Treenimine

Seitse sagedast TRENNIVIGA 

Toimetas Greete Kõrvits, 12. mai 2017, 22:20
Telekas lülita parem välja.Foto: PantherMedia / Scanpix
Füüsiline koormus on vajalik, kuid trenni tuleb mitte lihtsalt teha, vaid õigesti teha. Muidu rahmeldad tühja. HealthDay News pani kirja seitse väga tavalist viga, mida paljud trennisõbrad kipuvad tegema.

1. Sa ei pea oma trenni kohta kava või päevikut. See aitab sul silma peal hoida oma arengul ja millal harjutustes järgmisele tasemele minna.

2. Sa ei pane kirja oma eesmärke. Inimestel, kellel on kindlad eesmärgid, on ka nende saavutamine kergem tulema.

3. Treenid mitu päeva järjest samu lihaseid. Nii ei lase sa trenni saanud lihastel puhata ja ülejäänud kehal järele jõuda.

4. Hoiad hinge kinni. Korralik hingamisrütm on hädavajalik.

5. Sinu toitumine. Madala kalorsusega toitumiskava, kus on korralikult proteiine toetab sinu trennipüüdlusi.

6. Lased enda tähelepanu kõrvale viia. Harjutuste ajal lugemine või teleka vaatamine võib su tempot aeglustada. Pigem eelista rütmikat muusikat.

7. Kasvatad musklit, kuid unustad painduvust ja tasakaalu arendavad harjutused. Ka need on heaks vormiks vajalikud.

Samal teemal

12. mai 2017, 04:00
PEKID PÕLEMA! Kuidas Erik Orgu koduse treeninguga kaalust alla võtta?
11. mai 2017, 16:36
Liikumine on suurepärane väsimuse peletaja
8. mai 2017, 14:27
Kaal ei lange vaatamata pingutustele? Ehk teed mõne neist levinud vigadest?

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee