Hea nõu

Kuus imelihtsat põhjust, miks sa kaalus juurde võtad 

Õhtuleht.ee, 27. september 2017 10:15
Foto: PantherMedia / Scanpix
Järgid tervislikke eluviise, kuid võtad ikkagi kaalus juurde? Ehk on süüdi üks allolevast kuuest igapäevasest harjumusest?

1. Sa ei söö hommikusöögiks piisavalt. Korralik hommikueine hoiab kõhu täis ja aitab valitud dieedile kindlaks jääda, kirjutab Bright Side.

2. Sa ei kaalu end. Kaalumine on ainus viis, kuidas jälgida, kas oled juurde võtnud. Kaalu end hommikuti tühja kõhuga.

3. Sa magad liiga vähe või liiga palju. Magades öösel vähem kui 6 tundi või vastupidi – kui uni venib pikemaks kui 9 tundi, hakkad kaalus juurde võtma. Säti oma uneaeg 7-8 tunni pikkuseks. Sellest piisab!

4. Sa sööd televiisorit vaadates. Hoia telekas ja toit lahus. Lemmikseriaal segab su tähelepanu ning sa ei suuda jälgida, kui palju toitu suhu lipsab.

5. Sa sööd liiga palju. Kõht saab enamasti täis juba siis, kui pool toiduportsust on söödud... Võta söömiseks ja täiskõhu tunnetamiseks aega!

6. Sa jätad söögikorrad vahele. See aeglustab ainevahetust, keha läheb säästurežiimile ja kilod hakkavad kogunema.

Samal teemal

08.01.2018
Kas kaalulangetamisel on enda kaalumisest abi?
20.10.2017
Kaheksa igapäevast harjumust, mis ainevahetuse tööd häirivad
26.09.2017
Kas maailma paksima naise tappis maovähenduslõikus?
26.09.2017
Seedeprobleemid kimbutavad? Söö kreeka pähkleid!