Treenimine

TREENER SOOVITAB: kolm asja, mis aitavad su paremasse vormi 

Ohtuleht.ee, 10. jaanuar 2018, 10:47
Foto: Panthermedia
Enne personaaltreeneri abi katsetamist püüa ise end jõustada - kui su soov paremasse vormi saada on raudkindel, saad abi siin kirjasolevast kolmest soovitusest.

* Pane eesmärgid paika ja tee märkmeid. Esmalt tee endale selgeks, millised on su eesmärgid, vahendab Health kogenud treenerite soovitusi. Pikemate plaanide kõrval mõtle ka lühiajalistele tegevustele, näiteks, et pead nädalas kolm korda jooksmas käima. Koosta endale päevaplaan, kus on treeningud kirjas, pane telefon endale märku andma ning iga treeningu kohta tee ka märkmeid.

* Kontrolli keha. Kui soovid ideaalsesse vormi saada, pead ka oma keha kontrollima. Tee endast trennis pilte ja vaata, millised kehaosad nõiavad lihvimist või asendi seadmist. Hoia selg sirge ja kõhulihased tugevad.

* Motiveeri end. Kuna ise endale treener olles sõltud sa vaid iseendast, mõtle endale motiveerivaid ütlusi ja korda neid pidevalt.

Samal teemal

14. aprill 2019, 20:55
Seitse toitumisnippi, mis aitavad kõhulihased vormi saada
11. jaanuar 2018, 09:00
Pane oma uue aasta lubadused kestma!
10. jaanuar 2018, 08:44
7 põhjust, miks trennist viilitakse... ja LAHENDUSED!
1. jaanuar 2018, 10:00
Vii tujukus TRENNI ravile!

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee