Treenimine

Mida pärast õhtust trenni süüa võib? (2)

Õhtuleht.ee, 17. oktoober 2017 16:55
Foto: PantherMedia / Scanpix
Kui eelistad trenni teha õhtuti, ei pea sa tulemuste säilitamiseks pärast seda nägima - keha vajab pingutusest taastumiseks toitaineid.

Samas ei tohi pärast õhtust trenni süüa palju ja kõike. Terviseportaal Health toob välja viis võimalust, millega pärast suuremat koormust keha turgutada.

* Hummus köögiviljadega. Köögiviljadest eelista õhtusel ajal paprikat või kurki.

* Lõhest ja köögiviljadest salat. Head on Rooma salat ja beebispinat, samuti lisa salatisse oliivõli.

* Rösititud kikerherned. Maitsesta neid meresoola ja oliiviõliga.

* Munasalat. Keedumunadele söö lisaks lehtsalatit või suvikõrvitsat. Kastmeks passib hästi tilk oliivõli või pesto.

* Pähklid või seemned, mõõdukas koguses, on samuti pärast trenni head. Kuid nende asemel võid koos köögiviljadega süüa ka neist tehtud õli.

Samal teemal

26.09.2017
VALLATUM SEKS: 5 nippi, kuidas tõsta iha ja kogeda kirglikumat seksi
19.09.2017
Terviseteadlikud eestlased eelistavad järjest enam täisterast pagaritooteid
12.09.2017
Kümme geniaalselt lihtsat soovitust, mis aitavad vöökohta kahandada
12.09.2017
Grillipeod seljataga: kuidas lihatoidul olnud maksale eluvaim sisse puhuda?