Keha

Miks on väike päevane uinak tervisele hea? (7)

Õhtuleht.ee, 13. jaanuar 2017 13:00
Foto: Vida Press
Maailmas on vähe nii mõnusaid asju, kui võimalus pärastlõunal veidi tukkuda. Lisaks kinnitavad uuringud, et sellest on kasu töövõimele.

Tänavu jaanuaris viidi 3000 Hiina 65 ja vanema inimese seas läbi uuring, mis kinnitab, et tunni aja pikkune uinak pärast lõunasööki parandas inimeste töövõimet, vahendab Redbook.

Pärastlõunane uinak on efektiivsem kohvist ning mistahes energiajookidest. Sa pead lihtsalt jälgima, et olgu väsimus kui suur tahes – lõunauinak peaks kestma 30 minutit või veidi vähemgi. Siis ei jõua sa siseneda sügava une faasi. Selle ajal ärgates tunned sa aga end veel väsinumana kui enne.

Õiges pikkuses pärastlõunane uinak annab aga energiat ning mõjub kogu kehale ergutavalt.

Samal teemal

02.10.2017
Ohhoo! Pooletunnine lõunauinak teeb õnnelikumaks!
07.04.2017
Ohoo! Pooletunnine lõunauni teeb õnnelikumaks
13.10.2016
Kuidas võita aega ehk öökullist lõokeseks
26.02.2016
Tosin kummalist, kuid igati toimivat tervisenippi