Meeled

5 kofeiiniallikat, mis võivad sind öösiti üleval hoida 

Toimetas Greete Kõrvits, 24. mai 2017 17:26
Foto: PantherMedia / Scanpix
Vastu ööd ei joo keegi kohvi ega kokakoolat, kui just pole soovi magamata öö järele. On aga teisi kofeiiniallikaid, millest sa võib-olla isegi teadlik polnud, kirjutab ajakiri Men's Health. Mida tasub mõni tund enne uinumist vältida?

1. Paljud limonaadid ja karastusjoogid. Kuigi näiteks Fanta ja Sprite on kofeiinivabad, siis paljudes jääteedes ja Dr. Pepperi limpsis on seda rohkemal või vähemal määral küll. Jälgi kofeiinisisaldust joogi pudelilt.

2. Igasugused kohvi ja šokolaadiga maitsestatud magusad tooted.

3. Valuvaigistid, ennekõike peavalurohud, kuhu võidakse toimeaine paremaks töötamiseks lisada ka kofeiini.

4. Proteiini- ja müslibatoonikesed, eriti šokolaadiga.

5. Peened maitseveed, eriti sellised, mis sisaldavad guaraanat või mis oma sildil kiitlevad energiarikkuse või -rohkusega.

Samal teemal

09.05.2017
VÄSIMUSEST PRIIKS: lisa kohvi sisse tükk šokolaadi!
23.04.2017
Saastunud õhk võib tekitada unehäireid
23.04.2017
Tohoh! Mida vähem sa magad, seda üksikum sa oled
23.04.2017
TUNNE OHT ÄRA: 5 sümptomit, mis viitavad narkolepsiale