Hea nõu

Kuus viisi, kuidas ilma dieedita pekist priiks saada (9)

Ohtuleht.ee, 21. märts 2018, 18:50
Foto: PantherMedia/Scanpix
Sulle meeldib süüa, kuid paks ei taha olla? Siis võta kasutusele need kuus lihtsat nõksu, need aitavad sul ilma dieedita pekist priiks saada ja vormi hoida.

* Kasvata lihaseid. Inimese ainevahetus hakkab langema siis, kui ta saab kahekümneseks. Teada on aga, et lihas kiirendab ainevahetust. Seega, kasvata lihaseid, soovitab Women´s Health, sest mida rohkem on inimesel lihaseid, seda parem on ta ainevahetus.

Samal teemal

* Pane pereliikmed kaalu langetama. Päris paljud uuringud on kinnitanud, et ülekaaluliste inimeste seas viibides hakkad ka ise juurde võtma. Seega - pane vähemalt oma lähedased kaaluprobleemidega tegelema.

* Söö hommikusööki! Taas - päris paljud uuringud kinnitavad, et neil inimestel, kes hommikusöögiks aega ei võta, on 4,5 korda suurem risk liigse kaalu käes kannatada võrreldes nendega, kes hommikuti korralikult söövad. Hommikusöök paneb ainevahetuse tööle, seega ära jäta seda vahele!

* Joo vett! Lõpeta suhkrurikaste rüübete kaanimine, joo selle asemel vett. Inimese kehagi koosneb ju 60% ulatuses veest, mitte suhkrust!

* Ära mine reklaami õnge. Yale ülikoolis läbi viidud uuringus pandi laste söögikarpidesse täpselt sama eine. Pooltel lastel oli see lihtsalt populaarset multikakangelastega karbis, teistel tavalises. Ning esimesed lapsed väitsid, et multikakangelastega karbis maitses toit paremini. Samamoodi lähevad reklaami õnge ka täiskasvanud. Kuid asjata - tervislikud toidud, näiteks juurviljad, ei tule ju koos pakendiga. Ära usu reklaame!

* Tee vähem süüa. Ära vaarita nädala jagu ette ning õgi seda suurelt taldrikult. Valmista korraga vähem toitu ning söö seda väikeselt taldrikult. Teadlased on korduvalt leidnud, et mida suuremast anumast süüa, seda rohkem inimen ka sööb.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee