Hea nõu

KÕHT TRIMMI: kaheksa nõksu, mis aitavad punnkõhust vabaneda 

Õhtuleht.ee, 19. juuni 2017, 13:24
PantherMedia 21650363 BLD007201Foto: Brock Jones
Imesid pole olemas ning sestap ei maksa loota, et kõhule kogunenud üleliigsed kilod ise haihtuvad. Küll aga on võimalik neile säru teha allpoolkirjeldatud kaheksa harjutusega - neid oma igapäevarutiini lülitades saad kõhu peagi trimmi. 

Söö vaarikaid. Vaarikates on väga palju kiudaineid ja nende söömine aitab hästi puhituse vastu, kirjutab Prevention.

Joo ohtralt vett. Vees pole kaloreid, kuid see täidab magu. Vesi paneb ka ainevahetuse kiiremini tööle.

Unusta magusad kokteilid. Alkoholis on palju kaloreid, lisaks tõstab napsutamine organismis stressihormooni kortisooli taset. See aga on kõhurasva ladestumise üks peamisi põhjusi.

Istu sirge seljaga. Küürus seljaga istumine ajab kõhu ette punni, hea rüht hoiab aga kõhulihased pingul ning muudab su perspektiivis saledamaks.

Tee aiatöid. Kükitamine, kummardamine ja tõstmine on äärmiselt tõhus treening, mis aitab vöökohta vormida. Aiatöid energiliselt tehes kulutad umbes 350 kilokalorit tunnis.

Liiguta oma puusi. Hularõnga keerutamine aitab punnkõhu kaotamisele kaasa.

Mine kõndima. Värskes õhus jalutamine on tervise hoidmiseks asendamatu abimees.

Tee harjutusi kõhulihastele. Lama selili, toetades jalgu voodiäärele või toolile. Tõsta ülakeha ettevaatlikult üles ja lase see siis taas alla, tunnetades oma kõhulihaseid. Korda harjutust 10 kuni 12 korda, kaks kuni kolm korda nädalas.

Samal teemal

14. august 2017, 11:00
Kuidas juba täna õhtul tsipa saledam välja näha?
7. juuli 2017, 15:05
Seitse põhjust, miks oma tervise huvides iga päev üks naps võtta
4. juuli 2017, 16:00
LIIKUMA: 15 igapäevast tegevust, mis aitavad sul vähimagi vaevata end vormis hoida
4. juuli 2017, 11:50
Seitse igapäevast tegevust, mis panevad vööle kogunenud rasvad põlema