Foto: PantherMedia/Scanpix
Ohtuleht.ee 29. märts 2018 17:23
Külili magamine on üks tervislikumaid magamisasendeid, mida eelistavad ka paljud seljaprobleemidega inimesed. Kui see on ka sinu lemmikmagamisasend, pea parema une nimel silmas neid viit asja.

* Padi toetagu kaela. Kui padi ei toeta kaela, on liiga õhuke või liiga paks, on kael magades pinges ja jääb hommikus valusaks, kirjutab Pure Wow.

* Pea olgu neutraalses asendis. See tulenebki sellest, et padi peaks kaela toetama, et pea ei oleks kallutatud ette või taha. 

* Pane padi jalgade vahele. See on eriti kasulik nipp neile, keda kimbutavad seljaprobleemid. Selline magamisasend vähendab survet survet seljale ja puusadele, samuti hoiab selgroo õiges asendis. 

* Pärast ärkamist venita. Sageli magatakse külili looteasendis. Nii sinu keha kui meelte jaoks on soovitatav pärast ärkamist siis venitada - see lisab sulle tubli annuse enesekindlust.

* Eelista pehmet madratsit. Külili magades kohandub pehme madrats paremini keha järgi ning keha ei jää hommikuks kangeks.