Hea nõu

Seitse soovitust toidupohmelli leevendamiseks 

Ohtuleht.ee, 14. mai 2018, 13:25
Foto: PantherMedia/Scanpix
Ülesöömise tagajärjel tekib omamoodi toidupohmell, millest üle saamiseks leidub lihtsamaid nippe.

Huffington Post toob välja seitse toiduainet, mida tarbida toidupohmelli leevendamiseks.

1. Söö banaani – banaanis sisalduv kaalium aitab seedesüsteemil paremini toimida.

2. Söö apelsini – apelsinides sisalduvad happed aitavad samuti ergutada seedimist.

3. Lisa vürtse – roogadele vürtsi lisamine aitab kõhul paremini toimida. Eriti tõhus on näiteks köömen.

4. Väldi soola – sool hoiab organismis vett kinni, mistõttu ei tasuks pärast söömafestivali süüa näiteks kartulikrõpse või muid soolarikkaid toite. Kui näksida tahad, vali pähklid või soolamata popkorn.

5. Söö riisi – valges riisis on vähe kiudaineid, seega ei pea organism selle seedimiseks palju vaeva nägema.

6. Võta sõõm õunaäädikat – äädikas aitab parendada seedimist, leevendada krampe ning toitu paremini lagundada.

7. Joo piparmünditeed – piparmünt aitab leevendada krampe ja iiveldustunnet ning soodustab seedimist.

Samal teemal

1. mai 2018, 09:00
ÜLEKAAL rikub mehe elu
11. aprill 2018, 15:42
SÖÖ ELU ILUSAKS: kümme toitu, mis muudavad elu positiivsemaks
16. märts 2018, 22:01
Erik Orgu soovitab! Kuidas vältida ülesöömist?
11. detsember 2017, 21:20
9 nõuannet, kuidas pühadeaegset puhitust vältida!