Hea nõu

Seitse tegevust hommikuks, mis aitavad unistuste kaalule lähemale (1)

Õhtuleht.ee, 22. november 2017, 09:45
Uuringud näitavad, et hommikul keha päikesega turgutades võid kaotada kilosid.Foto: Vida Press
Mida teha hommikuti, et eelolev päev oleks energiline ja tervislik ning unistus kilosid kaotada täituks?

1. Tervita hommikul päikest. Uuringud näitavad, et hommikul keha päikesega turgutades võid kaotada kilosid, kirjutab Women´s Health.

2. Maga sisse. Inimesed, kes magavad korralikult ja lubavad vahel enesele ka veidi pikemat und söövad vähem ja tunnevad harvem väljakannatamatuid rämpstoiduisusid. 

Samal teemal

3. Saavuta teadvelolek (mindfulness). Kui teadvustad, mida sööd, saad ka tunded ja isud kontrolli alla.

4. Pane keha tööle. Autoga tööle minek võib olla ju mugav, aga võib vöökohale lisanduvate sentimeetritega jälje jätta. Vali parem ratas, ühistranspot või võta aega ja jaluta tööle.

5. Vali kõrge valgusisaldusega toit. Hommikusöök on kilode kadumisel väga oluline. Veelgi olulisem on aga see, et mida sa sööd. Vaata, et su hommikusöök sisaldaks tervislikus koguses proteiini. See tekitab pikemaks ajaks täiskõhutunde ja sa ei tunne enne lõunasööki nälga. Uurimuste järgi aitab proteiinirikas hommikusöök vähendada ka lõunasöögil tarbitavate kalorite hulka.

6. Tee trenni ja higista. Hommikul on trenn intensiivsem ja pärast seda häirivad fotod maitsvatest toitudest palju vähem ning sul on võimalik nii mõnelegi ahvatlusele ei öelda.

7. Paki snäkid päevaks kaasa. Päeval aitab valede valikute tegemist vältida see, kui pakid endale terveks päevaks kaasa tervislikud vahepalad.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee