Treenimine

Kuidas pärast trenni näljatunnet vähendada? 

Ohtuleht.ee, 18. detsember 2017, 16:34
Joo vett! Siis ei saada aju kehale näljasignaale!Foto: PantherMedia / Scanpix
Kui kulutad hulga kaloreid, on loomulik, et nälg tuleb peale. Kuidas seda aga pärast trenni taltsutada, et rassimist mitte tühja raisata?

Daily Mail annab nõu.

Joo piisavalt vett! Joomine on trenni tegemise juures üks olulisemaid asju. Kui oled janus, võib keha saata signaali, nagu oleksid näljane. Joo vett nii trennis kui pärast seda.

Tee kõrge intensiivusega trenni. Erinevalt madala intensiivsusega trennist vähendab kõrge intensiivsusega trenn söögiisu. Soovitatav on midagi proteiini- ja süsivesikurikast süüa umbes pool tundi pärast trenni. Ja trenni võiks üldse teha pärast õhtusööki.

Mõtle trenn enda jaoks läbi. Näiteks sea endale eesmärgid, mida trennis saavutada soovid. Ja pane endale ka pärast trenni söödav valmis.

Joo eriti hoolega, kui teed jõutrenni. Musklite treenimine ajab su näljaseks, seega jälgi, et sa end janusse ei jäta!

Samal teemal

20. detsember 2017, 13:05
Kas sa tead, kuidas treenimine su elu paremaks muudab?
26. november 2017, 10:00
Mida peaksid just NAISED sööma?
14. november 2017, 09:00
Millist tüüpi TOITUJA oled sina?
7. november 2017, 10:14
NÄPUD EEMALE: kuus hommikusööki, millest tuleb oma tervise nimel loobuda