Hea nõu

Armastad külili magada? Parema une nimel pea meeles neid viit asja. (1)

Ohtuleht.ee, 29. märts 2018, 17:23
Foto: PantherMedia/Scanpix
Külili magamine on üks tervislikumaid magamisasendeid, mida eelistavad ka paljud seljaprobleemidega inimesed. Kui see on ka sinu lemmikmagamisasend, pea parema une nimel silmas neid viit asja.

* Padi toetagu kaela. Kui padi ei toeta kaela, on liiga õhuke või liiga paks, on kael magades pinges ja jääb hommikus valusaks, kirjutab Pure Wow.

* Pea olgu neutraalses asendis. See tulenebki sellest, et padi peaks kaela toetama, et pea ei oleks kallutatud ette või taha. 

* Pane padi jalgade vahele. See on eriti kasulik nipp neile, keda kimbutavad seljaprobleemid. Selline magamisasend vähendab survet survet seljale ja puusadele, samuti hoiab selgroo õiges asendis. 

* Pärast ärkamist venita. Sageli magatakse külili looteasendis. Nii sinu keha kui meelte jaoks on soovitatav pärast ärkamist siis venitada - see lisab sulle tubli annuse enesekindlust.

* Eelista pehmet madratsit. Külili magades kohandub pehme madrats paremini keha järgi ning keha ei jää hommikuks kangeks.

Samal teemal

29. märts 2018, 08:49
KATSE | Kas raske tekk toob tõesti magusama une?
28. märts 2018, 08:13
Miks SELG valutab?
26. märts 2018, 08:18
15 põhjust, miks kaal ei lange
18. märts 2018, 17:28
Nõuanne algavaks töönädalaks: 6 nippi, kuidas piinava une kiuste päev käima tõmmata

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee