Foto: PantherMedia/Scanpix
Ohtuleht.ee 25. jaanuar 2018 15:00
Kõiki ei ahvatle spordisaalis rassimine, kuid looduses jalutamine on meelepärane enamikule. Kuid kõndimistki on võimalik oma vormi hoidmiseks tööle rakendada. Allolevad viis nõksu aitavad sellest tegevusest maksimumi võtta ja rohkem kaloreid kulutada.

1. Kui kõnnid, pane ka käed liikuma, soovitab veebikülg Prevention.

2. Pane kõrvaklapid pähe. Su lemmikmuusika aitab sul hoogsamalt käia, see aga aitab rohkem kaloreid kulutada. Tõenäoliselt liigud sa muusika saatel ka kauem.

3. Mine mäele jalutama. Mäest üles rühkimine kulutab 60% rohkem kaloreid.

4. Kanna endaga kaasas külma vett. Kui vahepeal vett jood, kustutad janu, pakud kehale jahutust ja jaksad rohkem. Nii saab keha rohkem kaloreid kulutada.

5. Võta kasutusele intervalltreeningu põhimõtted. See tähendab, et jaluta viis minutit rahulikult, siis tee kümme minutit kiirkõndi ja siis laste jälle pulsil rahuneda ja kõnni rahulikus tempos.