Toitumine

NII MAGAD PAREMINI! 9 õhtust ampsu, mis toovad magusama une (4)

Ohtuleht.ee, 17. veebruar 2019, 20:23
Mõned toiduained soodustavad und. Vida Press
Unusta lammaste lugemine! Ka mõned toidud aitavad paremini magama jääda.

Popkorn

Popkornis on aminohappeid, mis aitavad moodustada serotoniini, mis reguleerib une ja ärkveloleku rütmi, leevendab stressi ja pinget.

Popkorn Vida Press

Mango

Viiluta üks toores mango ja mikserda see koos maitsestamata jogurtiga. Joogis on antioksüdante, valke ja vitamiine. Kui sulle ei meeldi mango, proovi arbuusi või marju.

Mango Vida Press

Kikerherned

Kikerhernes on rohkelt B6-vitamiini, mida on vaja serotoniini tootmiseks.

Kummelitee

Kummeliteel on rahustav mõju, soe jook aitab muutuda uniseks.

Soe tee rahustab. Mohamad Ali Makky / Freeimages

Mesi

Lisa rahustavat mett kummeliteele.

Mesi Vida Press

Kirsid

Kirsid sisaldavad serotoniini tootmiseks vajalikke süsivesikuid. Kirsid sisaldavad ka  melatoniini, mis mõjutab und ja une kvaliteeti. Kirssides on ka rohkelt vananemist aeglustavaid antiüksüdante.

Kalkun

Kalkunilhas on aminohapet trüptofaani, mis aitab rahuneda. Kui sa ei söö liha, siis proovi röstitud kõrvitsaseemneid. Ka nendes on rikkalikult trüptofaani.

Banaan

Banaanid  sisaldavad kaht ainet, mis lõõgastavad lihaseid: magneesiumi ja kaaliumi. 

Banaanid lõõgastavad.  Eyup Salman / Freeimages

Lehtkapsas

Lehtkapsas sisaldab kaltsiumit, mis soodustab uneks vajaliku melatoniini tootmist. Lehtkapsas sisaldab ka palju luudele kasulikku K-vitamiini.

Allikas: Iltalehti

Samal teemal

15. mai 2019, 19:30
UNI ON VILETS? 3 x 3 reegel näitab, kas kannatad kroonilise unetuse käes
16. aprill 2019, 08:46
KOLLEEGIL ON MIDAGI VIGA: need viis märki reedavad, et tal võib olla depressioon
22. veebruar 2019, 11:28
KAS OLED PIISAVALT TUGEV? 8 asja, mida hingeliselt tugevad inimesed kunagi ei tee
21. veebruar 2019, 06:00
PEAVALU EI ANNA ASU: väike test vihjab, kas see võib olla migreen

4 KOMMENTAARI

o
on 18. veebruar 2019, 22:13
kohustuslik kohvi hoopis, muidu uni ei tule...ei tee ega kohvi und ei sega kui õigel ajal ja õige kogus, tähtis on füüsiline koormus päeva jooksul, muidugi kui tööd ei tee ega siis uni ka tule-ikka töömees saab tasutud hea unega, nii on.
a
Aga 18. veebruar 2019, 12:22
pulgakommi imemine?
Loe kõiki (4)

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee