Foto: PantherMedia / Scanpix
Õhtuleht.ee 5. november 2017 14:54
Teadlased on kirja pannud rea toitumisnippe, mis aitavad punnkõhust vabaneda ja saledat joont hoida nii naistel kui meestel.

1. Söö saia vürtsika kattega. Vürtsikas saiakate, kuhu on lisatud näiteks paprikat või tšillit, soodustab energia põletamist, vahendab Bild der Frau. Lisaks vähendab terav maitse söögiisu.

2. Söö piiniaseemneid. Need soodustavad koletsütokiniini ehk hormooni, mis saadab ajule signaali kõhu täissaamisest, teket. Ka on piiniaseemned oluliselt valgurikkamad, kui teised pähklid ja seemned.

3. Söö kõrge pektiinisisaldusega puuvilju. Näiteks õunu, pirne ja porgandeid. Kiudaine pektiin aitab kehast suhkruid ja rasvu välja viia.

4. Söö goji-marju. Need sisaldavad 18 erinevat aminohapet, mis on vajalikud lihasmassi hoidmiseks.

5. Joo keefiri. Selles on ohtralt kaltsiumi, see aine kiirendab rasvade lagndamist aga lausa 60% võrra.

6. Söö hapukurki. Selles on piimhappebaktereid, mis aitavad taastada heade-halbade bakterite tasakaalu soolestikus.