Uudised

Arvutitöötaja eneseabi: pea pause ja liiguta end (2)

Kristel Rõss, 23. märts 2017, 04:00
Võimlemisharjutused kontorisFoto: Jörgen Norkroos
Mida teha, kui pikad töötunnid arvuti taga hakkavad kurnama keha ja vaimu? "Õige asend, piisavalt puhkepause ja lihtsad võimlemisharjutused aitavad ära hoida seda, et oled juba poolest päevast väsinud," kinnitab töötervishoiuarst Annika Küüdorf.

"Näen üsna tihti, et arvutiklaviatuur ja -hiir on asetatud liiga kõrgele, nii et töötaja õlad on tõstetud ja selg ei toetu korralikult vastu tooli seljatuge," nendib Küüdorf. Tema sõnul on see üks peamisi põhjusi, miks alaselg kipub väsima ning tekivad õlavöötme pinged.

Kõigi Õhtulehe paberlehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:

Samal teemal

22. oktoober 2018, 11:33
Kas randmevalu saab leevendada kirurgi abita?
10. oktoober 2018, 11:24
KUIVA SILMA ENNETUS: pilguta silmi mitu korda päevas
23. märts 2017, 18:46
HEA NÕUANNE: Miks ei tohi rahakotti tagataskus hoida
16. november 2016, 13:05
Töökeskkonnas tuleb hinnata riske, mis võivad töötajate tervist ohustada

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee