Meeled

Konflikti aitab ära hoida viisakas ja heatahtlik suhtumine 

Kristel Rõss, 2. märts 2017 04:00
KAUA VÕIB: Klienditeenindaja on üks neid ameteid, kus saad peaaegu iga päev sõimata. Sel juhul oleks hea kolleegidega suhelda, sest see aitab kogunenud pingest vabaneda ja seega ka konflikte ennetada. Foto: Vida Press

"Konflikte ei pea pelgama, sest kui ei oleks eriarvamusi, jääks elu seisma," ütleb religiooni- ja suhtlemispsühholoog Tõnu Lehtsaar. Kuidas aga konflikte lahendada nõnda, et inimesed saaksid sõbralikult edasi töötada?

"See on paratamatu, et konfliktid tekivad, sest inimesed on erinevad, nad saavad asjadest erinevalt aru ning väljendavad oma mõtteid ja tundeid erinevalt," tõdeb Tõnu Lehtsaar, kes peab ka Tartu ülikooli töötajate nõustaja-kaplani ametit.

Paratamatult on olukordi, kus konflikti tekkimine on suhteliselt tõenäoline, näiteks võimuvõitluse korral või mis tahes vahendite (ruum, aeg, raha jms) jagamisel. Samuti erinevate huvide ja väärtuste põrkumisel ning ka siis, kui keegi tunneb, et tema õiglustunnet on riivatud.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

04.03.2017
Mannetud mahajätmised: SMS teele, Facebookis blokk peale ja asi ants!
26.01.2007
Tartu Ülikooli rektori kohusetäitjaks nimetati Tõnu Lehtsaar
26.01.2007
Rektori kohusetäitjaks Lehtsaar
25.01.2007
Tõnu Lehtsaarest võib saada Tartu Ülikooli ajutine rektor