Meeled

Kolm nõksu, mis aitavad ka kõige hullemas olukorras rahuneda 

Õhtuleht.ee, 26. aprill 2017 09:15
Foto: PantherMedia / Scanpix
Vahel on nii, et miski teeb su nii ärevaks, et silme ees on must, süda klopib ja edasine tegutsemine näib võimatu. Sellisteks hetkedeks on hea meeles pidada allolevat kolme nõksu – need aitavad tekkinud ärevust ja paanikat leevendada.

Jääkuubikunõks 

Pane riidesse keeratud jääkuubik silma alla põsesarna peale ning hoia seda seal 30 sekundi jooksul. Külmast tekkiv ebamugavus rahustab – su hingamine ja südame löögisagedus aeglustuvad, need aitavad aga ka mõtetel rahuneda, kirjutab Women´s Health.

Prügikastinõks

Kirjuta oma negatiivsed mõtted paberile. Näiteks: "Ma ei saa praegu mitte midagi teha". Ja siis küsi endalt ausat vastust, kas see on tõene. Uuringute andmeil on meie mõtted sageli moonutatud nii, et me tunneksime end halvasti. Sellise tegevuse abil saad tuvastada kasutuid mõtteid ja realistlikumalt mõelda. Kasutud mõtted viska aga prügikasti.

Trepinõks

Istu mugavalt, sule silmad ja hinga sügavalt. Kujutle end kõndimas keerdtrepil – kujutle trepi kõiki detaile alates käsipuust ja sellest kinnihaaramise helist kuni iga sammu astumiseni. Mida sügavamalt suudad sellel kõndimisele keskenduda, seda vähem ruumi on su peas häirivatele mõtetele.

Samal teemal

04.06.2017
LIIKUMA: 15 igapäevast tegevust, mis aitavad sul vähimagi vaevata end vormis hoida
18.03.2017
Appi, VALUTAB! Mida teha ja kui kiiresti reageerida?
28.02.2017
ÄREVUSHÄIRE KÜÜSIS: olen omadega nii läbi, et eluisu on vahel otsas...
23.01.2017
VÄSIMUS! Kas tead, miks sa väsid?