kui 3 a. jooksul ainult 9 kg. kaotust. 115 kg. on ju ka väga suur kaal. Milles asi? Kas toiduhulk ikka sama kui enne oppi?
eit10. november 2016, 13:00
inimene ise oma teadmiste ja tahtejõu abil peab ennast ise aitama , siis on see abi . ka elus on teiste , ka jumala peale lootmine , eluenergiat ja organismi võitlusvõimet vähendav . inimese keharakkudel on rohkem mõistust , kui ajul . tõestusek on minu lugu . kui olin kaotanud vähi läbi oma lähedased inimesed , olin oma 1,58 cm pikkuse kasvu juures 87 kilo , nüüd olen 67 kilo ja vanust 72 . nälgida ei tohi . organismisiseseks pesuveeks oli värska vesi , sõin peaaegu toitainete kaupa , palju sõin suppi . panin portsud valmis ja jõin vett . elu tiirles söömise ja vetsus istumise ümber . aga otstarve pühendas abinõu . aastaga 10 kilo . saab küll ka vanast peast , kui on vererõhutõbi , kõrge veresuhkur ja tasakaaluhäired . muidugi olen nüüd paras krimpsus rääbakas , aga kerge on elada , iluga pole ma kunagi hiilanud . kõige rohkem kaalusin aastate eest 97 . uskuge endasse ja keha aitab kaasa , nälgida ega üksluiset toitu ei tohi kasutada . järjekindlust peab olema .
Selma10. november 2016, 22:17
Tahtejõul ei ole siin mingit asja. Rasvumine ja ülesüümine on sõltuvushaigused. Inimene ei saa seda kontrollida kahjuks, nii nagu joodikudki. See teema on liiga raske tavainimesele kes ei tea liigsöömisest midagi. Seepärast ka haigekassa selle opi kinni maksab.
selma??11. november 2016, 11:57
op ei aita ju söömissõltuvuse vastu! Psühholoogi on sellistele vaja. Sinu jutu järgi tuleks joodikud ka opile saata ja sõltuvus kaob ära?
Selma12. november 2016, 10:30
Psühholoog on siin väga omal kohal. Kasu on tast väga palju, aga kahjuks arstid väga ei soovita psühholoogi poole pöörduda(ei tule jutuks) ja inimene ise ei taipa minna. Paljud kirurgid kes selliseid oppe teevad palkavad oma tiimi ka psühholoogid. Alkoholism, ülesöömine , suitsetamine... need on sõltuvushaigused. Nende asjade puhul ei aita see, et ära joo, ära suitseta ja ära söö kahjuks. Ülesöömise puhul on op väike abivahend inimesele teel tervislikuma elu poole. Arst annab jalgratta, aga sõitma peab ise.
On jah10. november 2016, 11:34
külm - mäletan omagi kaalukaotuse ajast. Kogu aeg oli külm, aga õnneks on poes villaseid lõngu müügil - saigi omale kõikvõimalikke kampsuneid ja kleite kududa.
10. november 2016, 13:12
Ei kujuta küll ette villast kampsuni või kleiti suvel
10. november 2016, 14:38
Tunnen teile kaasa, teile, kes peavad suvel villase kleiti kandma
Jõudu10. november 2016, 17:26
Vauu, villased kleidid vist moes ja imimesed on nõus neid kandma isegi suvel
nässu11. november 2016, 12:05
Mida te irvitate. Te saate väga hästi aru mida eelpool kommenteerija mõtles. Villaseid asju kantakse siiski talvel. Te ise kannate ka neid ja ei virise. Mis teeb teid nii kurjaks?
MIKS10. november 2016, 10:59
on nii,et peale oppi inimesed muutuvad kõhnemaks,aga nad muutuvad kurjemaks.muidu olid rõõmurullid,alati rõõmsad,nüüd nagu oleks elust tüdinenud ja pettunud.mis asi kaob koos kaaluga.
to miks10. november 2016, 12:55
rasvunud vaalad on rõõmurullid? no kuule, ära valeta ikka. enamasti on nad vinguvad rasvahunnikud, kes kogu aeg kõigile hädaldavad, kui paksud nad on ja kuidas neile riided ei istu ja kuidas kõik teised selles süüdi muidugi on. saledate hulgas sellist vingumist kuulda ei ole, kõik rõõmsad ja rahulolevad.
Kogemused kõrvaltoast10. november 2016, 13:19
Nälginud on palju hullemad, nende pidevalt paha tuju märkamata ei jää ja mõnigi saab nende õela iseloomu ohvriks
to12:5510. november 2016, 14:13
Sina vist jutu järgi peenike aga õel ja labane kui kurat.
Ah et kohe vaalad10. november 2016, 14:40
Kohe naha, kui armas ja sõbralik inimene on see kommenteerija, koolis ilmselt oli kiusatute kaitsja
10. november 2016, 17:29
Mõni siiski kahtlustab, et pole see kodanik "to miks" armas nagu ise arvab ja sale figuur pole veel mingi kenaduse näitaja
Õige10. november 2016, 13:14
Oii jaa, kuldsed sõnad, minu kolleeg on selline. Õelus proportsionaalselt kasvas iga kaotatud kiloga.
lugeja10. november 2016, 10:57
Kõige jubedam on, kui vanemaealised hakkavad kaalujälgijateks.Kaal kaob , kuid nad on palju inetumad . Vanemad inimesed võiksid olla veidi vormikamad,kui kondid.
ohoh10. november 2016, 11:11
Et siis VANEMAEALISEM paksuke on kaunis ja ei ole JUBE?
vastus10. november 2016, 12:56
aga vaata näiteks hoopis rein langi, seda on siis ilus vaadata või :D
jäle vaatepilt mu meelest.
eit10. november 2016, 13:02
inimesele on kõige tähtsam tervis , mitte teistele meeldimine .
Küsimusele10. november 2016, 13:21
Lembitu on tõsiselt haige, jäta teda rahule
to küsimus10. november 2016, 14:17
Lembitu Kuuse ei ole mitte hea näide, tema põeb rasket haigust, mis ka välimuses kajastub. Aga muidu olen sinuga nõus, veidi trullakam vanem inimene näeb parem välja kui liiga kõhn.
ülekaalu ennetaja10. november 2016, 10:43
Inimene ei ela selleks et süüa, vaid sööb selleks et elada. Seepärast lõpetagem söömine kohe, kui näljatunne on kadunud ning keskendugem põhitegevusele - elamisele (töö, hobid, suhted). Kui aga ollakse harjutud sööma täiskõhutundeni (mis on paljude jaoks lihtsalt perekondlik, kiviajast päritud komme), kaasneb sellega paratamatult mao väljavenimine. Täpsustan: täiskõhutunde 'andur' asub mao ülaosas, nõudes sisselülitamiseks tuugalt täis magu, mida päev-päevalt täiskõhutunde kordamiseks üha suuremaks venitatakse.
Iseenda näitel võin väita (olen 50 aastat normaalkaalus, lisaks oman hoiatavaid kogemusi pereliikmetega, kelle iseloomu ja eelistusi hästi tunnen), et nutikas on harjuda sööma väikseid portse - aeglaselt, toitu nautides (kui söömine põhimõtteliselt meeldib). Ja see, et keskeas ainevahetus aeglustub peaks meid hoopis rõõmustama. Üha ökonoomsemaks koolitatud auto(mootori)d ju rõõmustavad! Järelikult võib veel vähem sööma hakata, hoides raha kokku ning püsides kergejalgne ja erk.
PS. Igaks juhuks hoiatan, et minu soovitus ei aita kaalust alla võtta, vaid säilitada juba saavutatud taset (k.a. ülekaalu). Ise vähendan toidu kogust kohe, kui märkan, et kehakaal tõusma hakkab. See ei tähenda enda näljutamist, vaid nälja- ja täiskõhutunde vahelise puhvri kärpimist täiskõhutundepoolsest otsast.
No kuule10. november 2016, 13:25
Ega koguses on asi. Kaalujälgijad ise väidavad, et ette nähtud toidu kogust ei suuda ära süüa, samal ajal sööd nt paar ampsu halvaat, ja ongi päeva kaloraaz käes.
Palju lihtsam10. november 2016, 10:29
On teha õigeid toitumisvalikuid,kui opile minna. Ilma nälgimata võib vabalt alla võtta, kui menüüst välja visata teravili, suhkur ja töödeldud rämpstoit- viinerid, sardellid, pifid jms. Kõik need toitumisstiilid- paleo, atkins, low carb, 0 veregrupi dieet, toimivad hästi.
ei toimi10. november 2016, 12:58
Rämpstoitu ei söö juba aastaid, suhkrut toidule ei lisa, kartulit ja muud süsivesikurikast söön väga vähe. Aga kaal langeb väga vähe ja ajuti jälle tõuseb. Kõiki teravilju mu meelest ei saa kõrvale jätta - tatart ja kaera vähemalt peaks ikkagi sööma, muidu ei saa piisavalt kiudaineid ja kõiki vitamiine-mineraale. Tõepoolest organism muutub järjest ökonoomsemaks ja see on väga kurb, kui su hobi ja huviala on lapsest peale kokkamine ja kui nüüd on saada kõikvõimalikke toiduaineid ja köögitehnika on arenenud ja kättesaadavaks muutunud, kui ahi tõesti küpsetab ja grill grillib ja saab ise teha fantastilisi roogi, mis paarkümmend aastat tagasi olid võimatud.
Ammu avastatud11. november 2016, 17:15
Ega enda näljutamisega kaugele ei jõua, keha läheb säästureziimile ja salvestab veel rohkem kui enne. Tuleb ikka välja uurida, mis on tegelikud kaalu tõusu põhjused. Enamasti on need psühholoogilist laadi, aga mängus võivad olla ka hormoonid jms.
ega10. november 2016, 10:28
endine pilt parem polnud ja küll kõik muud probleemid saavad ka otsa kui psüühika korda saab.
naisuke10. november 2016, 10:10
Mängige jah oma elunditega, tervisega ja mõistusega: pärast hea nutta!
10. november 2016, 13:26
Vähemalt 4 on nõus mängima
Operatsioon10. november 2016, 10:08
on ju siiski operatsioon. Vabatahtlikult ei lase pool jalga voi kätt lühemaks opereerida. Seega paks ei saa üksnes normaalkaalu vaid on invaliidistuvad, nii kehalt , kui vaimult. Millegipärast on eluunistuseks olla Barbie? Ennem ikka 9x mooda, kui lõikad. Tegi operatsiooni ara ja mõtles , et onn tuli õuele! Aga sellest aru ei saa, et onn algab kõrvade vahelt., mitte ennast lõikudes!
õige11. november 2016, 10:50
see on õige ja konkreetne jutt. Ja kui kõrvade vahel saab korda, siis saab ka operatsioonita hakkama - õige toitumine ja liikumine abiks. Kui kõrvade vahel on korrast ära, siis ei aita operatsioon, ega kehakaal ega midagi muud.
kohanemisraskused on loomulik osa nii suure muutuse korral10. november 2016, 09:33
Eve on peale oppi lihtsalt omadega üksi jäetud, ta vajaks psühholoogi ja pädevat toitumisnõustajat
ja kindlasti10. november 2016, 11:16
tuleks kasuks ka suitsetamisest loobumine.
10. november 2016, 09:29
no lase maol uuesti kasvada missa põed
Selma10. november 2016, 22:20
Magu pole enam mida kasvatada. Nii on.
to selma11. november 2016, 17:54
magu on ikka, lihtsalt väiksem
Selma12. november 2016, 10:31
Ei. Magu ei ole, kui ei tea, ära räägi.
Selma12. november 2016, 10:34
Ei. Magu ei ole enam. Uuri asja, enne kui räägid.
Selma12. november 2016, 10:54
Magu lõigatakse vahelt ära!
Selma12. november 2016, 10:57
Magu ei ole enam. Toit seedub peensooles
OHH10. november 2016, 09:09
Kaalu saab ka alla õige toitumisega,mina olen ka võitlend kaaluga väga pikalt,olen 36 a naine ja kaalusin 99 kg,9 kuud tagasi liitusin Fitlapiga ja pean tunnistama ei uskunud ka sel hetkel et see aitab aga praegu kaalun 69,point ongi tervislik toitumine ja kindlasti õiged kogused ja pole mingit oppi vaja tuleb ennast lihtsalt kätte võtta,oppi võiks ikka teha siis kui kaal ikka tunduvalt suurem kui 115,aga see muidugi minu arvamus ainult
võitlend point10. november 2016, 11:08
36-aastaselt võiks juba eesti keelt õigesti kirjutada.
jahh10. november 2016, 13:08
Minul toimis fitlap umbes 4 nädalat, edasi organism kohanes ja enam ei lange grammigi, pigem kasvab. Tõsi, mul on taustaks hormoonravi jms, aga ikkagi ei saa öelda, et see kõigil toimiks. Vahel loen ja imestan Fitlapi facebooki rühmas, et mida need inimesed siis enne sõid. Tundub, et see sobib vaid nendele, kes enne ei ole tervislikult toitunud, ei tea midagi toidust ja esimest korda elus hakkavad Fitlapiga ehtsatest toiduainetest päristoitu tegema. Mina olen eluaeg teinud toidu ise, pole kasutanud poolfabrikaate ega purgisuppe ega muud sellist. Aga antud loo puhul, jah, mulle tundub ka, et probleem on mujal kui kehakaalus. Enesekindlust oleks vaja turgutada, teha midagi, milles ollakse väga hea, et saada positiivset tagasisidet.
rrrrr10. november 2016, 09:08
Kaotasin kokku 68 kg oma kehakaalust peale operatsiooni...alguses olin 138 kg!Tänaseks 6 aastat hiljem on mõned kilod tagasi tulnud!Ei ole elul mitte midagi viga,sellisena nagu enne olin ei olnud lihtsalt nõus enam jätkama!Ise peab olema aktiivsem,toituma õieti...vitamiinid on väga olulisel kohal jne!
Selma10. november 2016, 22:25
Sama siin. 3 aastat tagasi opitud! Väga rahul oma otsusega! Söön siis kui tahan ja millal tahan ja mida tahan! Kogused väikesed lihtsalt. Ei ole enam nii, et kui koogi peale mõtlen siis kann juba kasvab. Tore on teha trenni ja liikuda. Paksuna polnud motti lihtsalt, liiguta nii, et veri ninast väljas, aga kaalunumber sama või suurem. Artiklitädil mõtlemisega probleem.
see10. november 2016, 09:06
kaalulangetamise jama on juba nii hulluks läinud,et inimesed on nõus ükskõik milleks.omal ajal,kui minule pakuti maovähendust,arst ütles,et peale oppi tuleb mingisuguseid ravimeid süüa elu lõpuni.tähendab,see ei olegi nii turvaline operatsioon.ma saan aru nendest,kellel on ülekaaluga probleeme,hakatakse otsima väljapääsu.milleks aga targutavad need,kellel on ainevahetus korras ja püsivad normaalkaalus.miks te nii kurjad olete paksukeste vastu.targutada ja õpetada on alati kerge,kui endal sellega tegelda.ma arvan,et inimesed peavad olema erinevad,ja kõikidel on õigus siin maakeral elada.
asi pole välimuses vaid tervises10. november 2016, 09:55
suur kehamassiindeks on suur risk diabeedi, ja kõrgvererõhu jms haiguste (sh insult, infarkt)tekkeks. Miks peab maksumaksja nende inimeste haiguste ravi kinni maksma, kui saab sekkuda varem?
hea10. november 2016, 10:20
mis need diabeetikud ja kõrgevererõhuga paksud tööl ei käigi? Ma olen sama asja läbi teinud ja olen samasugune maksumaksja nagu sina. Mille võrra sinu maksude maksmine erilisem on, kui minu? Ma võiks ka küsida miks minu maksumaksja rahade eest narkomaane ja teab keda veel turgutatakse, kui saaks sekkuda varem? Rumalad inimesed.
jumal kui rumal10. november 2016, 10:59
haigekassa raha oleks mõttekam panna mujale (lastele nt - kasvajavastane ravi on meeletult kallis, kuid tuleb elustiilihaigusi ravida - ülekaal enamusel juhtudest just seda on)
Merje10. november 2016, 11:00
Diabeetikud ja kõrgevererõhu haiged on ka saledad.Tean suure kaaluga inimesi, kel on vererõhk ja veresuhkur normis. Pole siin vaja kõiketadjat mängida.
merjele10. november 2016, 12:59
see, et sina mõnda erandit tead, ei muuda veel asjaolu, et rasvumine on elustiilihaigus ja ise endale tehtud ja et rasvunutel on saledate kõrval mäekõrgune ülekaal nimetatud haiguste osas.
On küll asi10. november 2016, 13:30
Kas maovähendamisega seotud ohud polegi ohud?
Vana suitsetaja jumalale10. november 2016, 13:32
Kad sa oled päris kindel, et laste haigused pole seotud vanemate rlustiiliga?
alejandro10. november 2016, 14:16
Kui haigekassal pole raha ja terveid inimesi ta ju ei ravi, siis loomulikult makstakse ka paksude ravi kinni tervete poolt. Ega elu mõte pole olla ambulatooriumi püsiklient.
to 09:5510. november 2016, 14:25
Aga miks mina, paks maksumaksja, pean kinni maksma peenikeste inimeste ravi? Või arvad, et vaid paksud on haiged ja vajavad ravi? Mine vaata arstide uste taha, kas seal istuvad vaid paksud. Mille kaela nende tervisehädad ajada, paksude puhul on hea, kõik on kaalu süü.
to 14:2510. november 2016, 16:16
ei pea sa midagi, mine laua taha ja ole kuss!
11. november 2016, 09:45
Merjele11. november 2016, 20:03
eisallilolle11. november 2016, 12:13
Anna kannatust- peale oppi tuleb mingisuguseid ravimeid süüa - nu need mingisugused ravimid on vitamiinid. Ja neid sa loomulikult ju muidu ka ei võtaks onju. Ei D ega muud?
no10. november 2016, 08:13
Ei saa aru.Mida minna opile ,et magu vähendada.Elage juba nooruses õigesti, tehke sporti, käige jala ja ärge sööge rämpstoitu. Mina olen juba eakas ,aga kaal on püsinud 65.kg.Sügisel tulevad mõned lisakilod,kevadel kaovad.
nojah-le. See võib olla stressist, kuigi mina just kaotasin pealemehe surma.Aga peagi organism ise taastus.
Pildi järgi 10. november 2016, 08:20
küll ei ütle,et köhna,päris pontsa näeb välja.Aga 63kg on ju täitsa normaalne. Ela ja tunne elust röömu.Kas paks oli kergem olla?
karnivoor10. november 2016, 09:09
Artiklis on kaks pilti. Kumba vaatasid?
to pildi järgi10. november 2016, 09:51
sa vist ei lugenud üldse, kui tal on pidevalt halb olla, eks katsu siis elust rõõmu tunda. vaevalt, et ta selle pärast õnnetu on, et 63 kilo kaalub.
vaataks oma ninast kaugemale10. november 2016, 08:23
Olin terve elu pigem kõhnake, ei kasvatanud mu kaalu isegi neli rasedust. Piisas vaid karmist operatsioonist vanuses 53 ja kaal muudkui kasvab, kuigi söön ja liigun täpselt samamoodi. Kunagise 56 pealt olen tänaseks 86-ni jõudnud, ei päästa ka erinevad dieedid.
eelmisele10. november 2016, 08:53
õige! kaalutõus on seotud väga paljude asjadega. panna kõik laiskuse ja õgimise arvele - no seda teevad ainult väga kitsarinnalised inimesed.
Ann10. november 2016, 09:10
Teie, proua, olete siis maailmaime, kui mitte millegi arvelt kaal muudkui kasvab ja kasvab. Või on probleem pigem ikka selles, et 53-aastaselt, kui inimese ainevahetus aeglustub, ei saa enam süüa ja liikuda "täpselt samamoodi" kui noorena.
10. november 2016, 09:54
Ann, ära räägi rumalusi, sinust just räägib 08:35 kommentaar
oeh10. november 2016, 10:07
Kindlasti on kaalutõus seotud väga paljude asjadega, aga reaalselt on siiski väga raske juurde võtta, kui sööd vähem kui kulutad. Kindlasti on inimesi, kes ei pea selleks üldse vaeva nägema ja inimesi, kes peavad meeletult vaeva nägema, aga elu polegi õiglane.
p.s. Kui poes vaadata tugevalt ülekaaluliste inimeste ostukorvi sisu, siis millegi pärast on seal sai, limonaad jms tooted. Ja siis kurdetakse, kuidas ise ei saa midagi teha ja kaal ainult tõuseb.
tegelt10. november 2016, 10:11
aga kui lõikusega väga vähe süüa saavad, siis kukub kaal kõigil. Äkki lihtsalt ei saa enam nii palju süüa, kui enne oppi ja ka liikumisvajadus on nüüd suurem, kui varem lihtsalt.
to: Ann10. november 2016, 10:18
Vot Sina oled maailmaime oma ääretu rumalusega!
Ann- le10. november 2016, 10:19
Misasi on ainevahetuse aeglustumine? Seda pole olemas, kuigi kõik arvavad, et nii rääkides on targad. Tegelikult lollid.
vastupidi10. november 2016, 10:23
selle 8.35 kommentaari kirjutaja on tüüpiline vabandusteotsija - kõik muu on süüdi väljaarvatud enda ebamõistlik õgimine, suutmatus endale piire seada ja viitsimatus liikuda. hale põhjuste otsimine. ülekaal on ainult inimese enda laiskuse ja lolluse süü. või tead sa mõnes koonduslaagris olnud mõnda paku inimest? alguses oligi, aga vähene söök kaotas ka "geenid" ja "haigused". irw.
to oeh10. november 2016, 10:24
vot just. ja kui neile ka selgitada, et need magusad joogid annavad rohkemgi kaloreid, kui toit, siis vaid irvitavad ja räägivad oma geenidest. laiskvorstidest valetajad.
no mida10. november 2016, 13:13
Ma ei ole AASTAID ostnud limonaadi ega saia, ei mingeid poolfabrikaate ega vorste, teen toidud ise, kuid sellele vaatamata kaalun tublisti üle 100 kg ja näen väga vaeva, et seda kaalu hoida. Kui ei piiraks söömist, kasvaks kaal 2-4 kg nädalas (olen proovinud). Tõsi, mul on hormonaalne haigus, mille üksikasju ei hakka siin avama. Aga ei maksa siiski sildistada ja kõiki ühe lauaga lüüa.
unustage ära10. november 2016, 13:24
see koonduslaagri jutt on üks suuremaid lollusi, mida muudkui korratakse. Kui oleksite tegelikult lugenud seal olnute mälestusi, siis teaksite, et paksud lihtsalt surid esimestena. Mitte ei kõhnunud. Neil tekkis kiiremini puudus eluliselt vajalikest toitainetest, mida olid harjunud rikkaliku toiduga saama. Huvitav on see, et need paksude süüdistajad argumenteerivad nii primitiivselt ja rumalalt, õelusest rääkimata.
To Ann10. november 2016, 13:39
Mida me oleksime ilma sinusuguste kõiketadjate teinud. Nüüd on selge, et vanurid peavad ultramaratonile valmistuda, ei saa ju aastadega kehalist aktiivsust samal tasemel jätta, ikka kasvatada. Tont nende naistepoolsete hädadega ja vastavate operatsioonidega, ega hormonalne süsteem sellest kannatab, sina ju täpselt tead, eks ju.
Tegelikult on nii et10. november 2016, 13:42
Lõikusega kaasnevad muud ohud, vitamiinide puudus ja toiduainete v
asimileerimise probleemid, magu ei poe lihtsalt nahast kott, kuhu toit sisse kukub.
Paluks vastust10. november 2016, 13:43
Kas sa oled klaasist mahla vastu?
to oeh10. november 2016, 14:35
Rumal jutt suhu tagasi. Vaata saadet ,"Kallis sa oled kosunud". Kõigile tehakse geenitest TÜ Kliinikumis ja sealt selgub, kas on geneetiline soodumusülekaalulisuseks või mitte. Üleeelmise saate osalejal oli see soodumuse % küllaltki suur. Ja näiteks eile olid saates noor paar,kes sõid väga ebatervislikult mõlemad, naise kaal oli suur aga mees sama toitumusharjumise juures oli pigem liiga kõhna. Ei ole kõik inimesed sugugi ühtemoodi.
UUU...10. november 2016, 16:36
Menopausi ajal muutub paljude naiste kehakaal tundmatuseni, kaalu mõjutab ka munasarjade ära opereerimine, Paljud tugevad valuvaigistid ja antidepressandid põhjustavad kiiret kaalutõusu jne... Mina olin sunnitud valima ülekaalu tugevate valude asemele. Noorena olin nagu poisike ja püsisin selles vormis kuni 50-ni. Mitmed op-id on mu välimust tugevalt mõjutanud, siin ei aita enam uss- ega püssirohi. Pealegi on kaalu individuaalsus geneetiline nagu mõnel pikad jalad ja sale keha. Venita neidlühikesi jalgu palju tahad, aga pikemaks ei lähe.
no no le10. november 2016, 08:50
arva ära kuidas aitab prantsuse poos seksis
krisse10. november 2016, 08:04
minul tehti see operatsioon 4 aastat tagasi. Kilosid läks ära 40. Kuid nüüd viimase aasta jooksul on 10 kilo millegipärast tagasi tulnud. Arvatavasti see väike maokene ka ikka venib. Hea oli liigsest raskusest vabaneda. Teatud piiranguid muidugi tuli - näiteks ei saa söömise ajal juua ja vastupidi. Kôike söön väikestes kogustes. Huvitav on see, et organism ise teeb toiduvaliku - osa toiduaineid enam üldse ei maitse ja samas on tulnud palju selliseid toisuaineid, mida varem üldse ei söönud - nüüd on isu nende järele. Alguses kohe kadusid vererôhk ja veresuhkur. Nüüd tasapisi hakkavad tagasi tulema.
Minu arvates oli see hea otsus, ¨sest ikkagi suur kaalulangus toimus. Ise ei oleks seda mingite dieetidega vast maha saanud, sest rääkida, et vôta môistusega ja ära ôgi, on alati kergem kui seda praktiliselt tega.
ot-ot10. november 2016, 08:50
vererõhk kadus. pulssi ei ole? see tähendab ju surma.
to krisse10. november 2016, 10:26
ei tea kuidas see väike magu venida saaks, kui sööksid vähe? aga sina õgid, siis loomulikult venib. on ikka rumalaid inimesi olemas. ja mis kõige vastikum, nad enamasti kõik vinguvad, et nad rasvarullid on. ja kuna mina julgen sale olla, siis oh seda kadedust. hoian igati eemale paksudest.
AANTS10. november 2016, 12:54
hoia jah kõikidest eemale kes natuke teistmoodi
Venitamisest10. november 2016, 13:45
Kui soovitakse 3 l vett päevas ära juua, huvitav, kuhu ta mujal voolab kui mitte makku.
to 10:2610. november 2016, 14:41
"Rasvarullide" probleemiks on ülekaal aga sinu probleem on veel hullem. Paks saab hea tahtmise juures peenemaks aga sinu viga on juba raske, pea võimatu parandada. ( teadmiseks, olen normaalkaalus inimene ja ei pea sind kadetsema)
Selma12. november 2016, 10:52
Söömise ajal ei tohi maoga inimesed ka juua, mitte ainult maotud.
kuidas10. november 2016, 07:08
see võimalik on, et ainult 9 kg?
hmm10. november 2016, 07:47
noh osadega läheb jah nii, neid õnneks ei ole palju. Alko on yks asi, kis kaalu hästi kasvatab ja voolab tillukesest maist paremini läbi.
Müni suudab ikka korraga palju magusat syya, teine jääbkahe kommi peale magama, sets saab suhkrulaksu.
Artikli neiu kohta küsiks, et kas pädev
psühhiaater on inimesega tegelenud? inimene kes otsis enne toidust lohutust ja tuge vajab nyyd ju midagi muud.
10. november 2016, 08:04
jh, sel inimesel psüühilised häired ikka, alatasa õnnetu ja rahulolematu, ei taha vastutada.
nojah10. november 2016, 06:55
3 a tagasi tegin ka sama opi siiani on kukkunud 9 kilo 124 olin ja nüüd 115. õnneks mingeid muid lisasid ei öle. Palju arvatakse et oma laiskus kui kaal tõuseb. Mul hakkas kaal tõusma 42a. peale abikaasa surma. Tööl olen pidevalt liikumises suviti jalgratas parim sõber. ei ole istuv inimene.