Hea nõu

Viis tegevust pärastlõunaks, mis aitavad kaalu langetada 

Ohtuleht.ee, 14. veebruar 2018 14:55
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kui soovid kaalu langetada, ära unusta tõsiste ümberkorralduste kõrval oma elus ka väikeseid asju. Kui harjutad need viis tegevust oma elu pärastlõunatesse, on kaal kiirem langema.

* Ära eira näljatunnet. Sageli on tööl kiire ja napib aega korralikuks söögiks. Ja kui siis aeg tekib, võiks terve elevandi korraga nahka pista. Väldi selliseid olukordi, söö õigel ajal, soovitab Women´s Health.

* Ära söö valedel põhjustel. Sa ei pea iga kord sööma, kui söök on läheduses. Ka väikesed ampsud annavad liiga palju kaloreid.

* Ära unusta liikuda. See tähendab, et liikuma pead ka treeningsaalist väljaspool. Terve päev istumist nullib kõik su pingutused kaalulangetamise teel.

* Ära unusta juua. Ka väike veepuudus võib põhjustada näljatunnet. Ertiti just pärastlõunal hoia vesi enda läheduses ja rüüpa seda aeg-ajalt. Nii püsib ainevahetus töös ning soov näksida väiksem.

* Ära unusta intervalltreeningut. Just pärastlõunal on kasulik teha kõrge intensiivsusega intervalltreeningut, see parandab rasva- ja kaloripõletuse protsessi kuni 24 tunniks. 

Samal teemal

28.11.2018
Kaks kavalat nõksu, mis muudavad treeningud veel tõhusamaks
23.02.2018
Kuus toitu, mis hoiavad ka külmal ajal ainevahetuse töös
15.01.2018
Milline on sinu KEHATÜÜP?
28.11.2017
Saavuta soovitud VORM lähtuvalt KEHATÜÜBIST!