Terviseuudised

NOOR EMA: "Armastus on parim vähiravim!" (105)

LISA KOMMENTAAR

inimene16. märts 2017, 16:51
Arvan et vähi vastu ravim olemas,kuid pole kasulik massidesse paisata.Ravimite müük väheneks
oluliselt.Toimub inimeste elu pikendamine...
Kuningas15. märts 2017, 19:57
Võililljuure tee on pärit jaapanist-muidugi loeb see,mida inimene on söönud jne.Sellise tee joomine on päästnud 100-u inimesi .Kellel huvi-ma võin täpsemalt rääkida-kuidas ja mismoodi seda teed tarvitada.Selline tee on päästnud ka lõppfaasis olnud inimesi.Jaapani meditsiinis on seda moodust uuritud -küsimus on selles,millal võilillejuurt koguda.
15. märts 2017, 20:37
Tahaks tutvuda kas või ühega reaalselt, väide 100-u ei ole tõsiselt võetav
suslik15. märts 2017, 19:49
Eestlasel peab ikke kõikse ilusam kõik olema, nagu need inetud ja vähemilusad peaks kohe maha surema, Ka teie meie ja nende lapsed on ilusad ja toredad, pole erandeid, on emal vähk või mitte.
mõtlik15. märts 2017, 18:54
Kas suur füüsiline pinge on vähihaiguse ajal hea? Organismil niigi vaja võidelda haigusega.
Ära pabista15. märts 2017, 20:41
Kõik on suhteline. Isiklikult tean inimest, kes keemiaseanside vahel osales jooksuvõistlustel, ja see oli ca 5 aastata tagasi. Jookseb siiamaani ja järjest paremaks läheb.
kix15. märts 2017, 18:09
Eriti ilusa pildi endast maalinud. Tean seda inimest ja noooo....tähelepanuvajadus mis muud.
j15. märts 2017, 19:40
las ta olla, ära ole kade
Naine5915. märts 2017, 14:10
Mul oli operatsioon detsembris, praegu tunnen end ok. Ja loomulikult arvan/loodan/usun, et olen nüüd terve. Miks peaks keegi "tõerääkija" siin sõna võtma? Loomulikult on sellise diagnoosiga saanud lugemisvõimelised inimesed uurinud kirjandust rohkem kui keegi tervetest. Need "silmi avavaid" kommentaare on valus lugeda, ja mitte seetõttu, et tulevik ONGI tedmata (meil kõigil), vaid seetõttu, et kuidas saab olla, et meie keskel on nii palju vihaseid/rumalaid inimesi. Isegi, kui kommenteerija on noorusest rumal, ei peaks tal olema selline elu, mis tekitab viha ümbritseva vastu.
Artikli peategelasele jõudu ja kindel on ka see, et noore inimese organism on ka tugevam võitlema.
Ps. mind küll ei häiri, kui ilusa inimese kohta öeldakse ilus.
?15. märts 2017, 15:21
Miks Te arvate, et siinkommenteerijatel endal kogemus puudub? Tõenäoliselt on lood hoopis vastupidi.
kogemustest 15. märts 2017, 17:31
inimene, kes on saanud koleda diagnoosi, ei kirjuta iial selliseid halvustavaid rumalusi. Päris kindlasti.
jaaa15. märts 2017, 16:21
ei vasta tõele, et diagnoosi saanud rohkem teemat uurivad, pinnapealese infoga viivad end ehk kurssi, aga teemasse süvenejaid on vähe, tean palju terveid inimesi, kes endale teema süvitsi selgeks teinud.
15. märts 2017, 16:23
Antud kontekstis on see siiski häiriv, sest see on antud loos liiga olulise osa saanud.
Kuningas15. märts 2017, 14:09
Tehke endale VÕIJUURE teed-umbes 3 nädala pärast on vähirakud kadunud.
Kuningas15. märts 2017, 14:26
Võilillejuure tee-peletab kõik vähirakud organismist minema.
E.15. märts 2017, 19:02
Võilillejuure tee ja ka võililleõietee puhastavad küll maksa, ent kogu organismi nad siiski ei puhasta, see on paljas kujutelm. Kui inimesel on näiteks vähk jala otsas, kuidas see võilillejuure tee selle sealt ära peaks saama? Natuke võiks ikka mõelda ka.
nonii16. märts 2017, 16:44
aga palun öelge, kuskohast saab neid võilillejuuri,kas apteegis on.
E.16. märts 2017, 19:35
apteegis müüakse jah peenestatud võilillejuuri.
armastaja15. märts 2017, 15:13
Armastan viina juua....ja tervis tuleb mühinal.
E.15. märts 2017, 19:00
Mul üks noor sugulane arvas sama- jõi võililleteed, sõi toorest peeti jms. Jõusaalis käis ka. Ta nägi hea välja, poleks arvanudki, et tal 4 staadiumi nahavähk on. 1,5 kuu pärast oli paraku surnud. 36 aastaselt. Kolme lapse isana. Seetõttu loodan ma tõsiselt ja siiralt, et antud loo peategelasel läheb paremini. Nahavähi kohta on parem uurida siis, kui seda veel ei ole. Eelkõige tuleb hoiduda päevitamisest. Mul on endal ka selja ja kaela pealt sünnimärk ära lõigatud- õnneks ei olnud pahaloomulised. Muide, ma tean ka inimest, kel päriselt oli nahavähk ja ta elab peale seda juba oma 25 aastat. Kahe operatsiooniga saadi kõik välja lõigata.
mm15. märts 2017, 20:00
see on suur müüt et päevitamisest hoiduda. riikides, kus päike pea aastaringselt paistab, on melanoomi palju vähem. hoiduda tuleb pigem igasugustest jubeda koostisega päiksekaitsekreemidest.
Päikesehiir15. märts 2017, 20:47
Nendel seal ka nahk on tõmmu. Arvad et ainult sellepärast, et sa neid mustp..ks saaksid nimetada
16. märts 2017, 09:32
päevitamine ei ole halb. see on mõistlikus koguses kasulik. ei ole vaja uskuda nõmedaid müüte, mis on ilmselt päikesehaitsekreemide ja rõveda spraypäevituse haipimiseks leiutatud. liialdamine ja päikesepõletused on ohtlikud. samas ei ole vaja inimest, kel diagnoositakse nahavähk, kohe päevitamises süüdistada. kõik kõvad päevitajad ei saa kunagi nahavähki ning kõik nahavähki põdejad ei ole kõvad päevitajad. päikesekaitsekreemid on ohtlikud, sest nende koostis on kahtlane, pealegi, inimesed kasutavad seda, usuvad sellesse nagu jumalasse ja viibivad tänu sellele palju kauem päikese käes. põletust otseselt siis ei teki, aga palju kahjulikku kiirgust saadakse tegelikult rohkem. karuteene endale.
Inimesed on naljakad16. märts 2017, 18:08
Eriti naiivne on endale ette kujutada, et vähki saab "välja lõigata" või et vähk ongi kasvaja ise. Vähk on palju enamat, lugupeetud naiivikud. Ja seni, kuni te ei viitsi selle haiguse olemust selgeks teha, saabki teile rääkida muinaslugusid ravist, mille tegelik tulemus on, et vähk saab "vabad käed". Pärast öeldakse, et näe, tuli tagasi... üks tarkpea siin arvas, et 17 aasta pärast;-)
15. märts 2017, 20:44
Vähirakud on kõikidel, küsimus ainult selles, kas nad hakavad kurja tegema
maie15. märts 2017, 21:19
armas Kuningas, palun aita ja kirjuta kui palju ja kuidas teha
sooviks16. märts 2017, 16:48
ka teada...jään vastust ootama Kuningalt ja vasta ruttu.
vanaema carmen15. märts 2017, 13:56
Nii imeilus ja armas noor naine. Oled tubli, et tahad oma saatust paljude lugejatega jagada. Ja küll Sul on imekenad ja armsad pojad. Loodan, et see immuunravi süsti näol annab häid tulemusi, sest Sinu pisikesed vajavad Sind kôige rohkem. Ja mis mulle kôige rohkem Sinu juures positiivsust näitab, on see, et soovid osaleda bikiinimissi vôistlustel. Täpselt NII - ela päev korraga ja tegutse nii nagu iga päev olekski viimane. See ei puuduta ju ainult vähihaigeid vaid ka teiste diagnoosidega inimesi. Elu on ilus, et elada ja kohe-kohe saabub kaunis kevad... Soovin Sulle palju päikest ja rôômsat meelt tegutsemiseks oma pisipônnidega. Ja negatiivsetele kommenteerijatele niipalju, et te lihtsalt pole ise oma eraeluga rahul ning siis paiskate kogu oma viha ja raevu kommentaariumisse. Pidurdage ennast, siis tundub ka teie elu ilusam...
Lill15. märts 2017, 12:54
Uskumatu et keegi tahab vähihaige teemal ülbitseda ja vinguda. See haigus ohustab kõiki, sa kunagi ei tea, millal ta on sinu sees välja löönud. Ole ettevaatlikum oma norimistuju ja vihkamisega.
Soovitan kõigile15. märts 2017, 12:47
kui käite regulaarselt günekoloogi ja mammograafi juures/ mehed eesnäärme kontrollis; siis astuge kord aastas kindlasti läbi ka nahaarsti juurest!
15. märts 2017, 20:48
Kad sa tead, kui pikk on järjekord?
noh16. märts 2017, 00:23
Kord aastas saab ikka numbri.
Soovitaja16. märts 2017, 13:35
Järjekord on tõesti paar kuud, aga kui nt septembris saab aasta mööda, panen juulis aja.
Mammo16. märts 2017, 13:44
Mammograafia on Astra-Zeneca äriprojekt. Enne otsust surfake veidigi.
Nipitiri15. märts 2017, 12:01
Sama tee läbinuna kahel korral soovin inimesele jõudu, jaksu ja tegutsemisrõõmu. Kindlasti on selline edasiminek kordades õigem, kui ennast surnuna tunda enne, kui surnud oled. Elu on väga ilus, isegi, kui ta meile raskuseid ette veeretab.
Miks15. märts 2017, 11:16
Palun öelge, mis on selle artikli mõte? Kui karmilt öelda, siis ühtegi vähihaiget ei nimetata terveks enne viie kuni seitsme aasta möödumist (riigiti erinev), nii et artikli mõte ei saa olla näitamine, et kolmanda staadiumi melanoomist on võimalik paraneda (paranemisprotsent on 40-60), sest selle väitmiseks on lihtsalt liiga vara. Loota tuleb muidugi parimat, aga mis siis, kui asi võtab mingi aja pärast suuna halvemuse poole? Uus artikkel? Ei saa aru. Pojad on tõesti armsad, aga armsad on ju kõik lapsed, ka ema vastab praegu arvatavasti karmide hindajate ilustandarditele, aga ikkagi, milleks ja kellele seda vaja on?
15. märts 2017, 11:43
Vähk võib tulla tagasi ka 15-17 aasta pärast.
jah16. märts 2017, 00:24
Minu sugulasel tuli vähk tagasi 60 aasta pärast.
Mari 15. märts 2017, 11:44
Seda on vaja kõigile, kellel on tarvis usku ja lootust. Sina aga oled vist külm ja tundetu inimene, seepärast sa ei mõistagi.
15. märts 2017, 11:53
Usku ja lootust milleks?
Mari eelmisele15. märts 2017, 13:33
Kui sa esitad niisuguse küsimuse, siis pole sinuga üldse mõtet rohkem vestlust arendada. Ela oma mullis edasi ja looda, et sa ei vaja elus kunagi usku ja lootust millessegi paremasse ega kellegi abi ja toetust.
nähh15. märts 2017, 13:58
kogemuste jagamises pole kunagi midagi halba ja suhtlemisest positiivne emotsioon tuleb ainult kasuks. Saad sellest jamast üle, see on kindel.
Hommiku17. märts 2017, 07:54
Pojad armsas, emad armsad, kõik on armsad ja head ja surm on vastik hirmutaja, valu veelgi vastikum. Mida siis ometi teha, et siin ilmas niipalju ihuhädasid ei oleks? Kas pajukiidetud jumal lõi meie bioskafandri meelega nii ebatäiusliku, et saaksime võimalikult palju valu kogeda?
kui tore15. märts 2017, 10:59
Kor rumpeerunud keskaegsetele medi tsiiniink visiitoritele :
https://www.youtube.com/user/thetruthaboutcancer
uuri ise, ega keegi sind ei ai ta
Lisa15. märts 2017, 10:57
"Vapper" on selline imelik sõna, millega mul seostub laul "Väike trummilööja": "On langend trummilõõja vapper, kuid laul temast surra e saa!" Vaprat vähihaiget on keerukas aidata.
Kats15. märts 2017, 11:14
Just vaprust ongi vaja, et olla haigusest üle.
Helle15. märts 2017, 11:18
Nõus Lisaga. Mulle meeldib ühe soome vähihaige teadlase ütlus, et vähk on lihtsalt üks halb rakumuutus, mis võib tabada meist igaüht vanusest, tervislikust seisundist jm hoolimata. Ja edasi tuleb lihtsalt teha arstidega koostööd.
vähihaige põetaja15. märts 2017, 10:56
Sellest haigusest jagu kindlasti ei saa. Mul tuttav kelle hooldajaks olen on läbi teinud sama tee ja süstib juba 2 aastat kõhtu ja reide, kuid näitajad halvenevad iga kuuga. Aasta tagasi lubasid elu küll ainult aastaks nüüd siis pisut üle. Üks päev parem ja teine jällegi hullem ja jubedad valud. Sellises vähistaadiumis need ravimid ainult pisut pikendavad eluiga ,aga välja sellest kindlast i ei tule kahjuks.
15. märts 2017, 11:29
Kuningas15. märts 2017, 14:14
Saab küll jagu-võilille juure tee on ainus vahend.
Miks ainult võilill15. märts 2017, 20:51
Teised väidavad, et hoopid kasekäsn
"Ravi"16. märts 2017, 14:00
Tuleb aeg ja vähk saab olema ravitav nagu kopsupõletik. Ainult et selleks ajaks oleme meie ammu surnud. 100 aasta pärast ei suuda meie järeltulijad ära imestada, kuidas saime meie uskuda, et vähk on lõigatav, kiiritatav või rakumürkidega ravitav. Ty Bollinger on ära teinud suure töö ja teinud seda missioonitundest ning oma vähkisurnud isa mälestuseks. Samas pole mõtet sigade ette pärleid loopida. Võib tahta siiralt aidata, aga aidata saab ainult seda, kes aitamist ise soovib. https://www.youtube.com/user/thetruthaboutcancer
Libedikk15. märts 2017, 10:53
Medit siinivale oma sõiduvees - keemia-kiiritus-ravi ei sobi???
Kellele sur masüst sobiks?
Ehk vaid seda süs talt käes hoidvale kit liga kur jategijale.
Nahavähk on 7 päeva gakao tatav. Uuri teemat.
15. märts 2017, 11:30
Millises koolis sellist kirjaviisi õpetatakse?
MARI15. märts 2017, 21:39
palun ava oma suu ja ütle kuidas
Marile16. märts 2017, 14:04
Paljud tahavad, et neile hõbekandikul midagi ette antaks. Umbes nii, et "sina tõesta mulle et...". Miks peaks teist inimest huvitama, kas keegi Mari elab või sureb, kui tema hoiak on selline. Nähke ise vaeva ja uurige, googeldage, üks leid viib teiseni.. Ja kui õpilane on valmis, siis tuleb ka õpetaja.
soovitus Kadry-Lyle15. märts 2017, 10:08
Miks minu eelmine meil on kustutatud? Lihasmassi kasvatab valgurikas toit. Vähiravis soovitatakse lihast loobuda. Tähtsad on paljud puu- ja aedviljad, milles on vähivastaseid aineid. Soovitan lugeda "101 toiduainet, mis võivad päästa su elu".
15. märts 2017, 11:31
Valk ei ole ainult liha!!!
Rix15. märts 2017, 10:05
Kena ja vapper naine. Soovin positiivsust ja väldi mõtlemist jamadele. Elus on küllalt häid asju ja need toidavad. Kui vaim on korras, siis tuleb keha järgi!
Lugupeetud15. märts 2017, 10:02
Õhtuleht,sellised artiklid, mis võivad anda inimestele, kes võitlevad sama haigusega,lootuse ja jõudu paranemiseks.Miks panete tasuliseks,aga mingi seksi-jama kirjutate lõpuni tasuta?Mõelge selle üle!
soovitus15. märts 2017, 09:48
Katrin-Ly, lihaseid kasvatatakse tavaliselt valgurikka toiduga, aga vähiravis soovitatakse hoopis lihavaba dieeti ja väga tähtsad on puu- ja aedviljad, milles on vähivastaseid aineid. Soovitan lugeda raamatut "101 toiduainet, mis võivad päästa sinu elu", kus on juttu toitudest, mis aitavad hävitada vähirakke. Tean inimest, kes loobus arstiabist, sest vähk oli laienenud juba paljudesse organitesse, ja ta sai terveks ja elab tänapäevani, sest toitus vaid puhtast taimetoidust, mida ise oma talus ilma väetisteta kasvatas.
15. märts 2017, 09:51
Palun ärge ajage udu. Te tegelete siin mingi kummalise reklaamindusega.
15. märts 2017, 11:32
soovitus15. märts 2017, 12:57
Mida ma reklaamin? Jah, reklaamin küll vähist paranemise võimalust. Ja ma tean, millest räägin.
Ee15. märts 2017, 15:03
Ära näe vaeva,keskmine inimene on nii loll,et sööb kõik sisse mis arst ette annab.Inimesed on mugavad.Vähirakud vajavad soodsat happelist keskkonda kuna muidu nad ei saa üldse tekkida.Õige tervislik toitumine pluss puhas keskkond teevad vähivõimaluse nulli lähedaseks.Üks siin soovitab koguaeg võilille-juure teed ja see on tõesti üks imerohi mille toos maksab 0 ja mitte x xxx xxx xxx.Eestis kunagi ei uurita miks antud inimesel vähk välja lõi.Keemia ja kiiritus kohe peale mis isegi terve inimese sandistaks.Inimesed kes keemia ja kiiritusega vähist lahti saanud on vähe.Enamasti kipub vähk ruttu tagasi tulema kuna arstid ei uuri mis inimese organismis üldse vähki soodustas või selle vihaselt arenema lükkas.Paljud peavad rahvameditsiini küsimärgiks aga teadke ,et enamik tänapäeva ravimeid on ravimtaimede keemilised koopiad.Kui uurite meditsiini ajalugu viimase 150 aasta raames siis saate aru millest räägin
15. märts 2017, 15:22
Hakkate siin jälle oma happelise keskonna juraga pihta...
15. märts 2017, 20:53
Puhversüsteemidest oled midagi kuulnud? Vist mitte
15. märts 2017, 20:55
Magu on väga hapeline, aga sul ju maovähi ei ole, või kuidas
Väga armas ema15. märts 2017, 09:23
ja milised kallid pojad.Juba nende pojakeste pärast peab võitlema,jõudu noorele naisele ja Jumal õnnistagu Sind
Mari 15. märts 2017, 09:31
Nii lastest kui emast lausa kiirgab südamlikkust ja armastust! Jõudu ja armastust teile!
Kahjuks15. märts 2017, 12:12
Ega vaid tahe ei aita- elu on selline!
paneme vere käima?15. märts 2017, 08:59
KUnagi küsisin ühe arsti käest,kuidas küll vanad vähiga kauem elavad ja noored mitte?VASTUS OLI HUVITAV: noortel rakud kasvavad ja kihavad,neis on e l u,aga mööda seda edasiminekut ja kasvu kihutab koos rakkudega ka vähipoiss...Vanadel on rakukasv pidurdunud,kõik on aeglasem ja vaevalisem,isegi vähil on tegu, et ennast edasi närida...
naisuke15. märts 2017, 09:05
see on nii, et iga arst vastab samale küsimusele erinevalt
Nii15. märts 2017, 08:56
Optimism ja armastus on positiivsed ilmingud, kuid vähivastast rohtu oleks ikka vaja. Tehnika areng on olnud tohutu, aga paljusid ravimeid pole leiutatud. Ehk tuleks jätta sõjamängud ja rohkem raha eraldada teadlastele, kes tegelevad ravimite avastamisega eriti vähi ravis.
08:56-le15. märts 2017, 09:02
Sellega tegeletakse kogu aeg.Keegi pusib kogu oma elu selle kallal igas riigis...Einsteinile tulu unes maailma tähtsaim avastus pähe,mida ta ilmsi mõeldagi ei mõistnuks.Ehk tuleb vähiteadlastele ka.
Ei15. märts 2017, 09:06
/15. märts 2017, 08:55
Tubli noor naine. Jaksu ja jõudu võitluseks selle koledahaigusega. Aga ole ikka optimist ja tunne elust rõõmu. Edu Sulle Katrin-Ly.!
vägev vähk ja uhke naine15. märts 2017, 08:48
enne surma tahab bikiinimissiks saada
Naine15. märts 2017, 11:08
Loodan siiralt, et sind see haigus kunagi kimbutama ei tule...
Naine15. märts 2017, 11:12
Sellised lollid kommentaatorid ajavad ikka ropendama küll...kahju, et mu roppus läbi ei lähe...
15. märts 2017, 11:34
... mõni jälle roolijoodikuks ja paadialuseks
Lesige15. märts 2017, 08:13
vähem solaariumis siis on vähem " võitlemist " elu eest. Head paranemist.
to: Lesige ja vägev vähk15. märts 2017, 09:07
Kas te tunnete seda naist? Teisi, kes on vähile alla jäänud? Minge ravile!
09:07, 15. märts 2017-le15. märts 2017, 09:41
Pole inimest,kes ei tunneks allajäänuid,nii kurb kui see ka ei ole.
ärritus15. märts 2017, 11:00
Kuhu ravile ma peaksin minema? Iga spetsialisti juurde on jubepikad järjekorrad.
15. märts 2017, 11:41
Sinule vajaliku arsti juurde saab erandkorras kiiresti.
Ärritu edasi15. märts 2017, 12:14
sinna, kus mõtlemist õpetatakse, et ei kirjutaks lolla kaid kommentaare nagu neid siin on.
on16. märts 2017, 00:58
olnud naine 3 kuud järjekorras ja enne 3 nädalat visiidini ostis poeg raha eest visiidi ja kui naine arstini jõudis, küsis see, et kas ei jaksanud oodata või??? selliseid tohtreid on meil jalaga segada aga üksikuid on ka normaalseid, peamiselt vaadatakse otsa ja- sa näed nii hea välja....mis sa siia otsid...kui tuleb ravimatu haigus, siis on rohkem Jumala teha kui arsti, need uuringud jms. on rohkem arsti rahustamiseks ja patsiendile ei näidata tõtt ja ka tulemusi tihti, mul kogemused olemas.Kahju on arstidest ka, nad ju õpivad nii palju ja kui tuubitud tarkusest kasu pole , siis mingi rohu võid ikka määrata ja neid tablette, mis muudavad immuunsüsteemi, eriti vähivastased, nõrgestavad organismi järjest kuni kastini, kahjuks on see elu maapeal ajutine aga see 21 grammi läheb teise dimensiooni ja seal pole haigusi.
to: Lesige15. märts 2017, 14:07
Kas vähi põhjuseks ongi solaarium? Väga rumal on see arvamine. Inimene veel rumalam!
15. märts 2017, 17:16
Mis mõttes on see arvamus väga rumal? Teist inimest rumalaks tembeldades demonstreerite ise oma l o l l u s t . Solaariumis praadimine on oluliselt vähki haigestumise riski tõstev protseduur. Seda on ametlikultki kinnitatud, et solaarium kuulub vähitekitajate tippu ehk siis I grupi kantserogeenide hulka.
E.15. märts 2017, 19:07
Jah, Sul on õigus: nahavähi saamiseks piisab ka lihtlabasest paljalt päikese käes olemisest- pole vaja solaariumi ronidagi. Kui inimesed hakkaksid taipama, et nahavähjast hoiab ära päevitamisest loobumine, oleks nahavähihaigeid tunduvalt vähem.
Lugeja215. märts 2017, 08:02
ÕL-lt väga ülevaatlik ja õpetlik artikkel. Edu kõigile tegijatele ja paranejatele!
Naine ja ema15. märts 2017, 07:56
Senikaua, kuni me riputame naisest kõneldes tema külge väljendeid "tütarlapselikult habras", "erakordselt kaunis" jne jne, määratleme me neid eelkõige läbi välimuse ja suhtumises ei muutugi midagi. Et inetult öelda, siis nii mõnegi vähiliigiga muutub inimene lõpupoole tütarlapselikult hapraks, nii et see ei ole tegelikult eriti meelitav kirjeldus.
mees ja isa15. märts 2017, 09:03
Üks feministlikest viugudest on see,et tõtt rääkida ka ei tohiks nagu...?
Naine ja ema15. märts 2017, 09:55
Teie seisukoht kinnitab minu juttu. Kujutage ette, ette siinse jutu kangelanna asemel oleks olnud hormoonravist paistes ja ülekaaluline noor naine. Muuseas, ka näiteks filmides on raskesti haigetel kangelannadel alati mingi selline vähivorm nagu verevähk või kopsuvähk, aga mitte kunagi näiteks jämesoolevähk. See viimane ei sobi ju kokku haldjalikult hapra ja kaunilt kahvatu vähihaige kangelannaga.
Autorilt15. märts 2017, 11:12
Olen kirjutanud vist kümnetest ja kümnetest erinevas vanuses naistest (aga ka meestest), kes on võidelnud vähiga ja nad kõik on ilusad inimesed ja ma ei pea silmas välimust. Aga miks ei või kirjutada kauni naise kohta, et ta on kaunis? Miks ei või ilu sõnadega väljendada, seda enam, et Kadri-Ly tegeleb alaga, kus välimus on on oluline? Selle noore naise puhul tasub hinnata seda, et alles poole aasta eest oli ta väga raskes seisus ja see on imetlust väärt, et ta jälle särab.
15. märts 2017, 11:23
Kui Te olete kirjutanud nii paljudest vähihaigetest, siis peaksite ju eriti teadlik olema, et vähihaige võib mingi aja jälle särada, aga see võib olla ajutine sära enne lõppu. Ja kui oleksite teinud artikli peategelasest loo ajal, mil ta nägi välja kohutav (juukseid polnud, valudes, meikimata ja voodis teki all), kas oleksite ka siis toonitanud tema ilu? Kas olete kõiki oma lugude tegelasi nimetanud ilusaks või oleksite öelnud, et kole, paks ja paistes?
Mari eelmisele15. märts 2017, 11:42
Et siis inimestele lootuse ja usu andmine pole sinu arvates õige? Et kirjutame ainult artikleid stiilis "mida te ennast ravite, nagunii surete ära"? Kuidas sa võid olla nii rumal ja sealjuures veel ka õel? Lastele on oluline iga päev, mida ema veel nende juures viibida saab, aga sul pole vist ei lapsi ega perekonda ning sa ei tea, mis on armastus.
15. märts 2017, 11:59
Eksite igas punktis. Ja Te ei vasta ju minu küsimustele, vaid hakkasite kohe sildistama. Minu küsimus oli ja on seotud sellega, et miks on vaja toonitada (antud juhul vähihaige) ilusat välimust (kusjuures paljude arvates ei pruugi see üldse ilus ollagi). Kui tõesti soovitakse lootust anda, siis ei oleks vast kõige olulisem toonitada väidetavat ilusat välimust, vaid anda lootust, et sellest olukorrast on võimalik välja tulla. Sest praegu jääb kõlama see hirvesilmade ja ilusa välimuse koht. Kusjuures vähihaige võib enne sõralise tagasitulekut vägagi tervena tunduda. Ja lapse jaoks on oma emme nii ehk naa kõige kallim, ükskõik, milline ta välja näeb.
15. märts 2017, 18:27
Arvan, et olen osanud igas inimeses näha ilu: olgu ta jalutu, pime, liikumisraskustega või mõne kroonilise tõvega kimpus. Need naised, kes on keemiaravi tagajärjel juuksed kaotanud, on olnud piltidel parukaga, rätikuga või siilisoenguga - ka nemad on olnud ilusad, sest nende silmis on peegeldunud lootus ja usk - et nad saavad terveks. Seda, kui palju aastaid on kellelegi antud, me ei tea. Tunnen paljusid, kes on vähktõve seljatanud ja ka neid, kes on sellele alla jäänud. Aga selliste lugude eesmärk on ikkagi anda inimestele lootust, rõhuda positiivsele. Soovitan teilegi vaadata elu ja inimesi pisut lahkema pilguga, siis ehk ei tekita ärritust see, kui kellegi kohta öeldakse ilus. Aga Kadri-Lyle: head paranemist ning edukat võistlemist bikiini-fitnessi lavadel!
to: Naine15. märts 2017, 09:07
no mis MEIE kommijad elust teavad!
Naine15. märts 2017, 11:15
Et siis kõik ilkujad on ise seda haigust põdenud või põevad?!
Naine15. märts 2017, 11:17
Et siis kõik lugupeetud kommentaatorid on vähki põdenud või põevad seda?!
to: Naine15. märts 2017, 12:16
Just nimelt! Et ei ole põdenud,m aga ilguvad ikka. Said ka aru?
jaksu!15. märts 2017, 07:49