Hea nõu

Kuus kavalat nippi, kuidas ainevahetust kiiremini tööle ergutada 

Õhtuleht.ee, 20. detsember 2016 10:20
Foto: PantherMedia / Scanpix
Ainevahetust ei mõjuta vaid see, mida sa sööd – ka ise saad selle ergutamiseks ühtteist ära teha.

1. Maga. Spetsialistid soovitavad ööpäevas magada vähemalt seitse-kaheksa tundi, sest magamata inimestel suureneb kehas niinimetatud näljahormoonide hulk, kirjutab Lifescript.

2. Ära maga hommikul kaua. Hommikuti on ainevahetuse ergutamiseks äärmiselt oluline võimelda ja korralikult süüa.

3. Ole aktiivne. See tähendab, et püüa end iga päev veidi liigutada.

4. Söö regulaarselt. Hoia vahepalad käeulatuses ning ära unusta mõnel toidukorral söömata.

5. Joo vett. See aitab sul mõista, kas oled päriselt ka näljane või on hoopis kõht tühi.

6. Söö vürtsikaid toite. Vürtsised toidud tõstavad kehatemperatuuri, see aga mõjub ainevahetusele ergutavalt.

Samal teemal

16.12.2016
Viis toitumisreeglit, mis aitavad kehas põletikke vähendada
16.12.2016
PROOVI JÄRELE: lihtne jook, mis aitab kolme päevaga kolmest üleliigsest kilost vabaneda
15.12.2016
Kaheksa toiduainet rafineeritud suhkru asendamiseks
14.12.2016
Milliseid lihtsaid nippe kasutades ennetada haigusi?