Keha

Kaitse lapsi: Eestis on vaktsineerimata laste arv alla soovitusliku piiri (100)

LISA KOMMENTAAR

nnn25. aprill 2017, 11:39
Aru ma ei saa mida need vaktsineerimise pooldajad hädaldavad ? Kui teie olete nõus oma lapsi mürgitama ja riskima selleg, et teie laps võib invaliidistuda andke minna ja vaktsineerige. Idee järgi ju peaks teie vaktsineeritud lapsed olema kaitstud igasuguste haiguste eest ja vaktsineerimata laps ei saaks teie last nakatada. Oli juhus käisin 2 kuuse beebiga Soomes arstil (eesti arst) pakkus beebile rotaviiruse vaktsiini, ma pidin 2 korda küsima temalt mida see vaktsiin sisaldab lõpuks sain vastuse: nõrgestatud viirust ei muud, ise ma teatsin et see on vale. Kodus uurides mida see vaktsiin tegelikult sisaldab oli nimekiri päris pikk ja lugesin ka teiste inimeste kogemustest ja kindel otsus on EI.
Ennem võtan vastutuse selle eest, et minu laps võib saada mõne haiguse kui selle eest, et minu laps võib jääda elu lõpuni sandiks
Ja kui laps haigeks jääb ei pea temaga ju mööda maailma ringi rändama või külalisi koju kutsuma. Olge kodus, ravige last, haigus läheb mööda ja teised ei saa kannatada.
Ja ma ei saa aru mis eestlased paanitsevad vaktsineerimata laste pärast eestist ja isegi soomest on paljud haigused kadunud ja eestlased ega soomlased pole probleem miks haigused uuesti levima hakkavad.
PROBLEEM on lõunast tulevad 100 tuhanded hordid, need tuleks panna karantiini, kontrollida mis haigusi nad põevad ja vaktsineerida.
mis24. aprill 2017, 19:46
ei vasta reeglistikule, kas ametlikud andmed?
Hetk24. aprill 2017, 16:08
Oleneb , mille vastu vaktsineerida. Kurb aga tõsiasi, et tänapäeva vaktsineerimisega võib hoopis haigestuda.
24. aprill 2017, 16:22
Ka ravimitel on kõrvalmõjud. Ja see haigestumine on siiski üldjuhul kordades kergem kui siis, kui vaktsineeritud ei oldaks.
16:22, 24. apr 2017 24. aprill 2017, 16:36
kus osakonnas sa töötad - tarkpea ?
Tõde vaktsiinidest24. aprill 2017, 13:38
Kes soovib ennast vaktsiinidega kurssi viia - http://bit.ly/ttavreplay
Karlutt24. aprill 2017, 13:34
Üles on kasvanud põlvkonnad, kes ei tea ega mäleta, mis on tuberkuloos, leetrid, sarlakid jmt haigused. Selline tulemus on saavutatud järjekindla ja üleüldise vaktsineerimisega. Hetkel, kus väidetavalt on vaktsineerimata 3%, võib-olla ka 5%, ei juhtu tõepoolest eriti midagi ja vaktsineerimatud võivad hiilata ja targutada. Olukord aga muutub, kui "tarkade" lastevanemate arv kasvab ning vaktsineerituid on 70% või alla, siis algavad taas probleemid ja ma ei ole kindel, kas näiteks tuberkuloosi läbipõdemine on turvalisem kui vastav kaitsepookimine. Seega võib öelda, et vaktsineerimata inimesed elavad turvaliselt vaktsineeritute arvelt. Erandiks on gripivaktsiin, kuna gripi tüvi pidevalt muutub, siiis jääb küsimus, kas vaktsineerimine on piisavalt otstarbekas.
Kulla Karlutt24. aprill 2017, 15:30
Mina oma 49 eluaasta juures ei suuda meenutada, millal ja milliseid vaktsiine olen saanud. Ja ka need, mida olen saanud, on ammu aegunud. Kui see hala, mis vaktsineerimatuse ümber käib, on tõsi, siis enamus 30+ inimestest on biopommid ja tuleks võimalikult kiiresti likvideerida! Enamus haigusi, mille vastu vaktsineeritakse, ei ole surmavad ja hakkasid koos veega WC ja kraanide kasutusele võtuga taanduma.
Nagu ravimitel, nii ka vaktsiinidel on positiivne ja ka negatiivne pool. Kas kellelegi on perearst kunagi seletanud tüsistusi?
ga24. aprill 2017, 15:36
Mis siis? Leetrid? Mumps, läkaköha, difteeria? Väikelapsed panevad kõik suhu, nad ei jälgi end. Kõrvalt nähtud ja läbitehtud, võib olla WC ja mis iganes, aga laps teeb omamoodi. Terve oled, sest teised on vaktsineeritud. Kui sõidad bussis jänest, ei pruugi see tükk aegavälja tulla, agaühe hetkel oled vahel. Kui enamus jänest sõidab, jäävad bussid ära, süsteem kukub kokku.
Karlutiga nõus24. aprill 2017, 15:52
WHO andmetel on näiteks leetrite täieliku vaktsineerimisjärgse immuunsuse kestus vähemalt 26-33 aastat, seega Teie olete kindlasti kõige õrnema ea kaitstud olnud. Ja ka endal on vastutus, nii et perearsti käest peaks küsima, kas peaks uuesti vaktsineerima või kuidas käituda. Aga need lapsed, kes ei ole praegu vaktsineeritud, omavad kaitset tänu neile lastele, kes on.
kor rumpeer.unud meditsiin24. aprill 2017, 17:22
kulge tohtrid - õppige inimese talitlus kõigepealt selgeks!
Siis alles saate oma sõna vahele hüüda - sellist lamedat jama produsteerida vahetpidamata.
vaidlen sulle vastu24. aprill 2017, 19:53
ka vaktsineeritud laps võib olla viirusekandja, kes ei pruugi enam haigestuda
veel WHO dokumendist24. aprill 2017, 19:55
1972 WHO bulletin 47, Nr 2 Memoranda #1 ja #2. Oli veel saadaval.
24. aprill 2017, 20:42
paljud vaktsiinid on eluaegsed, ei ole tetaanus ja düfteeria
to karlutt24. aprill 2017, 19:51
veidi lugemist sulle.
WHO Bulletin 47, Nr 2 Memoranda #1 ja #2
Solei24. aprill 2017, 13:32
Siit veel edasi selline küsimus.Kui täiskasvanud ringi rändavad, miks nad ennast lasevad vaktsineerida? Miks sellisel juhul lärmatakse nii kõvasti HIV kandjate vastu, et nad peavad teadustama oma haigusest partnerile, et mitte nakatada kaaskodanikke.
Spetsialist24. aprill 2017, 13:10
Lp toimetaja. Sellist asja nagu soovituslik vaktsineeriMATA laste arv (vaktsineerimatuse piir) pole olemas! WHO on seadnud soovitusliku vaktsineeriTUD laste osakaalu. Korrekte pealkiri:
Kaitse lapsi: Eestis on vaktsineeriTUD laste arv alla soovitusliku piiri
hihi24. aprill 2017, 21:07
ma ka lugesin seda pealkirja ja mötlesin et ajakirjanikul natuke "grammatika lonkama, eh"
vanaema24. aprill 2017, 12:57
Meie peres on 2 Soome lapselast vaktsineerimata, sest Soome vanaema, väga tuntud arst, keelas vaktsineerimised ära. Ta ütles, et teab, mida tähendab vaktsiin ja kuidas seda valmistatakse. Lapsed on käinud Ameerikast kuni Hiinani peaaegu kõikides riikides, pole neil häda midagi. Teised 2 Eesti lapselast on teinud kõik vaktsineerimised ( minija on meedik ka ) tulemus sama. Tegelevad ujumisega, on saanud võistlustel kõik esikohad omas eas. Kõik vist oleneb immuunsüsteemist.
24. aprill 2017, 13:24
Häbi teiesuguse vanaema pärast.
24. aprill 2017, 13:50
Mine ja häbene siis omaette, kes keelab?
24. aprill 2017, 14:27
Vastupidi, need, kes oma lapsi ei vaktsineeri, peavad häbenema, sest nad põhjustavad juba üsna varsti epideemiaid, kus eelkõige nende vaktsineerimata lapsed kannatavad või surma saavad.
24. aprill 2017, 14:51
Kahju, et ei ole vaktsiini lolluse vastu. Kuidas sa küll võid kirjutada neid asju?
24. aprill 2017, 15:07
Millist kommentaariTe rumalaks peate?
to/24. aprill 2017, 19:57
tee vakts oma harimatuse vastu, siis ei nakata teisi
Arvan24. aprill 2017, 15:19
Kirjutaksid ehk täpsemalt, mille poolest see Soomes elav vanaema "väga tuntud"on. Uhhuu-teaduste levitajad vihjavad ka sageli välismaa (anonüümsetele) uuringutele ja arstidele, kui ise ei leia argumente oma lolluse kaitseks. Väga kurb, kui ullikestest vanemad teevad mitmesuguseid inimkatseid oma kaitsetute lastega. Hea, kui Teie "minijast" meedik teist meelt on.
24. aprill 2017, 20:44
Käi nüüd ka Itaaliasse kah
Kuri ema24. aprill 2017, 12:34
Kõik siin vaktsineerimist arstide vandenõuna pidavad lapsevanemad võtavad vastutuse oma lapse surma eest enda peale. praeguseks on näiteks Rumeenias surnud leetritesse paarkümmend last, kellest mitte ükski ei olnud vaktsineeritud. Aga eks siinsed "iseenesest targad" emmed tarbivad ka muud esoteerikat, nagu näiteks mõni aasta tagasi Eestis "teadlike" inimeste seas padupopulaarset "tarka" vett. Piinlik selliste mammade pärast, ja seda 21. sajandil. Twitter ja Facebook ei ole muuseas ajakirjandusväljaanded.
to Kuri ema24. aprill 2017, 14:30
Mis vandenõu? Sa ennem vii end kurssi, mis tegelikult ühiskonnas toimub, peavoolu meedia jälgimine, Facebook ja Twitter tunduvad pigem Su enda pärusmaa olema, kustkohast infot saad. Lapsevanemad, kes on otsustanud vaktsineerimise vastu ei ole päris kindlalt lähtunud nii öelda "esoteerika" teemast või ajakirjandusväljaannetest. Eks sellise sisuga kommentaarist saab juba välja lugeda, millise mentaliteediga on tegu!
24. aprill 2017, 15:09
Kui Te aru ei saa, et teiesuguste emmede tõttu on varsti epideemiad tagasi, sest vaktsineerimata laste erv suureneb ja ei ole enam rõhuvat enamust vaktsineeritud, kes suudavad ka vaktsineerimata lastele kaitse anda, siis ehk juhul, kui Teie oma laps raskesse nakkushaigusesse jääb, saate asja kurbloolisusest aru. See Twiteri ja Facebooki jutu peale vahtu minek näitab, et mul on õigus.
o/24. aprill 2017, 18:55
viirusekandja on nii haige kui terve laps yhtemoodi. Üks võib haigesyuda ,teine mite, lemal juhul mõlemal juhul.
kuri ema24. aprill 2017, 20:00
loe natuke meelelahutuseks....1972 WHO Bulletin 47, Nr 2 Memoranda #1 ja #2. See ei ole esoteerika.
täpsustaks24. aprill 2017, 20:45
Mitte ainult Rumeenias, Itaalias samuti
see24. aprill 2017, 12:25
protsent näidatakse madalana, et vastased tunneksid ennast üksikute ullikestena.
No good me kõik teame, et meid on way much more than 3%
24. aprill 2017, 20:47
Itaalia tervishoiuasutused teatasid, et sel aastal on juba 1500 leetrite põdejat. Arv on eelmise aastaga võrreldes peaaegu kaks korda suurem ja 2015. aastal põdes leetreid vaid 250 inimest.
see 24. aprill 2017, 12:24
see 3% vms jutt on bs
ma tean oma tutvusringkonnas rohkem vaktsineerimata lapsi kui vaktsineerituid
erwta24. aprill 2017, 15:40
Kas Teie tutvusringkond on kogu Eesti vaktsineeritud/-mata lapsed? Oma tutvuste järgi ei saa ju otsustada
kuule see24. aprill 2017, 21:14
ja see "tutvusringkonnas" kommentaar näitabki sinu harimatust ja pöhiteadmistest mittearusaamist. sinu tutvusringkond ei ole representatiivne valim kogu eestile, ok....? ja samuti inimeste väited stiilis et "oh ma tunnen nii palju lapsi kes ei ole vaktsineeritud, ja ei ole neil mingeid probleeme" on samal tasemel lollus, kus ei saada aru statistika ja algtasemel oleva teaduse pöhitödedest... :(
mitu24. aprill 2017, 12:21
mitu lauset võib kirjutada ilma modereerimata?
Ühe lausena võid igast saasta kirjutada läheb kohe läbi. pikemalt kirjutatatud läheb alati modereerimisele.
sibul24. aprill 2017, 12:21
toodud protsendid on ilmselgelt valed. Need 3% vms seal toodud vaktsineerimata ei suudaks iialgi meedi maastikul ja kommentaariumis sellist lärmi tekitada ja juba rohkem kui 10 aastat.
Protsent on näidatud sellisena, et vastastele tekiks tunne, et nad on üksikud ja terve mass on neile vastu. Tegelik olukord on hoopis teistsugune. Ma juba oma tutvsringkonnas tean rohkem vaktsineerimata lapsi kui vaktsineerituid. Mõttetu vale.
ja tulemus on selline24. aprill 2017, 20:48
Itaalia tervishoiuasutused teatasid, et sel aastal on juba 1500 leetrite põdejat.
24. aprill 2017, 20:48
Arv on eelmise aastaga võrreldes peaaegu kaks korda suurem ja 2015. aastal põdes leetreid vaid 250 inimest.
porx25. aprill 2017, 03:46
lasteaias kus minu lapsed käivad olid mõõdunud talvel mitmel lapsel leetrid. Ja olid täiesti "tavalised" vaktsineeritud lapsed. Samas lasteaias on ka mürgitamata lapsi. Nemad ei haigestunud.
Mia24. aprill 2017, 12:15
Ei saa aru sellest kisast. Vaktsineeritutel ei peaks ju olema midagi karta? Kas vaktsiini tarnijatel ja vahendajatel mured?
Üleni paistes24. aprill 2017, 14:01
Miks peavad teised maksumaksjad mittevaktsineerijate ravi kinni maksma? Kui ei soovi vaktsineerida, siis allkiri paberile ning võta täisvastutus ja maksa ravikulud juhtumi tekkides.
Miks24. aprill 2017, 15:32
Ja miks peavad teised maksumaksjad vaktsiinid kinni maksma? Samuti kõikide nende vaktsiinikahjustusega laste ravi ning eluaegse puudetoetuse?
aa24. aprill 2017, 15:36
No ja kas ülekaalulised maksavad kinni enda diabeedi ravi, joodikud enda ravi jne?
24. aprill 2017, 15:54
Diabeedihaiged maksavad suure tõenäosusega enda ravi kinni (kusjuures Teie teadmised on ikka tõesti pärit telegramm.ee-st, sest diabeet ei ole põhjustatud ülekaalulisusest.
VAKTS...ST7. mai 2017, 13:32
tekkivad puudelised pannakse kõik tööle. Mõtle kui palju töökäsi.
24. aprill 2017, 15:42
Selle pärast, et osad ei saa vaktsiini meditsiinilistel näidustustel või on alles liiga pisikesed. Ja surevad, sest puutuvad kokku ühe vaktsineerimata tegelasega kusagil.
oioioi24. aprill 2017, 19:03
osad tar gutavad usinasti-kõik segamini nagu puder ja kapsad. Viirusekandja ja haiguse levitaja võib olla ka va ktsineeritud laps. Haigestumine on isekysimus.
Ametlikud diilerid24. aprill 2017, 11:12
Naljakas on lugeda kuidas riik soovib oma rahvast ise hävitada. Tegelikult küll kurb. Vaktsiinitööstus on tänaseks ise ka tunnistanud, et tegemist on raha teenimisega ja mitte tervise alalhoiuga. Põhjalikult lobitud valitsus ja arstikaader on tänu kompensatsioonidele oma hinge neile maha müünud. Seega rahvas kaitse end selle tohutu ohu eest ise!
24. aprill 2017, 13:17
Väited on Teil vägevad, kuid paljasõnalised. Kus on vaktsiinitööstus kui selline teatanud, et tegemist on raha teenimisega, mitte tervise alalhoiuga? Tõsiseltvõetavad allikad palun.
ha ha24. aprill 2017, 13:53
Sinu jaoks on ju ainuke tõsiseltvõetav infoallikas selline mis sinu arusaamu kinnitab. Kõik vastpidist kinnitavad on mitte tõsiselt võetavad.
24. aprill 2017, 15:11
Aga Te ju ei vastanud. Guugeldasin, ja ei leidnud ei eesti, inglise ega muudeski keeltes kinnitust Teie väitele, et vaktsiinitööstus ise on tunnistanud, et....
Info24. aprill 2017, 15:35
Väga hea uhiuus dokumentaalsari The Truth About The Vaccines. EI ole vaktsiinivastane propaganda, vaid otsitakse ja leitakse nii poolt kui vastu argumente. Kõige halvem täna ongi see, et mitte keegi ei räägi, mida su lapsele sisse süstitakse ning mis võivad olla tagajärjed. Hoiatatakse ainult mittevaktsineerimise tagajärgede eest. Ühed aga ei pruugi olla paremad kui teised.
mode ei lase läbi24. aprill 2017, 19:06
kui viitan allikale.
Memor andum 1972 WHO Bulletin 47, Nr 2 Memoranda #1 ja #2
loe ja hari24. aprill 2017, 19:22
reeglistikule mittevastav
ma annaksin24. aprill 2017, 19:23
sulle sobiva sh okeeriva infoa llika, aga ei vasta reeglitele...
ei lasta24. aprill 2017, 19:24
in foallikat läbi-ei vasta ree glitele
miks24. aprill 2017, 19:24
otsi7. mai 2017, 13:38
1972 who bulletin 47, nr 2, memoranda #1 and #2
gfd24. aprill 2017, 15:45
Tõsi või? Mina arvasein, et inimesed teebadomast vabast tahtest labori ja oma kulude ja kirjadega otsivad katseisikud? Ausalt, võtavad raha? Miks te ise tasutaei tööta ja kodulaborit ei tee? Sest väljatöötamine on kulukas. Kust tulevad vandenõuteoreetikud? Kuuldavasti on neil geneetiline soodumus ja vähem võimeid.
3x va kts. ehk bi orelv I-II-III 24. aprill 2017, 19:18
I - viiakse ri vist välja im. sü stem, luuakse im pu uvitava a.i.d.s
II - or ganism koo rmatakse su rmava vi irusega
III - imm saab häv itava anaf ülaktilise sho ki ja tekkib ha iguse pla hvatuslik areng
hea kirjandus7. mai 2017, 13:37
mitte ainult rahateenimiseks vaid enamakski
WHO, 1972 bulletin Nr 47 nr 2. Memoranda #1 ja #2
24. aprill 2017, 10:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
24. aprill 2017, 13:17
Kuidas on Teie arvates jagu saadud rasketest nakkushaigustest, mis on sajandeid lapsi jt hauda ajanud???
Obomba24. aprill 2017, 13:32
Sajandite jooksul on sanitaartingimused paremaks muutunud. Inimesed pesevad käsi ja elavad üldjuhul normaalsetes tänapäevastes eluruumides.
Valdek Kukeke24. aprill 2017, 14:05
Sanitaartingimuste paranemisele lisaks on paranenud ka toitumine (mõnede mööndustega). Kuid küsimus on pigem, kuidas meie hulgas on kasvav trend kroonilised haigused?
etry24. aprill 2017, 15:48
Käte pesemisest ei piisa alati. Mõni nakkus levib väga kergesti. Ja väikelapsed ei pea puhtust, ka hiljem teevad nad uskumatuid lollusi. Va ktsiinid on õpetanud paljude jõledate haiguste leviku.Proovigeastehalvatust. Viimane põlvkond on nüüdseks u 70-80 aastased. Mul tuttava peres isa läks hauda, poissi jäi, 1 jäi lapsemeelseks; teine täiskasvanu oli eluaeg invaliid. Enne vaktsiini.
ewatg24. aprill 2017, 15:53
Seda seletatakse nüüd keisrilõikega, seal laps ei saa sünnitusteedest vajalikke baktereid kaasa ja ka edaspidi hakkavad vohama immuunsust vähendavad bakterid. U nagu poepiim roiskub,mitte ei hapne. Sünnihetk on väga tähtis edaspidise tervise juures. Sünni epigeneetikast oli film. Peakirja ei mäleta, aga üks näide epigeneetikastüldse http://www.beginbeforebirth.org/the-science/epigenetics
24. aprill 2017, 15:55
Kroonilised haigused kasvavad seetõttu, et inimese eluiga on kordades tõusnud, ja paljud haigused, näiteks paljud vähivormid, on kaasajal üleelatavad, st neisse ei surda, vaid need hoitakse ravimitega kontrolli all, ja nii väga pikki aastaid, kui hästi läheb.
etyu24. aprill 2017, 16:00
Matilda24. aprill 2017, 18:17
...seda küll kuid pagulased toovad meile tagasi haigusi, millistest oleme tänu vaktsineerimistele jagu saanud.
mul mitu24. aprill 2017, 19:26
tuttavat sama pärast vax.
24. aprill 2017, 13:19
Oma vaktsineerimata lapsi teiste laste sekka toovad emad on tegelikult teadlikult kurjategijad.
Valdek Kukeke24. aprill 2017, 14:11
Mida sa muretsed, sina oled ju "kaitstud". Vii ennast palun kurssi mida need "kaitsesüstid" endas sisaldavad. Mõned neist: formaldehüüd, polysorbate 80, glyphosate, alumiinium jne. Harima peab ennest, mitte paanitsema!
24. aprill 2017, 13:23
Seni oli nii, et vaktsineeritud laste hulk oli piisavalt kõrge ja ka mittevaktsineeritud lapsed olid kaitstud, nüüd on olukord drastiliselt muutumas. Lapsevanemad, kes ise on kõik vaktsineeritud, ei teagi, et vaktsineerimata jätmine on kurjast. Tänapäevased arstid ei pruugi juba harvaks jäänud haigusi kiiresti äragi tunda ja abi võib hiljaks jääda.
kuup25. aprill 2017, 03:50
Tegelikult on nii, et informatsioon on tänapäeval palju paremini kättesaadav ning tänu sellele ka vktsiinidega tekitatud tervisekahjustusi ei saa enam nii lihtsalt maha vaikida.
Sammalhabe24. aprill 2017, 13:57
Ükski tegevus pole riskivaba ning kõige rohkem inimesi sureb unepealt. Seega võid järeldada, kui ohtlik on magamine. Ka rohtude infolehtede lugemine ajab hirmu nahka - loobuge ka arstimitest. Lõikad näppu, ära kasuta desinfitseerijaid - las organism saab ise hakkama. Palaviku lööb üles ja mädaneb ka, aga küll terveks saab. Peaasi ilma rohtude abita.
eha24. aprill 2017, 10:43
See üleriigilise vaktsineerimiskampaania agressiivsus tekitab küsimusi. Millest selline vaat, et sundkorras kihutamine vaktsineerimisele? Massimeedia abil üritatakse luua pilti kus inimene kes pole huvitatud laste vaktsineerimisest, on hull ja tuleks ehk ühiskonnast eraldada! Millest korraga selline paaniline tagantsurumine?
K24. aprill 2017, 11:12
Lihtne ju, tegu on äriga, kus perearstid, kes selliseid vaktsiine teevad saavad selle eest lisaraha. Sama käib retseptiravimite välja kirjutamisega. Enda pereringist kogemus, kus vanainimesele kirjutas üks ja sama arst välja nii vererõhu tõstjat kui alandajat. Ma ei leia, et selline asi normaalne on. Kes pärast vastutab tekkida võivate kahjustuste eest, sama käib vakstineerimise kohta. Kui tõesti saab lapse tervis kahjustatud, siis on lapsevanem see, kes peab leidma lahenduse ja raha, et midagi ette võtta. Meie riik ei kata ju kõike ega muidu inimesed avalike pöördumisi annetuste saamiseks ei teeks. Kurb on kogu see lugu, et raha on tervisetöötajatele palju olulisemaks saanud kui tervis.
päike24. aprill 2017, 11:24
Eks see nii öelda paaniline tagantsurumine tulenebki sellest, et ühiskond muutub aina teadlikumaks ja üha enam on vaktsineerimisest loobujaid - raha jääb neil ju saamata! Tegu on ikkagi mastaapse äriga..
peale24. aprill 2017, 19:38
seda, kui mu lapsed süs tide järel vaakusid nädalaid hinge, keelasin igasugused torkimised ära. Olukord paranes.
syetr24. aprill 2017, 16:07
Kampaania tuleb sellest, etkui on vaktsineerimata inimesi alla teatud protsendi elanikkonnast, siis tulevad nakkushaigused tagasi. Neid peab olema teatud hulk, et ei puhkeks epideemiat. Kui on vähem,tulevad surmajuhtumid. Vastsündinud, allergikud, need, kes kava järgi poe veel jõutud vaktsineerida. Selle teadusharu nimi on epidemioloogia. Seeon teadus, kui palju on optimaalne, et süsteem toimiks. U nagu veresuhkru tase. Kui on rohkemvõi vähem hakkab jama pihta. Kõik ei ole vandenõu ja kasum. Me ei teha olukorda, kus ühe pere 4 last sureb 3 nädala jooksul tuulerõugetesse. Või et külas on järjest matused, väikelaste ja teismeliste surmad. Või tahame? Mina uurin surmakannete raamatuid seoses sugupuu-uurimisega. See on tavaline pilt. Kätepesu ei aita alati, meenutame puhanguid koolides, sõjaväes. See ei jää tulemata, lugupeetud ulikesed.
harimiseks24. aprill 2017, 19:37
1972 WHO Bulletin 47, Nr 2.Memoranda #1 ja #2.
K24. aprill 2017, 10:23
Võibolla lapsevanemad sooviksid lihtsalt olla paremini informeeritud selle kohta miks ja kas ikka kõiki vaktsiine on vaja ja samuti, mida need vaktsiinid sisaldavad. Aga sellist infot kahjuks kõik Eesti arstid, kes vaktsineerimisega tegelevad, täielikult ei valda. Peamine lause on see, et on vaja, kõik on vaktsineeritud. Minu jaoks see küll piisav argument ei ole. Ise olen ma vaktsineeritud väga väheste haiguste suhtes ja no 30 olen välja venitanud pole mul ühtegi nendest paljukardetud haigustest olnud ja tervis on korras, seega kas seda kõike jama ikka on oma lapsele vaja sisse süstida, mis nii oma immuunsusest järgi jääb. Teine asi, mis küsimusi tekitab on vaktsiin kui äri. Põhimõtteliselt on tegu teemaga, kus õigeid ja valesid vastuseid on väga raske määratleda.
Leelo24. aprill 2017, 13:56
See, et sa 30 oled välja vedanud, on tänu sellele, et inimesed sinu ümber on vaktsineeritud. Kui teised ei vaktsineeriks, siis tõenäoliselt nii hästi poleks läinud. Vaktsineerimine on ikkagi kollektiivne tegevus.
leelo,leelo,leelo24. aprill 2017, 19:33
viirusekandja võib olla nii vakts. kuii ilma vakts. isik.
Kes haigestub ja kui raskelt ,ongi terve immuunsüsteemiga inimese võime vastu panna nakatumisele.
imikul24. aprill 2017, 19:30
hä vitatakse im. süst. , süstitakse 10 000x suuremat K-vitamiini ühikut
Solei24. aprill 2017, 10:09
Minu arust peaks lapsevanemad, kes ei lase oma lapsi vaktsinwerida, ise lapse haigestumisel kõik ravikulud kinni maksma.Vähe sellest, et tema laps haigestub, nakatab ta ka teadlikult teisi lapsi ja sellist õigust ei tohi olla.
ew24. aprill 2017, 12:59
Solei- olen Sinuga täiesti nõus- vaktsineerimata lapsed on tänapäeva maailmas ohuks nii endale, kui teistele !
hari24. aprill 2017, 19:34
ennast-inimene, mitte ära targuta. Pisikukandjatena võivad olla ka vakts. isikud
Aus24. aprill 2017, 15:40
Olen nõus, aga samuti tahan, et vaktsineerimiskahjustusega laste ravi ning eluaegne toetus makstaks ka mujalt kinni, kui minu rahast. Ning iga inimene, kes on üle normaalkaalu, peaks kõik oma ravi ise kinni maksma, sest paljusi haigusi soodustab liigne keharasv. Ja kõik suitsetajad ja alkoholitarbijad maksavad kinni kõikide oma haiguste ravi, milles võib süüdistada nende enda halbu otsuseid elukommete valimisel. Narkomaanidest rääkimata. Sellisel juhul oleks kõik aus.
aa24. aprill 2017, 15:42
Kullake, aga sinu laps on ju vaktsineeritud! Milles küsimus?
tosolei24. aprill 2017, 19:41
tee mulle selgeks ,kuidas minu vaktsineerimata laps sinu vaktsineeritud last nakatab.
Hakkab silma massiline harimatus. Viirust võivad kanda mõlemad. Ka nakatuda võivad mõlemad.
Solei25. aprill 2017, 06:04
Kui me kõik jätame wnnast vaktsineerimata, mis siis juhtub?Kas oled endale selgeks teinud, miks meil neid jubedaid haiguseid maailmas suhteliselt ikkagi vähe õnneks on?
tosolei7. mai 2017, 13:47
mitte haiguste vähendamine pole selle vax eesmärk, vaid 3.astmeline sur mava süsti saamine.
Meid kaitseb 1972 WHO bulletin 47 nr 2.