Hea nõu

Kolm harjutust, mis aitavad istuva tööga inimestel end vormis hoida 

Õhtuleht.ee, 8. märts 2017 17:00
Tee harjutusi õlgadele ja kaelale!Foto: PantherMedia / Scanpix
Paljud inimesed ei mõtle ikka veel, mida tähendab see, kui töötad pikki päevi arvuti taga istudes.

Et mitte lasta istumisest tingitud tervisehädadel ligi hiilida, oleks mõistlik teatud aja tagant tega kindlaid füüsilisi harjutusi, kirjutab Business Insider.

Kolm harjutust, mis aitavad istuva tööga inimestel end vormis hoida, on:

* Tõuse iga 30 minuti tagant hetkeks püsti. See ei aita sul end mitte vaid sirutada, vaid ka kaloreid põletada.

* Venita end.

* Tee harjutusi õlgadele ja kaelale.

Samal teemal

07.02.2017
Pea meeles: tugev väsimus ja õhupuudus on naistel infarkti esmaseks tunnuseks
16.01.2017
Mis päästaks päev läbi istudes töötava inimese elu?
20.12.2016
Otsid motivatsiooni? Loe, kuidas saada sportlikuks inimeseks
12.12.2016
Seljavalusid leevenda valuvaigistite ja mõõduka treeninguga