Treenimine

Millisest treeningust on kaalulangetajaile enim kasu? (3)

Õhtuleht.ee, 26. mai 2017, 12:50
Foto: PantherMedia / Scanpix
Kui on soov kaalust alla võtta, oleks mõistlik dieedile lisaks end ka treenida. Mida räägivad teadlased, millisest treeningust on kaalulangetajaile enim kasu?

Duke’i ülikooli uurijad tegid katse 119 rasvunud täiskasvanuga ning leidsid, et üleliigsete kilode kaotamiseks on kõige efektiivsem aeroobne treening või aeroobse treeningu ja jõutrenni kombinatsioon, kirjutab Huff Post.

Uuringus osalejad tegid vaid kolme erinevat tüüpi trenni: aeroobset treeningut 133 minutit nädalas, jõutrenni 180 minutit nädalas ning 313 minutit kombinatsiooni jõutrennist ja aeroobsest treeningus. Katsealuste tervisenäitajaid kontrolliti alati enne ja pärast trenni.

Nii jõutigi veendumuseni, et parim treening üleliigsetest kilodest vabanemiseks on aeroobne treening, sest selles trennis osalenud võtsid kaalust kõige rohkem alla. Kombineeritud treening viis samuti palju kilosid, kuid siiski vähem, kui aeroobne treening.

Jõutreeninguga kilosid eriti aga ei kaotatud, pigem võeti juurde.

Samal teemal

9. juuni 2017, 15:35
18 lihtsat nõksu, kuidas viis kilo kergemaks saada
24. mai 2017, 12:30
Seitse nõksu, kuidas ainevahetust kiiremini tööle ergutada
22. mai 2017, 14:00
Iga televiisori ees istutud tund vähendab eluiga! Hakka TREENIMA!