Hea nõu

Kuidas homset päeva rõõmsa tujuga alustada? (1)

Toimetas Greete Kõrvits, 5. september 2017, 19:57
Foto: PantherMedia / Scanpix
Hommikul ärgates kipume ikka olema pahurad, uimased, tülpinud ja veame lohistades jalgu järel. Ajakiri Woman's Day annab kasulikke soovitusi, kuidas teha päeva algus rõõmsamaks ja pingevabamaks. Sest hommikul kohe kiirustamine ja närveerimine rikuvad päeva ära enne kui see jõuab alatagi.

1. Pane õhtul riided valmis, siis pole vaja järgmisel hommikul kostüümivaliku pärast muretseda. Kui sa pole järgmise päeva ilmas kindel, pane valmis kaks versiooni homsest rõivastusest. Kui sööd tööl kodus tehtud lõunat, tee ka see õhtul valmis.

2. Mine varem magama. Sa ei kahetse.

3. Öösiti on palav? Maga alasti.

4. Ära riputa akna ette täiesti läbipaistmatuid kardinaid või siis jäta nende vahele väike avaus. Sedasi ei tundu su kehale kottpimedas toas ärgates, justkui kestaks öö ikka veel edasi.

5. Pane äratushelinaks mõni hea ja energiline laul. Koleda plärina saatel tõusta ei ole pooltki nii meeldiv.

6. Ära hakka äratuskellaga „viis minutit veel“ tegema. See võib su unetsükli korralikult segamini ajada.

7. Joo päeva alguses natuke tavalist puhast vett, et ainevahetust leebelt äratada.

8. Mõtle hommikul positiivseid mõtteid. Alusta päeva sellega, et mõtled, mille üle oled tänulik. Kas elus üldiselt või mingite toredate asjade üle, mis päeva jooksul plaanis on. Mõtle, et kavatsed teha omalt poolt kõik, et päev tuleks tore.

9. Vaata hommikusöögi kõrvale midagi naljakat või positiivset. Kassivideotest puudust ei ole.

11. Naerata korraks. Isegi kui sul selleks tuju pole. Stressihetkel naeratamine vähendab selle mõju.

12. Pane iga päeva kavasse midagi, mida sulle teha meeldib. Kõige pisematest asjadest suurte sündmusteni. Ilusat päeva!

Samal teemal

5. september 2017, 15:40
TEADLASED: oma tervise nimel magage külmas toas
4. september 2017, 19:20
11 soovitust, mis võivad NORSKAMISE vastu aidata
1. september 2017, 17:04
INTIIMSUS VS MUSTUS: kuidas kodu su armuelu ära võib rikkuda
24. august 2017, 17:00
Mis kell oleks oma tervise nimel kõige mõistlikum magama minna?