Uudised

Rekvisiidid leiad artikli alt!

ULATA ABIKÄSI! 7-aastane Annabel võitleb raske haigusega, tema viimaseks õlekõrreks on ülikallis ravim (147)

LISA KOMMENTAAR

26. oktoober 2017, 19:44
Kuidagi ei usu,et riigil pole raha Isegi haigekass juht mainis,et küsimus pole rahas,vaid tobedas je keerukas asjaajamises Kes hakkab ükskord vastutama korralageduse eest riigi ükskõik mis valdkonnad Ministritel ja nende arvukatel mimmikestel on raha nagu ratsahobuse s---a,aga rahvale ei jätku Vaadake peeglisse, imetlege om alottis lõugu ja mõelge,kelle raha peal te prassite Aga lastele peame raha kerjama See on alandav. Muulaste puhul sellist probleemi ei ole ega indlasti ka tule.
salliv tolerast26. oktoober 2017, 14:53
Minu arvamus kustutati, sest minu arvamust ei sallitud. Ühesõnaga valige sellised poliitikud keda siiani, et need haiged saaks teilt abi küsida.
tänu rahvale,26. oktoober 2017, 08:29
to Milleks26. oktoober 2017, 13:07
Kaljulaid paneb oma panuse ? See ei ole isegi naljakas.
Kas TÕE ütlemine on õelutsemine, palgaline ?
Muide ei usu, et sina annetasid, mitte ei usu.
Milleks26. oktoober 2017, 07:23
See on abipalve neile, kellel on võimalik aidata. Muidugi andsin oma panuse. See on vabatahtlik annetus ja kindlasti paneb oma panuse ka Kaljulaid. See pole koht, kus õelutseda, näpuga näidata, kõrri karata. Läheastele on see suur õnnetus ja raske murekoorem. Kuigi ma seda peret ei tunn aga aitäh neile suure südamega inimestele kes
Pille26. oktoober 2017, 05:09
Miks Kaljulaid ei aita. Lubas ju nõrgemaid aidata.
Või olid need tühjad sõnad ?
inimene25. oktoober 2017, 22:15
Stepihunt25. oktoober 2017, 21:26
Mida kõike Eestis riigi rahaga ei toetata: Kreekat, pagulasi, LGBT-d, homoagendat... aga lastele raha ei leita!
26. oktoober 2017, 00:05
pagulasi ja muud tilulilu siiski euroliidu rahastuse eest, Kreekaga läks vist vähe teisiti.
Lastele just isegi leitakse, kui isegi ema-isa tööl ei käi või lausa joovad.
Summa on suur, mõistagi võiks riik aidata, kui kõik vanemad hoolitseks oma laste eest ja makse maksaks.
Praegu seis siiski selline, et käte-jalgadega vanemad on jätnud hooletusse omad lapsed, riik ravib. Nüüd on üks laps, kes käte ja jalgadega vanemate lastest väga palju haigem.
Mis teha? Emad palka saavad, kuna isad ei suuda,,,kasvatatakse neid, keda ei suuda emad ega isad, lisaks need, kel polegi ema-isa...
Seega väga valikut pole, osad inimesed on võimetud makse maksma, kuna pelgavad lapsekulusid, või ei viitsigi tööl käia, siis teised peavad annetama. Mõistagi ei jätku raha.
No aga ei jätku ju? 40 000 last on ühe vanema hooleta, lisaks on ka üldse vanemate hooleta lapsi. Sa, kas annetad, või ei anneta. On ka võimalus kõiki pool-või täis"orbusid" oma hoole alla võtta, aga see oleks jube palju kallim kogu selle ravi maksumusest, rääkimata mõne kümne euriku annetamisest.
to 00. 0526. oktoober 2017, 04:03
Jäta oma eurorahade jutt. Tasuta lõunaid ei ole, kõik tuleb euroliidule nii või naa tagasi maksta.
Pealegi maksab euroliit ainult alguses lõhikest aega. Mis hiljem saab, kes pagulasi ülal pidama hakkab ? Sellele oled mõelnud ?
to 00.0526. oktoober 2017, 04:01
Palgaline, see ei ole teema, kus oma propagandat teha. Häbi ei ole ?
Euroliit maksab ainult alguses, õige pea tuleb meie maksumaksja taskust.
Tom25. oktoober 2017, 21:08
Tegin püsikorralduse ei võta tükki küljest-ega ma oss(i novsk) pole!
Maria25. oktoober 2017, 20:37
Tere. Annabellile ei saanud raha üle kanda, kuna sain teate pangalt: saaja nimi ja konto number ei ühti. Läbi Swedbanga.
Keegi25. oktoober 2017, 22:32
vb konto numbris olete teinud vea, minu ülekanne läks kenasti läbi
Urmas25. oktoober 2017, 20:33
Kui, seda südantlõhestavat lugu lugeda milles härdameelsetelt ullikestelt raha välja meelitada üritatakse, siis ma ei usu sellest mitte ühtegi lauset!
Või vähemalt selle lookese põhjal on Annabelli siiamaani ravitud väga adekvaatselt! Oletame, et see Annabel on ka reaalselt olemas, milles ma kahtlen, siis teda on ravitud väga hästi ja ma ei usu, et mingi nn. võlurohi oleks teda paremini aidanud kui praegune operatiivne ravi, millega eemaldati 95% pahaloomulisest kasvajast ja keemiaravi. Ilma praeguse ravita ei oleks ta enam elus ja ainult nn. imerohuga ravides, ilma operatiivse ja keemiaravita ei oleks ta ka praegu enam elus.
Esiteks ma ei usu kogu seda soperdist, sest see on ilmselgelt pastakast välja imetud lugu lihtsameelsetelt härdameelsetelt ullikestelt raha välja petmiseks ja kui see lugu on ka tõsi, siis on väidetav Annabel saanud eelmise aasta novembrist kuni praeguseni väga head arstiabi! Ilma traditsionaalse kirurgilise ja keemiaravita oleks ta praeguseks... See, et peale nii rasket operatsiooni ja keemiaravi koolis käib, seda ma ei usu, sest keemiaravi on sisuliselt organismi mürgitamine sellise mürgiga mis tapab kasvajarakke natuke rohkem kui häid rakke, aga see mõjub organismile äärmiselt kurnavalt ja laastavalt. Peale ühte keemiaravikorda on kaua aega meeletu väsimus, iiveldus jne...
Ma ei usu seda lugu!
25. oktoober 2017, 20:39
urmas,sa oled küünikust lambapea!
to Urmas25. oktoober 2017, 20:48
Urmasele26. oktoober 2017, 04:08
Ma ei ole meditsiini õppinud, ei oska kaasa rääkida, aga selle peale ei tulekski, et selles artiklis kahelda.
Tõenäoselt inimesed reageerivad keemiaravile erinevalt.
Leo.25. oktoober 2017, 20:20
Kallis laps. Saa terveks! Oleks raha saadaks sulle, aga las su ema ütleb võlusõnad, kui ta su pead paitab. Reformile valu- Sotsidele haigus.
doktor25. oktoober 2017, 21:02
25. oktoober 2017, 19:52
ma pole ka mingi varakas mees,aga nüüd tuleks aidata köigil,kel vähegi vöimalik aidata on,sest eesti riigiräbal k u s e b oma rahva peale!!
raha nagu muda25. oktoober 2017, 19:41
eelarves on nn.#liitlaste# siin hinges hoidmiseks koos mugavustega ette nähtud 18 miljonit eurot.
Pole hullu26. oktoober 2017, 09:45
Riik hakkab järgmisest aastast tasuta ühistranspordiks ka 10 milli aastas laiaks lööma.
ar25. oktoober 2017, 19:35
kus on riik ,muidu raha pole aga kuhu vaja pole sinna on milljonedi,häbi eesti riik!!!
ärge tap ke lap s i25. oktoober 2017, 19:02
mitte ühtegi penni tap vakee mia eest.
Tartlane25. oktoober 2017, 18:42
Andsin ka väikse panuse 25 EUR. Kallis eesti rahvas,kui vähegi võimalik,annetage ikka selle väikse lapse heaks.Saa terveks väike Annabel.
Urmas25. oktoober 2017, 18:36
Keegi ei tea ju uue ravimi efektiivsust! Seda saab hinnata alles tulevikus.
Praegu 2017a. on pahaloomulise kasvaja kõige efektiivsem ravi algstaadiumis kasvaja kirurgiline eemaldamine, mis võimaldab kasvaja täielikku eemaldamist. Kiiritus ja keemiaravi kasutatakse juhul kui haiguset enam kirurgilisele eemaldada ei ole võimalik. Kiiritus ja keemiaravi aeglustavad pahaloomulise kasvaja arengukiirust, aga kiiritus ja keemiaraviga pahaloomulisest kasvajast terveneda ei ole võimalik. Seda ravimeetodit kasutatakse liiga kaugele arenenud ja opereerimatu kasvaja arengu aeglustamiseks. Tundmatud ja uued rohud on veel testimata ja nende kallite ravimite efektiivsus on teadmata ja vägagi küsitav. Selge on see, et ükski mitteoperatiivne ravimeetod tänapäeval veel ei võimalda halvaloomulisest kasvajast tervenemist! Võib olla alternatiivmeditsiin? Tänapäeval ei ole ühtegi tabletti millega saaks halvaloomulist kasvajat välja ravida! Võib olla tulevikus leiutatakse?
Indrek25. oktoober 2017, 18:47
See on pooltõde. Minu kolleegil Ühendriikides diagnoositi raskekujuline verevähk 2004. aastal ja elada anti aasta või paar. Tal õnnestus saada ühe uue ravimi katserühma pantsiendiks number "üks". Kolmteist aastat hiljem on ta ikka veel elus ja elab verevähiga, mis on kontrolli all. S.t., et "halvad" verelibled on alles, kuid nende arv ei suurene ja vähk ei mõjuta elukvaliteeti. Kui kõik läheb hästi, on see ravim mõne aasta pärast müügis. Kardetavasti küll hingehinnaga, aga eks see ole alati nii patentravimite tsükli alguses, nende arendamisse investeerimine lihtalt on nii kallis (mu kolleeg testpatsiendina saab iga kuu tagant ravi tasuta). Urmasel on õigus, et vähki pole võib-olla võimalik ravida, kuid moodsad ravimid võimaldavad sellega elada.
to: Urmas25. oktoober 2017, 18:54
praegu on võimalused, mis on. Ei ole aega uuringuteks!
Indrek25. oktoober 2017, 18:24
Võtab silma märjaks. Kui vähegi lootust on, tuleb aidata. Minu poolt sada.
***25. oktoober 2017, 20:47
Sama siin. (Ja riiki või kedagi teist ei kiru.)
Valija25. oktoober 2017, 18:13
Tegin ka omapoolse panuse pisikese tüdrukukese paranemisse. Head inimesed. kellel võimalik, palun aidake!
Mees Abjast25. oktoober 2017, 18:03
Haigekassa on üks ütlemata mõttetu istitutsioon, keda oleks ja on vaja tõsiselt rahaliselt aidata see jääb üksi, sellisel juhul tuleks käiku lasta NN. riigireservid, et päästa mis päästa annab , meid ju isegi vähe ja sellise suhtumise pärast vähemaks jääbki, kes sureb ära, kes kolib teise riiki. Uskumatu lugu, et ei anta rahalist toetust.
to Mees Abjast.25. oktoober 2017, 20:36
Haigekassa jagab iga aasta lõpus vaid raha omade vahel. Ja mitte vähe.
Enriko25. oktoober 2017, 17:26
Hr Sõõrumaa ja hr Mõis - kas te saate teema tõsidusest aru? Teie, kes te panite kordades rohkem raha valimiskampaaniasse, mis ei koti kedagi ega muutnud midagi. Nüüd on õige aeg - TEGUTSEDA TULEB ja TE EI OSKA KÄED RÜPES ISTUDA.
Tegutseda tuleb, siis tegutse25. oktoober 2017, 18:05
A milleks rÖÖkida? Vot ei jõua kohale, miks krt sa vajutad Caps lock?
Caps lock25. oktoober 2017, 21:05
E25. oktoober 2017, 22:09
Siirad vabandused härra/proua häirimise pärast. Jube paha tunne on. Edaspidi olen hoolsam.
26. oktoober 2017, 08:34
Sellised vaimuhaiged, kelle jaoks suurte tähtedega kirjutamine on röökimine tuleks tälepanuta jätta. Neile meeldib pidevalt rääkida mingisugustest "interneti reeglitest". Ma tavaliselt ÖÖGIN selliste peale.
hmm25. oktoober 2017, 17:13
miks ei osteta seda rohtu , ja ei yritata aru saada kuda see tehtud on , saaks ise luua mingi analoogse rohu odavama hinnaga.
Heh. Küsimus25. oktoober 2017, 18:49
Ei ole selles, kuidas teda teha, küsimus on selles, et see rohi on uus - kuni 2022a märtsikuuni on tootmisõigus vaid selle väljatöötajal (eestis läheb tavaliselt väljatöötaja kiire rikastumise sooviga tehtud avastus kopkate eest välistootjale) - kodus ei keela sul keegi seda oma tarbeks teha, muidugi vastutad tagajärgede eest ise. Samas keelab 5a patendiõigus seda toota konkurendil, muidugi on võimalus - osta patent ära ja tooda odavamalt aga ma arvan, et see patent maksab sulle palju, eestis pole ilmselt inimest kes selle osta suudaks. Kui otsid piisavalt siis leiab internetist päris palju infot ja see, millest see rohi koosneb ei ole saladus, lihtsalt sa ei tohi seda toota turule. Hiina näiteks võiks vabalt toota kuna seal patendid ei kehti. eesti aga on peamiselt juudiärimeeste heaolule rajanev riik, siin on hädasolija ka ise süüdi oma hädades.
Lugeja25. oktoober 2017, 17:08
Kurb, et nii väiksel lapsel on nii kuri haigus ning isegi kui on pika tee juba läbi käinud, on ikka veel bürokraatia ees. Annatan ise ja loodan, et teised head inimesed annetavad ka.
Paljud siin kurdavad, et riik ei hüvita piisavalt, aga eks see ole Eesti riigi väiksuse probleem. Selleks, et haigekassas oleks raha mida jagada, peaks sinna raha sisse minema. Nii palju räägitakse maksude optimiseerimisest ja sellest, et rikkad maksavad endale miinimumpalka ja mõned ei maksa üldse makse. Arvestades, et ravi on kallis ning haigekassa on ühine pott kuhu raha sisse maksavad vaid üksikud, kuid välja tahavad paljud võtta, siis see süsteem ei olegi varsti jätkusuutlik. Raskeid haiged ja vanemaealisi on selleks liiga palju, et maksumaksjad suudaksid katta kõikide ravikindlustatud isikute ravivajadusi.
Rnx25. oktoober 2017, 16:53
Lugupeetud kaasmaalased. Äkki jätaks korraks selle kisa ja tänitamise hetkeks ning selle asemel tehke oma nutikas või arvutis üks väike liigutus, mis võib imesid teha. Nimelt kandke selle pisipreili heaks oma südametunnistuse või võimaluste järgi sinna midagigi...palun. Ma ei tunne seda perekonda ega neid inimesi, aga see lugu läks mulle siiralt hinge. Ei ole ma miljonär paraku, aga see 100 euri ei tee mind küll rikkamaks ega vaesemaks. Loodan, et on inimesi, kes ühinevad panevad oma õla sellele alla.
hooldaja25. oktoober 2017, 16:23
Küsige, kas ka mõni arst või muidu rikas on annetanud? Mitte iial, need kõige väiksema palgaga töölised ja invaliidid annetavadki enamasti 10 euro kaupa oma imepisikesest sandisendist...Aga parimad soovid Annabelile!
aga25. oktoober 2017, 18:12
NB!25. oktoober 2017, 19:22
Valitsuseliikmed , riigikogulased ja suurärimehed- aidake!!!
25. oktoober 2017, 19:54
ennem läheb vares valgeks kui mingi riigiltkoguja sul annetab,naljanina!
25. oktoober 2017, 22:14
jah, näiteks Kaunaste või Kärsna, palju lapsele annetatud?
Ma...25. oktoober 2017, 16:15
Kahjuks kaotasin oma isa vähile ja ei saanud teda kuidagi aidata. Nüüd aga saan aidata seda väikest tüdrukut. Seda peaksime tegema meie kõik kuna me ei tea millal see haigus tabab meie lähedasi.
Saatsin25. oktoober 2017, 16:10
10€, piinlik, et nii väike abi, aga mu 175-ne töövõimetuspension rohkem seekord ei võimalda. Paljud inimesed teenivad 1000 ja rohkem, palun aidake seda last. Kõige kurvem, kui lapsi sellised haigused tabavad.
Soovin kogu südamest lapsele paranemist ja ilusat tulevikku!
Maali25. oktoober 2017, 16:49
Pole tarvis piinlikust tunda,ka väike panus paljudelt ,teeb kokku suure panuse!
25. oktoober 2017, 16:06
Vähem sõnu25. oktoober 2017, 15:58
Kandsin 100 eurot. Kas Haigekassas ja ametnikest loeb ka selliseid uudiseid? Kas nad teevad olukorra muutmiseks juba täna midagi?
naisuke25. oktoober 2017, 15:51
Tont küll! Lapsele raviks raha ei ole, aga juuksepikendusteks, rasvaimuks ja muudeks totrusteks on küll!
süstal25. oktoober 2017, 15:43
Trump teeb ravimihinnad usas odavamaks. Imelik oli vaid selle ema kõnepruuk - meie lemmikinimeste nimekiri. Kas elupäästjaid mainitakse siis kuskil Feissbukis vm?
Jah25. oktoober 2017, 15:41
Kui iga Eesti elanik paneb kasvõi 1 (ühe) euro, on need rahad koos ja Annabel lõplikult päästetud. Peame seda väikest vaprat tüdrukut aitama.
Reformarite bläkk25. oktoober 2017, 15:57
Kui võõrpangad maksaksid solidaarselt makse, jätkuks raha kõigeks ja kodanike sissetulekud oleksid mitmekordsed.
pangavihkajale25. oktoober 2017, 21:08
Sinu rumal jutt ei aita last.
realist25. oktoober 2017, 16:46
Esiteks, kallist ravi vajavaid haigeid on palju. Teiseks, ei ole kindel, et see kallis rohi tüdruku terveks teeb.
lugeja5325. oktoober 2017, 15:24
Unustamatu hetk,kui viisin oma vähjahaigest abikaasa Tartu Emosse.Emos arst teatas,et ta on terve,kui abikaasa hakkas uksest väljuma,kukkus ja kaotas teadvuse.,siis saadeti haigla turvamees käruga,mu abikaasa tõsteti sinna sisse ja viidi turvatõõtajate ruumi ja nõuti ,et ma ta koju viiksin.2 nädalat hiljem suri noor mees,kes ei olnud veel välja teenitud pensionigi saanud,kuigi oli kogu oma elu Riigi heaks tõõtanud.NSVL ajal ei visatud isegi simulante haiglast välja.Inimesed said abi.
mnjaa25. oktoober 2017, 15:47
riigikorras küll teema ei ole, mõtle ka, asja tuum on inimestes, kes tol päeval valves olid.
25. oktoober 2017, 15:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
misasja25. oktoober 2017, 15:32
meil küsitakse 175 tuhat euri ja usas hind 56 tuh.dollarit
Jah aga vaata seal on doosid erinevad25. oktoober 2017, 15:40
Kui vaatad seal "Quantity" - sealt saad koguse valida.
Mul sai esimene kord siia lik kus kogus 30ml (30 milliliitrit), toimeaine on selles ravimis 3,5milli-grammi/milliliitri kohta, see on Unituxin-i standard. On päris palju huvitavat kirjandust selle kohta ja ka väljatöötamisest, patent saab läbi 2022 märtsis, siis ka hind langeb. See 30ml doos on kergemate näidustuste puhul, 90ml on juba päris tõsine. Kuna artikkel nagu tavaliselt, nii tehnilistesse nüanssidesse ei lasku siis meil paraku on teadmata ka, millist kogust vaja on. eesti süsteemi teades ei imesta kui tarvis on vähem aga küsitakse rohkem ahind, see on ebaõiglane vähemalt laste puhul. Ma ei tunne inimest ja ei tea, samas pildil on kena laps, elu alles ees. Ja riik leiab, et seda last ei ole vaja - töötajad toome sisse ju aafrikast, omasid pole vaja :(
25. oktoober 2017, 15:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
hh25. oktoober 2017, 15:25
Jah, Rõivas oleks võinud annetada ja pajud teisedki oleks võinud ühe peo ära jätta ja annetada. Samas, ka meie võime mingi mõttetu kulutuse tegemata jätta ja annetada.
no pool miljardit25. oktoober 2017, 15:46
NATU meestele ju leiti,samuti hunnik raha õigusmõistjatele Saaremaal peo panemiseks aga Rõiwas...,pole mõtet rääkidagi.Paljudest pidudest ja puhkusereisidest me ei saa kunagi teda,sest nii l0ll rahvas,nagu keegi ütles, ei peagi seda teadma.
Pets25. oktoober 2017, 15:13
Tehke ikka kõigepealt selgeks, mis selle hinna eest saab? On ta 10 aastaks või korraks. Ja mis edasi saab. Kas eluaeg hakatakse raha küsima?
tyyp25. oktoober 2017, 16:10
Eks see 177k on kogu kuur. Väiksemad doosid on seal 40-70k USD. Antud kodulehel on ka ära toodud kogu kuuri kestvus jms erinevate haigusfaaside puhul (4 week - 8 week). Ära nüüd närvelda.
Kahju25. oktoober 2017, 15:12
Et noored lapsed peavad kannatama selliseid asju. Elu eesti vabariigis ei võimalda hetkel endal aidata - näpud põhjas. Lugesin ravimi kohta. Ja nüüd sellest hinnast. Kuna see ravim on USAs toodetav siis arvestage, et sellest hinnast moodustab osa ka meie oma oonimaa poolt selgalöödav käibemaks. Vot, riik 2aitab" kalliste ravimite puhul inimest sellega, et lajatab veel maksud selga, selleasemel, et ise aidata. Ei saa ise aidata, raha pole. See raha mis maksudena maksame, sellest vaja soetada sõltlasi eluleturgutavaid drooge :(
Sul25. oktoober 2017, 15:09
Müü auto ja korter. Maha ja osta telk, siis pole vaja kerjata
K25. oktoober 2017, 15:19
Äärmiselt inetu väljaütlemine!
to: K25. oktoober 2017, 15:49
eelnevast jutust ei saa isegi aru, ; MIDAGI POLE TEHA, KUI PALJUDEL ON AJU LÜNKLIK.
to sul25. oktoober 2017, 21:03
kui ei taha aidata siis ära aita. aga ei ole vaja ka sappi pritsida.
noh25. oktoober 2017, 15:02
riigi isad aidake mis te vahite niisama ja sügate kotte seal.
äi aita need riigiisad praegu kedagist,25. oktoober 2017, 15:49
aeg on vale,sest valimised veel kaugel.
Sul25. oktoober 2017, 14:56
Huvitav,kas selle lapse vanemad on kunagi teinud annetusi teistele,või arvavad et võõrastele pole vaja ainult oma laps tuleb päästa. Müü maja ja auto maha, osta telk ja rahamured pole enam
birgit25. oktoober 2017, 14:55
See ravim on palju kallim, puudu jääb ca 180000, mida haigekassa ei korva, kuna seda rohtu ei ole nende nimekirjas. Tüdruk on hetkel vähist puhas, aga 90% tõen tuleb tagasi, kui ravi ei saa. Vanemad on kõik endast andnud, et seda raha kokku saada, aga kahjuks jääb veel puudu. Nende ainuke lootus ongi veel loota annetajate abile, seega kellel võimalus natukenegi aidata, palun aidake! Vaadake täna Pealtnägijat!!!
Kusta sul on25. oktoober 2017, 15:22
See ravim maksab umbes 170 tuhat dollarit 90 milliliitrit.
Äkki loed selle kohta tootja infot?
Sõltub kui palju seda tarvis on. Selliste omafinantseeritavate ravimite puhul peaks raviv asutus andma asjaosalistele kõik vajaliku info - võibolla on vajalik ravidoos ainult 30ml - seega 3x odavam.
Probleem on hoopis, et riik on jalgupidi abivajajal seljas - igasugused maksud lajatatakse ka veel otsa. Riik peaks vähemalt niipalju tegema, et ravimi saaks siia maksuvabalt kui riik ise toetada ei taha. Mina maksumaksjana küll nõuaks, et riik last aitab aga ei saa, vaja murisid ja sõltlasi potsutada.
Kristiina 25. oktoober 2017, 14:08
Ilus inimlik lugu kirjatsura poolt. Lugu ise karm.
lugeja25. oktoober 2017, 14:00
Oehh, kui kahju väiksest lapsekesest, tehke parem ülekanne, enne kui vingute....
Kalev25. oktoober 2017, 13:51
Ka omalpoolt 15 lisatud ja parane kiirelt
Maali25. oktoober 2017, 13:38
Kui lugeda kommentaare siis kõik on ülitargad .Alles olid valimised kõik te tegite õigeid otsuseid .Kuhu see tarkus äkki kadus koos elementaarse viisakusega .
Tee ülekanne, ära vingu25. oktoober 2017, 13:09
Vingumise asemel minge netipanka ja tehke ülekanne. See on moodus, kuidas head teha ja panustada meie kogukonda. Eriti, kui tunned, et palgalised panustajad oma tööd ootuspäraselt ei tee.
Jah tegin25. oktoober 2017, 13:56
Jah, tegin ülekande.
oli viimased 13 eurot arvel25. oktoober 2017, 12:54
Tuttav25. oktoober 2017, 14:24
Sa oled väga hea inimene. Just need, kellel on kõige vähem, on tavaliselt andnud kõige rohkem. Aitäh Sulle ja loodan, et ka Sulle tullakse appi, kui peaksid abi vajama. Oled meile kõigile eeskujuks!
aitäh25. oktoober 2017, 15:50
Keegi pole mulle ammu nii ilusasti öelnud :) Loodan, et kõik saab korda!
Roman25. oktoober 2017, 12:41
Viimane õlekõrs ei ole ülikallis ravim. Jumal tahab teda terveks teha. Seepärast Jeesus viiski kõik meie haigused ristipuule, et kui valime Jeesuse, valime ka elu ja tervise. Kahjuks valivad inimesed haiguste puhul ükskõik mida, kuid mitte Jeesust. Enne ollakse nõus maksma ülikallist ravihinda ja käima posijate ja nõidade juures. Kuid Jumal pakub tervenemist tasuta ja kõigile, kes seda tahavad.
Seoses sellega olete kõik oodatud Tallinna Hosianna kogudusse sel pühapäeval kell 16:00, kus iga kuu viimane pühapäev on tervenduskoosolekud - seekord ongi sel pühapäeval (Mustamäe tee 55, 4.korrus)
26. oktoober 2017, 22:08
rumala nalja tegemiseks pole just parim hetk.
Miks varem röntgenis käidud pole?25. oktoober 2017, 12:20
Lugu näitab hoopis seda probleemi, et inimesed ei satu õigel ajal röntgenisse. Ja kui lõpuks satuvad, siis ongi käes vähi 3-4s staadium.
Ehk alustaks taas sellest, et iga inimene peab käima aastas 1-2x röntgenis.
röntgen on ainus masin millega probleeme saab algfaasis avastada25. oktoober 2017, 12:50
See peaks igale lasteaialapselegi selge olema, et kui "sisemist pilti" ei tehta, siis ei teagi laps kas ta on terve või haige.
kahju25. oktoober 2017, 21:08
lihtsalt vanaema25. oktoober 2017, 13:00
Ei käida ju lastega lihtsalt röntgenis. Probleem hoopis selles, et terviseamet on loobunud.
Häbi
vanaema tuletab meelde ENSV aja...25. oktoober 2017, 14:42
Kõikvõimalikud kopsupõletikud-tuberkuloosid avastati koheselt ainult tänu röntgenile.
Kui mul olid pidevad bronhiidid, siis iga haigusjuhu korral oli 2-3 röntgenipidi tegemine. Ja raviti bronhiiti, mitte ei avastatud alles siis kui värk oleks juba kopsupõletik olnud.
PS: tänapäeval käib pere väga tihti röntgenis - näiteks välismaale reisile minnes turvakontrolle läbides. Ka need läbivalgustus-seadmed on samuti röntgenid.
25. oktoober 2017, 13:03
röntgen pole ohutu, seda tehakse ikka põhjusega, mitte igaks juhuks.
kohe näha, et sa ei tea röntgenist midagi25. oktoober 2017, 14:38
Inimene käib tegelikult aastas kümneid kordi röntgenis.
Näiteks pidevalt välismaal käies kõikvõimalikke turvakontrolle läbides.
Samamoodi võb ta ka vabalt käia mingi 4-10x meditsiiniröngenis.
Mina käsin oma haigistega ENSV ajal nii 4x aastas röntgenis ja siiamaani täiesti terve.
25. oktoober 2017, 15:30
See röntgeni jutt on allapoole igasugust arvestust, kahjuks.
Liisu25. oktoober 2017, 15:39
Probleem on ka see, et röntgen tehakse, aga vaadatakse seda pilti väga vähe ja pealiskaudselt. Korduvalt olnud pildil probleem näha, aga pildi vastusesse seda kirja ei panda ja tähelepanu ei pöörata, sest perearst ei olnud seda küsinud. A la, et ei patsiendil ei ole kopsupõletik, aga seda kas tal on kopsuvähk te ju ei küsinud.
kuulge25. oktoober 2017, 12:03
Kõik juhtub põhjusega, lapsevanemad on alati selles ise süüdi kui nende lastel mingi haigus on.
hoopis Perearst on süüdi...25. oktoober 2017, 12:21
kes haigeid röntgenisse ei saada. Röntgen on ainus töövahend millega saab avastada vähki ka 1-s staadiumis.
25. oktoober 2017, 15:32
Keegi röntgenifänn, kes röntgenist mitte midagi ei tea, propageerib siin röntgenit. Seda juttu ei tasu uskuda.
Ja sinu vanemad25. oktoober 2017, 12:21
on süüdi sinu taandarengus.
Vilz25. oktoober 2017, 12:22
Kas sinu vanemad on selles süüdi, et sa nii rumal oled?
vanja25. oktoober 2017, 12:26
et sul kaktus p.. kasvaks . "heasoovija"
25. oktoober 2017, 15:31
Nii rumalat juttu ei tahaks siit lugeda
to kuulge25. oktoober 2017, 21:12
ja milles need lapsevanemad süüdi on. selles, et armastavad oma lapsi. enamus haigetel lastel on hoolivad ja armastavad vanemad. loodan, et sinul lapsi ei ole.
kus oled - eesti riik?25. oktoober 2017, 11:53
ulata nüüd abikäsi ja näita eeskuju. Ah et ei saa, pagulastele ja homodele vaja propat teha, selge siis.
to kus oled25. oktoober 2017, 12:04
Riik ei pea kõiki sigijaid kätel kanda. Otsustad lapse saada, siis oled ise oma lapse eest vastutav.
vanaema25. oktoober 2017, 12:24
Kas sama jutt kehtib vanadele ka? Kui otsustasid elada pensioni, siis ise süüdi, et pension on väike ja haigusi palju.
vihane25. oktoober 2017, 13:33
Sa oled üks igavene t õ b r a s!
to: 12:0425. oktoober 2017, 18:16
Pöördu ravile, kui võimalik, siis juba täna!
to to kus oled25. oktoober 2017, 21:22
tundub et sa oled palju haigem kui Annabel. aga erinevalt Annabelist ei ole sind võimalik ravida.
Mall II25. oktoober 2017, 12:25
Mis need pagulased jalle ette jaavad?!? Nagu laheks sinna miljardeid...Et kedagi muud peale haigete laste ei aita; ei pagulasi, kelle kodud on maha poletatud ega loomi keda piinatakse. Parem tuleks jatta ara igasugused ulikallid vastuvaotud mida peetakse riigi rahade eest- neid on ju meeletult ja ainult vaga valitud seltskonnale.
...25. oktoober 2017, 11:49
Eesti riik vöiks übriku palgale tuule alla teha, siis oleks riigil raha küll, et aidata vähifondi. Aidata nii väiksemaid kui suuremaid abi vajajaid.
see 25. oktoober 2017, 11:51
Q25. oktoober 2017, 15:17
Ja sa arvad ,et see raha läheks rahva hüvanguks. Sa püha lihtsameelsus.
Kui õige laulaks kooris.25. oktoober 2017, 11:44
Võtaks Ivo Linna ja kõik teised laululinnud kampa ja prooviks nende uusversiooni samade rõõmsate nägudega laulda. Kahjuks ei saa. Nutma ajab.
nüüd25. oktoober 2017, 11:47
võiks orissaare seeneline toetuseks jooksma hakata, pikalt ja kaua joosta, mida rohkem jookseb seda suurem toetus... kõiks see kaljulaidi valelikkus ajab öökimaa, südame pahaks. Kurb!
vanaema25. oktoober 2017, 12:15
"Ainult praegu on meie lastel õnnelik lapsepõlv, nõuka ajal ei olnud." Mäletate?
Minul küll oli.25. oktoober 2017, 16:27
Kõik suved maal, või pioneerlaagrites. Riided seljas kõht täis. Oma tuba. Pidasin läbi 2 tõukekat. 3 jalgratast. Skolnik, Erekas, Start. Heakene küll. Siis ei olnud I-pade ja arvuteid ja moblasi, aga selle asemel olid sõbrad. Reisida ei saanud Kanaaridele ja Kreekasse, aga Sotsid ja muud kohad olid olemas. Ma küll ei kurda.
kohe kohe25. oktoober 2017, 11:48
mõistab mikser vähi hukka ja kõik õnnelikud.
jah25. oktoober 2017, 14:49
ja terviseminister teatab, et haige "ei tegelnud vähi ennetusega"
Jan25. oktoober 2017, 11:38
Riik "tuleb appi" ainult siis, kui sul mõni sent on riigile jäänud maksmata - siis ronib kogu see armaada sulle ukse taha.
Kurb, aga nii see on paraku.
jah25. oktoober 2017, 11:45
makske viimane sent riigile ning toetage riiki sellega, et kiirelt maha surete, siis ei kulu teie peale raha.
...25. oktoober 2017, 11:14
ja kedagi ei huvita, mis teeb ühe ravimi hiidkalliks, see ei peaks olema normaalsus, teenida hiigelkasumeid suremise ohus olijailt, kinnimajas peaksid sellised olema, mitte ühtki ravimit ei õigusta sellised hiigelhinnad, lihtsalt see rikkurite ring on nii suur,kes sealt kasu ootavad suud ammuli,kohuuutaaaav.
25. oktoober 2017, 11:36
oli ju kunagi mingi uudis, et osad vähiravimid on patendiga mingi 5-ks aastaks. ja kui see patendi aeg läbi saab siis ravimi hind langeb.
see on haige monopol.kus ainult mingi üksik firma võib rohtu toota, et oma maksimaalne kasum kätte saada.
äri25. oktoober 2017, 11:49
Ma kahtlustan, et see firma on siiski omajagu raha sinna sisse pannud, et selline ravim üldse tekiks. Või sinu arvates on normaalne, et keegi kulutab miljoneid/miljardeid ravimi välja töötamiseks ja siis jagab seda tasuta? Kuskilt peab ju kasum ka tulema. Kui soovid tasuta jagatavat ravimit, loo MTÜ, leia inimesed, kes sinna oma raha suurel hulgal panustavad, palka selle eest teadlased ja ehk saate ka rvaimi, mida siis tasuta jagada.
K.K25. oktoober 2017, 13:31
Tegelikult on vähiravim juba ammu olemas. Ravimifirmad maksavad aga hiigelsummasid, et see müüki ei jõuaks-, milline kadu ju neile, inimene saab terveks, mitte ei osta igakuiselt hirmkalleid ravimeid.
nimi25. oktoober 2017, 16:47
üksühest universaalset vähiravimit ei saa olemas olla ega ka kunagi tekkida sest vähid on nii erinevad. Sa ei saa tolmuimejaga üheaegselt triikida, saia röstida ja lapsi kooli sõidutada..
Piinlik25. oktoober 2017, 16:58
Vähk on üldnimetus erinevatele haigustele. Ei ole ikka nii, et kopsuvähk ja munasarjavähk ja nahavähk jne on üks ja sama asi, aga erinevas keha piirkonnas.
2x25. oktoober 2017, 11:43
Ravimite väljatöötamine on aeganõudev töö.Töötajad tahavad ju palka saada, tuleb materjali osta,ruumide rendikulud, elekter jne.Ükskord pevad ju tehtud kuludele ka tulud peale hakkama jooksma.Kas aga esimesed ravimid peavad just sellise röögatu hinnaga olema on küsimus.See paneb rahava ebavõrdsesse olukorda. Oled rikas-saad abi, oled vaene-vaata kuidas ise endaga hakkama saad...
on lugeda olnud25. oktoober 2017, 14:29
et ka näiteks TÜ teadlased on erinevaid ravimeid välja töötanud...Ülikoolide töötajate palk on teadagi...
ema25. oktoober 2017, 11:07
Juba jälle kerjatakse rahva käest. Kus meie riik on, kes pidi ju igati laste eest hoolitsema. Ajab vihale, et riik ei võta vastutust lapse eest, kelle elu sõltub ravist. kas selle lapse vanemad ei maksa riigile makse, et nüüd, kus on oma lapse tervise eest vaja raha mängu panna, riik oma ressurssidest ei anna lapsele ravi jaoks raha. Mul ei oleks kahju lapsele raha annetada ja teeksin seda hea meelega, aga piinlik on lugeda, et meie, palju kiidetud riik, on mannetu oma riigi kodanike eest hoolitsema. Igasuguste külaliste vastuvõttudeks ja prallede pidamiseks on raha, aga ühe väikese õnnetu lapse raviks ei ole.
väga õige, kahjuks!!25. oktoober 2017, 11:36
lisaks on 80 miljonit ossinovsi kaotatud raha (lisaks veel kütuselt ulme summad, tegemata investeeringud ja loomata suur hulk töökohti, jne) riigi jaoks köömes aga oma inimeste jaoks ei leidu mingit raha. Sadu tuheandeid antakse mingite majandusjooksikute spordiprogrammiks aga oma lapsed ei saa sportida, sest vanematel pole raha. Ja siis ütleb printsess hernetera, et eestil on parim aeg. Vastik ametkond oma valedega ja võltsmoraaliga. Annaks ka raha kui riik näitaks eeskuju. Ja sellist riiki peaks ohu korral kaitsma, tänan ei, sellist riiki ei soovindud küll.
selline eesti riik oli meil peale taasiseseisvumist25. oktoober 2017, 11:42
aga nüüd on uus okupatsioon ja eesti juba paar aastat surnud. Hull lugu, et eestlaste endi hulgas on oma rahva, rahvuse häbenejaid ja lõhkujaid koos uuskommunistide sotsdemokraatidega.
see riik25. oktoober 2017, 11:38
oma sotsidest isandatega toetab vaid hälbeid ja haigusi, ped,endust ja ümberlõikamist, eesti rahva vihkamist ja maha tegemist (näiteks absurikujud saar, mikser jm sotsid)
Tegelikult25. oktoober 2017, 12:17
on kogu mäepealne ühesuguseid parasiite täis. Mõne nimi on sots, mõne nimi kesik, mõnel orav. Ka konservatiivid on ühe ja sama näitaja, parasiit, nime all. Vastasel juhul oleks üks neist parteidest noppinud kõik rahva hääled, avalikkustades viimse kui ühe korruptsioonikuriteo. Aga nad ei saa, sest müts on üle kõige, kõigil silmini.
Moderaator!25. oktoober 2017, 12:18
Oled ka mäepealsetega ühe mütsi all!
25. oktoober 2017, 15:35
President saigi sellega pukki, et lubas kõige nõrgemate eest seista.
Eino Taruk25. oktoober 2017, 15:56
Riik on valitute jaoks. Valdo Randpere ju kuges isegi riigikogu puldist homoabileud kaitseks Põhiseadust. Seda, et paragrahv 28 rikutakse iga päev ei julge isegi paadunud sotsid mainida...
aga26. oktoober 2017, 12:10
lauldakse ju jälle et maa tuleb täita lastega ,ikka tehakse uusi versioone jne ,aru ma ei taipa mis vanal viga oli?
see selleks aga väiketüdrukule jõudu paranemiseks lugesin et heade inimeste abiga ongi raha koos nii talle kui ka teistele lastele kes veel abi vajavad.Selleks ongi riigil rahvast vaja kes aitaks
Doc25. oktoober 2017, 11:03
Miks te ise ei ravi lapsel vähki.Kurkumat,kanepit ja Broccolit igast poest ju saada.Arste huvitab ainult raha mitte ravimine.
25. oktoober 2017, 13:39
Ise ka aru saad, kui suure puudega sa oled ja seda kapsa ega kurkumiga ei ravi! Ilmselt on siin meditsiin üldse võimetu!
.25. oktoober 2017, 21:10
nii suure puudega seda ikka aru ei saa, et ta on puudega!
g25. oktoober 2017, 14:47
See teema ei ole naljakoht, selle pisikese tüdruku elu sõltub sellest ravimist.
Kata25. oktoober 2017, 14:54
Need kõik mida sa siin kirjutad on abiks juurde. Ise rinnavähi läbi elanud. Kasutasin kiiritus ravi ajal võilille juures teed. Ei ajanud iiveldama. Nagu mu emal aastaid tagasi. Tema seda ei teadnud. Ja kurkumi panen ka toitudele lisaks. Maitsega tuli harjuda. Kui on juba liiga kaugele arenenud tuleb arste ka usaldada.
käbid pidavat ka aitama,25. oktoober 2017, 15:56
aga pole ju hambaid millega neid närida...
nimi25. oktoober 2017, 16:49
mingit pseudomeditsiini siin propageerida on täiesti kohatu.