Treenimine

Viis jooki, mida enne trenni juua ei tasu 

Õhtuleht.ee, 26. september 2017, 10:20
Foto: PantherMedia / Scanpix
Enne trenni soovitatakse kõhtu mitte täis pugida. Kuidas on lood aga jookidega - mida võib enne suurt koormust juua?

Women´s Health toob välja viis jooki, mida enne trenni minekut juua ei tasu.

* Piimapõhised energiajoogid. Neid võiks juua pigem pärast treeningut. Piim sisaldab valku, süsivesikuid ja rasvu, mistõttu võtab selle seedimine rohkem aega.

* Magusad joogid sisaldavad sageli rasvumisega seotud maisisiirupit. Taoliste jookide asemel muuda oma vesi ärksamaks tsitruseviljade, marjade või piparmündiga.

* Alkohol. Ei näi eriti tõenäolisena, et keegi enne trenni mõne õlle ära jooks, kuid isegi tunde enne treeningut tehtud kokteil ei mõju hästi. Alkohol viib su kehast vee välja ja mõjutab su tasakaalu ning sooritusvõimet.

* Gaseeritud joogid. Puhitus ja kõhuvalu on gaseeritud jooke tarbides kindlustatud. 

* Spordijoogid. Enamus spordijooke sisaldavad hulgaliselt suhkurt ja vajalikke vitamiine pole seal ollagi. 

Samal teemal

16. oktoober 2017, 16:50
Seitse kentsakana näivat asja, mis võivad puhitusi põhjustada
28. september 2017, 16:40
Viis asja, mida sa oma tervise huvides kunagi pärast sööki teha ei tohi
26. september 2017, 21:41
VETT EI TAHA? Viis jooki, mida pärast trenni juua
28. august 2017, 20:00
Kas trennitegemine võib seedimist kahjustada?

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee