Uudised

MARATONIHOOAEG ON KÄES: kuidas võistlusteks tervisesäästlikult valmistuda? 

Silja Paavle, 18. aprill 2017 04:00
Foto: PantherMedia / Scanpix

Kohe-kohe algavad paljudel rahvasportlastel tõsisemad treeningud, mis valmistavad neid ette osalemaks jooksu- ja rattamaratonidel. Kuidas võistlusteks tervisesäästlikult valmistuda?

Kontrolli hemoglobiinitaset 

"Enne intensiivse trenniga alustamist oleks hea üle vaadata organismi üldfüüsiline seisund ja olulised tervisenäitajad," soovitab Apotheka apteeker Kerli Valge. Näiteks saab apteekides lasta määrata kehakoostist, mõõta veresuhkru, vererõhu ja kolesterooli taset ning hinnata jalgade tervislikku seisundit. Sportlasele on ülioluline jälgida ka organismi hemoglobiinitaset, seda saab samuti apteegis teha.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

12.04.2018
Miks jalad krampi kisuvad?
25.09.2017
Arstitudengid korraldavad kolmes linnas tervisepäeva
07.06.2017
Kuus asja, mis põhjustavad ootamatult ebamugavat pearinglust
07.05.2017
Tosin levinud harjumust, millele tee enda tervise nimel koheselt lõpp