Terviseuudised

Aasta arst Karmen Joller kritiseerib Lätti sõitjaid: ma näen pea iga päev, mida alkohol inimestega teeb (260)

LISA KOMMENTAAR

Andrea Martin7. veebruar 2022, 18:06
Kiireim ja lihtsaim viis endise väljavalitu, naise või abikaasa viivituseta 12 tunni jooksul tagasi saada. Nad armastame ja austame teid Dr Sacre, ta on suurepärane loitsujuht, ta tõi tagasi mu endise kallima, kes minust lahku läks 8 kuud tagasi, nüüd armastame ja austame üksteist üle kõige maailmas, võtke ühendust dr Sacre'iga e-posti aadressil [email protected] või WhatsApp või helistage talle numbril +2349076034359, kui igatsete oma väljavalitu Andrea Martin
Argo.27. veebruar 2018, 22:19
Selline arst kes ei oska kuulata, ei vääri kindlasti aasta arsti tiitli. Mismoodi ta patsiente ravib?
Et sul ei valuta mitte kõht vaid selg, ja seda ravimegi.... või mis?
Aga "maksud sõidavad" analoog alkofoobide moodi: Kes läheb tartusse on kurjategija, seal on ju suuuur vangla...
jook27. veebruar 2018, 19:48
Küsimus aasta arstile.Kas enne Lätis käimist ei teinud alkohol inimesega midagi.
Teine küsimus27. veebruar 2018, 21:01
kas arst tunneb oma praktikas selliseid joodikuid, kes sõidavad autoga?Nt.meie poe juures passivad joodikud ei ole iial kained, neil ei ole juhiluba ega ka autot.Küll on politsei ühele trahvi teinud purjuspäi jalgrattaga sõitmise eest.
alkohol27. veebruar 2018, 16:39
djaval27. veebruar 2018, 18:29
raha mõjub sarnaselt aga hullemini
Hahaa 27. veebruar 2018, 16:22
Mõni juhm veel usub, et hooliv valitsus tõstis alkoholi aktsiisi, eesmärgiga alkoholi tarbimist piirata. Kahjuks on see lausvale. Igatahes oodatud maksulaekumised vähemalt seda tarbimise kukkumise optimismi ei kajastanud millegipärast.
No27. veebruar 2018, 15:22
Joller sai sp perearsti tiitli ,et ta on Luiiza Värgi perearst äkki .
tädi vassib27. veebruar 2018, 14:58
Lätis käivad alkoholi ostmas ennekõike majanduslikult mõtlevad inimesed. Eelkõike need kes saavad endaga hästi hakkama ja kellele pole alkohol neid probleeme põhjustanud mida arstitädi väidetavalt iga päev näeb.
piinlik avaldus küll27. veebruar 2018, 14:49
Nagu kallim hind muudaks alkoholi tervisele kasulikumaks. Arstilt ikka päris rumal etteaste.
Ä27. veebruar 2018, 14:44
Lp. arsti proua, sa tee ikka kõigepealt endale selgeks, miks sinna sõideti. Aga näha, et kuulad igat kuulu- külajuttu, eks see peegeldab sind ennast missugune oled!
Ja nii ongi27. veebruar 2018, 14:29
Nagu midagi arstide kohta kirjutad nii kommentaar kaob.
AA27. veebruar 2018, 13:02
Aga kui nii hirmus kahjulik on, siis peaks ju täiesti ära keelama nagu on keelatud igasugused taimsed droogid ja seened. Ikka siis keegi riisub praegu kehtivast korrast tulenevalt korraliku koore. Kes siis? Ja nähvitsad klähvivad truualamlikult - pudeneb ju neilegi. Kahepalgelised tegelased! Oo- jaa - hirmsat kahju teeb!
Kõik ei ostnud sealt Lätist alkot ju!27. veebruar 2018, 12:54
https://tervist24.ohtuleht.ee/861542/koik-koos-latti-korraldajad-kaebasid-aktuaalse-kaamera-eksitava...
„Kõik koos Lätti“ korraldaja Taavi Leppik pole aga „Aktuaalses kaameras“ kõlanuga sugugi nõus, süüdistades uudistesaadet suisa valetamises. „Piiri äärde jäi maha umbes sadakond ja piirilt tuli üle ligemale 700 autot. Seega on väide, et kõik jäid (Ikla – toim) alkoholipoodi, väga vale,“ rääkis Leppik. „Sooviks, et „Aktuaalne kaamera“ avaldaks korrektset infot, mitte ei üritaks solkida ürituse põhikontseptsiooni, mis ei olnud üldsegi alkoralli.“
Mati27. veebruar 2018, 12:32
Alkohoolikul ja lihtsalt nädalalõpul väikest napsu lubaval inimesel on ikka vahe. See on nagu öö ja päev. Padu alkohoolikud Lätis ei käi. Nendel puuduvad selleks võimalused. Muidugi juhtub Lätti ka selliseid aga neid on siiski vähe. Tembeldada kõiki Lätis ostlejaid alkohoolikuteks on ka vägivaldne liialdus.
Maša27. veebruar 2018, 13:42
Imestasin, et probleeme mindi Lätti lahendama. Aga kui vaatasin kuuuurijat siis ei näinud mingit joomist ja laaberdamist. Üritus läks kenasti korda.
Uuno27. veebruar 2018, 12:30
kas eesti alkohol ei tee seda?
COBRA27. veebruar 2018, 12:16
Asi ei olnud ju selles ,et mindi üldse alkoholi ostma-kaugel sellest. Seal põllul ei olnud ühtegi alkopoodi. Asi on maksupoliitikas. Lihtne näide. Kui kallineb kütus siis kallineb ju vedu ja tootmine,ühistranspordi kulu ja pileti hinnad. Kui kokku arvutada igapäevased tarbimise kogused mis on kallinenud siis tuleb välja, et sama hinnaga on veel ainult õhk.
To 12:1627. veebruar 2018, 12:20
Miks te siis kütust ei toonud? Kanistrite viisi kütusega sealt küll keegi ei tulnud!
ahnii27. veebruar 2018, 12:40
Kütus küll, aga antud meeleavaldus oli siiski konkreetselt alkoholi aktsiisi vastu suunatud. Jah kui kütus kallineb tekitab see tõesti ka paljude teiste hindade tõusu. Aga kui alkohol kallineb, siis huvitav oleks teada millis doominoeffekti see küll tekitaks?! Kas ehks COBRA seletaks meile, et ka "lihtrahvas" aru saaks. IDIOOTSUS! Alko pole esmatarbekaup milleta ei saa PUNKT!
Argo. räägi enda eest.27. veebruar 2018, 22:24
Kes sa oled et otsustad mis on teistele õige ja mis mitte?
Loe artikleid selle aktsiooni kohta, isegi "peavoolu meedias" öeldi et see on AKTSIISIDE TÕUSU vastu aga mitte alko hinna tõusu vastu.
pets27. veebruar 2018, 12:12
kommid aga kuulutust ei näe haige värk
jannu27. veebruar 2018, 12:10
Ajaloo huviline27. veebruar 2018, 12:01
ajaloost tuleks õppust võtta. Mitte kunagi ei olnud USA rahvas nii alkoholilembene ning janune, kui 20-ndatee aastate keeluseaduse aegu. Ja sama täheldati ka Soomes ning Rootsiski. Üõrandaalune alkoäri õilmitses ning igasugu vahendaja kühveldsid raha kokku. Ja tavainimene muudkui kaanis, sest keelatud vili on teatavasti eriti magus ning ahvatlev.
!!!27. veebruar 2018, 11:57
See liigtarbimine on suuresti meie valitsuse mõtlematu alkoholiitika tulemus. Hinnad on maksutulude lootuses taevasse kruvitud. aga ega elus 2 x 2 ei võrdu mitte sugugi alti neljaga! Inimene vaatab ikka, kus ja kuidas odavam ja kaulikum tuleks. ja Lätist tassitakse nii odavamat alkoholi, mootorikütust ning isegi toitu! Maksuraha lähevad Lätti! Riik olevat mullu kaotanud kokku kuni 100 miljonit eurot maksuraha. See on kena kopikas isegi riigi jaoks.
On selge, et kui Võrulane või Valga elanik võib Lätti minna ka 1-2 pudelit tooma, siis tartlane või viljandlane nii ei tee - transpordikulu neelaks kokku hoitud raha ära. Tema ostab ikka kastitäie korraga. Ja Põhja-Eestist , 200-250 km. kauguselt tuleb juba päris kõvasti kokku osta, et sõit end ära tasuks ja tulu tooks. Kuuldavati võetakse kas täiskasvanud poeg, tütar või jotast naabrimees punti, et võiks topeltportsu välja osta ja ära tuua, mida euroseadused meile lubavad. (10 liitrit kanget alkoholi, 90 liitrit veini, 110 liitrit õlut ja 20 liitrit muid alkohole 1 inimese kohta) See tuleb põhjaeestlase puhul siis korrutada juba 2-3-ga. Ja on selge, et kui keldris ootab pool tonni mitmesugust alkoholi, siis on ka see tipsutamine märksa sagedasem kui oleks olnud muidu. Kiusatus olń käeulatuses.
Vaata27. veebruar 2018, 12:20
Alkohol on tarkade inimeste jook. Kui see on liialt odav, ei oska enam rumalam seltskond piiri pidada ja seda peab tegema keegi teine.
to vaata27. veebruar 2018, 13:38
Alkohol peaks olema sama hinnaga nagu naabritelgi. Või vaid üsna veidike kallim, nii mujale ostureisile minek end ära ei tasuks. Ja parem joogu nad omaenda ikka "odavat viina" ja jätku maksurahad oma riiki, kui et nad need naabitele tassivad.
Muidugi, kõige targem asi on muidugi arukas degusteerimine, mitte aga lausjoomine. Kuid see eeldab juba mõningast kultuuritaset, kasvatust ning enesekontrolli.
Minul näiteks on baarikapp mitmesugust alkoholi täis, sealhulgas ka üsna kalleid ning haruldasi marke. Neist paljud pudelid on seal seisnud juba tosin aastat või mõni enamgi veel. Ja on karta, et minu senise tarbimise tempo juures jagub neid kogu eluajaks või kogunisti veel minu peielaualegi. Alkoholi hind mind suurt ei k e p i, sest minu väljaminekud moodustavad vaid paar pudelit aastas. Ning suurem osa kapissust on hoopiski kingitused kas tähtpäevadeks või kusagilt eksootiliselt maalt tuttavate poolt kaasa toodud suveniirid.
Aasta arst27. veebruar 2018, 11:52
ei saa aru, et rumala aktsiisipoliitika tõttu läheb sadu miljoneid eurosid välismaale, mille tulemusel ei jätku raha inimeste raviks, samuti lapsed saavad kergesti alkoholi, kuna kodus on alkolaod. Aga mida naisterahva ajust ikka loota, iga kingsepp jäägu oma liistude juurde.
To Aasta arst27. veebruar 2018, 12:22
Raha ei jätku, sest purjakil juhid põhjustavad avariisid ja ravivad oma maksa. Alkoholi saavad lapsed just kergemini kätte kui see kodumaal odavam on, sest ega iga vanem lätis alkoholi ostmas ei käi.
tädi karmen27. veebruar 2018, 11:33
soovib ministrilt tähelepanu ehk ka ordenit eesti edendamise eest)))
rumalad27. veebruar 2018, 11:32
näevad protestiaktsioonis vaid alko ostmist. See on rumalus.
Alkot saab osta sealt igal ajal, 24.02 oli see protest riigivaenuliku maksusüsteemi vastu. Aga no kui tahetakse sildistada, siis sildistatakse, järelikult on ta sots.
To rumalad27. veebruar 2018, 12:23
Muidugi, tulihingelised aktsiisi pärast muretsejate üllas eesmärk protestida. Protestimise märgiks tarbitakse hiljem see ostetud jook ka peo käigus ära, ka noh protesti märgiks.
Olev27. veebruar 2018, 11:13
Nüüd tuleb välja, et ei tohi enam Lätti minna. Kedagi ei huvita, kas lähed sinna töö asjus või kasvõi Positivusele. Niikui oma jala Lätti tõstad, oled automaatselt alkoturist.
...27. veebruar 2018, 11:33
Mõttetegevus on raske asi, aga võiks ju püüda tasapisi pihta hakata.
Roman27. veebruar 2018, 11:49
Saan aru, et sulle meeldib passiivagressiivne olla, aga ole palun järgmine kord otsesem.
Rix27. veebruar 2018, 11:12
Alkohol ei tee küll inimesega midagi. Mul pudel nurgas vahib vastu ei ole siiani midagi teinud
arst soovitas27. veebruar 2018, 11:53
väikese napsu võtta tervise heaks.
Karsklane27. veebruar 2018, 11:10
Ma ei joo ja ei suitseta aga sellistel üritustel käin ikka kui vähegi mahti on.
No küll trollid27. veebruar 2018, 11:09
Kiunuvad:) Pidage vahet ka ja jooge morssi. Ei tule teie õpetama siin eesti rahvast elama. Ravige oma arunatukest Jolleri juures!
Tinavalaja27. veebruar 2018, 10:56
Kellegile peab tiitleid jagama.
kurb kui 27. veebruar 2018, 11:08
aasta arsti tiitel on läinud inimesele kes ei oska lugeda või siis aru saada mida kirjutatuga öeldi. Kas tasub ikka artiklit kirjutada ainult AK uudise või ajakirjanduses ilmunud pealkirjade baasilt?
To kurb kui27. veebruar 2018, 12:25
Aga vaata pilte mis räägivad enda eest. Kuidas ei ole asi alkoholis kui seda kastide viisi osteti? Ära tule kägu ajama, et nendel see aktsiisimure põhiline oli! Oleks piimal aktsiis poleks neist vist ühtegi protestimas!
ja veel27. veebruar 2018, 11:16
aasta arst võiks meenutada talongide aega (kui ise ei mäleta küsigu mäletajatelt). Kõik karsklased ostsid oma talongiviina välja, kõik mittesuitsetajad ostsid oma talongisuitsud välja, seepe kogunes koju aastavaru jne. Sama toimub ka praegu. Mina ei ole alkoholitarbija, vast korra või paar pits või pokaal miskit. Aga kui Lätti satun ikka ostan selle pudelikese sealt, et saaks selle pitsikese korra aastas valada. Kiusu pärast. Vot nii! Ja nii teevad sajad inimesed, ostavad alkot sest nad on nagunii millegipärast (eterniidi näiteks) Lätis. Enne poleks ostnud ja poleks ka joonud, nüüd aga küll ja ära joomata ei jää see napsuke kohe kindlasti. Nii, et meie alkoholiaktsiis teeb karuteene nii maksude laekumises kui alkoholi tarbimises.
reku27. veebruar 2018, 10:42
Huvitav, et aasta arst ei näe, mida teeb alatoitlustus lastele ja vaesemale inimgrupile. Ah jaa.... ei saa ju kritiseeride seda, kes andis aasta arsti tiitli.
just 27. veebruar 2018, 13:06
sööksin iga päev odavamaid puu- ja köögivilju, eriti just kohalikke. Ja söön ka. Aga võiks rohkem. TAI soovitab 5-7 portsjonit päevas. Spargel- ja lillkapsas, brokoli jm on aga kallid, laske käibemaks põhitoitudelt madalamaks, umbe maks 5%, mitte 20%, nagu praegu, siis oleksin nõus ka sellega, et alko maksab nt veel 10korda rohkem. Oma varbamäärimisviina jaksa(ksi)n ikka osta... Arstina võiksite võidelda toiduainete käibemaksu alandamise eest!
Muuni Kari27. veebruar 2018, 10:28
Kas lugupeetud tohtriproua ei saanud aru,et alkoholiga polnud siin midagi pistmist või pandi jäjje ajakirjanduse poolt sõnad suhu ,et tõelist probleemi ignoreerida.
naisuke27. veebruar 2018, 10:30
paljud arstid ei saagi tavaelust aru!
To 10:4127. veebruar 2018, 12:26
Ajakirjanikud ju ise olid kohal ja nägid kus käidi ja mida osteti!
ccccp27. veebruar 2018, 10:24
Alkohol on inimkonnaga alati kaasas käinud. Kui lugupeetud arst arvab, et üks hurjutav artikkel meedias, maksusüsteemi muutmine või keelamine selle aastatuhandeid kestnud järjepidevuse olematuks teeb eksitab rängalt. Kui enne ravisime oma joodikute maksasid omaenda akstiisist laekunud rahaga siis täna ravime Läti alkohoolikuid ning omade jaoks on vaja raha ikka leida. Seega väga ebaõnnestunud avaldust seltsimees meditsiinitöötajalt.
To 10:2427. veebruar 2018, 12:27
Miks peab alkohoolikutele järgi andma? Kui viinahimu nii suur, ei peagi see lihtsasti kättesaadav olema. Alkohol on kuri asi nende seas kes seda arutult tarbivad.
Lii27. veebruar 2018, 10:24
Seal põllupeal polnud ju alkoholipooodi, kus kõik näevad, et kogu see rahvas alkopoes ära käis. Võibolla kaugemalt tulijad tõesti pärast käisid ära, lõunaeeslane saab igal ajal minna.
Kui oleks saanud osaleda, siis juba sellepärast, et ootan 3 aastat operatsiooniaega, kuna riik ei rahasta haigekassat piisavalt ja haigekassal raha napib. Pole ime, et napib, kui raha tuulde lastakse. Tohutu klaashoone ERM, kus käidki kord elus ära, rohkem asja pole.
Haigeid lapsi ja loomi toetab oma rahvas, riigiisad ei anneta sentigi oma taskust, äkki jäävad veel vaeseks ka.
Loodan, et nautisite seal ERMis oma hirmkalleid jooke ja söökening seda ''üliasjalikku" odava eelarvega etendust
To Lii27. veebruar 2018, 12:28
Mis sa arvad, palju nende alkohoolikute ravimiseks ka kulub?
Kahepalgelisusest27. veebruar 2018, 10:21
Võtke ometi teatavaks, et see aktsoon ei olnud alkoreis vaid protest millegi enama vastu!
Arst võiks parem aga uurida, miks omaaegse laialdaste nõudmistega arstide streigi nõudmised kitsendati üksnes palganõudmisele!?
To 10:2127. veebruar 2018, 12:29
Protestisid kõikide aktsiiside vastu, aga hunnikute viisi osteti kokku vaid alkoholi, mitte tarbekaupu ega kütust. Kui see aktsiis oleks millelgi muul poleks keegi protestinud.
töötaja27. veebruar 2018, 10:19
Selline arst on süsteemile väga kasulik- süsteem ütleb hopp .. ja Joller küsib :mida arvama pean.
Umbusaldaja227. veebruar 2018, 10:27
Ei usu samuti ühtegi agitaatorit ega klakööri!
aga27. veebruar 2018, 11:17
jann27. veebruar 2018, 10:17
tundub et see asrt on ikka pika juhtmega kui ei saanud aru miks inimesed lätti sõitsid.Ja lätis ei käida ammu enam ainult alkoholi järgi
Mõistmatu27. veebruar 2018, 10:16
Tuleb väljendada, et tervist ei kahjusta mitte alkohol, vaid madal aktsiis.
jannu27. veebruar 2018, 10:10
Jolleri Jolleraa ka pudrumulgu lahti teind
kodanik27. veebruar 2018, 10:08
mina ei joo,ja probleem polnudki ainult alkoholis,kuna elan maal siis,sellest aastast enam mu laps lasteaias,ei käi,kuna bensiini läheb mul nüüd 50 euro eest rohkem,ja valda ma kerjama ei lähe
vanem mees ladaga 27. veebruar 2018, 10:00
kui ma 10ne tonni eest töövõimet jalututel ja pimedatel kuus hindan võiks ka viltu hakata lätis käiatele vaatama.muidugi ma ei rahulduks siis ka enam 10ga sest väljalüps peab suurenema ja mina tahan 15. mina pean saama sest mina olen võrdne.
saadakse27. veebruar 2018, 09:58
valesti aru
see sõit oli protest maksude ladumise pärast rahva õlule, välisinvestorid ehk saamamehed ei maksa miskit
ja siis imestavad miks rahvas ära läheb
need uuseestlased ei tööta omal maal ja siin ammugi mitte
Kas,27. veebruar 2018, 10:04
Joller eile Lusti saadet vaatas?
süüdi on vale27. veebruar 2018, 09:50
valitsus, raharöövlid pukis, rahva vihkajad võtame maha.
kes järmiseks sõna võtab asjast mida ta ei tea27. veebruar 2018, 09:47
aasta arst on ju valetaja või kellegi suuvooder
Naeruväärne27. veebruar 2018, 10:01
Kuidas Lätis käijad tunnevad nüüd ennast rängalt solvatuna. Käisite, tegite oma protesti, olge siis rahul. Mis teil siin nüüd häda on??? Kas alaväärsustunne, et te polegi rahvuskangelased? Järelikult vist aktsioon ei täitnud oma eesmärk, et nüüd on vaja karskeid eestlasi süüdistada.
saa27. veebruar 2018, 11:18
kaineks! Pidu sai juba otsa, töönädal algas eile.
mai27. veebruar 2018, 11:21
see aktsioone ei olnud alkoreis vaid protest maksude tõstmise vastu ja ka nende inimeste toetuseks kes on kaotanud oma töökohad seoses aktsiiside tõusuga. Mõtle natukene suuremalt
No27. veebruar 2018, 11:36
Ei olnud alkoreis, lihtsalt mindi viinapoodi ja laoti autod kraami täis.
To mai27. veebruar 2018, 12:32
Kas nad maksude vastu protestimiseks kütust ei ostnud? Huvtav miks?
:)27. veebruar 2018, 09:47
Kunagi üritas Gorba ka Venemaal kuiva seadust kus tuli mäsu . Paistab mentaliteet vene ajast jäänud viin paneb inimesed jooksma ainult . Rääkigu mis nad tahavad et kõigi vastu oli poleks viina saand poleks läinud keegi pildid ja videod räägivad enda eest .
kuhu edasi27. veebruar 2018, 09:41
dessant õnnestus, Läti alistus vastupanuta, Soome on vaikselt enne juba meie
maksupoliitika27. veebruar 2018, 09:29
solgiti juba reformi poolt ära, sest igaaastane tulumaksu vähendamine ei anna tavainimesele midagi. Küll aga vähendab riigi kogu maksuraha ja see toob kaasa uue kaudsete maksude tõstmise. Ja miks tuli ja jäi käibemaksu tõus masu ajal? Pidi olema ajutine? Toiduainete käibemaks on meil liiga suur. Ja kui vaadata riigi toimetusi tervikuna siis torkab silma sarilaristamine. Summad pole alati teab mis suured aga aasta jooksul kirjutatakse üllatavalt palju maksumaksja raha lihtsalt korstnasse. Euroraha kastatakse kummaliselt, mõttetud rajatised kohtades kus inimesi elab praegugi vähe ja kunagi kas sedagi. Vaesevõitu riik peaks elama ikka oma rahadest, mitee mujalt "kingitud" raha arvelt. oleks nagu praktilisem ja ka ausam. Sea suu sekki mööda, nii kõlab rahvatarkus.
aasta27. veebruar 2018, 09:24
arst pole vist teravaim pliiats
õppisin ka kunagi TRÜ-s ravi27. veebruar 2018, 10:04
Mul olid mõned kursaõekesed, kes ei suutnud gram vigadeta isegi kirjutada.
Mis praeguseks? 105-st on kümmekond ausad perearstid, paarkümmend Soomes või Rootsis (kusjuures, urgastes nagu Malmö) jewrorubla orjamas, kümmekond on nn teadlased, 30-40 rahaahned soolapuhujad, ülejäänud üldse teadmata riikidesse kadunud.
Reaalset kasu on Eestile ainult esimeset (aatelisest!) kümnest.
Kae perra!27. veebruar 2018, 09:24
Lgp. Joller vaata mis aktsiis Teiega teinud on-aru ma ei mõtle!
Miks on nii27. veebruar 2018, 09:22
..et üks tunnustus paneb kohe rattad tagurpidi käima. Targa inimesena võiks ju aru saada, et see retk ei olnud mitte viina koju toomise eesmärgil tehtud. Et juuakse, pole ju 100 aastajooksul mingi ime olnud ja ei muutu ka järgmise 100 jooksul. Samavõrd või hullemgi on narko levik, millest nagu tahtlikult vaikitakse. Arstina peaks hoopis rohkem rääkima lastest, kas neid peab suurte joomapidudele kaasa võtma, nagu ERMI-s näha sai. Gripi kõrghetkel, 20 kraadise külmaga poolkilomeetrit jalakõndi 12 päevase lapsega- mis valu see olema peaks? Pokaalid üheskäes, laps käevangus poole ööni, kas see ongi eliidi moraal, mida näha ei tohi?
Ahsoo27. veebruar 2018, 09:50
Et kui laps näeb, kuidas peo ajal pokaal šampust viisaka vestluse saatel ära juuakse, siis see on taunimisväärt, aga dildokujulist küpsetist süüa ja vaadata, kuidas vanemad riigi suurel juubelil kastide viisi alkoholi varuvad on normaalne ?
09:50 /Aga sellega on ju sama lugu27. veebruar 2018, 12:31
nagu alkoralliga. Kõik nägid, et need olid "joodikud" aga peol on kainemast kained pokaalidega peo lõpuni?Ja need dildod seinal olid ju ka lastele mõeldud ERM-is. Nägid Sa kusagil neid kaste seal põllupeal? Kaua te valitsuse trollid luuletate, kas ordenite valu ei lase inimesemoodi elada? Mis teil ometi viga on, Joller pole suutnud ka aidata, mine siis Hipodroomile abi paluma.
Arvamus27. veebruar 2018, 09:22
Arstitädi ole hea ja aita inimesi meditsiiniliselt ja tegele oma põhitööga, aga ära tegele tühja-tähjaga, neid liba-ajakirjanikke on meil juba niigi.
Jah27. veebruar 2018, 09:40
Arvamuse avaldaja seda muidugi ei suuda mõista, et alkoholismi vastu võitlemine on tähtis.
09:40/ Aga palun27. veebruar 2018, 12:32
siis võitle iseendaga, kui teemat ei adu!
No27. veebruar 2018, 09:21
Osad lapsed juba põhikoolis arvavad, et koolis käia on paha, sest on kohustused ning sunnitakse mõtlema ja korralikult käituma. Hädapärast 9 klassi lõpetatakse ära. Hoopis toredam on nende meelest aia ääres jooki libistada. Ja vanemad elasid nii ja omad lapsed õpetatakse ka samas vaimus, et koolist on õigus saada tasuta toitu, on õigus saada toetusi ja abirahasid ja töötuna arstiabi, aga ise võib juua ja prassida, kohustusi ei ole. Aga kust abirahad ja toetused ja tasuta koolioit tulema peaks, sellega oma pead ei vaevata.
mina ka27. veebruar 2018, 09:20
Just aastaarst kirjutab, aga mitte sellest,et arstivastuvõtule ei saa ja kuidas ravi ei saa ,kui ei maksa
Piinlik27. veebruar 2018, 09:12
Ise arst, aga maailmavaade nii pisike. Inimesed protestisid maksude ja aktsiiside vastu. Asi ei ole ainult alkoholis. Muidugi 10000 euri palka saav tegelane ilmselt ei mõista ega hakkagi mõistma vaeseid. Olen kindel, et tema ei paneks tähelegi kui kõiki makse topelt tõstetaks.
Maian27. veebruar 2018, 09:09
Ei tea kas meie tähtsal aastaarstil enam oma põhitööga ongi aega tegeleda. Nüüd on kõva arvamusliider ja vorbib artikleid.
kl27. veebruar 2018, 09:07
Meie pere ei tapa mitte alkohol vaid aktsiisid, mis ei luba osta tervislikke toite ja sõita linnast välja, et matkata loodusradadel. Istume telku ees ja sööme mitsisid, sest kommunaalid korteri eest ja igasugused võrgutasud vmaksame palgapäeval tasumise tunnel esmases järjekorras
vana ja tark27. veebruar 2018, 09:02
Loen kommentaare ja ütlen, et häbi peaks olema inimestel, kes peavad ennast nii suurteks tarkadeks, et arsti arvamus ja eelkõige kogemus tundub mõtetuna...Jah, kui nii, siis oleks neil inimestel ka täiesti ebaeetiline pöörduda oma haiguste korral arsti poole, las siis aitab viin ja muud tarkused, kui aitab, on hästi, kui ei- mis siis?! Miks arstid peavad ennast selliste inimeste peale raiksama..?!
aa27. veebruar 2018, 09:46
Arsti poole polegi mötet pöörduda,kuna järtsud on kuude pikkused. Sured enne ära nii-kui-nii.
Joo27. veebruar 2018, 10:51
siis rahus edasi. Enda valik.
vanaema27. veebruar 2018, 09:02
Aasta arst ilmselt ei saa aru, miks inimesed Lätti sõitsid. Kahju, peaks ju ikka tark inimene olema.
Jah27. veebruar 2018, 09:35
Kui rumal ja harimatu inimene ei mõista targa jutu mõtet ja siis arvab, et räägitakse mõttetusi.
ainult27. veebruar 2018, 12:06
kitsalt oma nina ette vaatamine pole tarkus. Tuleb näha tervikpilti. Võidelgu Ossinovski vastu, kui tahab, et vähem joodaks.
azza27. veebruar 2018, 09:01
Kole muidugi,aga paraku on tõsiasi seegi,et iga pudeli pealt kaotsi läinud aktsiisi sent moodustab miljoneid riigieelarvest,millest omakorda sõltuvad meie kõigi vajaduspõhised teenused-arstiabi selles nimistus.Riigil teatavasti rahapuid ei kasva,küll kasvatatakse riigi rahakotist saadavaid palkasid -arstide omi samuti.Imelikul kombel pole sellel puhul kellelgi asja,kus kohast selleks raha tuleb
Aga 27. veebruar 2018, 09:37
Need Läti vahet voorijad ei saa ju aru, et nende endi toetused ja abirahad ja tasuta koolitoit ja teede korrashoid sellest samast rahast ju tulebki, mida nad nüüd hoopis Lätti veavad.
Oh 27. veebruar 2018, 11:38
Nende mure on ainult odavat jooki ja toetusi SAADA, ja mitte midagi selle heaks teha.
vär'did27. veebruar 2018, 12:08
mis te vale'tate oma toe'tustest, olin 6 aastat töötu ja ei saanud sentigi neid toetusi.
Hea nali27. veebruar 2018, 08:46
Pigem aasta kinnimakstuim arst
hiiuvana 27. veebruar 2018, 07:31
ossi tegi täitsa hulluks
E.27. veebruar 2018, 07:10
Selles presitendi peol joodi ka alkot . Miks morssi ei pakutud. Mitu pudelit alkot . On ikka joodikud.
.27. veebruar 2018, 10:20
Alkohoolikud ei suudagi aru saada, et pokaal šampust ei ole seesama, mis pidev joomine ja kastide kaupa alkoholi kodus.
27. veebruar 2018, 11:24
joodukul ei seaisa alkohol kastide kaupa
Ei 27. veebruar 2018, 11:38
Muidugi ei seisa, see juuakse ruttu ära ja siis järgmise laari järele, kui toetusrahad kätte on saadud.
jaa27. veebruar 2018, 06:59
Ka üks mõistujutt; laps käis ja küsis naabrikäest noa, ning mängis sellega, sest ema oli noa kasutamise hinda tõstnud, et rahastada oma mõttetuid kulutusi.
jaa27. veebruar 2018, 06:47
Kui kirjutasi ausalt, ei meeldinud see, tsensuur pani veto.
sots on sots on sots27. veebruar 2018, 06:12
Rahvas on väike laps, riik peab olema karm ema.
Seltsimees Joller, sotsiaaldemokraatlik erakond nutab Teie järele!
aasta doktor27. veebruar 2018, 00:21
haigla õed ja arstid massiliselt suitsetavad jnagi koolijütsid vahetunni ajal, ei imesta kui ainete all ka..
To 00:2127. veebruar 2018, 01:47
Kindlasti, massiliselt. Kes sind usub? Arstid üldjuhul ikkagi ei suitseta.
faktid27. veebruar 2018, 09:01
Suitsetavad ja mitte vähe
m27. veebruar 2018, 10:34
Kui õppisin arstiks, suitsetasin paki päevas. Rumal olin, õnneks olen juba 18 a puhas ja mitte arst.
arstid27. veebruar 2018, 12:10
joovad piiritust, ei pea Lätti sõitma.
mida ma näen ...26. veebruar 2018, 23:53
Kulla Joller, nüüd juuakse veel rohkem, kui ealeski varem.
See on lausa sundolukord. Rahvas toob nüüd mitu korda tavalisest rohkem alkoholi,
et seda manustada, kuna tagavara on ju käepärast võtta. Tule ometi taevast maa peale!
To 23:5327. veebruar 2018, 01:48
Paras neile. Kui viinahinu nii suur on siis tehku oma sõidukesi lätti. Joogu palju tahavad, looduslik valik.
Sundolukord27. veebruar 2018, 09:03
Kokkuhoiu mõttes ostate ülemäärast alkoholi ja joote vägisi ? Kõva loogika küll.
mina27. veebruar 2018, 12:11
pole ostnud, aga mulle tuuakse, õlle säilivusaeg hakkab lõppema, aga mul veel 5 kasti, ei saa ju raisku lasta.
Miks kahepalgeline tohteritädi 26. veebruar 2018, 22:39
vaikiib, mida toit inimestega teeb. Kui palju on ülekaalulisi ja muid söömise tagajärjel kannatavaid inimesi. Moraal, vääname ka toidule aktsiis otsa, et see sarnaselt alkoga üle poole kallimaks muutuks ja siis hakagu noomima Lätis ja SDoomes toiduretkedel käivaid. Ja miks tohteritädi silmakirjalikult vaikib "trojnoi" 0dek0l0nni vabalt saadavuse üle ja seda 24/7. Nii, et parem pidagu m0kk maas, silmakirjalik *ittapea.
Lembit26. veebruar 2018, 23:46
Sellepärast, et mõni mees kardab oma viga tunnistada maksude tõstmisel kaotame Lätile kümneid miljoneid eurosid.
Oh27. veebruar 2018, 11:40
Ei kaotaks me midagi, kui inimesd targemad oleks ja ise seda raha Lätti ei veaks. Ostaksid nad vähem ja natuke kallimalt, oleks tervis parem ja raha jääks riiki.
To 22:3927. veebruar 2018, 01:49
Vaimse häirega? Ei ole kuulnud veel, et ülekaalulisus või toit paneks teisi inimesi peksma või avariisid tegema nii nagu seda teeb alkohol. Kolige mujale kui juua meeldib!
To miks kahepalgeline tohteritädi27. veebruar 2018, 01:50
Muidugi. Super loogika. Sest ülesöömine ja toit põhjustavad sama palju avariisid ja õnnetusi nagu seda teeb alkohol!
MGM27. veebruar 2018, 07:07
Keegi ei räägi veel sellest, mida seks inimestega teeb...
amatöör27. veebruar 2018, 09:14
Aitab ka sellest, et kütusele väänati, see tõstab hindu.
26. veebruar 2018, 22:30
Talle tuleks maksta 700eur kuupalka. Äkki tunneb ka siis , et Soome hinnatase on natuke kallis sellise palga juures. Tööandjatel on igapäevaga raskem välisturgudel konkureerida sest valitsuse poolt aktsiisidega tekitatud inflatsiooni tõttu on eestis liiga kallis toota. Varem või hiljem sellisel kursil püsides kolivad osad ettevõtted Eestist ära lihtsalt. Palga- ja pensioni tõusud on ainult näilised. Inimeste ostujõud ei parane.
Ole27. veebruar 2018, 10:47
rahul nendegi pensionitõusude eest. Refi ajal ei saanud ega saa sa sedagi. Võid kindel olla.
Eestlane26. veebruar 2018, 22:24
Mina jälle näen iga päev, mida eesti meditsiin inimestega teeb! Ja veel nägin, Kersna saates, Kuidas saja-aastane natuke tervisepitsi võttis!
Rinxx26. veebruar 2018, 22:19
Kui hobusel ikka klapid peas on ega siis kõrvale ei näegi ju 😁
Keda27. veebruar 2018, 10:46
sa siin mõtled? Jo.dikuid või lugupeetud arsti?
pugejatest27. veebruar 2018, 12:14
võivad lugu pidada ainult nemad ise.
Sinisilmne Eestlane.26. veebruar 2018, 22:17
Kui vaja lähen veel ja asi ants....Ostangi hulgim seda vedelat leiba :) Vähemalt ei jäta oma viimaseid kopikaid siia riiki.
To 22:1727. veebruar 2018, 01:51
Keegi ei keela. Looduslik valik see ju.
Aga 27. veebruar 2018, 09:05
Siin elada tahad küll, ja need teised ka , lastetoetusi, korras teid, lastele tasuta koolitoitu, töötuse puhul arstiabi, kas neid saata ka Lätist ?
09:05 / Aga27. veebruar 2018, 09:31
nii rumal, et aru ei saa. Kui see Lätti viidav raha siia jääks , saakski ju meie ise paremini hoitud? 5000 autot teel ja ei keegi nendest purjus, mida te teete tühjast tüli?
Aga 27. veebruar 2018, 10:25
Püüan uuesti selgitada, kuigi tundub lootusetu. Selle raha eest, mis te Lätti veate, parandatakse Läti teid ja makstakse Läti toetusi aga te tulete ju Eestist nõudma.
50027. veebruar 2018, 10:45
mitte 5000! Ära pane nulle juurde!
500 mitte 5000! 27. veebruar 2018, 10:45
Ära pane nulle juurde!
150027. veebruar 2018, 12:16
Kaitsetu ja kaitseta inimene26. veebruar 2018, 22:08
See, kus praegu oled, tuleneb varem tehtud valikutest. Õpetussõnad 14:12 "Mehe melest on mõnigi tee õige, aga lõpuks on see surmatee." Alko 1000 või 1000-e aastane rahuriik?
deneb26. veebruar 2018, 21:46
No kui saad tunnustuse ja seejärel vihje, et ütle midagi nende vastaliste kohta. No kus sa siis pääsed! Aga ,et arstiharidusega inime ajab sellist mögga, teadvustamata /ei usu/ asja tegelikku mõtet- no see on liig. Miskipärast meenuvad 2 sõna: eneseväärikus, poliitprostitutsioon. Üeldakse, et me kõik oleme müüdavad, küsimus on hinnas. Mina ootan ka rikkaid kosilasi, seni ei näe maailmas ühtki nii rikast, kellele oma põhimõtteid maha müüa. Sorost ei võtaks ma isegi jutule mitte, nö. suitsuraha on omal olemas ja põhimõtted on veel nii kallid - kui need maha müün, siis mind pole, parem juba surra. Aga siis küsimus, miks kurat end müüa!
To deneb27. veebruar 2018, 01:52
Oleks aktsiis näiteks peal leival või piimal ei oleks need protestijad vaevunud midagi korraldama. Kui see alkoholiga nii üldsegi seotud pole, siis miks peale seal käiku korraldatakse selle sama alkoholiga läbusid?
sinu27. veebruar 2018, 12:17
mõistus ei võtagi keerulisemaid asju.
mari26. veebruar 2018, 21:44
No oleks aeg aru saada lollimalgi jorsil, et sõltuvushäired ei ole asjad, mille üle uhkust tunda.
Oh27. veebruar 2018, 10:27
Kui nad millestki aru saaks, siis nad ju ei jooks, ei sõidaks juutäis peaga, ei kakleks, ei peksaks. Aga nad ju ei saa aru, nad peavad seda normaalseks eluks.
aasta arst26. veebruar 2018, 21:33
proovi aru saada miks Lätti sõideti ja veel EV 100. aastapäeval. Asi ei ole joomises, ise veel arst.
To aasta arst27. veebruar 2018, 01:53
Nii armas, kuidas need kes protesti märgiks lätis käivad alati selle alkoholi ka ära tarbivad ja pidu panevad. Eks see peo panemine on ju ka suur protesti märk!!!!
kas ma27. veebruar 2018, 12:18
pean oma sünnipäeval siis stressis piinlema?
ossinov26. veebruar 2018, 21:28
muidu27. veebruar 2018, 12:19
võetakse tiitel ära. Imelik, et need kõik aasta inimesed osutuvad pärast patusteks?
Brunn26. veebruar 2018, 21:22
Joomine on nagu söömine-ilma ei ole isegi nunnad ja mungad.
ega siis26. veebruar 2018, 21:12
inimesed Lätist vaid alkoholi osta - kütus ju ennekõike
meie tarbime alkot väga vähe, õlle ja veini teeme ise, Lätist toome hoopis 10-kilose leiva
ja piinlik on, et oleme nii rumalad, et ei taipa - kõrged hinnad panevad elu seisma aga järsku see ongi eesmärk??
to ega siis26. veebruar 2018, 21:38
väga täpselt öeldud, et just hind on see mis külmutab meie tegevuse, raha ei liigu ja kui ei tule sisse, siis ei saa ka midagi välja minna. Tekib paigalseis ja majanduslangus.
Lembit26. veebruar 2018, 22:58
Valitsus on rumal ja pime.
Ja27. veebruar 2018, 10:41
sina oled tark? Naerukoht!
ussr26. veebruar 2018, 20:56
Ma kahtlustan, et Ossinovski reformitud meditsiin tapab rohkem inimesi kui alkohol. Ossinovskil on plaan arstide ravivead dekriminaliseerida, siis ei maksa inimelu Eestis enam midagi.
Kui27. veebruar 2018, 10:40
te ennast surnuks joote, siis siis maksab või? Teie enda pandud hind jo.dikud!
See26. veebruar 2018, 20:47
Oligi üks eesmärk, et näidata mida ossinovski poliitika teeb
Johannes Tuhk26. veebruar 2018, 20:42
Aga kus on posteljoni artikkel .Tema sai ka tunnustust!
Loi26. veebruar 2018, 20:23
Kurb kui aasta arst ei saa kampaania mõttest.
To Loi27. veebruar 2018, 01:55
Mida need poliitikahuvilised karsklased hiljem selle alkoholiga teevad? Kui nad nii karsklased on siis kuidas see alkohol nii ruttu ka ära juuakse? Peamine mure on neil odavalt oma jook kätte saada, mingi aktsiis selliseid vaevalt, et kotib.
Alkohoolik26. veebruar 2018, 20:14
Ma pole 22 aastat alkoholi puutunud aga ikka käin ja ostan Lätist kõik mida vajan. Hoian ca 40% kokku, arvestades kõiki kulusid, küte jne.
26. veebruar 2018, 20:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
No27. veebruar 2018, 09:07
Siin ikka rumalate ja tarkade suhe hirmutav, hetkel 24/9
Mõistmatu26. veebruar 2018, 20:12
Kas tõesti on eesti rahva alkohol lembus nii suur, et peab alkoli koormate viisi Lätist tooma?Tundub, et jutt sellest, et ei joo see eestlane nii palju, kui statistika väidab,vaid soomlased veavad palju minema,aga siiski on kindel, et selle tohutu viina hulga joovad ära eesti inimesed.Kuna meil on alkohol kallimaks läinud, siis tuuakse seda Lätist ja veelgi rohkem, seega on alkoholism meil üha süvenev.
To 20:1227. veebruar 2018, 01:56
Tõesti. Peab ikka suur sõltuvus olema, et selleks proteste korraldada ja teise riiki sõita.
:-/27. veebruar 2018, 09:04
peab ikka loll olema, et mõjutajatega kaasa määgida mitte kuulata protestiaktsiooni korraldajate ja osalejate põhjendust, miks Lätti mindi
To 09:0427. veebruar 2018, 12:40
Sellelt protestilt pandud pildid räägivad rohkem kui osalejate põhjendused.
vot arstitädi26. veebruar 2018, 19:50
ei saa kuidagi pihta, milles tegelikult asi on. see oli protest valitsuse vastu ja loodan, et see jätkub.aitab nendest totudest riiki juhtimas.
To 19:5027. veebruar 2018, 01:56
Miks muude asjade vastu nii agaralt ei protesti, miks just alkoholi, ah? Miks see alkohol hiljem peo käigus kohe otsa ka juuakse kui asi pole üldsegi alkoholis?
sellepärast,27. veebruar 2018, 12:23
et just alkohol viib sajad miljonid Lätti.
Tore terav pliiats26. veebruar 2018, 19:40
MÜÜN iga päev ja näen mida alkohol inimestega teeb. Hea , et aktsioonile ei läinud , kuigi tundus äge. Nüüd pole häbi. Toredam oli ilusat ilma ja sinimustvalget taevast-metsa-lund nautida.
Kratt26. veebruar 2018, 19:38
Kui Karmen Joller on vabariigis eliiti kuuluv arst, siis miks ta lasi oma lähedasel sugulasel ära minna teise ilma? Poliitikutest arstid äratavad kahtlust nende oskustes.
Iga päev26. veebruar 2018, 19:53
läheb inimesi teise ilma? Kas selles on süû ainult arstidel? Palju on hukkunuid liikluses roolijoodikute süü tõttu.
mul isa27. veebruar 2018, 12:27
ei jõudnud arsti järgmist järjekorda ära oodata, suri enne kopsupõletikku, kuna enne oli haiglas voodi otse avatud akna all, kus tuul tõmbas. Kus siis olid nende tarkade arstide silmad?
piiri peal26. veebruar 2018, 19:35
Eesti mehe tapab pigem jalad harkis nõudev baaba ja justiitsministeerium on pange kukkunud elatismaksudega.
Noo27. veebruar 2018, 10:30
See mees, kes endale hea naise valib ja pere eest vastutuse võtab, küll ei kurda.
hea naise?27. veebruar 2018, 12:28
kust neid leida, neid on sama vähe, kui lootus lotoga peavõidu võita.
nojah26. veebruar 2018, 19:33
arsti jutu peale on siin muidugi hea ilkuda, kuid kui ühel päeval teie organism enam neid alkoholikoguseid vastu ei suuda võtta ja tervis üles ütleb, siis olete küll arsti ukse taga abi palumas, et aidaku. Paraku võib siis juba lootusetult hilja olla. Mõelge ka purjus juhtide poolt põhjustatud liiklusõnnetuste ohvritele, kelle elu eest arstid võitlevad. Aga mõnitame aga arste, peaasi, et saaks juua ja tühja neist tagajärgedest. Nendega tegelegu teised. Vötame mönuga.
ma pole27. veebruar 2018, 12:29
arsti ukse taga ühtegi parmu näinud, neil puudub haigekassa kindlustus ja raha arstile maksmiseks.
26. veebruar 2018, 19:26
Väga tohutuks on jah muudetud see joomine viimase 18 aastaga,nagu ka viimase aja õnnetused näitavad.
kle tola kas eesti keel veel omandamisel?26. veebruar 2018, 19:53
Muudetud???Kes muutis???Alkosurmade arv on vähenenud.Sellenimeline nupuke selles samas sopakas.Loe läbi nii igaks juhuks.Et järgmist ämbrit ei kribaks
26. veebruar 2018, 20:48
Rehvi hirmuvalitsus muutis.
26. veebruar 2018, 19:09
Lätist kommikarbi tohib tuua, need peaks arstide seas üsna levinud olema?
Aga 27. veebruar 2018, 10:31
Miks pistate, kas ei tea, et altkäemaksu andmine ei ole ka lubatud ?
ja27. veebruar 2018, 12:32
ka konjakipudeli, tõin just Lätist, et arstile kinkida.
26. veebruar 2018, 19:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
26. veebruar 2018, 19:17
Kas see "toit" on vedelal kujul pudelis? Tegu ikka pesuehtsa viinaralliga, kuid millal joodik enne on tunnistanud, et ta joodik on?
Tänapäeval26. veebruar 2018, 19:55
Ei tohi nimetada ühtki asja õige nimega. Demokraatia lubab kiunuda igasugu eneseõigustusi.
26. veebruar 2018, 19:18
Ära sa ütle või toidu järel käisite kolonnis. Hiljaks jäite , oleksite pidanud ikka mõni päev enne minema, pidupäeval oleks toit juba laual olnud.
pättide27. veebruar 2018, 12:33
riigi pidupäev on vaid neil, mitte minul.
Kai 26. veebruar 2018, 18:59
Loomulikult kõik kes sellest aktsioonist osa võtsid käisid ainult aklo järgi ja nad on kõik joodikud.
Need inimesed protesteerisid aktsiiside vastu...vaadake kütuse hindasid ja vaadake mida on teinud toidukaupade hinnad... ja sõbrad see ei ole veel kõik..makse tuleb juurde
Makse tuleb26. veebruar 2018, 19:44
kahtlemata juurde, kinnisvara ja automaks on veel tulemata. Kuidas me muidu euroopasse ka tegelikult jõuame. Alkoholiaktiisi oleks veelgi kõrgemaks võinud panna ja selle arvel näiteks vähendada elektriaktsiisi. Kütuse hinnad on praegu 2014.a. tasemel ja need sõltuvad peamiselt maailmaturu hindadest ning vahed teiste riikidega on väikesed. Need võiks nüüd rahule jätta küll. Hea on seegi, et valitsus diiselkütuse aktsiisitõusu ära jättis, aga alkoholiaktiisi alandamisest ei tohiks isegi mõtelda. Diiselkütus nagu elektergi mõjutavad kõige rohkem teiste kaupade hindu.
To 18:5927. veebruar 2018, 01:59
Ostke siis ainult kütust kui protestida soovid. Tahaks näha kuidas need protestijad oma alkoholi ostmata jätavad,s eda juba ei juhtu.
filoloog26. veebruar 2018, 18:59
iga kingsepp jäägu ikka oma liistude juurde - tohtriprovva ei peaks mitte kirjandusega tegelema, see soperdus selliste kujundite ja metafooridega on ikka valus lugemine! rääkimata kogu aktsiisiteema taipamatusest!
26. veebruar 2018, 19:23
aga tohtriproua jääbki oma liistude juurde , ütleb ju, kuidas ta iga päev näeb alkoholijoomise tagajärgi. Ehk lubad ikka arstil ka natukene kirjandusest osa saada, sa taiplik inimene.
Tex26. veebruar 2018, 22:45
Äkki tohtriprovva räägib meite haigekassast ja ravijärjekordadest? Ehk teemadest, milles ta natukene lähemat kokkupuudet omab! Kas tõesti on antud valdkonnas kõik tehtud ja laitmatu??!!
Mulle isiklikult tundub, et küürakad diagnoosid, valevõtted, õigete ravimite puudus ja mõneti küündimatu arstiabi kustutab eluküünlaid märksa agaramas tempos kut seda suudab alkohol.
Ja ka seda võiks provva teada.... Mis siis on eestlase kõige suurem mure?
To Tex27. veebruar 2018, 02:00
Need ravijärjekorrad ongi suured, sest nende alkoholiaktsiisi vastu protestijad käivad hiljem oma protestimise tagajärgi ravimas.
kui vaadata27. veebruar 2018, 12:36
arsti ukse taga järjekorda, siis on naispenskarid ja lapsed emmega, kas need kõik ravivad alko tagajärgi :)?
Tex27. veebruar 2018, 13:51
Mhm. Milline originaalne vastus!? Ravijärjekorrad on pikad, sest need on ummistatud alkoholiaktsiisi vastu protestijatest :DDD.
Kuimituaastatjutti see protestimanifestatsioon siis juba kestab? Kas mõni sõna ka vähihaigetele leevenduseks? Kas nüüdseks on jõulutunnelis pikalt kerjatud lastetoad lõpuks valmis saanud... mis peaks olema riigi üks esmaseid kohustusi - kaitsta ja toetada oma väeteid, olgem ausad. Me ei hakka ju poleemitsema riigis lokkavast HIV viirusest, mille omal ajal "asjatundlik valitsus" samamoodi haigete endi vastutada jättis.
Ja kui pime peab olema üks kommenteerija, kes vaadanud / lugenud üle suure hulga kommentaare ENDISELT ei saa aru, mille või kelle vastu see aktsioon ette võeti.
Eneselgi hakkab juba pisut piinlik. Aga temal mitte. ;)))
joller26. veebruar 2018, 18:49
Ma saan aru, et enesetapud on ka teaduslikult põhjendatud,
kuidagi kahepalgeliselt see alko murrab.26. veebruar 2018, 18:37
Muretseb Läti alko pärast, oleks eesti alko poe ette sõidetud see ära plokitud nii et keegi sellele ligi poleks pääsenud, siis oleks vait olnud kuna see poleks midagi teinud.
ÖÖ ja MÜTS26. veebruar 2018, 18:23
kulla Karmen. Tahad politikasse ja suurema piruka ligi. Arusaadav, Aga jaga enne matsu !
meepott26. veebruar 2018, 19:34
mitte suurema piruka vaid meepotti lige mille tõrvatilk ma olen.
Eesti ajaloost26. veebruar 2018, 21:57
Johannes Vares Barbarus oli ka arst aga hakkas nukuvalitsusele kiidulaulu laulma ja sai sellesse nn valitsusesse ning piruka manu... Rahva tegeliku arvamuse muidugi reetis.
Väga26. veebruar 2018, 18:22
tahaks teada, mida naine ja lapsed tunnevad, kui abikaasa ja isa kastitäie viina tuppa tarib....ilmselt ei olda õnnelik
vaga26. veebruar 2018, 18:36
kulunud laulukene.Vaimuvaene nagu kõikide palgajobude kriunatused.
To vaga27. veebruar 2018, 02:01
Mis nad teevad selle kasti viinaga? Hoiavad tulevastele põlvedele vä?
to vaga27. veebruar 2018, 10:34
Teisi süüdistada on lihtne, aga kas siis naine ja lapsed on purjus isa üle rõõmsad või ?
Mimi26. veebruar 2018, 18:21
Päris küüniline on täiskasvanud inimesi võrrelda lastega, kellelt tuleb mänguasi käest ära võtta. Samamoodi püüab terve valitsus rahvaga käituda - ainult käsud ja keelud ja trahvidja reguleerimised. Tänapäeval isegi lapsi ei kasvatata enam nii vaid püütakse ikka õpetada ja selgitada kuni aru saab.
Ju26. veebruar 2018, 18:26
ei ole aru saadud, kui alkoaktsiisi tõstmise vastu käib selline kisa.
To Mimi27. veebruar 2018, 02:02
Pkui keelaks alkoholi üldse ära? Pole neil protestijatel vaja muretseda aktsiiside pärast!
Mimi27. veebruar 2018, 09:55
Aga just. Kui tõesti muretsetakse inimeste tervise pärast, siis keelaku 100 % ära, nagu islamimaades. Täiesti null.
Aga probleem selles ongi, et tegelikult on see terviseteema siiski teisejärguline ja kõige suurem mure on, et kuidas rohkem makse koguda.
tuhatopsi tühjendamise riik26. veebruar 2018, 18:20
reku26. veebruar 2018, 18:18
Kui inimene sai arsti paberid, siis veel mõistmist saanud. Üks hambaarst kogu aeg lehvitab üht sama pilti haige inimese hammastest ja tänitab, kui kahjulik on magus, ja vaja maks peale panna. No ei ole ju mõistus oma teha
ja kui 27. veebruar 2018, 12:40
kahjulik on veel elu, lõppeb surmaga, ära keelata?
aasta invaliid26. veebruar 2018, 18:09
mina näen mida puuduv arstiabi inimestega teinud on.
Tom26. veebruar 2018, 18:04
Sõnanavabadus mulle meeldib,inimene võib ise ennast avalikkuse ees rumalaks teha.
Huvitav27. veebruar 2018, 10:31
miks ainult jo.dikute meelest Joller rumal on? Normaalsete inimeste meelest ei ole ta mitte rumal ja meid on ligi 1000 korda rohkem kui teid, parmud!
jep26. veebruar 2018, 17:54
Me näeme pea iga päev, mida poliitika inimestega teeb. Kas nad vahest perearsti juures ka käivad?
ma ka näen26. veebruar 2018, 17:49
igapäev kuidas vähihaiged surevad aga riigikassas pole raha ja tuleb jõulukorjandusi teha, varsti jaanipäeval ka...Samuti surevad vanurid hooldekoduses, sest puudud inimväärne kohtlemine ja arstiabi...Samuti puuduvad riigil vahendid lastehaiglatele jne...
aga mina näen26. veebruar 2018, 18:03
iga päev Tapal enesega rahulolevaid võõrsõjaväelasi.Nende jaoks valitseval klikil raha on.
Meil ju võimul agressor putini partei lepingupartner26. veebruar 2018, 18:56
Jäta NATO sõdurid rahule. Tänu nende kohalolekule me veel vabad oleme.
Oh kle jobu27. veebruar 2018, 10:36
Oleks võinud juba põhikoolis vähem juua, oleks nüüd targem.
o simplicitas26. veebruar 2018, 17:47
uskumatu! hindasin väga dr jollerit, tema ülesastumisi avalikkuses, heatahtlikku teadlikkust ja pieteeditunnetust, kuid see kirjutis on küll alla igasugust arvestust! usukumatu, milline lollus!
alkoholi aktsiisi tõstmine on ju puhtalt riigieelarve täitmise huvides tehtud otsus, 100%. küüniliselt väites, siis kedagi ei koti rahva tervis antud juhul! eesmärk ongi ju teenida käibelt rohkem - plaan, mis nüüd *erse läks tänu läti kaubandusele. kui on vaja tervist hoida, siis paneme ka saiale ja suitsulihale aktsiisi peale! kehtestame trahvid kontoritoolil lösutajatele...
To 17:4727. veebruar 2018, 02:03
Pole küll probleemi sellega, kui eelarvet täidetakse joodikute rahaga. Kellelt see raha siis tulema peaks, pereinimestely, tööinimestelt?
ükski27. veebruar 2018, 12:42
alkot tarbiv inimene muidugi pole töö ega pereinimene?
Ants26. veebruar 2018, 17:41
Pürgib vist poliitikasse
26. veebruar 2018, 17:46
joller oli anu saates nii tumba
Tähelepanelik27. veebruar 2018, 10:23
JA ÜKSKI TARK EI ÜTLE TEISE KOHTA "TUMBA".
Kui26. veebruar 2018, 17:40
asjast aru ei saa, poleks vaja ka sõna võtta.
reku26. veebruar 2018, 18:46
Aga lollid ju tahavad rääkida.
mhmh26. veebruar 2018, 17:39
Pudeli hind tuleb nii kõrgeks kruvida, et las maksab kui juuatäis olla tahab. Siin pole süüdi riik,vaid joomahullus.
Uskumatu26. veebruar 2018, 17:39
Arusaamatu on see , et ei taheta näha tegelikku põhjust, miks tuhanded inimesed Lätti sõitsid.
Seda, et selle aktsiooni mõte oli juhtida tähelepanu meie valitsuse käpardlikule aktsiisipoliitikale.
Aktsiisitõusu vastane protest ei puuduta üksnes alkohoiaktsiisi- see kätkeb endas ka kütuse, suitsude ja toidukaupade aktsiisi ebamõistlikult kõrget tõusu.
Ainuüksi fakt, et Soomest saab kütust ja alkoholi odavamalt kui Eestis, peaks kainestavalt mõjuma kõigile aktsiisiralli korraldajatele.
MÕISTUS KOJU !!!
Uskumatule26. veebruar 2018, 19:48
Tõesti, kutsu mõistus koju. Toidukaupadel pole aktsiisi kunagi olnud ja vaevalt, et kunagi ka tuleb. Mis puutub kütuse ja suitsude aktsiisi, siis kasutan siinkohal T. Rõivase sõnu, kahjulikud ained ja pahed peavadki olema kõvasti maksustatud.
Elektri27. veebruar 2018, 10:26
ei ole praegune valitsus süüdi. Sa lähed oma leivaisa (reffide)
Elektri27. veebruar 2018, 10:27
hinnas ei ole küll praegune valitsus süüdi. Miks sa siis ei kiununud, kui su leivaisa (refid) hinda tõstsid?
oioii26. veebruar 2018, 22:39
No suitsud pole küll mingid elutähtsad asjad, üks normaalse mõistusega inimene sellise lolluse-nagu suitsud-peale raha ei kuluta!
26. veebruar 2018, 17:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Selles27. veebruar 2018, 10:24
alkoholi järele sõidus olid refid peamised korraldajad, mis ei välista muidugi, et ekre puudlid pundis olid.
Hea arst, 26. veebruar 2018, 17:37
te näete ju muud ka? Seda, mida pidevad hinnatõusud inimestega teevad? Näete ju vaesust? Viletsat toitu, katkisi hambaid, depressiivsust jms.
Ma ei õigusta joomist. Ise ei joo tilkagi alkoholi, küll aga näen, kuidas väiksed lapsed kasvavad üles, emal siidripurk käes ja suits näpu vahel. Mis eeskuju see neile küll on?
mees metsast26. veebruar 2018, 17:36
Isegi kommenteerida ei lasta!
jah26. veebruar 2018, 17:34
Ülemakstud inimestel peatub ajutegevus.
Minu arvates 26. veebruar 2018, 18:14
peatub ajutegevus ikka alkohoolikutel. Aga palun, jooge ennast surnuks kui tahate, kuid ärge mõnitage siin arsti.
minu arvates26. veebruar 2018, 18:41
võiksid oma pudruluugi kinni panna.Näeksid targem välja.Siin pole mitte arstiga tegu vaid valitseva kliki suuvoodriga.Kõigest müüdava suuvoodriga sest jutt on Läti viinast.Kodumaine oleks nagu tervisenektar.
Arst26. veebruar 2018, 18:56
puudutas ikka väga paljude konnasilma, kes siin nüüd kiunuvad ja teda tema ameti pärast mõnitavad. Küll on meil teadjaid , kelle suuvooder arst nende arvates on. Pange ise oma rumalad pudruluugid kinni, tarkpead!
12327. veebruar 2018, 11:23
Suur enamus on ennast siin alkole maha müünud!
jollu möllab täiega26. veebruar 2018, 17:34
Me näeme ka, mida haiglaslik tähelepanuvajadus ja edevus inimesega teeb.
nõustuja27. veebruar 2018, 10:25
Jah, seda on kommentaariumis alati näha!
punavalitsuse rumal aktsiisipoliitika26. veebruar 2018, 17:32
Õudne vaadata kuidas aktsiisimiljonid riigist välja lähevad ja alkoprobleemid meil kasvavad.
Jollerile teadmiseks26. veebruar 2018, 17:31
emad näevad iiga päev, mida vaktsiinid lastega teevad. Miks ta sellest vaikib? Ja valetab?
26. veebruar 2018, 19:24
Õige! Ja joller sai aasta perearsti tiitli sellepärast, see on nüüd ametlik põhjendus, et ta räägib "olulistel teemadel", st Joller on tõesti riigipalgaline jutupuhuja, kes nüüd tänu rahale ja tiitlile on kohustatud sõna võtma. Loomulikult kõige enam räägib ta kui vajalikud vaktsiinid on, sest inimesed hakkavad tasapisi letargiast ärkama
26. veebruar 2018, 17:27
ei huvita selle Jolleri jutt las räägib kodus vanamehele või ämmale-mei lähme ikkagi viina ja õlle järele Rekkaga
joller26. veebruar 2018, 17:25
voiks arsti poole póórduda kui millestki aru ei saa.
tuleb meelde26. veebruar 2018, 18:06
...Aadu Kadakas.Psühhiaater.
Mindi 26. veebruar 2018, 17:13
Ju autodega kütust tankima! Pikk sõit! Imelik , et arst sai asjast omamoodi aru!
To 17:1327. veebruar 2018, 02:08
Need läksid kindlasti kõik sinna üheskoos kütust ostmas. Keegi neid vabandusi ja ettekäändeid ei usu. Tegelikult on põhiline, et saaks odavalt oma joogid kätte, et külas läbu korraldada, kuid seda ei öelda otse välja. Küsi nendelt seda, mida nad selle kohuse alkoholiga hiljem teevad ja kui kiirelt nad selle ära tarbivad, kui sinuarust pole see alkoholi tarbimisega üldsegi seotud? Väga naiivne arvata, et see seltskond hoolis aktsiisipoliitikast nii palju!
..27. veebruar 2018, 10:03
Aasta arst on küll tark inimene aga see aktsioon ei olnud alkoralli vaid pigem protest, kuidas ühest lihtsast kalkuleerimata otsusest tekkis riigile 40 milli kahju ja keegi ei vastuta. Sellest oleks hulga neljarealist teed saanud meie surmaderohkemaile maanteele.
Otsi 27. veebruar 2018, 10:20
põhjuseid palju tahad, selle aktsiooni põhjus on kõigile selge - odav alkohol!
joodik27. veebruar 2018, 12:48
magab ennast välja ja saab kaineks, sina aga mõistust kuskilt ei saa, jäädki lo...
Mina 26. veebruar 2018, 17:10
Näen ka! Rõõmsaks teeb!