Terviseuudised

Vähiga võitlev Cardo Remmel: esimene mõte diagnoosist kuuldes oli, et alla ei tohi anda (115)

LISA KOMMENTAAR

Eino Taruk22. märts 2018, 04:51
"alla ei tohi anda"...nagu vähk oleks intelligentne vastane. On sul valikut? Ei ole. Vähk vange ei võta...
Hmmm.....21. märts 2018, 23:31
Cardo, väga tahaks uskuda, et selle pöördumise tegi keegi, kes sulle head soovis, mitte sina ise. Arvasin sind paremini tundvat. Olen teadlik ka kunagi ammu juhtunud Mesilate pere tragöödiast. Cardo, soovin sulle paranemist, aga abi soovin anda Mesilate perele.
Siin nii ja naasugust juttu22. märts 2018, 03:55
Kui on ikka immuunsüsteem tuksis , aga on tuksis . Siis lendab kilohind ikka lakke kúll, parem oleks lasta minna looduse tahtel , vähk on ka loodus meie sees ,jah need suured kilod võivad anda mingid aastad ja siis teeb loodus oma töö lõpuni. Kahju muidugi aga loodusega võidelda on veidi lootusetu
Siiralt soovin,21. märts 2018, 22:05
et kõik, kes seda hullu haigust põevad, saaksid abi. Saagu terveks seegi abipaluja.
Kuid ma imestan väga selle abiküsimise üle, sest annetuse paluja on kuuldavasti rikas mees ja küsitud summa peaks tema jaoks olema tühiselt väike.
Ise oleme mehega väga väikese sissetulekuga - mehel on väike palk ja minul tööv6imekaotuspension. Kui nüüd vajaks kiiresti sellist summat nagu siin on küsitud, siis isegi meie oma viletsa sissetulekukuga korjaks
selle summa hädaga kokku, hoiaks kokku kasvõi toidu ja muu vajaliku pealt, kerjama ei läheks. Kui jääksime hätta, aitaksid kindlasti meie lähedased ja lapsed.
Soovin kõigile haigetele tervenemist, kuid m6elgu praegune abiküsija korraks, mida
peaksid tegema vaesed inimesed, kes haiguse t6ttu peaksid vajama veelgi suuremat summat?
Ehk ohverdab see mees oma rahast ja varast siiski tervise nimel ühe osa ja l6petab raha küsimise endast vaesematelt?
Minni22. märts 2018, 16:06
Vabandust, ei tahtnud miinust panna, vajutasin valesti
Oh elu.21. märts 2018, 18:57
Kui ta ütleb,et vajab abi,siis ta seda ka vajab.
Enamus siinsetest vaestest kirjanikest on juba kõik hoiukarbbidd,aardelaekad läbi tuhninud ja tema peidetud varandusi otsinud.Äris ja sõpruses on aga tihti nii,et järsku kõik kadunud. Isiklikult arvan,et Haigekassal ei oleks tarvis neid ravimipakke kõrgetel riiulitel üldse hoida.Võtku enestele vaid ettenähtud töötasud ja preemiad.
ma ei oska midagi öelda21. märts 2018, 17:20
ma ei teadnud sellest mehest midagi,AGA puht inimlikult on mul temast väga kahju,soovitaksin minna kirikusse ja teha eestpalve.see on paljusid aidanud meil Eestis kui ka Soomes.
õige21. märts 2018, 18:40
Jah, palvetagem see aitab rohkem ui raha.
Vikatimees21. märts 2018, 16:46
Mees,jää väärikaks ka siis kui saatus on sulle kurja ette kirjutanud,mitte ära kerja nagu sant! Amen.
21. märts 2018, 17:11
ei imesta isegi kui varsti hakkab Armin Karu ka kerjama---tema südametunnistusel tänu kasiinodele lasub kahjuks õige palju enesetappusid ja karma ei unusta kedagi neid .,,heategijaid,,???
PENSIONÄR21. märts 2018, 16:37
Kerjamine alga juba 3 päeva tagasi ja esimest korda elus imestasin et kommenaarium oli suletud !? Täna on siis esimest korda võimalik ka omasõna sekka öelda , Ausalt ma ei uskunud oma silmi kui avastasin et Õlletehase miljonärist juht Cardo Remmel on kerjamise teed läinud.... Häbi, väga häbi !?
21. märts 2018, 16:27
See ei ole nii röögatult suur summa, mis ravile kulub. Isegi mina suudaksin oma miinimumpalgaga selle kokku korjata, kui vaja oleks.
õnneks on õiglust21. märts 2018, 16:25
Superrikas kah haigeks jäänud ! Ei aita alati rasked rahad ja mahhinatsioonid .Saatusel on omad reeglid . Aga vanal ju uhke villa Pärnud,tütar Tallinnas heal kohal,tütretütar maailmas modelliks Kas siis rahast puudus? Või hoolitsevast perekonnast?
21. märts 2018, 16:51
olen küll jumalakartlik inimene aga sellest mehest kahju küll ei ole sest tal jätkub jultumust raha kerjata ja vaeste peale ta ei mõtlegi kes seda rohkem vajaksid !
mõtlik22. märts 2018, 06:45
Asjad ehk nii, et pärijad ei taha loobuda olemasolevatest kinnistutest.
Tulge mõistusele...21. märts 2018, 22:16
miks jälle sapp pritsib?Miks loete teise inimese raha ja vingute?Kui tal oleks see raha,siis ta vaevalt,et oleks abi palunud ja mitte keegi ei sunni teid annetama,kui ei soovi !Diagnoosi sai ta ju 4 aastat tagasi,see on pikk aeg ,kas arvate ,et need 4 aastat ei olnud tal ravimeid vaja osta.?
22. märts 2018, 08:14
tule ise mõistusele.
Kas21. märts 2018, 16:22
Tiit Mesila oli see isa, kes oma haige seljaga pidi haiget teismelist poega süles kandma, öeldes ühes saates, (vist Veduri saates), et kaua ta tervis sellele vastu ei pea ? See oli küll väga sümpaatne mees, mis temast on saanud...
Peeter Pauk21. märts 2018, 15:40
Tema aegne lause. Kui ei meeldi siis järjekord on Männikuni.
mõtlesin kaua mida kirjutada ja kas kirjutada21. märts 2018, 14:34
kui inimesel on omal piisavalt vara, saab ta selle kindlasti vajadusel rahaks muundada , pandiks panna, misiganes, aga seda kõike AINULT JUHUL KUI tal on usku oma tervenemisse. kui ei ole sellesse usku, siis... no millest me siis räägime, eks ehk uppuja päästmine on KA uppuja enda asi mitte ainult teiste abile loota.
fakt21. märts 2018, 13:30
kord küsis sportlane toetust, saadeti pikalt. Olen vähifondi toetanud oma pisikesest palgast, olles ka ise selle karmi diagnoosi küüsis. Fondi raha ei ole ma kunagi kasuatnud. Seda artiklit lugedes, ei anna enam sentigi sinna annetust.
Mann21. märts 2018, 13:26
Krt ärge mölisege! Cardo on oma elu jooksul sponsoreerinud, toetanud ja ka annetanud kymneid kordi suuremaid summasid, kui see millest yldse jutt käib! Ja oli ka selgelt kirjas, et kui seda ei peaks vaja minema, siis seda saavad kasutada teised. Yleyldse ma ei saa tglt aru selle raha kogumise ja ravimise pointile? Minu teada, kellest kirjutatud paar aastat tagasi, kes samamoodi ravide jaoks kogunud on kõik siit ilmast lahkunud. Nyyd siis kindlasti tuleb vastuseid, et see aitab vähemalt elamisväärset elamise lõppu? Vaevalt kyll kuna vähi ravimine on yks piinarikkamaid nii patsiendile endale, kui ka lähedastele!
kes seda räägib?21. märts 2018, 13:47
siin on just vastupidiseid juhtumeid mainitud
Eks 21. märts 2018, 14:00
siis need Lionid ja muud MTÜ mille liige oli toetavad.
Tõesti !!!21. märts 2018, 13:03
tahaks teada, kui palju on Cardo Remmel aastate jooksul sellele vähiravifondile ISE ANNETANUD ? kui ta veel terve oli ? Kas seda on nii raske vastata ?!?
Mina21. märts 2018, 12:46
Kallid kaasmaalased,kus on teie kaastunne-iial ei tea,keda meist tabab sama saatus...
kahjuks21. märts 2018, 13:05
Si +an6 far ma reklaam pole mingi kaastunne .
Arvad,21. märts 2018, 13:46
et siin banaanias teeb taskumeedia tavainimesest sellise nutuse artikli ja viib läbi korjanduse.Enamus tavakodanikud peavad enda või lähedaste peale lootma ja vaikselt surema.
kõõga21. märts 2018, 12:12
Imelik Ta on ju jõukas mees?
21. märts 2018, 12:20
Mis see jõukus asjasse puutub?
puutub nii palju21. märts 2018, 13:49
et mees kelle materiaalne külg on teisetst ikka sadu kordi parem, teeb palve raha saamiseks. Kas ei ole imelik?
Jauram21. märts 2018, 19:56
Peaks siis küll oma varanduse eest ravi saama, jätku vähifondi raha tõelistele vaestele raviks, viimseks lootuseks ...
Ehk annetame ka Onassiste järeltulijatele või Soroste vähiraviks...? Jumal hoidku muidugi selle haiguse eest !
ummi21. märts 2018, 12:36
suured ninad ei ole harjunud omast taskust asju kinni maksma
trra 21. märts 2018, 17:35
aga kui on kes annavad. ainult küsi
Pa Ras21. märts 2018, 13:06
4 a rsti näevad juba oma eriala ka dumist.
teekond21. märts 2018, 11:03
teate, haige inimene palub vahel abi selleks, et saaga annetajatelt headuse energiat.
Rikkur21. märts 2018, 11:34
kerjab raha läbi taskumeedia, siis see ei ole hea energia tahtmine.
vähifond ja delfi on end mahateinud !21. märts 2018, 10:56
ravigu end oma rahaga..pole hullu kui naised ja lapsed saavad vähem pärandust...Ebasobiv komm jah !
sinu raha?21. märts 2018, 12:09
kust sa tead, kas ja palju tal raha on?
lugeja21. märts 2018, 16:16
Keegi vaatas kinnisturaamatust, et kinnistuid ikka jätkub tal. Paljudel vähihaigetel pole aga midagi rahaks teha.
Jauram21. märts 2018, 20:01
Kuhu see suursugune Pärnu Sääse-Supeluse nurgal asuv villa jäänud on, minu lapsepõlve maa ja tanner ! Sant kerjab ....
Kas21. märts 2018, 10:46
Cardo Remmel on annetanud (olles veel terve) sellele fondile ?
21. märts 2018, 11:34
sry, tahtsin plussi panna
mnjah21. märts 2018, 10:43
inimlikult on igast haigest kahju. Kuid antud juhul tekitab sellele inimesele selle pisku (tema jaoks on see pisku!) kerjamine kahju vähiravifondile, mis tegeleb väga olulise asjaga. Nagu rott viljasalves... Inimene on praegugi koos mitmete väga rikaste inimestega näiteks golfiliidu ja olümpiakomitee juhatustes. Ilmselt on ta kolme kuu sissetulekud olnud suuremad kui see kolme kuu ravimi hind, milleks annetusi oodatakse. Tal on kaks kallist kinnistut kinnisturaamatu järgi - seega saab ta ka nende tagatisel võtta laenu oluliselt suuremates summades kui vajab raviks. Tal on lausa perekonnasidemetega väga rikkaid inimesi. Ta ei vaja sadu tuhandeid üliharuldase ravimi jaoks. Ma ei tea, missugune autopark on nende perel, kuid arvata võib, et mitte odavamate seast. Ta EI OLE reaalselt rahapuuduses inimene! Vastik on, et ta loodab saada omale raha haledusele rõhudes kaastundlikelt lihtsatelt pensionäriprouadelt ja pere-emadelt, kes ise oma raha-asjades peavad olema kokkuhoidlikud. Ja - varsti kaob siitki teemast kommenteerimisvõimalus, sest - kellelgi ei sobi see, et tõde otse ja ausalt välja öeldakse! Kusjuures HAIGUST ei tänita keegi, see on tõsine ja nalja ei mõista. Mina ei anneta. Mul mitu tublit naist-meest tutvusringkonnas, kes on võidelnud vähiga, mitte keegi neist ei ole käinud kerjamas, kuigi on raske olnud, mõni on paranenud ja mõni elab sellega krooniliselt, mõni on juba kadunuke. Kõik nad on kulutanud oma vähiravile enda teenitud raha rohkem kui see 8000 eurot, kusjuures enamus neist ei ole saanud ligilähedaseltki sellist sissetulekut nagu selle teema peategelane, mitte keegi neist ei ole iial saanud elada luksuses, kuigi on haritud ja ausad tublid inimesed...
siin on asi selles21. märts 2018, 11:02
et pole aru saadud kumb kaalub üle, kas tervis või varandus
ajalugu õpetab21. märts 2018, 11:38
kui sa palju nii kirjutad, siis pannakse siin kommenteerimise võimalus kinni.
21. märts 2018, 12:32
Miks kollane ajakirjandus tal kommenteerimise kinni paneb? Ei suuda tõde alla neelata? Äraostetav meedia?
Miks21. märts 2018, 10:40
Mitu päeva ei olnud võimalik Cardo Remmeli kohta komme kirjutada, ju siis kardeti kriitika-laviini...
....21. märts 2018, 11:25
siia vahepeal sai, kuid kui sisuliselt kõik kommentaarid imestasid, kuidas küll luksuslikku miljonärielu elav inimene ei suuda ise oma pere ja rikaste sõprade-tuttavate abil sellist summat kokku saada, siis koristati ka kommentaarid. Eks peagi kaovad need ka siit...
kaiapöllumehed21. märts 2018, 10:40
Kui palju on minul tuttavaid.kes on pödenud soole vähki ja teises ilmas puhkavad.kes on öigel ajal arsti juurde läinud ja terveks saanud.Tavalised inimesed.
Voll21. märts 2018, 10:38
Sellise kerjamise peale ma vajuks tema asemel maaalla, ibimene on olnud 20a milhonär nuud sellised mured oh my god,,,,TEGELT KA???? Pärnu pättide toetaja olnud jne,,,,
????????21. märts 2018, 10:35
Hr. Tänavsuu võiks avalikustada, kas Remmel on nende aastate jooksul, kus ta veel terve oli, annetanud sellele vähifondile, arvan, et mitte ?!?!?
psoriaasuhaige21. märts 2018, 14:13
Psoriaas on ravimatu.
Rumal jutt 21. märts 2018, 14:33
suhu tagasi. Teadmiseks. Teatud vormid on lastel ravitavad ja raviarst oli T. Toomson sai sellega hakkama. Ravi pole mitte odav.
Raha21. märts 2018, 10:33
Kui juba toetamiseks läheb, ehk toetaks perekond Mesilat, kus poeg haiglapersonali süül halvatud.
Pole raha korjamisega tegelenud ja ei tea, kuidas see käib. Ehk keegi hakkajam suhtleb Tiit Mesilaga. võtab tema arveldusarve (et saaks otse raha kanda) ja saaks haige poja kasvõi aastakski hooldekodusse. Karkudel isa saaks veidi puhata
ats 21. märts 2018, 10:31
Võibolla on ta raha ja varandus naiste ja laste (vist 2 last ) nimele kirjutatud ja tal tõesti pole enam mingit vara ???
Nüüd peaks,21. märts 2018, 10:44
siis naine(naised) ja lapsed meest isa toetama, sest varandust oli ju küllaga, meedia sellest aastaid pasundas.
on ehk aeg21. märts 2018, 11:06
loobuda mõnest majast
atsile21. märts 2018, 11:26
vaata avalikku kinnistusraamatut - ei ole tegu varatu mehega.
To Taimi21. märts 2018, 10:27
Annetus toob ka miljonäärile kõvasti raha . Ongi selline hea ärimudel
IRW21. märts 2018, 10:17
Häbematus , et rikkur kerjab raha. Müügu oma maja maha ja ravigu.
aami21. märts 2018, 09:59
häbi rikkurile,vähjahaigeid on paljuaga kerjavad rikkurid
Tölpa21. märts 2018, 10:10
Talitse enda keelt, ega ta ise seda asja endale kaela kutsunud. Sellel teemal küll imelik, et maksnud aastaid ühiskasssasse ja tulemus 0. Sellepärast isiklikult maksed lõpetasin, sest vastu ei saa midagi. Varem maksin iga kuu 6kilo+ sinna kassasse. Aga mind valgustati ja enam ei maksa.
Hr. Remmel pole21. märts 2018, 11:00
ainuke kes haigekassast ehk? pole raha saanud, haigekassa keerab paljudele selja.
ehh21. märts 2018, 09:57
tõesti on häbiväärne sellistel inimestel abi paluda. jõukuses ja külluses elavad inimesed peaksid veel teisi aitama, kes väetid ja vaesed. häbi!
ei ole ilus nii öelda -21. märts 2018, 11:14
häbiväärne on aga see, et riigil jätkub raha lahedalt rohelisele siilile, no õudusfilmile, tühja ärma talu ülalpidamiseks, vangidele, pagulastele, ametnikele suurteks palgatõusudeks jne. Kui kõrget palka saavad haigekassa juhid ja nõukogu? Lisaks preemiat? Mille eest - kas haigekassa asjad on korras? Vastus on ei, sest isegi perearsti visiidile tuleb aega oodata kümme päeva.
Eestlane 21. märts 2018, 09:56
Inimene on raskelt haige ja kui ta seda raha küsib siis järelikult on väga vaja.Raha tuleb ja läheb, inimesed on tähtsad.
to eestlane21. märts 2018, 10:14
muidugi on inimene tähtis ja tema tervis. aga tähtsaim on ikka südametunnistus, kas kogu vara ja raha läinud? jõukas inimene ja küsib almust??
Kuule eestlane21. märts 2018, 10:19
kui inimesel on see raviraha olemas, aga kui ahnus või lähedased ei luba seda raha kasutada, siis ei pea teised inimesed sellist aitama.
21. märts 2018, 10:20
Rikkur ise ei saa aru, et raha tuleb, raha läheb, tema tervis on tähtsaim. Las vaesed maksavad kinni. Ehtne haikala mõtteviis. Eks hädades tulebki inimloomus esile.
Helen21. märts 2018, 09:55
Ma saan aru, et Tänavsuu peab oma fondile reklaami tegema ja seetõttu avaldatakse "edulugusid", et rohkem annetusi saada ja fondile tuntust koguda. Kuid kui edulood tulevad miljonäridest, kellele annetuste eest vähiravi pakutakse...siis tekib küll küsimus,et kas tõesti tavainimesed enam vähiravi ei vaja?
Leena21. märts 2018, 10:28
Olen tavainimene. Ka meie peres juhtus sama õnnetus, mis antud juhul rikkuril. Sõrgadega elukas sõi nii kiiresti kõik mannetud säästud, et ei jäänud mingit võimalust edasi võidelda. Võimalik, et ka mõttetut võitlust pidada. Võib-olla on sel rikkuril, kellest kui igast teisest inimesest on kahju, ka juba enam-vähem näpud põhjas, kuigi tema kriteeriumide järgi on "põhi" teistsugune .
Kerli21. märts 2018, 10:57
Nojah, vähi ees on kõik inimesed võrdsed, olgu ta siis rikkur või vaene inimene. Kuid kas ikka on? Kui tavainimene elab palgapäevast palgapäevani, sääste ja varasid on minimaalselt, siis tal on väga raske ravimiseks raha leida. Võta aga võrdluseks rikkur, kel erinevad kinnistud, maja, autod ja vara, mida ta saab vajadusel rahaks teha. Kummal on rohkem võimalusi raviraha leidmiseks?
Samas kui selliseid "kuulsaid rikkureid" hakatakse aitama, kas siis tavainimesele enam varsti antaksegi toetusi, sest lihtsad inimesed pole meedia jaoks nii huvipakkuvad.
SAmas on ikka eriti nõme, kui inimesel on selline diagnoos ja ta peab hakkama otsima, kust ravi jaoks raha leida, kuigi eluaeg oled makse maksnud ja sisuliselt keegi sulle ei garanteeri, et sa oled ka paari aasta pärast elus, isegi kui sa leiad need tuhanded, mis vähiraviks kulutada. Ehk kas ravimipakkujad ei lõika siit suuri kasumeid, et inimestelt viimanegi raha kätte saada?
kle21. märts 2018, 12:14
mis imeloom on rikkur ja vaste tavainimene?
to kle21. märts 2018, 14:08
Teie olete vist nii hästi elanud, et ei teagi, kes need tavainimesed on? Tavainimene on see, kes töötab päevast päeva, elab enam-vähem palgapäevast palgapäevani, sõidab tööle bussiga või on ostnud mõne odavama autokökatsi, kui veab, saab pangast korteriostuks laenu, et oma kodus elada. Ühel hääl päeval jääb pensionile, hakkab saama ca. 400 eurot penssi ja peab sellest piskust ära elama. Rikkur on see, kellel on hulga kinnistuid, majad, tavapärasest kallimad autod, poseerib Kroonika veergudel, käib edevatel pidudel ja vahetab naisi, nagu mõni mees oma sokke. Küsimus on, et kumba rühma Remmel Teie arvates kuulub? Millegipärast arvan, et mitte nn tavainimeste hulka ja seetõttu ongi inimestel tekkinud küsimus, et kui juba Remmeli-sugused ei saa hakkama, mida me siis nendest tavainimestest räägime?
Nimi21. märts 2018, 18:01
Tuleb meelde see annetus-saade kus üks teine rikkur raha kerjas ja ütles et pole nõus loobuma oma uhkest kodust sest nägi selle saamiseks vaeva. Ja jällegi maksis ravi kinni vaene eesti inimene, kellel endal pole isegi normaalset kodu, rääkimata uhkest.
Vastaja21. märts 2018, 22:30
Ja ta võitlebki ju 4 aastat selle haigusega,kas need 4 aastat ei pidanudki ravimeid tarvitama?I
Vana Ahv21. märts 2018, 09:52
Et vot siis mis teeb inimesega tasuta juurdepääs õllele...
Anu21. märts 2018, 09:30
Meenub juhtum Kopli Kunstigümnaaiumist kui toimus 9. klassi lastevanemate koosolek lõpetamise suhtes. Cardo oli juba Saku pealik ja ennast materiaalselt hästi kindlustanud.
Arutati, kus ja kuidas lõpetamist korraldada ja osad vanemad olid seisukohal, et see on liiga kallis. Cardo tõusis püsti ja teatas, et lapsed on ka kallid ja kõigil olid suud lukus. Tuli see raha leida.
Karma on ikka kõikvõimas.
jah, kui endal raha kurguauguni21. märts 2018, 10:12
siis ei mõelda teiste peale. Sarnane lugu oli ka minu poja klassis.
Mõned21. märts 2018, 18:42
lapsed loobuvad isegi ekskursioonile minemast ,põhjuseks vanemate vilets majanduslik olukord,häbi sellele rikkurile kerjamise eest.
küünikute klubi21. märts 2018, 09:29
delfis on artikkel kus 75a isa karkudel hooldab 45aastat oma arstide hooletuse tõttu halvatud poega ja riik ei ole võimeline neid abistama, ka ei ole kuskil kuulda olnud, et nendest oleks mõni positiivne artikkel kirjutatud ja "headeks samariitlasteks" ülistatud. Nende meeste kõrval ei liiguta hr.Cardo lugu küll ühtegi rakku
lugesin ka 21. märts 2018, 10:17
ja tõesti kurb lugu. seda enam et laps kukkus personali lohakuse tõttu aknast välja. Nüüd vana ja haige isa peab rabelema oma järelejäänud jõuga. Kahju kui ei hoolita tõsiselt haigete inimeste eest, vaid tehakse reklaamineile kellel omal kõik vahendid olemas.
Eesti on mäda21. märts 2018, 09:16
?21. märts 2018, 09:14
Kurb lugeda. Loodan, et antud ravi igati toimib. Samas ei saa ma aru miljonärist , kes ei leia 2666 EUR - i kolm kuud järjest oma raviks. Olen näinud Vähiravifondi vabatahtlikke raha korjamas ja olen neile alati annetanud - need on suure südamega inimesed. Olen lugenud inimestest, kelle heaks fond on panustanud - see ravi oleks ilma fondi toetuseta neil tõepoolest olnud võimatu. Antud juhul ei saa lihtsalt aru Toivo Tänavsuust ja olen tema tegevuses sügavalt pettunud - või on fondi uus juht oma parteikaaslasele sellist fondi mainet kahjustavat abi soovitanud? Kui ma oleksin ise haige ja oleksin miljonär , siis lubaksin parimat ravi nii enesele kui tasuksin ka mõne saatusekaaslase ravikuuri ( näiteks selle väikese armsa Annabeli , kelle käekäigule kogu Eesimaa südamest kaasa elab )
ainult rahu21. märts 2018, 09:07
Kui sissetulek on väike siis peaks vara kokku kuivama kui ei suudeta toime tulla,seni kuni pole vara vähenenud ja elatakse rikast elu peaks manti olema küll.
Mina vähihaige müüsin auto maha naine käib omaga tööl ja saame ühega küll hakkama.Olen juba aasta sõitnud Tartu vahet oma 7000-tuh km võib olla isegi rohkem operatsioonid ja muud abivahendid ja 390-euriga pean hakkama saama muidugi läheb ka naise sissetulek ja närvid.Paljudel kordadel sõidab naine sellega kaotab muidu sissetulekus aga mis teha.
Annan nõu kui on selline haigus tuleb rikkusest lahti lasta ja elada kokkuhoidlikumalt kui ei suudeta siis vajute rohkem põhja,selline on elu.
olge tubli ja väga õige mõtlemine21. märts 2018, 10:11
Kumb on tähtsam kas tervis või maine vara? Hr. Remmel pole vist sellele sügavalt veel mõelnud.
nüüd on saabunud aeg21. märts 2018, 10:13
kus peaks väärtushinnangud ümber mõtlema.
Aga21. märts 2018, 11:40
miks midagi ümber mõelda, kui annetuste toel aidatakse ravikulude maksmisel ja vara saad endale alles jätta. Sealt ehk tulebki erinevus, miks osad on rikkad, osad jäävadki virelema, s.t. üks kasutab teisi ära, teine püüab ise kuidagimoodi hakkama saada. Kipuvad annetama aga need, kes pigem vaesed, kuid alati valmis teisi aitama. Küsimus on aga selles, kas need vaesed annetajad ka häda korral sealt abi saaksid?
Meenus21. märts 2018, 09:06
Room21. märts 2018, 09:06
Cardol on Pärnus kaks kinnistut. Ühel peab ta restoraniäri. Ta on eluaeg töötanud juhtivatel (loe. hästitasustatud) kohtadel. Mõned aastad tagasi müüs ta oma Saku Õlletehase aktsiad... Kas Tänavsuu on ümberprofileerunud ja on vähemkindlustatud inimeste abistamise asemel asunud miljonäre abistama. Jõudu talle. See äri kukub ruttu kokku!
Mari21. märts 2018, 09:21
Mul tekkis sama küsimus. Ja kui Tänavsuu tausta vaadata, siis tundub kuidagi kahtlase ärimehega tegemist olema. Kui mehe nime juures on mingid hoiatuse ja võlglase märgid, siis tekib küsimus, et kui õigesti ja ausalt seal üldse rahaasju aetakse? Nüüd tuleb veel välja, et ajakirjanduses rikaste ja edukatena esinenud inimeste ravirahad makstakse kinni...ma loodan väga, et keegi tõelises hädas olev inimene ei jäänud selletõttu hädavajalikust ravist ilma.
https://www.inforegister.ee/DJNXVEV-TOIVO-TaNAVSUU
EMTA - 2017. a. IV kvartal
Riiklikult tasutud maksud: 7 489,44 € ja tööjõumaksud: 4 501,82 €
Käive summas: 25 204,82 € ja töötajate arv: 3
Prognooskäive 2017 ~ 22 000,00 €
Appikene21. märts 2018, 09:48
No inforegister on nüüd küll viimane koht kust infot hankida. Nende karikad ja hüüüumärgid on ju naljanumber.
tiia21. märts 2018, 10:13
Restoraniäri on ammu kinni pandud-
Room21. märts 2018, 11:28
äri võib jah kinni olla, kuid maja on ikkagi21. märts 2018, 14:05
tema oma ja mitte väike ja mitte Sauga rajoonis vaid Supeluse ja Tammsaare tn otsas
jep22. märts 2018, 09:56
see resto tehti selleks et abirahaga maja ära remontida. vahepeal kui hr spas töötas siis ka kokad oli väidetavalt spa palgal et aga resto min määratud aja töötaks et ei peaks toetusi tagastama
eestlane21. märts 2018, 10:35
Sakus sai 12000 krooni palka kuus.
Tõeline miljonär:)
120.00021. märts 2018, 10:50
tahtsid öelda, jah selle raha eest on tõesti võimalik osta Pärnu kallimat villat.
ärme võrdle võrreldamatut21. märts 2018, 12:54
Siis oli selle raha väärtus teine, investeerimisvõimalused jm. Lisaks sotsiaalne võrgustik Esimese Eesti sees.
Soo21. märts 2018, 12:54
Härral on kinnistu ju ka Lotemaa juures. Tarvitseks midagi müüa ja võiks toetada sellest sadu saatusekaaslasi. Kahjuks on nüüd antud fondi toetamine paljudel küsimärgi all.
Tervist Cardole21. märts 2018, 09:03
Arvatavasti oma varanduse peab naisele lastele jätma... oma raviks ei tohi kasutada.
Kas,21. märts 2018, 09:46
ta mitte ei jätnud oma naise ja elab nooremaga.Mis toimub tegelikult?Igal juhul tervist!
tiia21. märts 2018, 10:16
Inimesed ikka lahutavad, Tal teise abikaasaga juba vast 14-15 aastane laps. Elu teeb alati keerdkäike.Kerge on hukka mõista, raskem mõista.
Taimi21. märts 2018, 08:52
Kurb lugeda et ka miljonärid kerjavad raviks raha
miks ma ei imesta....21. märts 2018, 08:43
Huvitav , Cardol on ju tütretütar kuulus mannekeen ( kadund jalgrattur O.Ljadovi tütar) Kas tõesti ei leia seda raha oma vanaisale ?
Toetama peab21. märts 2018, 09:33
neid vähihaigeid kellel ei ole tõesti raha raviks, aga mitte miljonääre.Võiks mõne villa mahamüüa ja ongi raha olemas.Aga mitte kerjata!
vanad ajad meenuvad.21. märts 2018, 09:56
Kui vaja müügu oma Pärnu villa või midagi muud maha, selle (endise?) ülbiku jaoks on mul oma rahast kahju. Pärnu ja Saku aegadel ei mahtunud see inimene oma egoga kuhugi ära, aga nüüd aidake?
Antud fond on EELKÕIGE MÕELDUD NENDE INIMESTE jaoks kellel omal raviraha võimalusi pole ja neid aitame hea meelega.
Nii lihtsalt on.
Loeme nii21. märts 2018, 12:55
Selle fondi tegutsemise otsustab fondijuhi moraal
Iga päev sureb vähki21. märts 2018, 09:44
inimesi keda keegi ei aita, aga nüüd on taskumeedia leidnud kavala triki, et tuntutele ja rikkastele kerjatakse läbimeedia raviks raha.Paistab, et igasugustest “jõulutunnelitest” on võetud eeskuju.
Nimi21. märts 2018, 13:49
Mõtlesin just sama asja. Kui see ettevõtja pole nõus oma ravi heaks ühest kinnistust loobuma, miks peaks tema ravi kinni maksma väiksepalgaline eestlane, kellel rahaga kitsas käes. Häbi tunne puudub nii sellel mehel kui fondil. Teine asi millest ma aru ei saa on see et kui inimene maksab makse siis miks haigekassa ravi kinni ei maksa. See ei ole vabandus et ei usuta ravi efektiivsusesse, imesid juhtub ja kunagi ei tea kui ei proovi. Ja siis kuuleme uudiseid kuidas raviasutuste töötajad käivad haigekassa rahadega iluoppidel. Mis toimub???