Meeled

Neli nippi, mis aitavad kohe pärast ärkamist head tuju saavutada (4)

Õhtuleht.ee, 22. november 2017, 17:20
Foto: PantherMedia / Scanpix
Neid, kes hommikul särava ja rõõmsana voodist tõusevad, on väga vähe. Kuid hommikuse rõõmu nimel tasub pingutada, sest just ärkamisaegne aeg määrab ära ka kogu ülejäänud päeva tuju.

Sestap soovitab portaal Well and Good muuta oma hommikusi harjumusi - siin väljatoodud tõstavad kiirelt tuju, annavad päevale hea stardi ning muudavad ka kogu ellusuhtumist positiivsemaks.

Ja kui kõki nippe korraga ellu viia ei jõua, alusta ükshaaval...

Ära näpi telefoni. Ära hakka hommikul esimese asjana telefoni näppima. Vaata hoopis tõusvat päikest, paita kallimat või lemmiklooma või kirjuta päevikut - need tegevused aitavad sul kõik vaimset tasakaalu ja rahulolu saavutada.

Joo midagi tervislikku. Soovitus hommikuti sidrunivett juua on seega igati omal kohal - see aitab veresuhkurt tasakaalustada ning on kasuks ka seedimisele.

Tee voodi ära. Voodi ärategemine sümboliseerib uue päeva alustamist ning pikemas plaanis mõjub see vaimsele olemisele hästi. Lisaks rahustab korras tuba sind ka alateadlikult.

Süüta lõhnaküünal. Mõnusa lõhnaga küünal mõnub aroomiteraapiliselt ning aitab sul hommikust vaikust ja rahu veel enam nautida.

Samal teemal

19. november 2017, 10:00
Oluline põhjus, miks sa KAALUS alla ei võta
30. oktoober 2017, 09:53
Hommikuujumine vs. õhtuujumine
19. oktoober 2017, 12:05
Kaheksa tegevust, mis põletavad kõhurasva särinal
24. august 2017, 17:00
Mis kell oleks oma tervise nimel kõige mõistlikum magama minna?