Hea nõu

TEADLASED SOOVITAVAD: Kuus tegevust, mis aitavad punnkõhust vabaneda (13)

Õhtuleht.ee, 5. november 2017 14:54
Foto: PantherMedia / Scanpix
Teadlased on kirja pannud rea toitumisnippe, mis aitavad punnkõhust vabaneda ja saledat joont hoida nii naistel kui meestel.

1. Söö saia vürtsika kattega. Vürtsikas saiakate, kuhu on lisatud näiteks paprikat või tšillit, soodustab energia põletamist, vahendab Bild der Frau. Lisaks vähendab terav maitse söögiisu.

2. Söö piiniaseemneid. Need soodustavad koletsütokiniini ehk hormooni, mis saadab ajule signaali kõhu täissaamisest, teket. Ka on piiniaseemned oluliselt valgurikkamad, kui teised pähklid ja seemned.

3. Söö kõrge pektiinisisaldusega puuvilju. Näiteks õunu, pirne ja porgandeid. Kiudaine pektiin aitab kehast suhkruid ja rasvu välja viia.

4. Söö goji-marju. Need sisaldavad 18 erinevat aminohapet, mis on vajalikud lihasmassi hoidmiseks.

5. Joo keefiri. Selles on ohtralt kaltsiumi, see aine kiirendab rasvade lagndamist aga lausa 60% võrra.

6. Söö hapukurki. Selles on piimhappebaktereid, mis aitavad taastada heade-halbade bakterite tasakaalu soolestikus.

Samal teemal

30.10.2017
PÕLETAME PEKKI: miks raiskab treeningul aega rasvapõletustsoon – ning kuidas on mõistlik trenni teha?
27.09.2017
Tomat on kaalulangetajate unistuste vili!
05.09.2017
DIETOLOOGID SOOVITAVAD: üheksa salanippi ülekilode seljatamiseks
25.08.2017
Kaheksa toitu, mis aitavad sul lihtsa vaevaga vormi saada