Lapsed

VESIPEAGA SÜNDINUD POISI EMA: "Ma mõtlen siiani, et see ei saa olla võimalik. Kuid on." (81)

LISA KOMMENTAAR

Alice22. veebruar 2017, 18:50
Küll on maailm ikka kurjaks muutunud. Palju inetuid kommentaare.
Soovin sellele vaprale emale, tema perele ja eelkõige väiksele Raimondile Jumala õnnistust ja kaitset.
22. veebruar 2017, 01:41
võib kõlada küll julmalt,aga mina ema asemel mõtleks küll eutanaasiast.kes hakkab su last hoidma siis kui sind ennast enam ei ole?
Alice22. veebruar 2017, 18:55
Kas Sina oled Jumal, et otsustad kes võib elada ja kes mitte? Sellel lapsel on samasugune õigus elule kui üks kõik kellel teisel. Ta on ingel! Iga puudega laps on ingel! Need lapsed sünnivad tugevatele inimestele ja küll kuskilt abikäsi tuleb ka sellel perele. Imesid juhtub ja häid inmesi ikka aidatakse.
Võib kõlada julmalt aga äkki peaks Sulle tegema eutanaasia.
21. veebruar 2017, 15:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sel juhul21. veebruar 2017, 16:41
Tean kolme last, kes ka pidid väidetavalt haigena sündima, kuid täiesti normaalsed lapsed on.
Samuti tean kaht last, kes sünnil ja vahetult pärast sündi kahjustada said (oli see nüüd arstide viga või muu, kes teab). Lapsed on aga puudega.
Millised neist sa surma mõistaks?
laias laastus siis21. veebruar 2017, 14:58
kahetised arvamused. ka mina olen sellest paadist siis. kes arvab. et parem 1 õudne lõpp. kui 1 lõputu õudus. 21 saj võiks juba seadused olla humaansed. mitte lubada piinlemist . kes teist ise tahaks olla see piinatud hing ... ? ei keegi ... agoonia pikendamine ei ole ju lahendus. agoonia pikendamine loob üha uut ja uut ja taas uut agooniat juurde . ehk on aastaks 3000 ( vähemasti ! ) selles vallas muutused olemas.
lööge mind või maha. aga mina oleks siiski palunud põlvili maas arste ... mida iganes teinud ...
P.S. vaevalt et siin päris lasteaia lapsed käivad kommenteerimas. kas see miinuste / plusside jant teile endile siis tõepoolest lapsik ei tundu ? äkki koos lõpetaks selle rumaluse / lapsikuse üldse ära ? igal inimesel ju ometi ON õigus enda arvamusele.
crissu21. veebruar 2017, 14:31
Minu arvates ei suuda ükski aparaat veel praegu väga täpselt lapse seisundit enne sündi hinnata. Seega tulebki anda kõigile lastele võimalus! Kui palju on juhtumeid, kus on soovitatud emale aborti aga pärast sünnib täiesti terve laps!!! Ja kui palju on ameerikas juhtumeid, kus tehakse abort vaid nt selle tõttu, et lapsel on 1 sõrm puudu:( See on ju jube! Loodus teeb oma valiku, aga ta teeb oma valiku meist sõltumatult. Kui meie hakkame looduse valikutesse sekkuma, siis see pole enam looduse valik vaid mõrv. Kui meil on hetkel võimalus aidata, siis tuleb aidata.
Meie ise ei ole selles seisundis, nagu see laps. Seetõttu me ka ei tea mida ja kuidas ta mõtleb. Kes võib olla kindel, et tema eksistents on mõtetu?! Mitte keegi.
Mina arvan et orav rattas 24/7 töö-kodu elu on hoopis mõtetu.
Palun ärme hinda puuetega inimeste eest ise nende elukvaliteeti. Las see jääb nende teha. Mõni inimene, kel vaid üks jalg või käsi on palju õnnelikum, kui see kellel kehaosi nii palju kui "keskmisel inimesel".
21. veebruar 2017, 15:39
puudeid on erinevaid, osaga annab elada ja päris hästi elada, osad on aga piin nii haigele endale kui lähedastele.
aga21. veebruar 2017, 19:39
Kus minu kommentaar on, õhtuleht?
Kristiina22. veebruar 2017, 02:51
Hüdrtsefaalia nende hulka ei kuulu! See suur erand.
mutt21. veebruar 2017, 17:53
Looduslik valik siin ei puutu asjasse, sest kui inimesed ise selliseid vegeteerivaid lapsi elus ei hoiaks siis looduse poolt sureks nad praktiliselt kohe pärast sündi. Seega, loodus on oma valiku teinud, aga inimene ei taha sellega leppida. Kui meil puuduksid vajalikud meditsiinilised vahendid siis tõenäoliselt nii sügava puudega lapsi polekski.
JUSS21. veebruar 2017, 13:17
Mõne aasta eest sündis minu vanade tuttavate perre puudega laps. Õnnelikud vanemad, õnnelik vanaema. Ainult et. Last kandvat ema hoiatati arstide poolt juba aegsasti, et laps sünnib puudega ning arst soovitas tungivalt abordi kasuks otsustada. Aga kus sa sellega! Ma tahan oma väikest, armsat beebit, ajas tulevane ema omajoru. Saigi nüüd oma beebi. Palju õnne. Kuid, kas see laps saab edaspidi ikka ise ka õnnelik olema? Ja ka tema vanemad. Eriti kui puudega laps kasvab ja vajab aina enam kõike erilist. Hooldust, toitu, aparaate, ravimeid j.n.e. Ning mis see kõik lõpuks maksab. Kui pere on edaspidi tema vajadustega hõivatud 24 tundi ööpäevas. Ja kui seetõttu järgmised, võimalik et järgmised terved lapsed, sündimata jäävadki? Aga eks see oli nend oma valik. Hoiatust ning soovitusi lihtsalt ignoreeriti. Kuid kõige enam hakkab mind häirima lõpuks see, kui lapse kasvades ning ise vananedes ühel heal päeval enam ise hakkama ei saada. Ja siis on pill lahti. Et miks mitte keegi ei aita! Sugulased, naabrid, omavalitusus, riik, ühingud ja fondid. Siis peaksid end kõik ära juba kurnanud vanemate arvates lausa nahast välja jooksma. Ning lõpuks tahetakse lapsest üldse loobuda. Oma järelemõtlematu otsuse tagajärjed enda kaelast ära teiste kaela veeretada. Ja siis ise oma käed puhtaks pesta.
Kahjuks olen oma elu jooksul mitme sarnase juhtumiga kokku puutunud ja need teevad mind kurvaks. Ega midagi, hakake siis mulle miinuseid laduma. Kuigi soovitaksin enne loetusse veidike süüvida ja järele mõtelda.
Miks miinuseid, JUSS?21. veebruar 2017, 13:43
Sa ju kirjutad nagu asi on.
JUSS21. veebruar 2017, 13:46
See kõlab ehk küll kohatult ja võikaltki, kuid taolisi lugusid lugedes meenuvad mulle millegipärast lood nendest suvitajatest, kes kevadel maakodusse kolides võtavad endale perre imearmsa kassipoja võikutsika. Kellest sügise saabudes ja linna kolides lahti saada tahetakse. Neid vastutustundetuid "loomasõpru" mõistame me häälekalt hukka.
Iga21. veebruar 2017, 14:18
Haige ei ole veel puudega, korrutad puudega ja puudega.
to Iga21. veebruar 2017, 16:55
Puue on kokkuvõttev üldmõiste. Kui hakata üles lugema erinevaid haigusi ja sündroome, veniks looetelu tuhandeteni.
Kristiina,liitpuudega.22. veebruar 2017, 02:58
See on emaatiata ja äärmisel ärikeskse mõtlemisega mees. Kui mehed. Teenused arenevad. Ratastoolis isik teenib kulud tasa jne..
22. veebruar 2017, 15:03
Mõtlen kaasa22. veebruar 2017, 15:02
JUSS . teil on õigus. Juhtum elust enesest: naine sai abieluvälisest suhtest sügava liitpuudega lapse. Pere läks lahku, kaks teismelist kannatasid ja kurvastasid. Lapsega, kes elas "siin ja praegu" tegeles päevade kaupa vanaema, sest ema pidi elatist teenima. Tean, sest käisin vanaemal abis. Lõpuks tegi vanaema otsuse: ja ühel päeval ei ärganudki lapsuke unest. Pärast seda jäi vanaema kadunuks. Lõpuks leiti ta laip tiigist.
Eesel Iiah22. veebruar 2017, 15:36
ei, mina panin küll +, sest arvan samuti nagu JUSS ja nauding oli lugeda ilma ühegi kirjaveata teksti - haruharva tuleb siin seda ette!
Kristiina22. veebruar 2017, 23:56
Ellujätmise otsused ei peaks olema kommenteerimise teema. Ma sündisin ka nii füüsilise puudega ja lapsepõlvetraumade tõttu kahjustunud närvisüsteemi tõttu(nagu paljud tervedki noorukid) ei teeni aga elada tahan. Mulle on see ebameeldiv käsitlus. Olen 30
Sv.21. veebruar 2017, 13:09
Emale väga palju jõudu ja jaksu!!!
???21. veebruar 2017, 13:00
Nõuab kevade nägemiseks lapsele silmaoperatsiooni, sest et "kaasajal on kõik võimalik"! Kui see ainult sedasi vaid oleks. Meditsiin suudab siiski alles üsna vähe. Ja kas põhjus ongi üldse silmades? Silm võtab ainult valgussignaalid vastu, kuid reageerivad ikkagi silmanärvid, mis impulsid edasi ajju kannavad. Ning kujutluspilt tekib ikkagi alles ajus. Aga kui antud juhul aju peaaegu ei olegi? Mis operatsioon siis enam aitaks. Ei ole meie meditsiin kõikvõimas. Kahjuks.
Asta21. veebruar 2017, 12:33
Väga vapper perekond! Siirad soojad soovid nende poole teele! Ma ei jõua ära imestada siinsete kommenteerijate negatiivsust. Pange end palun samasse olukorda ja püüdke mõista - vaevalt ükski ema suudaks oma last ära anda. See on absurd! Austan neid, kes ei põgene probleemi eest, vaid vaatavad sellele otsa. Ning nagu ema ka kirjutab - kui ta oleks teadnud, et lapse olukord saab selline olema, ei oleks ta last sünnitanud. Kuid ta ei teadnud. Palun ärme ole nii kurjad, vaid pigem aitame! Artiklis oli ilusti kirjas, kuidas saab Raimondi peret toetada. Palun hooligem!
Vanasõna21. veebruar 2017, 17:02
Igaüks peab ise oma risti kandma!
Eriti kui see on ise enda kurjale veel teadlikult võetud. Kui ema on ette hoiatatud, kuid ta siiski otsustab puudega lapse kasuks. Ma kaldun arvama, et lapseootel ema ei ole mitte alati adekvaatne otsustama, kas sünnitada või loobuda. Emotsioonid käivad ratsionaalsusest ja sündmuste käiku ette nägemisest mäekõrguselt üle. Alles hiljem nähakse medalil ka teist külge ja hakatakse muudkui igalt poolt abistamist ning finantseerimist nõudma. Vahest peaks jätma otsustamise siiski kompetentsete arstide konsiiliumi teha?
isa21. veebruar 2017, 12:06
miks meie seadus .perele enne üks valu kui elupäevane piin nii talle kui ka vanematele.kahju.
Juulius21. veebruar 2017, 11:55
Emast on kahju, lapsest on kahju, hea, et isa pole perekonnast lahkunud. Võite muidugi miinustada, aga kindlasti pakuti perele peale lapse sündi nõustamist ning lapse andmist riiklikule hooldusele. Pere valis teisiti.
Ema loodab, et lapsele tehakse silmaoperatsioonid, et laps kasvõi natukenegi näeks. Hea küll, aga mida ja milleks? Kas see oleks vajalik? Samal ootavad väga ja vägagi paljud inimesed omi planeeritud operatsioone. Jah, muidugi kindlasti tuleb laps panna sinna operatsioone ootavate inimeste nimekirja lõppu.
Selge, et perekonna elu on raske, sest sellise lapse hooldus toimub 24\7. Paistab, et nüüd jõuab järjekord ka sellele lapsele hooldusteenusele. Ilmselt ema ja isa on kurnatud , ning enam ei jõua. Kindlasti kannatab selle tõttu ka nende pereelu ja 3_aastane poeg ning sündiv laps. Ehk oleks ikka pidanud kohe peale sündi loobuma ?
Naabrinaine tõi sellise näite- kevadel võetakse suvekodusse kassipoeg. Tuleb sügis, kolitakse tagasi linna ja kassilaps jääb maha või heal juhul sokutatakse kellegile ära. Mõttekas oleks ju üldse mitte kassi võtta.
Inimlaps ei ole loom ja kindlasti on-emal _isal ka praegu süümepiinad, kuna peavad loobuma haigest lapsest ja ta hooldusele andma. Aga ilmselt on nende jõuvarud läbi. Järjekorrad on ka pikad. Ehk oleks õigem olnud kohe peale sündimist lapsest loobuda?
Veel kord - enne kui miinuseid laduma ja sôimama hakkate, mõelge nende asjade üle järele.
Naabrinaine
Kris21. veebruar 2017, 13:21
to: Juulius21. veebruar 2017, 14:22
Sina oleksid küll perest lahkunud. Miks isa peaks lahkuma, kas ema sai üksi lapse? Ema üksi eostas ja kasvatas kõhus, ja kui sündis, siis isa laseb jalga?
21. veebruar 2017, 15:47
Loomulikult ei pea, aga millegipärast osa lahkuvad,kui peres haige laps, selliseid juhtumeid küllalt, ei maksa Juuliusega pahandada.
!!!21. veebruar 2017, 17:07
Kahjuks kipub sageli nii olema, et ema istub lapsega kodus ja hooldab seda 24/7 tundi nädalas. Muuks aega enam ei jäägi. Ei teistele lastele ei mehele. Ja et rahaliselt kuidagi ots otsaga kokku tulla, selleks peab mees kuhugi Soome tööle sõitma ja seal üksipäini hommikust õhtuni tööd rügama, Kust vaid mõneks päevaks kuus koju tulla saab. Selge, et selline "pereelu" lõpuks lagunema kipub.
Sirje21. veebruar 2017, 11:38
Olen vist noor ja rumal ja kogenematu, kuid kui mulle oleks sündinud selline laps, siis oleksin pes täis võtnud ja koos aknast alla hüpanud. Sest m süütunne oleks olnud parandamatu
n.21. veebruar 2017, 11:46
Saad süüdistada ennast vaid selles, et oled vaimselt haige. Poiss ei ole selles süüdi, et ta selline on, aga Sina peaksid oma mõtlemist küll ravida laskma.
Sul21. veebruar 2017, 15:00
Vist täna rohud võtmata
Miks ?21. veebruar 2017, 11:36
Moderaator laseb läbi igasugu roppusi ja nõmedusi, aga kui ma ma Issandat mainisin, selgus et mu jutt ei vastanud nõudmistele. alleluuja.
Solei21. veebruar 2017, 11:35
Vaatepilt on väga kurb.Ema jutt on ahastav, sest ta annab endast parima.Aga äkki mõni tulevane ema mõtleb enne, kui sünnitab siia ilma üliraske haige lapse.Kas see on lapse jaoks elu.Mõelge enne, kui kangelasema mängima hakkate. TE ei ole kangelased, vaid kõige isekamad inimeswd, kes mõistavad oma haiged lapsed vaevlema ja piinlema.
Solei21. veebruar 2017, 11:47
Solei21. veebruar 2017, 11:49
Kasuta enda nime, mitte minu oma.
Hetk21. veebruar 2017, 11:34
Arvan antud artikkli kohta, et see pole haletsemine ega teistelt kaastunde nurumine, mõni kommentaar on minu arvates liiga julm. Iga ema loodab n.ö. imesse, et laps paraneb või on kuskil teadus arenenud rohkem kui Eestis. Võib-olla rohkem sellise sünnituse tagajärgedest teavitamine hoiatuseks teistele. Vastupidavust mõlemile, igati tubli ema, kes tahab veenduda lapse aitamise võimalustest.
aleksei21. veebruar 2017, 11:18
mina elan ka juba 32 aastat vesipäise djagnoosiga ja ma leian et see laps on ka täie õiguslik selle riigi kodanik
ei imesta21. veebruar 2017, 11:05
toit on nii üle mürgitatud, et ei imesta
väärarenguid on järjest rohkem ja nagu neist pestitsiididest veel vähe oleks lubas Eesti ka gmo-maisi sisse, gmo põhjustab geene kahjustades väärarenguid just järgmisele põlvele
Cj21. veebruar 2017, 13:45
Eestis saab gmo tooteid juba rohkem kui ainult mais. Näiteks võib poest leida jogurtit, mis sisaldab geneetiliselt muundatud komponente
Murin21. veebruar 2017, 15:26
Antud juhtumil pole GMOga midagi ühist. Laps sündis puudega, sest ema ei võtnud raseduse ajal foolhapet. Mulle tundus imelik, et ei võtnud, sest minu käest küsis ämmaemand kohe raseduse arvele võtmisel, et kas rasedatele mõeldud vitamiine tarbin. Foolhapet sisaldavaid vitamiine soovitatakse tarvitada juba rasedust planeerides.
nõukaajal21. veebruar 2017, 22:02
ei kästud küll mingeid vitamiine ega foolhapet võtta. Ja kust pidid meie esiemad üldse selliseid asju saama. Ometi on just tänapäeval puuetega sündinuid rorkem.
21. veebruar 2017, 15:26
Antud juhtumil pole GMOga midagi ühist. Laps sündis puudega, sest ema ei võtnud raseduse ajal foolhapet. Mulle tundus imelik, et ei võtnud, sest minu käest küsis ämmaemand kohe raseduse arvele võtmisel, et kas rasedatele mõeldud vitamiine tarbin. Foolhapet sisaldavaid vitamiine soovitatakse tarvitada juba rasedust planeerides.
!!!21. veebruar 2017, 17:15
Need pestitsiidid ja GMO, e-ained ja muu selline ongi just valitseva valge rassi väljasuretamiseks. Alles jäävad ja eluruumi hõiavad vaid tervislikku halal või koššertoitu söövad rahvad. Ning rikkurid ka väljasurevate rahvaste hulgast, kel on raha ja vahendeid kalli kuid tõeliselt puhta loodusliku ökotoidu muretsemiseks.
to 15:2621. veebruar 2017, 19:46
spetsvitamiinid on uuema aja asjad, Ebanormaalne ja mitte looduslik nähtus, Tegelikult vajab rase hoopiski korralikku ja vaheldsrikast, vitamiine sisaldavat toitu.
Ema22. veebruar 2017, 09:50
võttis foolhapet aga organism ei omastanud, selleks oli vaja teist raviskeemi aga nad ei teadnud seda.
Kristiina 21. veebruar 2017, 10:45
Näitamises pole midagi halba. Mina soovitaks vesippead sünnitada sest nii rasked juhtumid on suur erand. See on ravitav asi üldiselt.
no appi21. veebruar 2017, 11:20
sa allekand võta vähe koomale ja ära aja pidevalt mingit jura suust välja.
!21. veebruar 2017, 17:09
Kui seda loen, siis veendun järjest enma, et kahjuks on see siiski ravimatu puue.
Kuule, õllekärss21. veebruar 2017, 23:15
Endast pole sust sünnitajat ega lapse kasvatajat, aga igas teemas oled kõiketeadja ja kange teisi õpetama.
Kristiina22. veebruar 2017, 03:09
Ma tean hüdrotesfaaliaga kes käivad tavakoolis,ujuvad või kerge intellektipuue.Sundiga. Siin läks kõik valesti mis minna sai.. Ksenia Grozdovat teate?. Kui arst ütleb et vedelikku natuke näha siis jah..
Järjest rohkem21. veebruar 2017, 10:37
on lugeda kommentaare sarnaste juhtumite kohta, kus viidatakse loodusseadustele. Tõesti, kas inimene suudab aru saada, et looduses ei käi asjad nämmutades. On küll julm, aga õiglane. Tuleb vaid selgeks teha, et inimene ei suuda oma jäärapäisusega kunagi loodusseadusi muuta. Kui, siis ainult endale hukutavamaks.
!21. veebruar 2017, 13:27
See kuulus "meditsiini võit" on kahe teraga mõõk. Varem surid lootusetult elujõuetud lihtsalt ära ning vanemad muretsesid uued lapsed. Meditsiin päästab sellise raske puudelise ning eujõuetu küll elule, kuid terveks ravida ei suuda. Vanemad rabavad 24/7 tundi ja nii kannatavad kõik. Ka pere teised lapsed, kelle jaoks hoolt ning vahendeid sellevõrra vähemaks jääb.
Kaotab ka ühiskond, kui kulutused kas või osaliselt kompenseerib. Ning kannatavad ka kõik teised abivajajad, kes ilmatu kaua hädavajalikku kiirabi ootama peava, sest et mõnes peres käib kiirai lausa ülepäeva.
Vaat siis21. veebruar 2017, 13:48
kui paljusid saab kannatama panna üks "mõistusega" otsuse tegija!
21. veebruar 2017, 10:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
21. veebruar 2017, 11:29
Sina hakkad eutaneerima, selleks õppisidki arstiks?
Tisler21. veebruar 2017, 11:49
Miks arvad, et mina olen nüüd tisler?
Kus21. veebruar 2017, 15:01
Õppisid
Andsid ju vande või puudusid
mis see aitab?21. veebruar 2017, 16:47
Eutanaasiat saab inimene, kes on teovõimeline ja täiesti teadlik oma otsusest.
Eutanaasia ei ole see, et teeme ilma puhtamaks neist, kes MEIE MEELEST elus ei peaks olema või MEIE MEELEST piinlevad. Kellegi mõttelaadi järgi tehtud surmaotsuse jaoks on ka mõiste olemas - mõrv. Seadustame mõrvad, et puuetega inimestest lahti saada?
A.21. veebruar 2017, 10:15
Sellest inimesest on väga väga kahju.
Aga olles äärmiselt irooniline ja tsiteerida Eesti kuulsaid klassikuid, siis positiivne on see, et naine on andnud juba enda panuse Eesti rahvastiku taastootmisse ja piisavalt noor, et ta jõuaks veel kaks last toota, kes siis loodevasti tulevad paremate parameetritega....Või on meil juhuslikult see retoorika muutunud hiljuti?
paneb mõtlema21. veebruar 2017, 09:42
Kuulsin hiljuti sellist arvamust: Kes eelmises elus pole hoolinud oma lastest, peab järgmises elus HAIGET LAST HOOLDAMA...!?
äkki hoopis?21. veebruar 2017, 10:27
Kes selles elus osatab ja parastab, peab järgmises selle lunastama.
10.27-le21. veebruar 2017, 11:12
jah, kõik juhtub põhjusega...
to 09:4221. veebruar 2017, 19:38
Guvitav seisukht, eks arutlegem edasi. Aga kas võib siis sellist abipaluvat ema üldse aidatagi, kui ta oma eelmise elu patte lunastab? Nag ute meile lahkelt selgitasite. Karma ju. Niimoodi jääbki patt lunastamata. Kas tohib siis jumala tahte vastu minna?
21. veebruar 2017, 09:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
21. veebruar 2017, 10:05
Parem õudne lõpp kui lõputu õudus. Enne võtta ennast kokku ja öelda "kõik" kui vaadata võibolla aastakümneid seda olukorda pealt.
09,2821. veebruar 2017, 10:32
No aga kui ta on elus, mis siis teha? Elus hoidma ei pea...tappa või?
Ennetamistega on ju selgemast selgem, kui on võimalik, siis ennetatakase. Kui pole ennetatud, siis polnud see mingil põhjusel võimalik olnud. Kõik ju annavad endast parima, et hästi läheks, aga selgub et inime pole veel jumalaks saanud.
?21. veebruar 2017, 11:14
no kas see meeleheitel ema peab padja haigele lapsele näole suruma või - mis sinu arvates oleks väljapääs?
See21. veebruar 2017, 15:03
On iga ema valik
Tundub et oled kiire otsustaja kellel on õigus elada ja kellel mitte
Oll.21. veebruar 2017, 09:01
Andke andeks minu mitte kaasatundmine ja veidi julm sõnastus aga mulle tundub et sellega tahetaks et inimesed tunneksid kaasa ja avaksid oma rahakotirauad.
Ei ole midagi21. veebruar 2017, 10:32
nii julm. Kaine ja reaalne mõtlemine. Üks ravimatu haige teeb paljud ravimatult haigeks. Tuleb valida, kas ennast või loodust uskuda.
To: Oll21. veebruar 2017, 11:52
Ole rahulik, keegi Sinult midagi ei küsi, vägisi ka ei võta!
See tore21. veebruar 2017, 09:01
Ema ootab last ja sünnitab suvel. Haige lapse tõttu ta ei tohiksi veel sünnitada? Haige lapse sünnis mängis suurt rolli foolhape. Esimene laps sündis tervena. Ta osanud oodatagi, et midagi sellist juhtub. Nüüd oskab ta arstide toel oma foolhappe vajadust kontrollida ja reguleerida. Igaljuhul tubli emme! Ja ilmselt oli interviuu andmine väga põhjalikult kaalutud otsus! Edu Vairika!
tundub,21. veebruar 2017, 17:32
et on vaba aega ja raha veel küllaga kui jõuab järgmisi tittesi valmis vorpida. Jalgevahega mõtleb.
Kuidas miks? 21. veebruar 2017, 08:54
Vaja on raha sellele lapsele eritoidu ostmiseks.Miks ometi hakatakse sünnijärgselt sellised elus hoidma, mõistusega inimesed võiksid jätta niisuguste otsuste tegemise looduse kanda. See ema tõenäoliselt ei hakka enam järgmise lapse sünnitamisele mõtlema, sest nüüd on ta selle lapse ori kuni see laps on elus ja ema ei suudakski uut ja tõenäoliselt tervet last kasvatada, sest tema aeg kulub erilisele.
Palun lugege korralikult enne, kui kritiseerite21. veebruar 2017, 12:28
See on väga vapper ema, kes on sünnitanud kolm last ning ootab hetkel neljandat. Vaid vaprad ja tugevad naised ei lase end heidutada! Aga sellised, kes siin kommentaariumis väljendavad vaid negatiivsust, ilmselt ei suudaks tõesti. Jumal tänatud, et meil on Raimondi ema suguseid naisi ka!
Siku21. veebruar 2017, 14:29
Arvestada tuleb sellega, et enamus kommentaare tuleb selle väikese jupi põhjal, mis on avalikult lugemiseks.
ja sellega...21. veebruar 2017, 16:19
..et enamus loeb küll sõnu, kuid sisust aru ei saa...
ja21. veebruar 2017, 17:33
miks21. veebruar 2017, 08:46
ometi ema luba oma nii haiget ja abitut last näidata lehes,milleks see vajalik?Kas aitab kuidagi?
to: miks21. veebruar 2017, 11:54
Miks selleist kommentaari oli vaja kirjutada; kas see aitab kedagi. Pigem ei!
aitab21. veebruar 2017, 17:35
rohkem südameid teeb haledaks ja rahakoti rauad avanevad