Hea nõu

11 soovitust, mis võivad NORSKAMISE vastu aidata (8)

Toimetas Greete Kõrvits, 4. september 2017 19:20
Foto: Vida Press
Norskamine pole mingi naljaasi. Paljud paarid magavad selle süül eraldi voodites, mis omakorda vähendab lähedust ja intiimsust. Halvasti magatud öö viib partneri süüdistamiseni, tülideni, väsimuseni... Õnneks on norskamise vastu vahendeid, millest võib abi olla, kirjutab ajakiri Woman's Day. Proovi mõnda järgmistest soovitustest.

1. Võta enne magamaminekut üks kuum dušš.

2. Vaheta magamisasendit. Ära maga selili. Kui vaja, aseta selja vastu pikk padi, mis küliliasendit toetaks.

3. Ära unusta päevasel ajal piisavalt vett juua. Kuiv kurk soodustab norskamist.

4. Tee magamistoas regulaarselt tolmupuhastust. Linade vahel, riiulitel ja põrandal hiilivad tolmulestad võivad ninas allergilise reaktsiooni tekitada, mis omakorda norisema ajab.

5. Ära joo enne magamajäämist alkoholi. Kui seda teed, siis muutub keha nii lõdvestunuks, et ei kontrolli enam hingamisteid.

6. Tee harjutusi. Libista keelega mööda suulage kõri poole või ütle suurelt avatud suuga ja sügavalt kõripõhjast „aaa“.

7. Proovi norskamisvastaseid ninaplaastreid või -klambreid.

8. Lase enne magamaminekut ninna tavalist ninaspreid või soolvett.

9. Proovi õhuniisutajat.

11. Kui muu ei aita, leidke kõrvalmagajale kõrvatropid või muu müra vähendav vahend.

Eraldi võib veel mainida, et sageli mõjutab norskamine ülekaalus inimesi, seega pole ka kaalu langetamine just paha mõte.

Samal teemal

08.11.2017
Hooli enda ja lähedaste unest: 12 nippi, et vabaneda norskamisest
05.09.2017
Kuidas homset päeva rõõmsa tujuga alustada?
23.08.2017
Millised padjad tagavad tervisliku une?
18.07.2017
EI SUUDA UINUDA? 7 viga, mida magamatuses tehakse