Treenimine

JÕUSAALIHUNTIDELE: seitse toitu, mis soodustavad lihasmassi suurenemist (3)

Ohtuleht.ee, 25. jaanuar 2018, 11:30
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kui rassid jõusaalis eesmärgiga lihaseid kasvatada, ära unusta ka toitumist - on terve hulk toiduaineid, mis regulaarsetel treenijatel aitavad lihasmassi suurendada.

Munad, ükskõik millises vormis on head valgu-, rasva- ja vitamiiniallikad, kirjutab CheatSheet.

Kodujuust annab suure koguse valku ilma üleliigsete kaloriteta.

Kaerahelbepuder sisaldab vajaliku hulga süsivesikuid ja ka valke, andes nii jõusaalis rassimiseks vajaliku energia.

Kana on kõrge valgusisusaldusega, kuid rasva ja süsivesikuid on kanalihas vähe. Ideaalne neile, kes lihaseid kasvatada soovivad!

Lõhe sisaldab lisaks kõigile vajalikele oomega-3-rasvhapetele ka palju valke.

Köögiviljad annavad organismile vitamiine ja kiudaineid, mis aitavad seedesüsteemil laitmatult töös püsida. Samas on ka toite, kus on taimsete valkude osakaal üsna kõrge, sellised on näiteks brokoli, kaunviljad ja spinat.

Oad sisaldavad nii kiudaineid kui valke. Samuti - lihasekasvatajaile ideaalne valik toidulauale!

Samal teemal

23. jaanuar 2018, 11:00
Kellele pakkuda valgupulbrit?
19. jaanuar 2018, 13:00
Kui piirad oma toitumist, hoia VITAMIINIDEL silm peal!
23. detsember 2017, 09:00
Mis vahe on KALORIL ja kaloril?
16. november 2017, 10:46
TANGI LIHASTELE KÜTUST: 5 kõige paremat trennieelset snäkki

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee