Uudised

MARATONIHOOAEG ON KÄES: kuidas võistlusteks tervisesäästlikult valmistuda? 

Silja Paavle, 18. aprill 2017, 04:00
Foto: PantherMedia / Scanpix

Kohe-kohe algavad paljudel rahvasportlastel tõsisemad treeningud, mis valmistavad neid ette osalemaks jooksu- ja rattamaratonidel. Kuidas võistlusteks tervisesäästlikult valmistuda?

Kontrolli hemoglobiinitaset 

"Enne intensiivse trenniga alustamist oleks hea üle vaadata organismi üldfüüsiline seisund ja olulised tervisenäitajad," soovitab Apotheka apteeker Kerli Valge. Näiteks saab apteekides lasta määrata kehakoostist, mõõta veresuhkru, vererõhu ja kolesterooli taset ning hinnata jalgade tervislikku seisundit. Sportlasele on ülioluline jälgida ka organismi hemoglobiinitaset, seda saab samuti apteegis teha.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

12. aprill 2018, 09:12
Miks jalad krampi kisuvad?
25. september 2017, 10:30
Arstitudengid korraldavad kolmes linnas tervisepäeva
7. juuni 2017, 14:15
Kuus asja, mis põhjustavad ootamatult ebamugavat pearinglust
7. mai 2017, 11:28
Tosin levinud harjumust, millele tee enda tervise nimel koheselt lõpp