Hea nõu

NII MAGAD PAREMINI! 9 õhtust ampsu, mis toovad magusama une (8)

Ohtuleht.ee, 4. aprill 2021 19:00
Mõned toiduained soodustavad und.Foto: Vida Press
Unusta lammaste lugemine! Ka mõned toidud aitavad paremini magama jääda.

Popkorn

Popkornis on aminohappeid, mis aitavad moodustada serotoniini, mis reguleerib une ja ärkveloleku rütmi, leevendab stressi ja pinget.

PopkornFoto: Vida Press

Mango

Viiluta üks toores mango ja mikserda see koos maitsestamata jogurtiga. Joogis on antioksüdante, valke ja vitamiine. Kui sulle ei meeldi mango, proovi arbuusi või marju.

MangoFoto: Vida Press

Kikerherned

Kikerhernes on rohkelt B6-vitamiini, mida on vaja serotoniini tootmiseks.

Kummelitee

Kummeliteel on rahustav mõju, soe jook aitab muutuda uniseks.

Soe tee rahustab.Foto: Mohamad Ali Makky / Freeimages

Mesi

Lisa rahustavat mett kummeliteele.

MesiFoto: Vida Press

Kirsid

Kirsid sisaldavad serotoniini tootmiseks vajalikke süsivesikuid. Kirsid sisaldavad ka  melatoniini, mis mõjutab und ja une kvaliteeti. Kirssides on ka rohkelt vananemist aeglustavaid antiüksüdante.

Kalkun

Kalkunilhas on aminohapet trüptofaani, mis aitab rahuneda. Kui sa ei söö liha, siis proovi röstitud kõrvitsaseemneid. Ka nendes on rikkalikult trüptofaani.

Banaan

Banaanid  sisaldavad kaht ainet, mis lõõgastavad lihaseid: magneesiumi ja kaaliumi. 

Banaanid lõõgastavad. Foto: Eyup Salman / Freeimages

Lehtkapsas

Lehtkapsas sisaldab kaltsiumit, mis soodustab uneks vajaliku melatoniini tootmist. Lehtkapsas sisaldab ka palju luudele kasulikku K-vitamiini.

Allikas: Iltalehti

Samal teemal

15.04.2021
OLEN NAGU ZOMBI: 10 üllatavat märki depressioonist
23.12.2020
KAS OLED PIISAVALT TUGEV? 8 asja, mida hingeliselt tugevad inimesed kunagi ei tee
02.12.2020
TEE ELU RÕÕMSAMAKS! Need viis tegevust aitavad olla palju õnnelikum!
30.11.2020
PIINAV PEAVALU: viis küsimust reedavad, kas see võib olla migreen