Hea nõu

MUREMÕTTED EI LASE MAGADA? Proovi uinuda nende heade nippide abil! (4)

Toimetas Sirje Maasikamäe, 2. oktoober 2019, 18:30
Öösel unetuna on kõik hirmud ja mured poole suuremad. Foto: Vida Press
Kas oled vahel vähernud kogu öö küljelt küljele ja mõelnud oma  probleemidele? Edukusetreener Jen Sincero soovitab teha kõik, mida suudad, et öösel magada ja tegelda probleemidega hommikul.

Siin on mõned head nipid! 

  • Meie teadvus muutub tohutuks suurendusklaasiks, mis muudab kõik me hirmud kaks korda suuremaks, kui lamame kell kolm öösel iseenda kuulajaskonnaks vangistatuna voodis, kus miski mõtteid kõrvale ei juhi.
  • Juhul kui te just voodist üles ei tõuse, et midagi ette võtta, siis ärge raisake oma väärtuslikku aega probleemide lahkamisega. Sest öösel on probleemid palju hullemad kui hommikul üles tõustes. Te teate seda, aga ikkagi…
  • Kasutage oma meditatiivseid võimeid muret tekitavate mõtete eemal hoidmiseks; keskenduge iga üksiku lihase lõdvestamisele ükshaaval, aeglaselt ja sihipäraselt, et teil ei jääks ajus millelegi muule mõtlemiseks ruumi.
  • Hingake sügavalt ja mõelge kõigile neile suurepärastele asjadele oma elus, kuulake juhendatud meditatsiooni, tehke kõik, mida suudate, et öösel korralikult magada ja oma probleemiga, ükspuha mis see siis ka on, tegelege hommikul.
  • Ainus asi, mis on hullem öösel üleval olemisest ja millegi pärast muretsemisest, on see, et järgmisel päeval olete sellega tegelemiseks liiga kurnatud.

Allikas: motivatsiooni- ja enesearenguraamat „Sa oled tegija“ 

Samal teemal

11. september 2019, 19:00
UNI ON VILETS? Arst selgitab, millal võiks kahtlustada unehäireid
10. september 2019, 19:00
NII UINUD KERGEMINI JA MAGAD SÜGAVAMALT! 12 võtet, mis toovad mõnusa une
6. september 2019, 06:00
UNEARST SELGITAB: miks me näeme väga elavaid unenägusid?
23. august 2019, 18:00
KAS ALKOHOL ON SUPERMARKETI UNEROHI? Unearst selgitab, kuidas on asi tegelikult